-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Столярні вироби
Завершена
193 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 965.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 965.00 UAH
Період уточнення:
04.02.2025 12:26 - 09.02.2025 00:00
Відповідь надана
питання
Номер:
872c08574c7b45078a1252bc897b9119
Дата опублікування:
07.02.2025 15:49
Опис:
Чи буде відхилена пропозиція Учасника, якщо він не відвідує об'єкт та не наддасть про це акт за підписом Замовника?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
У свою чергу, статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Пунктом 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи викладене, замовник самостійно приймає рішення про включення до тендерної документації вимоги щодо складання акту обстеження об’єкта. Крім того, вимога Замовника щодо складання акту до розкриття пропозицій застосована з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг/поставки товару, його виготовлення, їх складності та специфіки.
Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. На сторінці закупівлі в електронній системі закупівель зазначено прізвище, ім’я та телефон контактної особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками.
Тому, у робочі дні та години учасники можуть узгодити дату та час виїзду Учасника на об’єкт. Замовник не має на меті перешкоджати потенційним Учасникам в здійсненні огляду об’єкта тощо. Також, після проведення попереднього огляду об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю виконати замовлення та/або інших, незалежних від Замовника причин.
Дякуємо.
Дата відповіді:
10.02.2025 08:34
Відповідь надана
просто надайте відповідь
Номер:
7c1e31ad56914783a34a5764adc24097
Дата опублікування:
07.02.2025 15:45
Опис:
Шановний Замовник, чи вірно ми розуміємо, що ненадання акту попереднього огляду об’єкта у складі тендерної пропозиції Учасника не буде підставою для її відхилення ?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. На сторінці закупівлі в електронній системі закупівель зазначено прізвище, ім’я та телефон контактної особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками.
Тому, у робочі дні та години учасники можуть узгодити дату та час виїзду Учасника на об’єкт. Замовник не має на меті перешкоджати потенційним Учасникам. Також, після проведення огляду об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю виконати замовлення та/або інших, незалежних від Замовника причин.
Таким чином вказана вимога не порушує права Учасників, оскільки Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення та Тендерної документації. Дякуємо.
Дата відповіді:
10.02.2025 08:21
Відповідь надана
Повторне запитання про дискримінаційну вимогу, так як в перший раз було проігноровано Замовником
Номер:
dcef95b4104749c68fe3faf77b8eca6b
Дата опублікування:
07.02.2025 14:23
Опис:
Шановний Замовник, чи вірно ми розуміємо, що ненадання акту попереднього огляду об’єкта у складі тендерної пропозиції Учасника не буде підставою для її відхилення ?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. На сторінці закупівлі в електронній системі закупівель зазначено прізвище, ім’я та телефон контактної особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками.
Тому, у робочі дні та години учасники можуть узгодити дату та час виїзду Учасника на об’єкт. Замовник не має на меті перешкоджати потенційним Учасникам. Також, після проведення огляду об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю виконати замовлення та/або інших, незалежних від Замовника причин.
Таким чином вказана вимога не порушує права Учасників, оскільки Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення та Тендерної документації. Дякуємо.
Дата відповіді:
07.02.2025 14:43
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
d7b0532c5df64250a381163c50350b2e
Дата опублікування:
07.02.2025 10:49
Опис:
Шановний Замовник, чи вірно ми розуміємо, що ненадання акту попереднього огляду об’єкта у складі тендерної пропозиції Учасника не буде підставою для її відхилення ?
Надайте також відповідь на наступне питання : У Додатку 2 Вами вказана вимога "Учасник ПОВИНЕН здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим складання акту за підписом уповноваженої особи Замовника. Якщо Ви не вимагаєте надання даного акту у складі пропозиції, судячі за Вашими попередніми відповідями з цього приводу, то чому Ви ПРИМУШУЄТЕ потенційних Учасників , щось робити те що не є складовою тендерної пропозиції ???? Тим більше ПРИМУШЕННЯ Учасників до виконання даної вимоги є ПРОТИЗАКОНИМ. Як це розуміти? Чи таким чином Ви хочете зустрінутись особисто з Учасником закупівлі та подивитись на нього? І що Ви хочете йому ще сказати окрім того , що прописано у тендерній документації?
Вимагаємо прибрати цю вимогу з ТД , так як вона є дискримінаційною, що було вже доведено неодноразово. Навіщо Учаснику їхати, наприклад з Дніпра у Луцьк, щоб укласти акт, який навіть не додається до тендерної пропозиції????
Якщо Ви вбачаєте , що предмет закупівлі має якісь складнощі чи тягне за собою виконання непередбачуваних додаткових робіт , Ви вправі на законних підставах додати в технічне завдання цю інформацію та можете додати фототаблицю , яка буде відображати обєктивні умови проведення робіт, їх складнощі та можливість виконання додаткових робіт.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Детально проаналізувавши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
У свою чергу, статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Пунктом 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи викладене, замовник самостійно приймає рішення про включення до тендерної документації пункту «Учасник повинен здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим складанням акту за підписом уповноваженої особи Замовника» з МЕТОЮ отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг/поставки товару, його виготовлення, складності та специфіки.
Дякуємо!
Дата відповіді:
07.02.2025 14:15
Відповідь надана
зніміть замір
Номер:
edf2aa5a0e264557a1477b75f237921d
Дата опублікування:
05.02.2025 19:42
Опис:
Шановний Замовнику! Стосовно Акту проведення замірів вже не одноразово було доведено, що це являється порушенням процедури Закупівлі, для підтвердження прошу переглянути закупівлю за ідентифікатором UA-2021-02-22-003442-a а також рішення суду по справі №903/432/21 від 07.09.2021 по оскарженню результатів закупівлі за ідентифікатором UA-2021-05-17-005006-b.
Вимагаємо зняти замір
Відповідь:
Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Водночас, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
У свою чергу, статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Пунктом 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи викладене, замовник самостійно приймає рішення про включення до тендерної документації вимоги щодо складання акту обстеження об’єкта. Крім того, вимога Замовника щодо складання акту до розкриття пропозицій застосована з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг/поставки товару, його виготовлення, їх складності та специфіки.
Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. На сторінці закупівлі в електронній системі закупівель зазначено прізвище, ім’я та телефон контактної особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками.
Тому, у робочі дні та години учасники можуть узгодити дату та час виїзду Учасника на об’єкт. Замовник не має на меті перешкоджати потенційним Учасникам в здійсненні огляду об’єкта тощо. Також, після проведення попереднього огляду об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю виконати замовлення та/або інших, незалежних від Замовника причин.
У Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено – «Учасник повинен здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим складанням акту за підписом уповноваженої особи Замовника» далі по тексту вказано які документи «у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати». В цьому переліку відсутня вимога надати акт обстеження об’єкта, т.б.не вимагається в складі тендерної пропозиції надати акт обстеження об’єкта. Також хочемо зазначити, що це акт обстеження, а не акт проведення замірів. Це не є вимогою, яка може бути підставою не розгляду тендерної пропозиції. Також, хочемо зазначити, що жодних відмов, перенесення, перешкоджання проведення огляду об’єкта зі сторони Замовника до Учасників, які зверталися до нас, не відбувалось.
Таким чином вимога щодо здійснення попереднього огляду об'єкту не порушує права Учасників, оскільки Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення та Тендерної документації.
Дякуємо за звернення та розуміння.
Дата відповіді:
06.02.2025 12:50
Відповідь надана
невідповідність ТД діючому законодавству
Номер:
462745445ecf4e8fb3c5aa77bae21170
Дата опублікування:
05.02.2025 16:28
Опис:
Шановний Замовник, Ваша ТД не відповідає діючому законодавству, а саме в Технічному завдання Ви прописали конкретний профіль , але ж при цьому відсутні фраза "або еквівалент". Вимагаємо додати цю фразу.
Відповідь:
У Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», після "Таблиця відповідності" є примітка, в якій вказано: Примітки: Таблиця повинна бути заповнена у повному обсязі. У випадку заповнення лише окремої її частини вона вважатиметься такою, що не подана учасником.
Будь-які посилання у вимогах та/або характеристиках на фірму, патент, конструкцію, джерело походження або виробника застосовується із виразом «або еквівалент». У разі надання еквіваленту, учасник у тендерній пропозиції повинен зазначити найменування та характеристики запропонованого ним Товару, що підтверджують його відповідність вимогам замовника. При цьому, запропонований учасником еквівалент за своїми характеристиками повинен бути не гіршим, ніж у вимогах замовника. Дякуємо.
Дата відповіді:
06.02.2025 12:57
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
b395309514c7469085d17c6324a4c554
Дата опублікування:
05.02.2025 16:27
Опис:
1. Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які були затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : «п.7. Централізовані закупівельні організації, у тому числі утворені під час дії правового режиму воєнного стану в Україні, організовують і проводять в інтересах замовників процедури закупівлі відкриті торги (далі - відкриті торги) відповідно до цих особливостей та закупівлі за рамковими угодами відповідно до умов, визначених Законом». Водночас Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5 ч.1 Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також згідно з ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог. Крім того ч.4 ст.22 Закону говорить, що тендерна документація не повинна містити вимог , що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про складання акту огляду порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт обстеження за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення Замовником цієї дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необґрунтованою, що суперечить вимогам Закону , адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не надати наведений вище акт , що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язкового складання акту за підписом уповноваженої особи. Також зазначаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом Замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період подачі пропозицій з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 13.08.2021 №18643 5. Рішення від 15.09.2021 №21047 6. Рішення від 06.09.2022 №5702 7. Рішення від 29.04.2022 № 4172 8. Рішення від 22.02.2022 № 3635 9. Рішення від 10.04.2023 №4466 10. Рішення від 10.04.2023 № 4470 11. Рішення від 10.04.2023 № 4456 12. Рішення від 26.06.2023 № 9320 13. Рішення від 26.06.2023 №9329. 14. Рішення від 26.03.2024 № 5479 15. Рішення від 05.04.2024 № 6152 Аналогічного ж висновку, щодо дискримінаційної даної вимоги дійшла і Державна аудиторська служба України , що відображено у моніторингу № UA-M-2021-09-08-000126, оголошення № UA-2021-08-02-001396-a та № UA-M-2021-01-05-000024, оголошення № UA-2020-11-16-006274-с. Дана позиція також була підтримана Господарським судом Волинської області по справі 903/432/21
Відповідь:
Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Водночас, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
У свою чергу, статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Пунктом 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи викладене, замовник самостійно приймає рішення про включення до тендерної документації вимоги щодо складання акту обстеження об’єкта. Крім того, вимога Замовника щодо складання акту до розкриття пропозицій застосована з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг/поставки товару, його виготовлення, їх складності та специфіки.
Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. На сторінці закупівлі в електронній системі закупівель зазначено прізвище, ім’я та телефон контактної особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками.
Тому, у робочі дні та години учасники можуть узгодити дату та час виїзду Учасника на об’єкт. Замовник не має на меті перешкоджати потенційним Учасникам в здійсненні огляду об’єкта тощо. Також, після проведення попереднього огляду об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю виконати замовлення та/або інших, незалежних від Замовника причин. У Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено – «Учасник повинен здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим складанням акту за підписом уповноваженої особи Замовника» далі по тексту вказано які документи «у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати». В цьому переліку відсутня вимога надати акт обстеження об’єкта, т.б.не вимагається в складі тендерної пропозиції надати акт обстеження об’єкта. Це не є вимогою, яка може бути підставою не розгляду тендерної пропозиції. Також, хочемо зазначити, що жодних відмов, перенесення, перешкоджання проведення огляду об’єкта зі сторони Замовника до Учасників, які зверталися до нас, не відбувалось.
Таким чином вимога щодо здійснення попереднього огляду об'єкту не порушує права Учасників, оскільки Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення та Тендерної документації.
Дякуємо за звернення та розуміння.
Дата відповіді:
06.02.2025 12:53