• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-25Т_028_ВО) Накладки гігієнічні на унітаз

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-02-04-002654-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_028_ВО) ДК 021:2015 - 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Накладки гігієнічні на унітаз) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 33760000-5 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 13 747 055,40 грн без ПДВ (тринадцять мільйонів сімсот сорок сім тисяч п’ятдесят п’ять гривень 40 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.02.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 412 411,66 грн. (чотириста дванадцять тисяч чотириста одинадцять гривень 66 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

13 747 055.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 137 470.55 UAH
Період оскарження: 04.02.2025 10:57 - 09.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Неправомірне визначення переможця

Номер: b8f6cbaf617f4253998cb51aa9f4fc1e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-04-004205-a.c1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-04-004205-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АФІМЕКС» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно умов тендерної документації (надалі – ТД) подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - Накладки гігієнічні на унітаз, узагальнена назва предмету закупівлі 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки. Назва предмету закупівлі, визначена на основі четвертого знаку Державного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». 20.02.2025 року Замовником опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій № 6 - 20/02-25 від 20 лютого 2025 р., згідно з яким було прийнято рішення визнати переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «К.С.-ГРУПП» (надалі – Учасник) та оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір на суму: 10 025 550,00 грн. без ПДВ (десять мільйонів двадцять п’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок). Скаржник не погоджується з відповідним рішенням виходячи з наступного: 1. Пунктом 1.1. Додатку 1 до ТД зазначено про необхідність надання у складі пропозиції документів щодо підтвердження відповідності, на продукцію, надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 . Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на дату подання. Учасником у складі своєї пропозиції надано файл «12.Декларація.pdf»: «ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ №UA.0001-25 від 10.02.2025 р.(термін дії до 09.02.2026 р.) складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006» В п. 3 даної декларації вказано, що запропонована до постачання продукція виготовляється у відповідності до ДСТУ 8862:2019 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічної та побутової призначеності. Технічні умови»: Окрім цього у файлі «15.Порівняльна таблиця.pdf» учасник підтверджує те, що запропонована до постачання продукція виготовляється у відповідності до ДСТУ 8862:2019 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічної та побутової призначеності. Технічні умови»: Але скаржник не погоджується з такою позицією учасника, оскільки ДСТУ 8862:2019 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічної та побутової призначеності. Технічні умови» має вичерпний перелік продукції, яка виготовляється у відповідності даного ДСТУ. Так, у розділі 1 ДСТУ 8862:2019 вказано, що дія цього стандарту поширюється на вироби з паперу санітарно – гігієнічного та побутового призначення – туалетний папір, серветки, рушники, простирадла, носовики, скатертини та папір для протирання (далі вироби), призначені для використання у побуті та в громадських місцях санітарно – гігієнічного призначення: Також хочемо відзначити, що на Малюнку 1 Додатку А до тендерної документації Замовником наведений зразок накладки на унітаз: В той же час пунктом 4.2.1 ДСТУ 8862:2019 зазначено, що у виробах не повинно бути механічних пошкоджень, складок, отворів і плям розміром більше ніж 5 мм у найбільшому вимірі: Як ми бачимо з вищезазначеного, дія ДСТУ 8862:2019 не поширюється на накладки гігієнічні на унітаз, а отже Учасник вказав недостовірну інформацію. Окрім цього, на виконання вимог пункту 2.1. Додатку 1 до тендерної документації замовник вимагає від учасника документ, що підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Учасник, у свою чергу, надає файл «11.Сертифікат якості.pdf», в якому зазначені технічні характеристики виготовленої продукції та відсутня інформація стосовно того, у відповідності до якого нормативного документу виготовлена продукція. Підсумовуючи вважаємо, що ТОВ «К.С.-ГРУПП» зазначило у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Таким чином, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "К.С.-ГРУПП", закупівля UA-2025-02-04-004205-a (Накладки гігієнічні на унітаз (код за ДК 021:2015 –33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)) мала бути відхиленою як така, що згідно з абз. 2 частини 2 п. 44 Особливостей не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Подібної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 19843-р/пк-пз від 31.08.2021 року. Подібної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 19348-р/пк-пз від 26.08.2021 року. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. ПРОТОКОЛ № 6 - 20/02-25 від 20 лютого 2025 р. 2. ДСТУ 8862:2019 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічної та побутової призначеності. Технічні умови». Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання, в разі необхідності, додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Добросовісна конкуренція серед учасників; 2. Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «К.С.-ГРУПП», не звернув увагу на відсутність необхідних документів, та всупереч власних вимог визначив переможцем ТОВ «К.С.-ГРУПП», хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію. Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ «К.С.-ГРУПП», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури. Крім того, Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ «К.С.-ГРУПП» переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ «К.С.-ГРУПП». 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додатки: 1. Копія Протоколу № 6 - 20/02-25 від 20 лютого 2025 року на 1 арк. 2. Копія ДСТУ 8862:2019 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічної та побутової призначеності. Технічні умови» на 19 арк.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.02.2025 15:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.03.2025 18:03
Автор: ТОВ Афімекс, Нестеренко Кирило Сергійович +380664664649 afimex.mail@gmail.com https://afimex.biz/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f5e7ef3fbc284e63ab1025ee652c6277
Заголовок пункту скарги: Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «К.С.-ГРУПП», не звернув увагу на відсутність необхідних документів, та всупереч власних вимог визначив переможцем ТОВ «К.С.-ГРУПП», хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з відповідним рішенням виходячи з наступного:

1. Пунктом 1.1. Додатку 1 до ТД зазначено про необхідність надання у складі пропозиції документів щодо підтвердження відповідності, на продукцію, надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 .
Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на дату подання.
Учасником у складі своєї пропозиції надано файл «12.Декларація.pdf»: «ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ №UA.0001-25 від 10.02.2025 р.(термін дії до 09.02.2026 р.) складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006» В п. 3 даної декларації вказано, що запропонована до постачання продукція виготовляється у відповідності до ДСТУ 8862:2019 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічної та побутової призначеності. Технічні умови»:

Окрім цього у файлі «15.Порівняльна таблиця.pdf» учасник підтверджує те, що запропонована до постачання продукція виготовляється у відповідності до ДСТУ 8862:2019 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічної та побутової призначеності. Технічні умови»:



Але скаржник не погоджується з такою позицією учасника, оскільки ДСТУ 8862:2019 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічної та побутової призначеності. Технічні умови» має вичерпний перелік продукції, яка виготовляється у відповідності даного ДСТУ. Так, у розділі 1 ДСТУ 8862:2019 вказано, що дія цього стандарту поширюється на вироби з паперу санітарно – гігієнічного та побутового призначення – туалетний папір, серветки, рушники, простирадла, носовики, скатертини та папір для протирання (далі вироби), призначені для використання у побуті та в громадських місцях санітарно – гігієнічного призначення:



Також хочемо відзначити, що на Малюнку 1 Додатку А до тендерної документації Замовником наведений зразок накладки на унітаз:

В той же час пунктом 4.2.1 ДСТУ 8862:2019 зазначено, що у виробах не повинно бути механічних пошкоджень, складок, отворів і плям розміром більше ніж 5 мм у найбільшому вимірі:



Як ми бачимо з вищезазначеного, дія ДСТУ 8862:2019 не поширюється на накладки гігієнічні на унітаз, а отже Учасник вказав недостовірну інформацію.
Окрім цього, на виконання вимог пункту 2.1. Додатку 1 до тендерної документації замовник вимагає від учасника документ, що підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Учасник, у свою чергу, надає файл «11.Сертифікат якості.pdf», в якому зазначені технічні характеристики виготовленої продукції та відсутня інформація стосовно того, у відповідності до якого нормативного документу виготовлена продукція.
Підсумовуючи вважаємо, що ТОВ «К.С.-ГРУПП» зазначило у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "К.С.-ГРУПП", закупівля UA-2025-02-04-004205-a (Накладки гігієнічні на унітаз (код за ДК 021:2015 –33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)) мала бути відхиленою як така, що згідно з абз. 2 частини 2 п. 44 Особливостей не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Подібної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 19843-р/пк-пз від 31.08.2021 року.
Подібної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 19348-р/пк-пз від 26.08.2021 року.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. ПРОТОКОЛ № 6 - 20/02-25 від 20 лютого 2025 р.
2. ДСТУ 8862:2019 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічної та побутової призначеності. Технічні умови».

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання, в разі необхідності, додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Добросовісна конкуренція серед учасників;
2. Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «К.С.-ГРУПП», не звернув увагу на відсутність необхідних документів, та всупереч власних вимог визначив переможцем ТОВ «К.С.-ГРУПП», хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ «К.С.-ГРУПП», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури. Крім того, Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,




ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ «К.С.-ГРУПП» переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ «К.С.-ГРУПП».
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.

Додатки:
1. Копія Протоколу № 6 - 20/02-25 від 20 лютого 2025 року на 1 арк.
2. Копія ДСТУ 8862:2019 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічної та побутової призначеності. Технічні умови» на 19 арк.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір