-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля, а саме: Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Завершена
4 023 007.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 115.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 115.04 UAH
Період уточнення:
04.02.2025 22:46 - 02.03.2025 00:00
Відповідь надана
2. Щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та невиконання Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р.
Номер:
f49841a6b64c47bf8e0edbeb9feb5cf0
Дата опублікування:
25.02.2025 15:30
Опис:
“04” лютого 2025 року Визирською сільською радою Одеського району Одеської області (надалі - “Замовник”) було оголошено відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг за предметом: Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля, а саме: Послуги з вивезення твердих побутових відходів Показник національного класифікатора України ДК 02 1: 2015 “Єдиний закупівельний словник” 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (надалі - “Закупівля”).
Детально вивчивши тендерну документацію на Закупівлю Замовника, затверджену Протокол № 04/02/25-02ВТ від «04» лютого 2025 року Уповноважена особа Оксана ДЕМ'ЯНЕНКО (надалі - Тендерна документація), було виявлено, що вона містить дискримінаційні умови для потенційних учасників закупівлі щодо встановлення безпідставних та надмірних вимог, які не відповідають предмету закупівлі та не характерні для надання послуг, що закуповуються.
ПП “ГРАД-СЕРВІС” (надалі - “Скаржник”) має намір взяти участь у Закупівлі, проте встановлені у тендерній документації Замовника вимоги, які не відповідають чинному законодавству і обмежують конкуренцію, не дають можливості Скаржнику прийняти участь у цій Закупівлі. У зв’язку з цим ПП “ГРАД-СЕРВІС” подало Скаргу щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації Вих. №1-08/02 від 08.02.2025р., Ідентифікатор скарги UA-2025-02-04-018104-a.c1 (надалі - “Скарга”).
За результатами розгляду вказаної скарги Рішенням №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - “комісія АМКУ”) постановила: “Зобов'язати Визирську сільську раду Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ: 04378669) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля, а саме: Послуги з вивезення твердих побутових відходів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-02-04-018104-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.”
Після прийняття Рішення №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. Замовник вніс зміни до тендерної документації та виклав її у новій редакції, яка затверджена Протокол №25/02/25-01ВТ від «25» лютого 2025 року, Уповноважена особа Яна ЗАГОРОДНЮК (надалі - “Нова редакція Тендерної документації”).
Однак ознайомившись зі змінами та Тендерною документацію в редакції від 25.02.2025 року нами було встановлено, що Замовник не виконав Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р., оскільки Нова редакція Тендерної документації досі містить частину попереднііх дискримінаційних положень, що оскаржувались ПП “ГРАД-СЕРВІС” у скарзі №UA-2025-02-04-018104-a.c1 та були визнані необґрунтованими і дискримінаційними для учасників закупівлі, та які Замовник був зобов'язаний усунути шляхом внесення змін у тендерну документацію у цій частині.
Бездіяльність Замовника, яка полягає у невиконанні Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. є порушенням порядку проведення процедури закупівлі, що підтверджується наступним:
У пункті 8 Скарги ПП “ГРАД-СЕРВІС” оскаржувало дії Замовника щодо встановлення у Додатках 1 та 7 до Тендерної документації вимог про надання учасниками документів на засоби індивідуального захисту. Цитати скарги:
“Пунктами 2, 3 Додатку 1, Додатком 7 до Тендерної документації встановлено: “Необхідно обов’язково підтвердити та надати інформацію про використання Учасником медико-санітарних заходів - комплекс організаційних, адміністративних, інженерно-технічних, медичних, нормативних (регуляторних), екологічних, та інших заходів, спрямованих на усунення або зменшення шкідливого впливу на людину факторів середовища життєдіяльності. На підтвердження Учасником надається також гарантійний лист щодо забезпечення працівників відповідними засобами індивідуального захисту для виконання договору надати скани оригіналів або завірені копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність, протоколу випробувань, на СІЗ таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: рукавички.”
“Замовником встановлена вимога про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність, протоколу випробувань, які підтверджують відповідність не предмету закупівлі (послуги з вивезення твердих побутових відходів), а стосуються засобів індивідуального захисту, що використовуються працівниками учасниками. Вказані документи не встановлюють жовчних вимог до характеристик послуг, що закуповуються Замовником, у зв’язку з чим їх вимога виходить за межі прав Замовника, якими він наділений ч. 5 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” під час підготовки тексту тендерної документації.”
“Вказані документи не є обов’язковими ні для придбання засобів індивідуального захисту, ні для надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, а їх вимога - є надмірним тягарем для учасників Закупівлі, що жодним чином не впливає на якість послуг, що будуть надаватися Замовнику за предметом Закупівлі.”
“У разі відсутності цих документів, учаснику потрібно нести додаткові витрати для їх оформлення, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Крім того, оформлення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність та протоколу випробувань на рукавички у строк подання тендерних пропозиції, який становить лише 7 днів з моменту оголошення закупівлі, просто неможливо.”
“Вказаними дискримінаційними вимогами Замовник обмежує конкуренцію у Закупівлі, оскільки вимагаючи документи, які не впливають на якість послуг, які не стосуються характеристики послуг, що є предметом закупівлі, створює штучний бар’єр для потенційних учасників Закупівлі і Скаржника, чим порушує право Скаржника на рівну участь у Закупівлі.”
У зв’язку з цим, Скаржник просив зобов’язати Замовника внести зміни Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації шляхом вилучення дискримінаційної вимоги щодо надання учасниками висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність, протоколу випробувань, на СІЗ таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: рукавички.
Рішенням комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. вимоги Скаржника були задоволені. При цьому комісія АМКУ визначила (наводимо цитату з Рішення):
“Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність, протоколу випробувань, на СІЗ таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: рукавички, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.”
“Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.”
“Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.”
Таким чином, за результатами розгляду Скарги вищенаведені вимоги були визнані дискримінаційними та комісія АМКУ постановила, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
На виконання цих приписів 25.02.2025 року Замовником опублікована Нова редакція Тендерної документації, однак детальне вивчення її вимог та внесених змін свідчить про те, що Замовник не виконав Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р., оскільки і у Додатку 1 (сторінка 25), і у Додатку 7 (сторінка 56) Замовник залишив вимогу про надання учасниками документів на рукавички, а саме: “надати скани оригіналів або завірені копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність, протоколу випробувань, на СІЗ таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: рукавички.”
Таким чином, Замовник знехтував приписи комісії АМКУ та не виконав Рішення №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р., а саме: не усунув встановлені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що Замовник торгів, виклавши тендерну документацію у існуючій редакцій, порушив основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «запобігання корупційним діям і зловживанням». Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить і стаття 22 Закону “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до ч.22 ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття ТА Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЗАМОВНИКАМИ, особами, яких вони стосуються. Разом з тим, Замовником в порушення вимог закону не виконано рішення органу оскарження.
Дії Замовника в частині прямого невиконання рішення комісії АМКУ, а також повторного включення до Нової редакції Тендерної документації вищенаведених дискримінаційних вимог порушують вимоги ч.1 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо УСУНУНТИ ДОПУЩЕНІ ПОРУШЕННЯМ порядку проведення публічної закупівлі та ВИКОНАТИ РІШЕННЯМ КОМІСІЇ АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ шляхом виключення з Нової редакції Тендерної документації вимог, що були визнані комісією АМКУ незаконними та дискримінаційними.
Відповідь:
Шановний Учаснику, звертаємо увагу, що на виконання Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. Протоколом Замовника №25/02/25-01ВТ від 25.02.2025р. були затверджені та вносилися відповідні зміни до тендерної документації у точній відповідності до вищевказаного Рішення комісії АМКУ, що підтверджується файлом "Зміни 2 від 25.02.2025.pdf". За результатами вашого звернення, Замовником виявлено, що в зв'язку із технічним збоєм деякі зміни не було зафіксовано у текстовій частині останньої редакції тендерної документації від 25.02.2025року. Наразі розбіжності текстової частини відкореговано та оприлюднено до ознайомлення тендерну документацію зі змінами №3 від 25.02.2025року. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
25.02.2025 19:19
Відповідь надана
щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та невиконання Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р.
Номер:
48ac765afbca4cf5ae2d3d44d5709073
Дата опублікування:
25.02.2025 15:25
Опис:
“04” лютого 2025 року Визирською сільською радою Одеського району Одеської області (надалі - “Замовник”) було оголошено відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг за предметом: Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля, а саме: Послуги з вивезення твердих побутових відходів Показник національного класифікатора України ДК 02 1: 2015 “Єдиний закупівельний словник” 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (надалі - “Закупівля”).
Детально вивчивши тендерну документацію на Закупівлю Замовника, затверджену Протокол № 04/02/25-02ВТ від «04» лютого 2025 року Уповноважена особа Оксана ДЕМ'ЯНЕНКО (надалі - Тендерна документація), було виявлено, що вона містить дискримінаційні умови для потенційних учасників закупівлі щодо встановлення безпідставних та надмірних вимог, які не відповідають предмету закупівлі та не характерні для надання послуг, що закуповуються.
ПП “ГРАД-СЕРВІС” (надалі - “Скаржник”) має намір взяти участь у Закупівлі, проте встановлені у тендерній документації Замовника вимоги, які не відповідають чинному законодавству і обмежують конкуренцію, не дають можливості Скаржнику прийняти участь у цій Закупівлі. У зв’язку з цим ПП “ГРАД-СЕРВІС” подало Скаргу щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації Вих. №1-08/02 від 08.02.2025р., Ідентифікатор скарги UA-2025-02-04-018104-a.c1 (надалі - “Скарга”).
За результатами розгляду вказаної скарги Рішенням №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - “комісія АМКУ”) постановила: “Зобов'язати Визирську сільську раду Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ: 04378669) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля, а саме: Послуги з вивезення твердих побутових відходів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-02-04-018104-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.”
Після прийняття Рішення №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. Замовник вніс зміни до тендерної документації та виклав її у новій редакції, яка затверджена Протокол №25/02/25-01ВТ від «25» лютого 2025 року, Уповноважена особа Яна ЗАГОРОДНЮК (надалі - “Нова редакція Тендерної документації”).
Однак ознайомившись зі змінами та Тендерною документацію в редакції від 25.02.2025 року нами було встановлено, що Замовник не виконав Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р., оскільки Нова редакція Тендерної документації досі містить частину попереднііх дискримінаційних положень, що оскаржувались ПП “ГРАД-СЕРВІС” у скарзі №UA-2025-02-04-018104-a.c1 та були визнані необґрунтованими і дискримінаційними для учасників закупівлі, та які Замовник був зобов'язаний усунути шляхом внесення змін у тендерну документацію у цій частині.
Бездіяльність Замовника, яка полягає у невиконанні Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. є порушенням порядку проведення процедури закупівлі, що підтверджується наступним:
У пункті 4 Скарги ПП “ГРАД-СЕРВІС” оскаржувало дії Замовника щодо встановлення у Додатках 1 та 7 до Тендерної документації деталізованих вимог до аналогічного договору. Цитати скарги:
“Додатками 1 та 7 до Тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій для учасників щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому пунктом 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник визначив, що учасник може підтвердити свою відповідність цьому кваліфікаційному критерію шляхом надання Довідки про виконання аналогічного договору (за визначеною формою) та Інформаційної довідки з відповідними посиланнями на Оголошення про проведення закупівлі, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»), вказаних у довідці.
При цьому Замовник встановив конкретні вимоги до аналогічних договорів:
“Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори, укладені 2023-2024 рр. на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі (вивезення твердих побутових відходів) з бюджетними установами, що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу (інформаційно-телекомунікаційна система "PROZORRO") (сума аналогічного договору має складати не менше, ніж 65 % очікуваної вартості закупівлі)...”
“...Але встановивши такі вимоги Замовник автоматично обмежив конкуренцію та коло учасників закупівлі, адже прийняти участь у Закупівлі тепер зможуть лише ті учасники, які мають досвід виконання аналогічних договорів лише у 2023-2024 рока на суму не менше, ніж 2 614 954,55 грн., при чому такий договір має бути укладений виключно з бюджетними установами та має бути обов'язково оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу (інформаційно-телекомунікаційна система "PROZORRO").
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 цього Закону.”
У зв’язку з цим, Скаржник просив зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 1, а також до Додатку 7 Тендерної документації шляхом вилучення дискримінаційної вимоги.
Рішенням комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. вимоги Скаржника були задоволені. При цьому комісія АМКУ визначила (наводимо цитату з Рішення):
“Замовник не обгрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають у наявності та зможуть надати аналогічні договори, укладені саме 2023-2024 з бюджетними установами, що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу сума яких складає саме не менше, ніж 65 % очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.”
“Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.”
“Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.”
Таким чином, за результатами розгляду Скарги вищенаведені вимоги були визнані дискримінаційними та комісія АМКУ поставила, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
На виконання цих приписів 25.02.2025 року Замовником опублікована Нова редакція Тендерної документації, однак детальне вивчення її вимог та внесених змін свідчить про те, що Замовник не виконав Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р., що підтверджується наступним:
Аналіз тексту Нової редакції Тендерної документації свідчить, що у пункті 3 Додатку 1 Замовник привів визначення аналогічного договору у відповідність з Рішенням №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р.: “Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі (вивезення твердих побутових відходів).”
Натомість у Додатку 7 Нової редакції Тендерної документації (сторінка 56) визначення аналогічного договору майже не зазнало змін:
“Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі (вивезення твердих побутових відходів) з бюджетними установами, що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу (інформаційно-телекомунікаційна система "PROZORRO") (сума аналогічного договору має складати не менше, ніж 65 % очікуваної вартості закупівлі).”
Тобто Замовник у Додатку 7 прибрав лише вимогу про конкретні роки укладення договору - лише у 2023-2024 роки а у всьому іншому визначення аналогічного договору, всупереч приписам АМКУ, залишилось незмінним:
- контрагент по договору має бути лише бюджетна установа;
- договір має бути обов’язково оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу (інформаційно-телекомунікаційна система "PROZORRO");
- і головне - сума аналогічного договору визначена Замовником на свій розсуд - має складати не менше, ніж 65 % очікуваної вартості закупівлі, що складає не менше 2 614 954,55 грн. (65% від 4 023 007 грн з ПДВ).
Таким чином, Замовник знехтував приписи комісії АМКУ та не виконав Рішення №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р., а саме: не усунув невідповідності у визначенні аналогічного договору шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що Замовник торгів, виклавши тендерну документацію у існуючій редакцій, порушив основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «запобігання корупційним діям і зловживанням». Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить і стаття 22 Закону “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до ч.22 ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття ТА Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЗАМОВНИКАМИ, особами, яких вони стосуються. Разом з тим, Замовником в порушення вимог закону не виконано рішення органу оскарження.
Дії Замовника в частині прямого невиконання рішення комісії АМКУ, а також повторного включення до Нової редакції Тендерної документації вищенаведених дискримінаційних вимог порушують вимоги ч.1 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо УСУНУНТИ ДОПУЩЕНІ ПОРУШЕННЯМ порядку проведення публічної закупівлі та ВИКОНАТИ РІШЕННЯМ КОМІСІЇ АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ шляхом виключення з Нової редакції Тендерної документації вимог, що були визнані комісією АМКУ незаконними та дискримінаційними.
Відповідь:
Шановний Учаснику, звертаємо увагу, що на виконання Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. Протоколом Замовника №25/02/25-01ВТ від 25.02.2025р. були затверджені та вносилися відповідні зміни до тендерної документації у точній відповідності до вищевказаного Рішення комісії АМКУ, що підтверджується файлом "Зміни 2 від 25.02.2025.pdf". За результатами вашого звернення, Замовником виявлено, що в зв'язку із технічним збоєм деякі зміни не було зафіксовано у текстовій частині останньої редакції тендерної документації від 25.02.2025року. Наразі розбіжності текстової частини відкореговано та оприлюднено до ознайомлення тендерну документацію зі змінами №3 від 25.02.2025року. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
25.02.2025 19:18