• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу в будівлі Комунального закладу позашкільної освіти центр дитячої та юнацької творчості Жовтоводської міської ради за адресою: Жовті Води, вул. Авангардна, буд. 59, Дніпропетровської області»

Торги не відбулися

830 088.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 150.44 UAH
Період уточнення: 05.02.2025 15:47 - 13.02.2025 00:00
Відповідь надана

Додаток 1 п. 3.1

Номер: 6a1d8bf67109471eb7d58b82778226ba
Дата опублікування: 12.02.2025 16:36
Опис: Надайте пояснення ! Додаток 1 до ТД п. 3.1. Замовником ВИМАГАЄТЬСЯ: Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п. 16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (видаткові накладні, оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо). Тобто Матеріально-технічна база повинна відповідати п. 16 Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, але цим пунктом передбачено: Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази 16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); - необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. Ви як Замовник вимагаєте - Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (видаткові накладні, оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо). Тому поясність до чого тут вимоги визначені п. 16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за зверненя. Шановний учаснику. Пунктом 6 Ліцензійних умов вказано «6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, ……. Підпунктом 3 пункту 4 Ліцензійних умов передбачено «До заяви про отримання ліцензії додаються такі документи: «копії документів, що підтверджують право власності (оренди) здобувача ліцензії на обладнання та виробничі приміщення, необхідні для провадження відповідного виду господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими Ліцензійними умовами;» Тому наявність в учасника документів що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу прямо передбачено ліцензійними умовами Дане ваше уточнення, вказує на ваше низьке знання протипожежного законодавства, та ставить під сумнів вашу кваліфікацію як виконавця робіт протипожежного призначення. Якщо у вас не має документів що підтверджують власність або користування матеріально-технічною базою та приміщенням Ліцензійних умов, тому ваше підприємство не мало права отримувати ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення, та ваша ліцензія повинна бути анульована.
Дата відповіді: 13.02.2025 10:22
Відповідь надана

Додаток 2

Номер: 6b84df4424284e4cad261415fa67a008
Дата опублікування: 12.02.2025 16:20
Опис: Добрий день! ДОДАТОК 2 до тендерної документації (нова редакція від 07.02.2025) містить ВИМОГИ, а саме: договірна ціна з пояснювальною запискою, локальні кошториси, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, підсумкова відомість ресурсів, дефектний акт, розрахунок прибутку та адміністративних витрат, календарний графік надання послуг. Визначені цим абзацом документи повинні бути засвідчені підписом та печаткою інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та інженера проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки, при цьому у складі тендерної пропозиції учасником додатково надається сканований оригінал/сканована завірена копії кваліфікаційних сертифікатів вказаних інженерів – проектувальників. ЦЯ ВИМОГА Є НЕПРАВОМІРНОЮ ТА СУПЕРЕЧИТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ УКРАЇНИ, а саме: Послуга з предмету закупівлі відноситься до виду діяльності, яка підлягає ліцензуванню згідно з Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (Постанова КМУ№ 852 від 23.11.2016). Зазначені Ліцензійні умови містять ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та встановлюють: «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Кадрові вимоги 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто Вимога яка встановлена в ДОДАТОК 2 до тендерної документації (нова редакція від 07.02.2025) суперечить Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (Постанова КМУ№ 852 від 23.11.2016). Тому просимо видалити дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення. Вимоги щодо наявності працівників, вказані в Додатку 1. І вони повністю відповідають Ліцензійним умовам. В Додатку 2 встановлені вимоги, щодо підтвердження пропозиції технічним якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі. Кошторис має право складати лише Сертифікований інженер проектувальник. Тому нами і встановлена вимога, щодо підтвердження кваліфікації інженерів, котрі складали кошторисну документацію
Дата відповіді: 13.02.2025 09:40
Відповідь надана

НПАОП 0.00-7.17-18

Номер: 44486d07793d45a1b9d9723cfbf0b768
Дата опублікування: 12.02.2025 15:49
Опис: Шановний Організаторе! Ознайомившись з відповіддю від 10.02.2025 р. о 15:35 год. вважаємо за потрібне уточнити наступне. Так Згідно положень ч. 1 ст. 18 ЗУ «Про охорону праці» встановлено обов’язків роботодаців проводити інструктажі та навчання з питань охорони праці працівників. Слід звернути увагу на той факт, що нормами ЗУ «Про охорону праці» не визначено термінів «інструктаж» та «навчання» - отже це тотожні поняття, але можуть мати різні методи виконання. Ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про охорону праці» встановлено випадки коли обов’язкове проходження працівниками спеціального навчання з питань охорони праці – тобто виключно у випадку проведення робіт підвищеної небезпеки. Положеннями ЗУ «Про охорону праці» не конкретизовано таких видів робіт. «Переліком робіт з підвищеною небезпекою» затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України №15 від 26.01.2005 р. зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 232/10512 надання послуг з влаштування систем протипожежного захисту не визначено як роботи з підвищеною небезпекою – отже Законодавством України не встановлено вимог щодо обов’язкового навчання працівників вимогам НПАОП 0.00-7.17-18 з отриманням ними посвідчень. До того ж згідно відповіді Організатора від 10.02.2025 р. о 15:35 год. умовами тендеру передбачено надання послуг, а не виконання робіт. Таким чином вимога пункту 2.1 додатку 1 до тендерної документації про обов’язок учасника тендеру надання чинних посвідчень на підтвердження навчання працівників вимогам НПАОП 0.00-7.17-18 є надмірною та дискримінаційною, що суперечить вимогам ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, просимо видалити вказану вимогу з тендерної документації та додатків. Дякіємо!
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення. Пунктом 1 НПАОП 0.00-7.17-18 передбачає - Ці Мінімальні вимоги встановлюють загальні вимоги до засобів індивідуального захисту (далі - ЗІЗ), що використовуються ПРАЦІВНИКАМИ ПІД ЧАС ТРУДОВОГО ПРОЦЕСУ. Пунктом 2 вище зазначено НПАОП вказано – ЗІЗ - означає всі засоби, які призначені для носіння і використання працівником з метою індивідуального захисту від одного або більше ризиків, які могли б становити ЗАГРОЗУ БЕЗПЕЦІ ТА ЗДОРОВ’Ю НА РОБОТІ, а також будь-які пристосування, аксесуари чи змінні компоненти, призначені для цієї мети. Так як предметом закупівлі є електромонтажні роботи, тому при їх виконання як і при будь яких монтажних роботах необхідно використовувати захисні каски також при виконанні робіт, передбачених умовами даної закупівлі, необхідно використовувати електроінструменти та передбачена робота в електроустановках, тому працівники повинні використовувати засоби індивідуального захисту – діелектричні рукавиці, захисні окуляри, тому вимога навчання згідно даного НПАОП є законною і обґрунтованою. Жодним пунктом НПАОП 0.00-7.17-18 не вказано, що його необхідно дотримуватися лише при виконання робіт. А навпаки чітко зазначено, що застосовуються до усіх працівників підчас трудового процесу, котрі використовують засоби індивідуального захисту, в тому числі і при наданні послуг, чи виготовленні продукції.
Дата відповіді: 13.02.2025 09:39
Відповідь надана

НПАОП 0.00-7.14-17 з урахуванням відповіді Організатора від 10.02.2025 р. о 15:35 год.

Номер: 9782dfa48a8845c793427764ec499066
Дата опублікування: 12.02.2025 12:59
Опис: Шановний Організаторе! Ознайомившись з відповіддю від 10.02.2025 р. о 15:35 год. вважаємо за потрібне уточнити наступне. Так Згідно положень ч. 1 ст. 18 ЗУ «Про охорону праці» встановлено обов’язків роботодаців проводити інструктажі та навчання з питань охорони праці працівників. Ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про охорону праці» встановлено випадки коли обов’язкове проходження працівниками спеціального навчання з питань охорони праці – тобто виключно у випадку проведення робіт підвищеної небезпеки. Згідно відповіді Організатора від 10.02.2025 р. о 15:35 год. умови тендеру не передбачають виконання робіт, оскільки передбачають надання послуг, на чому було наголошено Організатором та віділено великими літерами. Отже, невидалення вимоги про навчання з отриманням посвідчень працівників з питань НПАОП 0.00-7.14-17 не відповідають предмету тендеру – отже є надмірними та не маючими відношення до предмету закупівлі. Таким чином підлягають видаленню. Дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику. Перш ніж писати дані уточнення просимо вас детально ознайомитися з НПАОП 0.00-7.14-17, а саме з Наказ від 28.12.2017 № 2072 Про затвердження Вимог безпеки та захисту здоров`я під час використання виробничого обладнання працівниками, котрим затверджений даний НПАОП. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0097-18#Text) Пунктом 2 даного наказу вказано «Виробниче обладнання - будь-яка машина, апарат, ІНСТРУМЕНТ, ПРИСТРІЙ АБО УСТАТКУВАННЯ, що використовуються під час виконання робіт, виготовлення продукції, НАДАННЯ ПОСЛУГ» Тобто в наказі чітко зазначено, що під час надання послуг, при використанні інструментів чи пристроїв працівники підприємства повинні пройти навчання з «Вимог безпеки та захисту здоров`я під час використання виробничого обладнання працівниками» Кожен роботодавець може і повинен забезпечити навчання своїх працівників відповідно до вимог вище зазначених НПАОП і дані вимоги жодним чином не являються дискримінаційними, так як їх виконати може кожен роботодавець. ЗУ «Про охорону праці» прямо вказує що робітники повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Тому, нам як Замовнику, не зрозуміло, чому ви як роботодавець працівників які залучаються до робіт підвищеної небезпеки, відмовляється забезпечити їм необхідне навчання з Охорони праці, котре прямо передбачено чинним законодавством України.
Дата відповіді: 12.02.2025 16:08
Відповідь надана

Дисткимінаційні вимоги Додаток 1 до ТД

Номер: 5a71d95337a744b9a8b82e643ed55acf
Дата опублікування: 12.02.2025 08:11
Опис: Доброго ранку! Додаток 1 до тендерної документації п. 2.1. містить вимоги щодо надання документального підтвердження наявності відповідної кваліфікації - диплом/посвідчення/свідоцтво, а саме: - Електромонтер охоронно пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів,) – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду; - Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду. Згідно п. 14 та 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 підтверджуючі документи у вигляді - диплом/посвідчення/свідоцтво не передбачені. Ви як Замовник заздалегідь встановлюєте дискримінаційні вимоги які суперечать чинному законодавству України, а також Рішенню АМКУ №13074-р/пк-пз від 21.08.2023. Просимо виключити вказані вимоги та привести Тендерну документацію у відповідність чинному законодавству України.
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до пункту 15 Ліцензійних вимог, передбачена обов’язкова наявність таких виконавців робіт Електромонтер охоронно пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів,) – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду; - Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду. Підпунктом 4 пункту 4 Ліцензійних умов передбачено «До заяви про отримання ліцензії додаються такі документи: 4) копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти і стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками, які залучаються до провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими Ліцензійними умовами;» Тобто наявність документу про кваліфікацію працівників прямо передбачено Ліцензійними умовами. Дане ваше уточнення, вказує на ваше низьке знання протипожежного законодавства, та ставить під сумнів вашу кваліфікацію як виконавця робіт протипожежного призначення. Якщо у ваших працівників не має документів що підтверджують кваліфікацію передбачену пунктом 15 Ліцензійних умов, тому ваше підприємство не мало права отримувати ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення, та ваша ліцензія повинна бути анульована.
Дата відповіді: 12.02.2025 16:07
Відповідь надана

Додаток 2

Номер: 5d342637945e40d2b7b1c627f50adb9a
Дата опублікування: 11.02.2025 14:57
Опис: Доброго дня! Додаток 2 тендерної документації містить вимоги сертифікації на відповідність вимогам ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)»; ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення»; ДСТУ ISO 10005:2019 «Управління якістю. Настанови щодо програм якості», ДСТУ ISO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» ДСТУ ISO 10008:2015 «Управління якістю. Задоволеність замовників. Настанови щодо електронних торговельних угод за схемою бізнес-споживач» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018,IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» надати відповідні сертифікати в складі тендерної пропозиції. ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання». Згідно Рішення АМКУ № 11845-р/пк-пз від 01.08.2023 вищевказані вимоги є дискримінаційними. 07.02.2025 об 13:45 також таке звернення(питання) стосовно даної вимоги до Вас вже було. Також була надана вами відповідь, що Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, але все рівно зміни не були внесені, тобто Ви проігнорували свої рішення. Вимога про надання відповідних сертифікатів лишилася. Тому просимо виключити вказані вимоги. В разі ігнорування вищевказаних вимог, будемо змушені для захисту свої прав звернутись до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Відповідь: Вимога щодо наявності в учасника сертифікатів ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)»; ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення»; ДСТУ ISO 10005:2019 «Управління якістю. Настанови щодо програм якості», ДСТУ ISO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» ДСТУ ISO 10008:2015 «Управління якістю. Задоволеність замовників. Настанови щодо електронних торговельних угод за схемою бізнес-споживач» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018,IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», не являється дискримінаційною, так як зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб’єкт господарювання котрий відповідає даним вимогам передбачених стандартами даних сертифікатів. Жоден суб’єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію. Те що вимога наявності сертифікату ІSO являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408, Рішення № 17147-р/пк-пз від 21.11.2019, Рішення № 4545-р/пк-пз від 15.04.2019, Рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020.
Дата відповіді: 12.02.2025 16:15
Відповідь надана

Додаток 4

Номер: ae9672831e2a441e9cb548208b8f656b
Дата опублікування: 11.02.2025 09:10
Опис: Добрий день! Додаток 1 п.10 до тендерної документації посилається на додаток 4 (Тендерну пропозицію за формою встановленою у Додатку 4 до тендерної документації), який відсутній в складі тендерної документації. Просимо виправити та додати додаток 4. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Була допущена технічна помилка. Відповідні зміни будуть внесені
Дата відповіді: 11.02.2025 09:42
Відповідь надана

НПАОП 0.00-7.14-17

Номер: dcedb8bdbd2f4aeb90d7c432c5b14cc8
Дата опублікування: 09.02.2025 16:27
Опис: У п.2.1 Додатку 1 міститься вимога щодо надання скан-копій оригіналів чинних посвідчень та витягів (виписок) з протоколів про навчання з перевірки знань з питань НПАОП 0.00-7.14-17 «Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками». Вважаємо, що зазначена вимога є надмірною та дискримінаційною, оскільки: Не має безпосереднього зв’язку з предметом закупівлі. Предмет закупівлі передбачає встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення, а не виконання робіт із використанням виробничого обладнання, на яке поширюється дія НПАОП 0.00-7.14-17. Обмежує конкуренцію серед учасників, що суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога про наявність відповідних документів фактично створює необґрунтовані бар’єри для участі у процедурі закупівлі, що порушує принцип рівної конкуренції. Суперечить нормам законодавства у сфері охорони праці та безпеки виконання робіт. НПАОП 0.00-7.14-17 регламентує вимоги до використання виробничого обладнання, проте монтаж пожежної сигналізації та систем оповіщення не є роботою, що підпадає під ці вимоги. Відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», жодних окремих вимог щодо наявності таких документів для працівників, які виконують монтажні роботи, не встановлено. Суперечить Господарському кодексу України, оскільки створює необґрунтовані вимоги до учасників торгів, які не є необхідними для якісного виконання договору. Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо надання скан-копій чинних посвідчень та витягів (виписок) з протоколів про навчання з питань НПАОП 0.00-7.14-17, оскільки вона не відповідає предмету закупівлі та є дискримінаційною.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваше звернення, щодо Вашого уточнення роз’яснюємо наступне: Пунктом 1 НПАОП 0.00-7.14-17 вказано «Ці Вимоги поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, організаційно-правової форми і видів діяльності та встановлюють мінімальні вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками у процесі трудової діяльності.» Пунктом 2 НПАОП 0.00-7.14-17 вказано «Виробниче обладнання - будь-яка машина, апарат, ІНСТРУМЕНТ, ПРИСТРІЙ АБО УСТАТКУВАННЯ, що використовуються під час виконання робіт, виготовлення продукції, НАДАННЯ ПОСЛУГ» В Додатку 2.1 Тендерної документації передбачено що для надання послуг передбачених умовами даної закупівлі необхідно використання таких пристроїв та інструментів: - Машина свердлильна електрична - Дриль електрична - Перфоратор електромагнітний Тобто технічним завданням передбачено використання електроінструментів. Тому працівники котрі будуть працювати з даним інструментом згідно чинного законодавства повинні мати навчання та перевірку знань відповідно до НПАОП 0.00-7.14-17
Дата відповіді: 10.02.2025 15:35
Відповідь надана

запитання по додатку 2

Номер: 4e7ab1771e524e09a0509f41423f29fa
Дата опублікування: 07.02.2025 13:45
Опис: Добрий день! Додаток 2 тендерної документації містить вимоги сертифікації на відповідність вимогам ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)»; ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення» - що саме повинно бути сертиффіковано на відповідність вимогам цих стандартів? Та на відповідність яким саме пунктам повинна бути проведена сертифікація? Щодо стандартів ДСТУ ISO 10005:2019, ДСТУ ISO 14031:2016, ДСТУ ISO 10008:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 50001:2020 в "Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації" Опубліковано 22 лютого 2024 року о 18:00 визнано такими, що не відносяться до сфери пожежної безпеки. Просимо надати відповідь та видалити суперечні вимоги. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 07.02.2025 17:08
Відповідь надана

додаток 2 та додаток 7

Номер: efb9b41ca48046bf88f211e10885c437
Дата опублікування: 07.02.2025 13:30
Опис: Добрий день! Додаток 2 тендерної документації посилається на додаток 7, який відсутній в складі тендерної документації. Просимо виправити та додати додаток 7. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення. Була допущена технічна описка. Будуть внесені зміни до Додатку 2 тендерної документації.
Дата відповіді: 07.02.2025 17:07