• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Організація та проведення земельних торгів у формі аукціону, а саме розроблення документацій із землеустрою

Завершена

1 372 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 720.00 UAH
Період уточнення: 10.02.2025 09:30 - 09.03.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: bd9192fd0927423d8b8a1fadb5d86148
Дата опублікування: 10.02.2025 17:27
Опис: Вами було оголошено тендерну закупівлю - UA-2025-02-10-001054-a, організація та проведення земельних торгів у формі аукціону, а саме розроблення документацій із землеустрою. В пункті 5.3 Додатку 3 до тендерної документації вказано що учасник шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені цією документацією, повинен підтвердити досвід повного** виконання не менше 15 (п’ятнадцяти) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою продажу їх на земельних торгах в межах міст обласних центрів. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 1.1. Звертаємо увагу, що вищевказана вимога тендерної документації суперечить принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а тому вимагаємо виключити вимогу з тендерної документації про те, що учасник повинен підтвердити досвід повного** виконання не менше 15 (п’ятнадцяти) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою продажу їх на земельних торгах в межах міст обласних центрів та викласти пункт 5.3. Додатку 3 до тендерної документації наступного змісту: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені цією документацією, повинен підтвердити досвід повного** виконання не менше 1 (одного) проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою продажу їх на земельних торгах в межах міст обласних центрів. У випадку, якщо учасник має досвід виконання аналогічного договору, що укладений із суб’єктом (тами), де однією із сторін такого договору є замовник даних торгів, такий учасник повинен надати визначене документацією документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із таким замовником. У разі відсутності досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом(тами), де однією із сторін такого договору є замовник даних торгів, та за умови наявності досвіду виконання аналогічного договору укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону, такий учасник повинен надати визначене документацію документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з таким замовником. Відсутність досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом(тами), де однією із сторін такого договору є замовник даних торгів, а також відсутність досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, який є замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону, та за умови наявності досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, що за своїм статусом не є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (з наданням у складі тендерної пропозиції належного документального підтвердження) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. **Повне виконання аналогічного договору» – вживається у значенні, як належне виконання договірних зобов`язань в повному обсязі згідно умов договору та додаткових угод, з дотриманням вимог (щодо якості, строків виконання, тощо), з повним виконання предмету такого договору». Стосовно неправомірності вимоги щодо великої кількості аналогічних договорів йдеться у рішенні КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 18.05.2023 № 6842.
Відповідь: Наявність певного обсягу виконаних землевпорядних послуг та позитивних відгуків від замовників є свідченням досвіду виконавця та його можливості виконання саме цього виду послуги у встановленні законодавством терміни. Відповідно до ст. 16 Закону такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не встановлює конкретну кількість договорів чи послуг в межах такого договору. Тобто замовник вправі на свій розсуд вимагати умови і кількість які будуть його влаштовувати. Так як буде виконуватися великий об’єм послуг, то замовник встановив такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше 15 (п’ятнадцяти) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою продажу їх на земельних торгах в межах міст обласних центрів. Необхідність підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою продажу їх на земельних торгах в межах міст обласних центрів, пов’язано із тим, що в таких містах одночасно на одній території, як правило, розташована велика кількість зон різноманітного функціонального призначення та обмежень у використанні земельних ділянок. А подібна складність і специфіка послуг не притаманна в межах інших населених пунктів.
Дата відповіді: 13.02.2025 15:06
Відповідь надана

Конкретизувати умови тендерної документації

Номер: 2b0fe50ed4fd474395aa01e531aa48f9
Дата опублікування: 10.02.2025 15:53
Опис: Вами було оголошено тендерну закупівлю - UA-2025-02-10-001054-a, організація та проведення земельних торгів у формі аукціону, а саме розроблення документацій із землеустрою. В пункті 1.1 Проекту Договору вказано, Замовник на підставі рішень Черкаської міської ради доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання щодо організації та проведення земельних торгів у формі аукціону, а саме розроблення документацій із землеустрою (далі – Послуга, Послуги) (ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) по кількості та вартості зазначеній у Специфікації до цього Договору (Додаток 1), що є його невід’ємною частиною. В додатку 1 до тендерної документації вказано на документи і матеріали, що повинні бути представлені за результатами виконаних робіт: - документація із землеустрою, погоджена в установленому порядку; - обмінний файл XML, електронний файл SHAPE; - витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Документація із землеустрою розроблена у 2-х автентичних паперових примірниках (один-замовнику, другий - передається Державному фонду документації із землеустрою на місцевому рівні) та одному електронному - розробнику у формі електронного документа у вигляді файлу формату XML. Вищевказані формулювання містять двояке тлумачення та розуміння після їх прочитання. Враховуючи вищевикладене Просимо надати відповідь: 1) Виконавець повинен буде надати послуги виключно з розроблення документацій із землеустрою для проведення земельних торгів (сам виконавець проводити земельні торги не буде)? 2) Чи виконавець повинен крім розробки землевпорядної документації ще й провести земельні торги? Просимо конкретизувати (зазачити чітко) предмет закупівлі.
Відповідь: Виконавцю проводити земельні торги не потрібно. Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради наразі закупає тільки послуги щодо розроблення документацій із землеустрою на земельні ділянки. Окремо, відповідно до статті 135 ЗКУ, для проведення земельних торгів організатором земельних торгів (Департаментом архітектури та містобудування) буде організовуватися робота щодо укладення з оператором електронного майданчика, підключеного до електронної торгової системи, договору про організацію та проведення земельних торгів.
Дата відповіді: 13.02.2025 15:07
Відповідь надана

Усунунти дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 8c70f97a977a434da62e9e2e58934b5d
Дата опублікування: 10.02.2025 15:13
Опис: Вами було оголошено тендерну закупівлю - UA-2025-02-10-001054-a, організація та проведення земельних торгів у формі аукціону, а саме розроблення документацій із землеустрою. У пункті 5.1 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) зазначено, що для участі в тендерній закупівлі необхідно наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в тому числі і нерухоме майно, що зареєстроване на території міста Черкаси для здійснення господарської діяльності. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємо увагу, що вищевказана вимога тендерної документації суперечить принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а тому вимагаємо виключити вимогу з пункту 5.1 Додатку 3 до тендерної документації, про обов’язковіть нерухомого майна, що зареєстроване на території міста Черкаси для здійснення господарської діяльності шляхом внесення змін до тендерної документації та викладення в ній пункту 5.1 Додатку 3 наступного змісту: «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання договору про закупівлю відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства Аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження вимог до технічного і технологічного забезпечення: • не менше одного комплекту електронного тахеометру • не менше одного GNSS приймача • не менше 2 комплектів ліцензійного програмне забезпечення «ГІС» Учасником процедури закупівлі має підтвердити право власності або право користування на обладнання, об’єкти матеріально технічної бази та технології, що визначені цим пунктом шляхом подання всіх документів визначених цією тендерною документацією у формі та спосіб передбачений для підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерії згідно вимогам цього додатку. Учасником процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію такому, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій може бути залучено потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, за умови подання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію». Стосовно неправомірності вимоги щодо наявності нерухомого майна, що зареєстроване на території міста Черкаси для здійснення господарської діяльності йдеться у рішенні КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 18.05.2023 № 6842.
Відповідь: Вимога щодо наявності нерухомого майна, що зареєстроване на території міста Черкаси для здійснення господарської діяльності направлена на стимулювання у здійсненні господарської діяльності Учасниками для сплати податків до бюджету міста Черкаси. А встановлена Замовником кількості працівників та строку виконання послуги при перерахунку у реальні величини може бути значною сумою податків до бюджету міста Черкаси.
Дата відповіді: 13.02.2025 15:07
Відповідь надана

Надати відповідь з приводу вихідних даних

Номер: 04708c88c3914c89a1e71a57082f0fa4
Дата опублікування: 10.02.2025 14:14
Опис: Вами було оголошено тендерну закупівлю - UA-2025-02-10-001054-a, організація та проведення земельних торгів у формі аукціону, а саме розроблення документацій із землеустрою, з метою вирішення питання щодо можливості прийняття участі у тендерній закупівлі Просимо Вас: 1. чітко вказати предмет закупівлі 2. зазначити площу земельних ділянок 3. уточнити цільове призначення земельних ділянок та їх місце розташування (в межах населених пунктів чи поза межами населених пунктів) 4. Зазначити, чи необхідно проводити аукціон ?
Відповідь: 1. Предмет закупівлі - Організація та проведення земельних торгів у формі аукціону, а саме розроблення документацій із землеустрою. 2-3. Щодо площі та КВЦПЗ земельних ділянок повідомляємо Вам, що кількість земельних ділянок (відповідно площа, КВЦПЗ), на які будуть замовлятися документації із землеустрою щодо відведення прямо залежить від кількості заяв про включення земельних ділянок до переліку тих, які будуть виставлені на земельні торги, які надходять до міської ради, також від кількості прийнятих рішень міської ради щодо надання дозволів на розробку проектів землеустрою. Тому на рік вперед не можливо встановити точну площу (відповідно і КВЦПЗ) земельних ділянок, на які будуть замовлені документації із землеустрою. 4. Аукціон проводити не потрібно. Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради наразі закупає тільки послуги щодо розроблення документацій із землеустрою на земельні ділянки, які в подальшому будуть виставлені на земельні торги. Окремо, відповідно до статті 135 ЗКУ, для проведення земельних торгів організатором земельних торгів (Департаментом архітектури та містобудування) буде організовуватися робота щодо укладення з оператором електронного майданчика, підключеного до електронної торгової системи, договору про організацію та проведення земельних торгів.
Дата відповіді: 13.02.2025 15:08