• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень Подільської районної в місті Києві державної адміністрації)

Завершена

543 130.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 431.30 UAH
Період уточнення: 06.02.2025 12:16 - 12.02.2025 00:00
Відповідь надана

Вимога

Номер: 9b8a2c4350064682811ce8e648cc5dd4
Дата опублікування: 10.02.2025 16:11
Опис: росимо надати роз’яснення, в якому саме нормативно-правовому акті передбачено обов’язкову наявність протоколу випробувань рідкого мила з дезінфікуючою дією щодо результатів токсикологічної експертизи, проведеної незалежною лабораторією. Вважаємо, що дана вимога є безпідставною, такою, що не ґрунтується на вимогах чинного законодавства та створює необґрунтовані перешкоди для участі у процедурі закупівлі. Просимо або надати чітке нормативне обґрунтування даної вимоги, або внести відповідні зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних умов. І чому саме "незалежною лабораторією". І які є залежні ? Надайте роз'яснення!
Відповідь: Миючі засоби повинні бути безпечними з точки зору санітарно-гігієнічних норм. Виробникові (постачальнику, імпортеру) не ставиться в обов'язок сертифікація мила пральних порошків та іншої подібної продукції, проте він повинен мати документ, що підтверджує відповідність вимогам Технічного регламенту. Таким чином, рідке мило з дезінфікуючою дією і не підлягає обов'язковій сертифікації, його безпечність має бути підтверджена. Відповідно до ч. 3. Статті 22 Закону України «Пр публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів. Разом з тим, Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов торгів. Таким чином, за аналогією вимога щодо надання копії протоколу випробувань рідкого мила з дезінфікуючою дією про результати токсилогічної експертизи із незалежної лабораторії та копію свідоцтва про державну реєстрацію засобу (або інший документ, який підтверджує реєстрацію в МОЗ України) не є дискримінаційною вимогою, а тому в даній частині зміни до тендерної документації не будуть внесені.
Дата відповіді: 11.02.2025 11:57
Відповідь надана

вимога, порушення законодавства

Номер: 4d13f6cd06bd4489b569073a32db6b18
Дата опублікування: 10.02.2025 14:25
Опис: Вимога: Під час надання послуг має використовуватися рідке мило з дезінфікуючою дією, яке: - Зареєстроване у Міністерстві охорони здоров’я України відповідно до вимог чинного законодавства. - Має висновок про результати токсилогічної експертизи із незалежної лабораторії. - Засіб повинен відноситись до малонебезпечних речовин ( 4 клас небезпеки) при нанесенні на шкіру. Для підтвердження відповідності зазначеній вимозі учасник повинен надати: - Копію протоколу випробувань рідкого мила з дезінфікуючою дією про результати токсилогічної експертизи із незалежної лабораторії. - Копію свідоцтва про державну реєстрацію засобу (або інший документ, який підтверджує реєстрацію в МОЗ України)." Чим регулюється реєстрація мила в МОЗ України????? Виключіть дану вимогу. Будемо оскаржувати до АМКУ
Відповідь: Підтримання належного рівня санітарної безпеки: Використання мила з дезінфікуючою дією необхідне для забезпечення гігієни в приміщеннях державної установи, що є важливим особливо в умовах поширення інфекційних захворювань. Гарантія якості та безпечності: Реєстрація мила в МОЗ України та наявність протоколу токсикологічних випробувань є підтвердженням його безпечності та ефективності для використання. Нормативно-правові акти, що регламентують використання дезінфекційних засобів станом на 2025 рік: 1. Закон України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022 № 2573-IX: - Стаття 48 цього закону встановлює, що дезінфекційні засоби підлягають державній реєстрації, яка проводиться МОЗ України за результатами експертизи реєстраційних матеріалів щодо їх специфічної активності, безпечності та якості. 2. Постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2023 р. № 863 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів»: - Положення визначає порядок державної реєстрації та перереєстрації дезінфекційних засобів, вимоги до заяви про державну реєстрацію та перелік необхідних документів.
Дата відповіді: 10.02.2025 16:00
Відповідь надана

щодо обліку майна на підприємстві

Номер: 9a772728949845c484731866cdf2c225
Дата опублікування: 10.02.2025 09:38
Опис: Шановний Замовнику, якщо учасник використовує орендоване майно, то воно у нього не може обліковуватися на балансі підприємства! саме про це було наше звернення
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідь була надана раніше на Ваше запитання, однак враховуючи повторення звернеення вдамося до короткого роз’яснення: За договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендарю) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності (ст. 283 ГК). До відносин оренди застосовуються відповідні положення ЦК з урахуванням особливостей, передбачених ГК (ч. 6 ст. 283 ГК). Згідно зі ст. 760 ЦК предметом договору найму (оренди) може бути річ, яка визначена індивідуальними ознаками та зберігає свій первісний вигляд при неодноразовому використанні (неспоживна річ). За користування майном із наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму (ч. 1 ст. 762 ЦК). Таким чином, відображення інформації про оренду необоротних активів у бухгалтерському обліку та її розкриття у фінансовій звітності регулюються нормами П(С)БО 14 або П(С)БО 32. Отже, виходячи з терміну «оренда» Орендар відображає у своїй звітності цінності на позабалансові рахунки призначені для узагальнення інформації про наявність і рух таких цінностей, що не належать підприємству, але тимчасово перебувають у його користуванні, розпорядженні або на зберіганні (об’єкти оперативної (операційної) оренди основних засобів, матеріальні цінності на відповідальному зберіганні, переробці, комісії, монтажі тощо. Резюмуючи випливає, що чинниим законодавством України (ЗУ «Про бухгалтерський олік", Податковий кодекс України» та інші номрмативно-правові Акти) все таки пердбачено облік матеріальних цінностей, однак в частині закупівлі, ЗАМОВНИК НЕ ВИМАГАЄ на орендоване майно чи таке, яке перебуває в лізингу, а загалом, яке не є власністю учасника надавати виписки чи будь-які документи з бухгалтерського обліку, що майно знаходиться на балансі організації. Згідно Додатку 2 міститься уточнення " У разі використання орендованої техніки, механізмів та обладнання, транспортного засобу надати: Копії договору (-ів) оренди з зазначенням переліку транспортного засобу, орендованої техніки, обладнання.
Дата відповіді: 10.02.2025 16:41
Відповідь надана

внесення змін до тендерної документації

Номер: f803ac3051114626ac645505188bba64
Дата опублікування: 08.02.2025 22:29
Опис: Шановний замовнику, вами в додатку 3 до тендерної документації зазначено наступне: !...В наявності у учасника на балансі повинні бути: необхідний інвентар та техніка, яка необхідна для надання послуг згідно предмету закупівлі (відповідно до додатку 2)." а в додатку 2 є наступна вимога: " У разі використання орендованої техніки, механізмів та обладнання, транспортного засобу надати: Копії договору (-ів) оренди з зазначенням переліку транспортного засобу, орендованої техніки, обладнання;" Тобто орендована техніка, механізми та обладнання не можуть знаходиться на балансі у учасника Просимо привести вашу тендерну документацію у відповідність, шляхом внесення змін
Відповідь: Доброго дня ! Відповідно до додатку 3 до тендерної документації зазначено. .." у учасника на балансі повинні бути: необхідний інвентар та техніка, яка необхідна для надання послуг згідно предмету закупівлі (відповідно до додатку 2)." Додаток 2 містить уточнення задля недопущення дискримінаційних вимог, таким чином замовником зазначається: " У разі використання орендованої техніки, механізмів та обладнання, транспортного засобу надати: Копії договору (-ів) оренди з зазначенням переліку транспортного засобу, орендованої техніки, обладнання. Таким чином, в даній частині зміни не будуть вноситись.
Дата відповіді: 10.02.2025 08:43
Відповідь надана

надання пояснення щодо встановлення критерію на мило для рук

Номер: 1e436d1603b9443a9e8d3e4cc4c906c4
Дата опублікування: 08.02.2025 22:04
Опис: Шановний замовник. В додатку 2 до тендерної документації вами встановлена наступна вимога: 4.5. Виконавець зобов’язаний використовувати рідке мило з дезінфікуючою дією, яке: - Зареєстроване у Міністерстві охорони здоров’я України відповідно до вимог чинного законодавства. - Має висновок про результати токсикологічної експертизи із незалежної лабораторії. - Засіб повинен відноситись до мало небезпечних речовин ( 4 клас небезпеки) при нанесенні на шкіру. Для підтвердження відповідності зазначеній вимозі учасник повинен надати: - Копію протоколу випробувань рідкого мила з дезінфікуючою дією про результати токсикологічної експертизи із незалежної лабораторії. - Копію свідоцтва про державну реєстрацію засобу (або інший документ, який підтверджує реєстрацію в МОЗ України). Просимо надати пояснення яким нормативно-правовим актом ви користувалися при встановленні цієї вимоги? Чим регламентується використання саме цього мила (а саме зареєстрованого в МОЗ) в Подільської районної в місті Києві державної адміністрації?
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, Ваше питання враховано. У випадку його задоволення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.02.2025 09:00
Відповідь надана

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: b0ebb333112c460b95fdd9f03d7fc249
Дата опублікування: 07.02.2025 15:31
Опис: Вимагаєте ТД: "- Для ефективного надання послуг з прибирання приміщень Учасник повинен мати у користуванні (наявність власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму тощо) наступну техніку: - Пилосос потужністю не менше ніж 1300 Вт; - Пилосос з парогенератором і функцією хімчистки; - Генератор холодного туману (Призначений для проведення дезінфекції, дезінсекції, зволоження приміщень); - Підлого мийна машина продуктивністю не менше 2500 м2/год; - Службовий транспортний засіб для перевезення працівників і транспортування обладнання Для підтвердження наявності зазначеної в довідці техніки необхідно надати копії документів, які підтверджують право власності на неї: Копії видаткових накладних на отримання товарно-матеріальних цінностей; Платіжні інструкції про оплату товару; Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. У разі використання орендованої техніки, механізмів та обладнання, транспортного засобу надати: Копії договору (-ів) оренди з зазначенням переліку транспортного засобу, орендованої техніки, обладнання; Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; Гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору." Невідповідність технічному завданню Вимога щодо наявності генератора холодного туману та підлогомийної машини не відповідає вимогам ТЗ, оскільки у ТЗ відсутні вимоги щодо проведення дезінфекції методом холодного туману та використання підлогомийної машини для прибирання. Таким чином, дана вимога є неправомірною та такою, що обмежує конкуренцію. Дискримінація у способі підтвердження наявності техніки Встановлення вимоги лише про надання видаткових накладних є незаконним обмеженням, оскільки існують альтернативні законні способи підтвердження наявності техніки. Практика Антимонопольного комітету України (АМКУ) підтверджує, що така вимога є дискримінаційною. Учасники можуть підтвердити наявність обладнання та техніки, зокрема, за допомогою: бухгалтерських довідок; ОСВ; витягів з інвентаризаційної відомості тощо. Крім того, вимога щодо надання платіжних інструкцій є необґрунтованою, оскільки Замовник не має жодного відношення до фінансових розрахунків Учасника. Неправомірна вимога гарантійного листа Вимога щодо гарантійного листа від власника техніки про її надання Учаснику на період виконання договору є перебільшеною, нелогічною та дискримінаційною. Факт наявності укладеного договору оренди/найму/лізингу та акту приймання-передачі вже є достатнім доказом правомірного користування технікою. Договір оренди може бути укладений на строк, який не повністю охоплює період надання послуг за тендером. Наприклад, якщо Учасник має чинний договір оренди транспортного засобу до листопада, він не зобов’язаний укладати новий договір виключно для відповідності тендерним вимогам. Встановлення такої вимоги є дискримінаційним, оскільки необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників. Встановлення додаткової вимоги залежить від третіх осіб, що є порушенням принципу недискримінації учасників. Вимога З огляду на зазначене, вимагаємо: Вилучити з тендерної документації вимогу щодо наявності генератора холодного туману та підлогомийної машини, оскільки вони не передбачені технічним завданням. Допустити альтернативні документи (бухгалтерські довідки, ОСВ, витяги з інвентаризаційної відомості) для підтвердження наявності техніки. Виключити вимогу щодо гарантійного листа власника техніки, оскільки договір оренди та акт приймання-передачі вже є достатнім підтвердженням права користування технікою. У разі неврахування наших обґрунтованих зауважень, будемо змушені оскаржувати дану вимогу до Антимонопольного комітету України (АМКУ). Наголошуємо, що Ви є державною установою, а Уповноважена особа несе особисту відповідальність за встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації. Просимо надати відповідь у встановлені законодавством строки.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, Ваше питання враховано. У випадку його задоволення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.02.2025 09:00