-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічного обслуговування офісної техніки)
Завершена
402 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 014.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 014.25 UAH
Період уточнення:
04.02.2025 16:50 - 14.02.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо дискримінації
Номер:
be8108e352794b5bb52b97a246a43b7a
Дата опублікування:
07.02.2025 15:01
Опис:
Шановний Замовнику!
Як визначено пунктами 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), серед основних принципів, за якими здійснюються публічні закупівлі, є добросовісна конкуренція, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Щоб не обмежувати коло учасників, замовник у технічних вимогах до предмета закупівлі не повинен посилатися на конкретну марку/виробника/тощо, але якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент», як визначено частиною 4 статті 23 Закону.
Просимо внести зміни до тендерної документації.
В додатку 3 Ви посилаєтесь на витратні матеріали торгової марки Static Control Components і вимагаєте авториаційний лист від виробника чи дистриб'ютора. По перше авторизаційні листи АМКою визнаються дискримінаційно вимогою, по друге повідомляємо, що дистриб'ютор в Україні торгової марки Static Control Components один - Маккон і він видає дані листи тільки одному учаснику/партнеру, то в тому і дискримінація інших учасників, бо тільки один має змогу прийняти участь в даній закупівлі.
І на завершення - де прописано, що витратні матеріали торгової марки Static Control Components є ОРИГІНАЛЬНІ витратні матеріали? Ми не знайшли такого виразу навіть у Маккона чи виробника, оригінальні принтери, БФП так, є оригінальні від виробника, але тонер і всі витратні матеріали не є ОРИГІНАЛЬНИМ, бо від не виробляв картридж чи БФП/принтер.
Просимо дотримуватись ЗУ Про публічні закупівлі і внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Прохання ще раз УВАЖНО ознайомитись з умовами тендерної документації.
Ви пишете: де прописано, що витратні матеріали торгової марки Static Control Components є ОРИГІНАЛЬНІ витратні матеріали? Ми не знайшли такого виразу навіть у Маккона чи виробника, оригінальні принтери, БФП так, є оригінальні від виробника, але тонер і всі витратні матеріали не є ОРИГІНАЛЬНИМ, бо від не виробляв картридж чи БФП/принтер.
Вимога в Додатку 3 до ТД звучить так:
Заміна картриджа (драм-картриджа) передбачає заміну витратного матеріалу (тонер- картридж або драм-картриджа), ресурс якого закінчився, на новий ОРИГІНАЛЬНИЙ витратний матеріал (тонер-картридж або драм-картридж). Використання еквівалентних (ліцензійних) витратних матеріалів не допускається.
Тонер-картридж або драм-картридж є витратним матеріалом до друкуючої офісної техніки. Якщо Ви позиціонуєте себе як компанія, яка займається технічним обслуговуванням офісної техніки, заправкою та відновленням картриджів, Ви мали б володіти цією інформацією. Це не стосується витратних матеріалів, які будуть використані для заправки чи відновлення картриджів (тонеру та комплектуючих).Дана вимога аргументується тим, що використання неоригінальних витратних матеріалів (А САМЕ тонер-картриджів і драм-картриджів) приводить до виведення техніки з ладу.
Дата відповіді:
10.02.2025 12:51
Відповідь надана
Неправомірна вимога
Номер:
0433c7f266934b1a80c069e0141393c2
Дата опублікування:
07.02.2025 14:52
Опис:
Вимога в додатку 3 до тендерної документації аналогічна: "16) Учасник повинен підтвердити відповідність послуг, що пропонуються, Технічним умовам і нормам, що виставляються до виробників вищезазначених послуг (надається копія сертифікату відповідності на картриджі відновлені до лазерних принтерів, виданий уповноваженим органом сертифікації, дійсний на момент розкриття пропозицій)". Предмет закупівлі - послуги з заправки, відновлення картриджів, ремонту та технічного обслуговування офісної техніки. При чому тут сертифікат відповідності на картриджі? Ви ж не картриджі закупляєте.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхов вилучення даної вимоги.
Відповідь:
Шановний Учаснику! В п.16 Додатку 3 Тендерної документації вимагається Сертифікат відповідності відновлених картриджів, тобто послуг по відновленню картриджів, які безпосередньо є предметом закупівлі.
Сертифікат відповідності засвідчує, що послуги, які будуть надаватись Учасником відповідають Технічним умовам і нормам, що виставляються до виробників вищезазначених послуг. Ці норми закладені в Державних стандартах (ДСТУ), а також індивідуальних стандартах (Технічних умовах), які мають бути на кожному підприємстві.
Дата відповіді:
10.02.2025 12:52
Відповідь надана
Неправомірна вимога
Номер:
2ea0bbf8a107496b95ec32d68a21a1c9
Дата опублікування:
07.02.2025 14:49
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 3 до Тендерної документації "ТЕХНІЧНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" зазначено наступне: "15) Учасник повинен підтвердити наявність технічних можливостей для надання послуг. Для цього необхідно надати документ про проведену атестацію чи обстеження виробництва, а саме, копію атестату виробництва картриджів відновлених до лазерних принтерів, дійсного на момент розкриття пропозицій". Предметом закупівлі є послуги, послуги в свою чергу надаються, а не виробляються, виробляється продукція чи товари. Ви ж не закупляєте товар, а проводите закупівлю на послуги. То при чому тут атестат виробництва картриджів?
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхов вилучення даної вимоги.
Відповідь:
Шановний Учаснику! В п.15 Додатку 3 Тендерної документації вимагається Атестат виробництва відновлених картриджів, тобто послуг по відновленню картриджів, які безпосередньо є предметом закупівлі.
Атестат виробництва є юридичним документом, який видається уповноваженим незалежним органом з сертифікації і стандартизації. Цей документ видається лише компаніям, що мають спеціальні приміщення для надання Послуг по заправці та відновленню картриджів, обладнані станцією очистки картриджів та витяжними системами з дотриманням усіх норм виробничого процесу. Атестат виробництва підтверджує, що стан надання Послуг засвідчує стабільність показників безпеки процедури виробництва, що відповідають вимогам законодавства України та діючих нормативних документів. Атестат виробництва також засвідчує наявність у Учасника спеціально розроблених технічних умов, відповідно до яких надаються Послуги по заправці та відновленню картриджів.
Тому вимога щодо надання атестату виробництва не є дискримінаційною, оскільки засвідчує наявність в Учасника спеціально обладнаних виробничих приміщень і відповідність Послуг, що пропонуються технічним умовам і нормам, що в свою чергу впливає на якість наданих Послуг.
Дата відповіді:
10.02.2025 12:53
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
ec9c9e2cec8745148f456270df197b10
Дата опублікування:
07.02.2025 14:46
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 3 до Тендерної документації "ТЕХНІЧНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ
ХАРАКТЕРИСТИКИ, ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" зазначено наступне: "8) Послуги по заправці та відновленню картриджів надаються відповідно до Технічних умов розроблених та затверджених учасником. На основі технічних вимог Учасник отримує висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на картриджі відновлені до офісної техніки, який свідчить про те, що послуги, які будуть надаватися, не завдають шкоди довкіллю (копія висновку додається)". Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України.
Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаної вимоги,
Відповідь:
Шановний Учаснику! До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Пункт 8 Додатку 3 викласти в наступній редакції.
8) Послуги по заправці та відновленню картриджів надаються відповідно до Технічних умов розроблених та затверджених учасником. На основі технічних вимог Учасник отримує висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на картриджі відновлені до офісної техніки АБО Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству (якщо документ отриманий після набрання чинності окремих положень нового Закону України "Про систему громадського здоров'я" №2573-IX від 06.09.2022р.), який свідчить про те, що послуги, які будуть надаватися, не завдають шкоди довкіллю та відповідають нормам і стандартам, що забезпечують здоров'я населення (копія висновку додається)".
Дата відповіді:
10.02.2025 12:54