• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Виготовлення науково-проектної документації по об’єкту: «Реставрація та пристосування для сучасного використання частини пам’ятки містобудування, архітектури «Вищі жіночі курси», 1911-1913рр., (наказ МКІП від 15.03.2024 № 201 охоронний №3289-Кв) за адресою: м. Київ вул. Гончара 55-а»

Торги не відбулися

1 634 618.52 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 173.09 UAH
Період уточнення: 05.02.2025 15:41 - 08.03.2025 00:00
Відповідь надана

Розрахункова вартість проєкту

Номер: 96adf03801094ec5b870e2de8705bcdf
Дата опублікування: 06.03.2025 20:43
Опис: Шановний Замовнику. Ми професійно здійснюємо свою діяльність у сфері збереження пам'яток архітектури і об'єктів культурної спадщини. При підрахунку кошторису ПВР Ми отримали максимальну нормативна вартість 893 672.61 грн з ПДВ (Вісімсот дев'яносто три тисячі шістсот сімдесят дві гривні, 61 копійок з ПДВ). Просимо відповісти, чи не буде це приводом для відхилення при розгляді пропозицій, бо наша ціна може потрапити в критерій аномальної?
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) аномально низька ціна тендерної пропозиції визначається як ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Водночас відповідно до ч. 14 ст. 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Якщо електронна система закупівель визначить Вашу цінову пропозицію аномально низькою, Вам необхідно буде надати протягом одного робочого дня її обгрунтування. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження взагалі такого обґрунтування протягом визначеного Законом строку. З огляду на те, що Закон не дає відповіді на запитання, яке обґрунтування є належним. Рішення про належність обґрунтування аномально низької ціни в кожному конкретному випадку приймає замовник. Оскільки в даній тендерній документації нами не було визначено вимог до порядку формування ціни учасника та обґрунтування аномально низької ціни та, у разі надання Вами обґрунтування (у довільній формі) протягом визначеного Законом строку у нас, як у замовника, не буде підстав для відхилення Вашої тендерної пропозиції, оскільки Ви, як учасник, в даному випадку не порушуєте умови тендерної документації
Дата відповіді: 07.03.2025 10:21
Відповідь надана

Досвід

Номер: 6b94a261209c410395d4cb9495faed0a
Дата опублікування: 16.02.2025 20:06
Опис: У нас складується враження, що кваліфікаційні вимоги прописані під головного архітектора проекту Лисенкову В. М. Тільки такий склад кваліфікаційної макулатури необхідний для перемоги даного учасника.
Відповідь: Шановний Учаснику! Просимо звертатись з вимогами (запитами, роз'ясненнями) по суті виявлених Вами порушень чи невідповідностей вимог тендерної документації чинному законодавству.
Дата відповіді: 17.02.2025 15:24
Відповідь надана

Досвід

Номер: e1444605ed5e404f9ca8c6c37b66a152
Дата опублікування: 11.02.2025 19:52
Опис: Дякуємо за відповідь, але чи буде вважатися аналогічний договір на реставрацію без терміну "ПРИСТОСУВАННЯ"?
Відповідь: Шановний Учаснику! Так буде, у разі, якщо це будуть роботи з виготовлення науково-проектної документації щодо реставрації об’єкта культурної спадщини зі схожими видами робіт або характером робіт.
Дата відповіді: 12.02.2025 10:39
Відповідь надана

Досвід

Номер: e84951ed8d344eb083149bf99460f03f
Дата опублікування: 07.02.2025 17:11
Опис: Просимо прийняти до уваги що для документального підтвердження виконаних аналогічних робіт - виготовлення науково-проектної документації в цілому не відповідає характеру робіт. Тому що згідно Закону України про охорону культурної спадщини стаття 33-4 вказує, що до вказаної документації відноситься і документація з визначення меж і режимів використання території пам’ятки та інше.Виготовлення документації до укладання охоронного договору,паспорту, облікової документації на пам'ятку також вважається науково-проекною документацією. Для отримання кваліфікованого виконавця пропонуємо уточнити кваліфікацію виконавця, а саме: досвід з виготовлення науково-проектної документації з "Реставрації та пристосування для сучасного використання пам'ятки або її частини". На нашу думку це основний критерій для виконавця.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до вимог тендерної документації Аналогічним вважається договір, який відповідає запропонованому за предметом закупівлі (виготовлення науково-проектної документації), а також за видом або характером робіт. Тобто аналогічним буде вважатись договір, який одночасно відповідатиме двом умовам: предмету закупівлі і при цьому ще й видам або характеру робіт. Уточненням, зазначеним вище в дужках, пояснюється, що предметом закупівлі повинні бути саме науково-проектні роботи, а не просто проектні роботи в розумінні НАСТАНОВИ з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281.
Дата відповіді: 10.02.2025 10:07
Відповідь надана

Щодо забезпечення тендерної пропозиції

Номер: 353e2a1fa1ea4ebd9f7f6a5e8ed1fbdf
Дата опублікування: 06.02.2025 15:51
Опис: Шановний Замовнику. Ми представники провідного державного інституту, що здійснює свою діяльність у сфері збереження пам'яток архітектури і об'єктів культурної спадщини. Як державна установа ми не в змозі надати забезпечення тендерної пропозиції у формі і спосіб передбачених умовами закупівлі, так як цього не дозволяє бюджетний кодекс. Просимо розглянути можливість прибрати зазначену вимогу з метою участі у закупівлі таких компаній як ми.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерне забезпечення – це надання учасником закупівлі замовнику гарантій виконання взятих на нього зобов'язань, що виникли в результаті подання тендерної пропозиції. Правомірність вимоги забезпечення замовником підтверджена Законом України «Про публічні закупівлі». Це встановлений законодавством захист замовника від недобросовісних учасників, технічних гравців, тендерних «тролів», певна гарантія для замовника, що постачальник дійсно має намір брати участь у закупівлі та виконувати умови договору, тому не відмовиться від підписання та/або виконання договору.
Дата відповіді: 07.02.2025 13:51