• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-25Т_028_ВО) Накладки гігієнічні на унітаз

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-02-04-002654-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_028_ВО) ДК 021:2015 - 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Накладки гігієнічні на унітаз) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 33760000-5 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 13 747 055,40 грн без ПДВ (тринадцять мільйонів сімсот сорок сім тисяч п’ятдесят п’ять гривень 40 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.02.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 412 411,66 грн. (чотириста дванадцять тисяч чотириста одинадцять гривень 66 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

13 747 055.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 137 470.55 UAH
Період уточнення: 04.02.2025 10:57 - 09.02.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо уточнення графіка поставки товару (Тендерна документація, Додаток 6)

Номер: 4618b44e77c44d8fbd07d0fec1453c3b
Дата опублікування: 06.02.2025 10:17
Опис: У пункті 4.2 проєкту договору (Додаток 6 до тендерної документації) йдеться про те, що строк поставки товару становить 30 календарних днів з моменту надання письмової рознарядки Покупцем. Товар має бути поставлений до виробничих підрозділів філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», розташованих у 10 містах України, загальною кількістю 195 827,0 пакунків. Для коректної підготовки тендерної пропозиції просимо надати попередній орієнтовний графік поставки товару в розрізі конкретних виробничих підрозділів. Ця інформація є критично важливою для планування логістики та формування обґрунтованої цінової пропозиції. У разі відсутності можливості надання попереднього графіка, пропонуємо передбачити у тендерній документації можливість узгодження строків поставки партій товару безпосередньо під час укладання договору, після визначення переможця тендеру.
Відповідь: Шановний учаснику, поставка продукції по виробничим підрозділампланується здійснюватись щоквартально партіями відповідно загальної потребипідрозділів.Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 07.02.2025 13:11