-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015: 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
17 046 215.85
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 906.57 UAH
мін. крок: 0% або 1 906.57 UAH
Період уточнення:
03.02.2025 16:27 - 14.02.2025 00:00
Відповідь надана
Зміни до технічного завдання
Номер:
6e29d3055103484cae67c77da22a1172
Дата опублікування:
13.02.2025 09:34
Опис:
Шановний замовнику, з приводу позиції 7 лот 3 в даному вигляді жоден виробник не маркує свої шини, просимо вас внести зміни щодо коректного маркування даної позиції, адже згідно з наказом міністерства інфраструктури України №549 від 26.07.2013 розділу 3 пункту 1, то за вашим запитом можна запропонувати шину 215/80R15, але посилаючись на технічну документацію автомобілів УАЗ, на яких планується експлуатація даних шин, то напевно мається на увазі з розмір 215/90R15. В розмірі 215/90R15 шини не виготовляються жодним виробником. Є шина 215/90 15C, яка виготовляється на заводах таких країн: Україна, рф та рб,але в даному розмірі та з радіальною конструкцією виготовляються на заводах рф, в Україні виготовляється лише шина з діагональною конструкцією та посиленим каркасом. Отже просимо внести зміни щодо коректності маркування і зазначити 215/90-15С.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Додатком 5 тендерної документації чітко передбачено, що всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження товарів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент», тобто Ви, як потенційний Учасник можете запропонувати пневматичні шини розмірністю 215/90-15С діагональної конструкції з посиленим каркасом зважаючи на те, що дані шини мають кращі технічні та якісні характеристики і є покращеним еквівалентом (аналогом) шин зазначених у позиції 7 Лоту 3 тендерної документації.
Дата відповіді:
13.02.2025 13:59
Відповідь надана
Дискрімінаційна вимога!! - Доповнення
Номер:
7071b8dbc5c84e01b9f1f58f0e865918
Дата опублікування:
13.02.2025 04:47
Опис:
Замовнику!, Яке ви маєте право вимагати фінансову звітність тільки за період 2022 або 2023р., останній звітний період 2024р., наша компанія була зареєстрована в 2024р., як і безліч інших компаній які відкривають бізнес в умовах війни, а ви своїми вимогами позбавляєте права прийняти участь так як у компаній зареєстрованих в 2024р. є фінансова звітність тільки за 2024р., яка здається в відповідні органи в 2025р., та 2022 та 2023р. не є актуальним періодом, навіщо вимагати фінансову спроможність за 2022р., якщо зараз 2025р, останній звітний період 2024р.…., зробіть зміни – вимога є дискримінаційна доказ зазначений!
Вимога:
Додаток 3 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів за останній звітний період (2022 рік або 2023 рік) з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі, а також довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка видана не раніше 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Суб’єкти господарювання, яким згідно з законодавством надано право складати скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, подають відповідні документи за останній звітний період (2022 рік або 2023 рік) з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі, а також довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка видана не раніше 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Суб’єкти, платники єдиного податку, подають податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємця, за останній звітний період (2022 рік або 2023 рік) з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі, а також довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка видана не раніше 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідь:
На аналогічне звернення Замовником було надано повну всебічну відповідь.
Дата відповіді:
14.02.2025 13:33
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога!!
Номер:
ab30b9e81f844e42b3fab127de38b9d3
Дата опублікування:
13.02.2025 04:39
Опис:
Замовнику!, Яке ви маєте право вимагати фінансову звітність тільки за період 2022 або 2023р., останній звітний період 2024р., наша компанія була зареєстрована в 2024р., як і безліч інших компаній які відкривають бізнес в умовах війни, а ви своїми вимогами позбавляєте права прийняти участь так як у компаній зареєстрованих в 2024р. є фінансова звітність тільки за 2024р., яка здається в відповідні органи в 2025р., та 2022 та 2023р. не є актуальним періодом, навіщо вимагати фінансову спроможність за 2022р., якщо зараз 2025р, останній звітний період 2024р.…., зробіть зміни – вимога є дискримінаційна доказ зазначений!
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Під час проведення закупівель Замовник керується Законом та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
Встановлення кваліфікаційних критеріїв до тендерної документації регулюється статтею 16 Закону.
Так, відповідно до пункту 4 частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації відомості, наведені у пункті 4 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
При цьому перелік документів, які надаються учасниками на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям Законом та іншими нормативно-правовими актами, розробленими на його виконання, не визначений. Таким чином, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та способу його використання у відповідній галузі виробництва, замовник самостійно визначає документальне підтвердження відповідності учасників установленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям.
Вибір та встановлення кваліфікаційних критеріїв є виключно прерогативою Замовника. Закон та Особливості надають Замовнику право обрати самостійно яку кількість кваліфікаційних критеріїв для перевірки надійності учасника йому слід визначити. Особливості визначають особливий підхід до встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасника та надають Замовнику можливість не застосовувати їх. Та це стосується лише у разі закупівлі товарів, перелік яких вказаний в пункті 29 Особливостей, а саме: у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Отже, закупівля шин не входить до вищезазначеного переліку.
Зважаючи на предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності), оголошення від 03.02.2025 № UA-2025-02-03-014450-a, Замовником встановлені кваліфікаційні критерії зазначені в Додатку 3 тендерної документації, що передбачені чинним законодавством.
Враховуючи вищевикладене, Замовник звертає увагу на відсутність порушень в тендерній документації принципів публічних закупівель згідно зі статтею 5 Закону та не обмежує конкуренцію учасників процедури закупівель.
Згідно з частиною восьмою статті 19 Господарського кодексу України усі суб'єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов'язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи, складати та подавати відповідно до вимог закону статистичну інформацію та інші дані, визначені законом, а також вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством.
Правові засади складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність — звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжну фінансову звітність складають за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
Фінансову стійкість підприємства тісно пов'язано із перспективною його платоспроможністю, її аналіз дає змогу визначити фінансові можливості підприємства на відповідний середньостроковий та довгостроковий періоди. Оцінка фінансової стійкості підприємства має на меті об'єктивний аналіз величини та структури активів і пасивів підприємства, визначення на цій основі міри його фінансової стабільності й незалежності, а також відповідності фінансово-господарської діяльності підприємства цілям його статутної діяльності. Фінансова стійкість підприємства пов'язана з рівнем залежності від кредиторів та інвесторів і характеризується співвідношенням власних і залучених коштів, яке визначає загальну оцінку фінансової стабільності.
Ураховуючи статистичні дані ПрАТ «АК «Київводоканал» щодо можливості кредиторської заборгованості за розрахунками по предмету закупівлі, Замовником для підтвердження спроможності безперервного постачання заявлених обсягів товару встановлено вимогу про надання учасником, зокрема балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2022 рік або 2023 рік) з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі, а також довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка видана не раніше 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Суб’єкти господарювання, яким згідно з законодавством надано право складати скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, подають відповідні документи за останній звітний період (2022 рік або 2023 рік) з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі, а також довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка видана не раніше 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Суб’єкти, платники єдиного податку, подають податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємця, за останній звітний період (2022 рік або 2023 рік) з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі, а також довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка видана не раніше 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Згідно з частиною 2 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» порядок та строки подання фінансової звітності, консолідованої фінансової звітності, звіту про управління та звіту про платежі на користь держави до органів державної влади визначаються Кабінетом Міністрів України, для банків - Національним банком України.
Відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку, не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
Підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність, подають органам державної статистики та податковим органам звіт про фінансовий стан (баланс) і звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), у спосіб, визначений законодавством, за звітний рік не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком, за I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців - не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
Отже, форми фінансової звітності не зазнали змін і подаються до органів статистики не пізніше 28 (29) лютого, що настає за звітним роком та до органів ДПС у строк, передбачений для подання декларації з податку на прибуток. З метою збереження рівності всіх учасників до Тендерної документації внесення змін Замовник вважає недоцільним.
Дата відповіді:
14.02.2025 13:32
Відповідь надана
Технічні та якісні характеристики
Номер:
4d1d18a45c744cc2ac604dccb966deff
Дата опублікування:
06.02.2025 18:57
Опис:
Шановний Замовник, звертаємся до Вас із проханням привести вимоги технічного завдання до єдиного значення, а саме встановити більш конкретно тип шин які необхідно постачити.
Невідповідності встановлені нами при перегляді технічного завдання:
Лот 3:
• Позиція №7 Автомобільні шини 8,40 R15 – Замовником вказана шина радіальної конструкції, під брендом «Росава» виробляються в цьому розмірі шини лише діагональної конструкції та мають посилений каркас, про що засвідчує позначка «С».
• Позиція №14 Автомобільні шини 14,00 R20 – Замовником вказана шина радіальної конструкції, під брендом «Росава» виробляються в цьому розмірі шини лише діагональної конструкції.
• Позиція №25 Автомобільні шини 1500-600-635 140 А5 шини в даному розмірі виробляються на заводах РБ та рф, вами вказні індекс навантаження та індекс швидкості, характерний для індустріальної шини чи буде розглядатись варіант індустріальної шини з ромірами 23.50 R25?
• Позиція №29 Автомобільні шини 11,2 R20 замовником вказані характеристики Rosava ФБЦ-35 117 А8, Дана модель під брендом «Росава» виробляються в цьому розмірі шини лише діагональної конструкції та має індекс швидкості «А6»
Лот4:
• Позиція №3 Шина з камерою передня всесезон МТЗ 11,2-R20, замовником вказані характеристики 11,2-R20 117 А6 8 нс, що відповідають шині діагональної конструкції, але замовником вказана характеристика шини радіальної конструкції.
• Позиція №4 Шина з камерою задня всесезон Т-25 9.5х32 незрозуміло, шину якої конструкції має на увазі замовник (Радіальну чи діагональну).
• Позиція №10,11 Шина з камерою всесезон 6.00-12 8PR greenmark Чи будуть розглядатись аналоги радіальної конструкції?
Також надайте будь ласка відповідь з наступних питань:
1. Вимогами технічного завдання встановлено, що у випадку, якщо ДСТУ/ГОСТ ВТРАТЯТЬ ЧИННІСТЬ, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ/ГОСТі.
Разом з цим, тендерною документацією встановлено технічні характеристики до шин зарубіжних виробників (японські виробники, китайські виробки, французькі виробники) а якість цих шин повинна бути як в НАЦІОНАЛЬНОМУ стандарті - українському (які чинні на даний момент).
1.) Xingyuan Tires Group Co., Ltd. Amberstone 366 до нього встановлено Стандарт якості UN/ECE R30-02:2005
2.) ARMFORCE до нього встановлено Стандарт якості ГОСТ 5513(позиція 17 лот 3) та ARMFORCE (позиція 17 лот 3)
3.) Michelin до нього встановлено Стандарт якості ДСТУ 4140-2002/ГОСТ 7463-2002
4.) KOMATSU до нього встановлено Стандарт якості ДСТУ 3248-95 (ГОСТ 25304-97) тощо
Відповідно, звертаємось із проханням видалити зазначену невідповідність в технічному завданні, а саме встановити національних виробників і відповідно національні стандарти до них, або до зарубіжних виробників та стандарти їх країн (відповідність правилам ЄЕК ООН), або встановить вимогу щодо заміни ДСТУ/ГОСТ в наступній редакції: «якість продукції, яка пропонується як еквівалент (аналог) запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ/ГОСТі».
2. Вимогами технічного завдання встановлено, необхідність надання копії сертифікату ISO 9001.
Отже, на кого повинно бути оформлено сертифікат ISO 9001 (постачальник? Виробник? Учасник?)?
Сuсmема управлiння якiсmю цього сертифікату повинна бути стосовно: виробництва шин? продажу шин? продажу автозапчастин? … тощо
Вкажіть детально, який саме сертифікат надати: ДСТУ ISO 9001:2015? ISO 9001:2015? ДСТУ ISO 9001:2018? ISO 9001:2018? тощо
Відповідь:
Шановний Учаснику, стосовно суті Ваших запитань повідомляємо наступне:
Лот 3 Позиція №7 У Додатку 5 тендерної документації чітко зазначено, що всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження товарів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент», тобто Ви, як потенційний Учасник можете запропонувати Товар технічні та якісні характеристики якого відповідають або перевершують ті, які зазначені у тендерній документації.
Лот 3 Позиція № 14 У Додатку 5 тендерної документації чітко зазначено, що всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження товарів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент», тобто Ви, як потенційний Учасник можете запропонувати Товар технічні та якісні характеристики якого відповідають або перевершують ті, які зазначені у тендерній документації.
Лот 3 Позиція № 25 Пневматичні шини з розмірами 23,50 R25 будуть розглядатися, як еквівалент пневматичним шинам розмірністю 1500-600-635.
Лот 3 Позиція № 29 У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Лот 4 Позиція № 3 мається на увазі радіальна конструкція шини;
Лот 4 Позиція № 4 мається на увазі радіальна конструкція шини;
Лот 4 Позиція № 10, 11 допускається розгляд варіанту аналога радіальної конструкції.
ПрАТ «АК «Київводоканал» є Замовником відкритих торгів з особливостями і має повне право висувати до потенційних Учасників торгів ті вимоги, які на його думку є ключовими, це також стосується і документів на підтвердження кількісних та якісних характеристик запропонованого Товару.
Задоволення Вашого звернення стосовно видалення невідповідності або ж викладення вимог до ДСТУ/ГОСТ у новій редакції вважаємо недоцільним так, як дане звернення є інтерпретацією Додатку 5 тендерної документації.
Враховуючи те що предметом закупівлі є шини, то Учасник надає сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) на виробника запропонованого товару.
Дата відповіді:
07.02.2025 15:29