• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір офісний А3, А4 (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами.детальніше див. тендерну документацію.Джерело фінансування – власні кошти.Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська

Завершена

1 463 279.05 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 14 632.79 UAH
Період уточнення: 05.02.2025 10:22 - 15.02.2025 00:00
Відповідь надана

Додаток 2 п1 пп1

Номер: 445539a5ba574aee84014c442a0f2426
Дата опублікування: 06.02.2025 11:50
Опис: Шановний Замовник, проаналізувавши Ваші вимоги, викладені у пп 1.1 п 1 Додатку 2 вашої Тендерної документації, нами були виявлені дискримінаційні вимоги, а саме: "Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.". Папір офісний, що є предметом закупівлі, є товаром, який підпадає під добровільну оцінку відповідності, ОДНАК надати посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України -НЕ МОЖЛИВО, в зв'язку з тим, що в Україні не існує жодного органу, який займається проведенням оцінки відповідності Паперу офісного , акредитованими в Національному агентстві з акредитації України, а також Папір офісний не підлягає оцінці відповідності та обов'язковій сертифікації в Україні. ТОБТО В ЗАКУПІВЛІ НЕ МОЖЕ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ ЖОДЕН УЧАСНИК. На підтвердження вищевикладеного надаємо посилання на ідентичні вимоги, які були подані та задоволені у закупівлі UA-2024-01-17-000837-a, РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" та у закупівлі UA-2024-01-23-010310-a, Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця". Просимо внести зміни в пп 1.1 п 1 Додатку 2 вашої Тендерної документації та викласти його в Наступній редакції: "1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 ." У разі вашої бездіяльності, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ, для оскарження вимог Тендерної документації.
Відповідь: «Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що порушене Вами питання детально вивчається. В разі позитивного рішення будуть внесені зміни до тендерної документації.»
Дата відповіді: 07.02.2025 14:26