• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Обробляння вогнезахисною речовиною дерев’яних конструкцій будівель та споруд

Послуги з просочування деревини, код ДК 021:2015 – 77220000-8. Опис предмета закупівлі зазначений в документації до закупівлі.

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 000.00 UAH
Період уточнення: 30.01.2025 12:43 - 02.03.2025 00:00
Відповідь надана

помилка у площі обробляння

Номер: d7ef5acd68fe41efacaa58999312815b
Дата опублікування: 27.02.2025 11:51
Опис: Згідно Додатку 1 до ТД загальна площа обробки складає 11 819,29 м2, а згідно Додатку 1 до договору Вами зазначена площа 11 019,29 м2. Просимо привести у відповідність та зазначити правильну площу обробляння, адже учаснику необхідно чітко розрахувати вартість своєї пропозиції
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого питання Замовником будуть прийняті відповідні рішення і у встановленому порядку оприлюднені в електронній системі закупівель
Дата відповіді: 28.02.2025 13:51
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 49d205e4908f4a78ba8025ea3e920e92
Дата опублікування: 31.01.2025 15:03
Опис: Шановний Замовнику! Пунктом 11 Додатку 3 Ви вимагаєте: "Учасник в складі пропозиції надає діючий сертифікат відповідності, виданий акредитованим в НААУ органом з оцінки відповідності (сертифікаційним центром), який містить показники групи вогнезахисної ефективності, індексу поширення полум’я по поверхні деревини, показник корозійної дії вогнезахищеної деревини, групи горючості твердих речовин та матеріалів, коефіцієнта димоутворення, температури самозаймання, групи займистості, токсичності продуктів горіння." Саме вимога в сертифікаті того, що він має містити "... показники групи вогнезахисної ефективності, індексу поширення полум’я по поверхні деревини, показник корозійної дії вогнезахищеної деревини, групи горючості твердих речовин та матеріалів, коефіцієнта димоутворення, температури самозаймання, групи займистості, токсичності продуктів горіння" є дискримінаційною, оскільки всі ці показники є тільки у "вибраних" виробників розинів, а отже, технічні вимоги прописані під конкретного виробника та під конкретний розчин. Учасник, у якого є сертифікат відповідності без зазначених вище показників не зможе взяти участі в закупівлі. Також, якщо ви вже вимагаєте в пункті 10 Додатку 3 тендерної документації всі протоколи на підтвердження вище зазначених показників, то дублювання їх в сертифікаті відповідності є не що іншим, як дискримінація та зменшення кола потенційних учасників. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу! Вимагаємо НЕ прописувати технічні характеристики під конкретного виробника! Ваша структура має забезпечувати дотримання законів іншими, в тому числі і Ви самі повинні діяти згідно чинного законодавства. В іншому випадку змушені будемо звернутися в АМКУ.
Відповідь: «Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (із змінами й доповненнями). Зазначаємо, що предметом закупівлі є надання Послуг з просочування деревини (Обробляння вогнезахисною речовиною дерев’яних конструкцій будівель та споруд) (далі – Послуги), а не закупівлі вогнезахисного засобу. Технічна специфікація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник планує отримати якісні послуги, які надаються з використанням вогнезахисного засобу (просочувальної суміші для поверхневої вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій будівель та споруд), що відповідає діючим нормам та вимогам щодо якості даного виду Послуг у т.ч. вимогам ДБН В.1.1.-7:2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги», затвержених наказом Мінрегіону України від 31.10.2016 № 287, забезпечує I групу вогнезахисної ефективності, а строк збереження вогнебіозахисної ефективності становить не менше 5 (п’яти) років. Учасники самостійно обирають вогнезахисні засоби, які відповідають вимогам Замовника, та досить широко представлені на українському ринку та активно застосовуються. Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. В Україні засоби вогнезахисту підлягають добровільній сертифікації шляхом всебічного обстеження їх виробництв, перевірки технічної документації на відповідну продукцію та проведення випробувань з визначення показників якості. Тому відповідно до вищезазначеної інформації, Замовник вимагає (п. 11 Додатку 3 до тендерної документації ), що Учасник в складі пропозиції надає діючий сертифікат відповідності, виданий акредитованим в НААУ органом з оцінки відповідності (сертифікаційним центром), який містить показники групи вогнезахисної ефективності, індексу поширення полум’я по поверхні деревини, показник корозійної дії вогнезахищеної деревини, групи горючості твердих речовин та матеріалів, коефіцієнта димоутворення, температури самозаймання, групи займистості, токсичності продуктів горіння. Враховуючи вищезазначене дані вимоги не є дискримінаційними та не порушують вимог чинного законодавства».
Дата відповіді: 03.02.2025 17:52
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: cd8efbbab02e4b35b946b661258f51f1
Дата опублікування: 31.01.2025 14:49
Опис: Шановний Замовнику! Вимогою пункту 10 абзацу 1 Додатку 3 є "Копії протоколів ... - випробувань з визначення групи вогнезахисної ефективності (підгрупи 1А), протокол повинен містити значення відповідно до вимог п.3.4.2 ГОСТ 30219-95, а саме середня втрата маси зразків обробленої деревини після випробування відповідно до ГОСТ 16363-98, температуру димових газів та підтвердження самостійного горіння та тління;" Для дотримання вимог нормативно-правових актів з пожежної безпеки, послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій повинні надаватися з використанням вогнезахисного засобу, що забезпечує I групу вогнезахисної ефективності. Виходячи з цього, та дотримуючись чинного законодавства, випробувальні лабораторії здійснюють випробування та видають протокол з визначення "ГРУПИ ВОГНЕЗАХИСНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ згідно ГОСТ 16363-98". В тендерній документації ви вимагаєте надати саме протокол з визначення "ГРУПИ ВОГНЕЗАХИСНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ". А протокол з визначення групи вогнезахисної ефективності повинен підтверджувати САМЕ ГРУПУ ВОГНЕЗАХИСНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ, та НЕ повинен містити "температуру димових газів та підтвердження самостійного горіння та тління" згідно зовсім іншого ГОСТ 30219-95. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу! В іншому випадку змушені будемо звернутися до АМКУ.
Відповідь: «Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (із змінами й доповненнями). Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Замовники самостійно складають тендерну документацію та формують вимоги до предмету закупівлі. Ми, як Замовник, прагнемо отримати безпечні та якісні послуги з просочування деревини (Обробляння вогнезахисною речовиною дерев’яних конструкцій будівель та споруд), встановлюючи певні вимоги. З метою забезпечення протипожежного захисту будівельних конструкцій і виробів із деревини здійснюється їх вогнезахисне обробляння. Обробці піддаються матеріали та конструкції з деревини широкого спектра призначення: від несучих та огороджувальних конструкцій, до горищних покриттів, настилів підлоги, оздоблення стін і стель. В Україні засоби вогнезахисту підлягають добровільній сертифікації шляхом всебічного обстеження їх виробництв, перевірки технічної документації на відповідну продукцію та проведення випробувань з визначення показників якості. Згідно з вимогами ДБН В.1.1-7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги та Правил з вогнезахисту, затверджених наказом МВС України від 26.12.2018 р. № 1064, технологічних регламентів та технічних умов на вогнезахисні засоби в акредитованих випробувальних лабораторіях проводяться випробування з визначення низки показників якості захисних речовин і захищеної деревини (ГОСТ 16363-98 Речовини вогнезахисні для деревини. Методи визначення вогнезахисних властивостей, ГОСТ 30219-95 Деревина вогнезахисні. Загальні технічні Вимоги. Методи випробувань. Транспортування і зберігання, ДСТУ 4479:2005 Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробувань), у тому числі вогнезахисної ефективності. Згідно з п.6.23 ДБН В 1.1.-7:2016 у будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев’яні елементи горищних покриттів слід обробляти засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності згідно з ГОСТ 16363. При формуванні Вимог, ми керувалися нормами чинного законодавства та діючими в Україні стандартами, серед яких ГОСТ 30219-95, ГОСТ 16363 тощо. Таким чином, проаналізувавши технічні, якісні та інші критерії вогнезахисних матеріалів, ми як Замовник, просимо Учасників застосовувати суміш підгрупи 1А, яка є найкращим вогнезахисним засобом, що дає можливість зробити деревину важкогорючою, нездатною до самостійного горіння тривалий час в умовах розвиненої пожежі, виключити самостійне горіння та тління, та яка надасть найкращий захист від пожежі (у порівнянні з іншими матеріалами 1 групи, що відповідають підгрупам 1Б та 1В). Тому відповідно до вищезазначеної інформації, Замовник вимагає (п. 10 Додатку 3 до тендерної документації ) копії протоколів та/або звітів випробувань на підставі яких видано наданий учасником сертифікат, щодо оцінки відповідності запропонованого вогнезахисного засобу, а саме: випробувань з визначення групи вогнезахисної ефективності (підгрупи 1А), протокол повинен містити значення відповідно до вимог п.3.4.2 ГОСТ 30219-95, а саме середня втрата маси зразків обробленої деревини після випробування відповідно до ГОСТ 16363-98, температуру димових газів та підтвердження самостійного горіння та тління. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до вимог ГОСТ 30219-95 визначення підгруп вогнезахисної деревини проводять по ГОСТ 16363, де показники середньої втрати маси, максимальної температури димових газів та час самостійного горіння і тління і встановлюють до якої підгрупи належить оброблена деревина. Відповідно до п. 3.4.2.ГОСТ 30219-95 підгрупа 1А першої групи вогнезахисної ефективності характеризується, при випробуваннях згідно ГОСТ 16363, середньою втратою маси десяти зразків після двохвилинного впливу джерела вогню не більше 5%, максимальною температурою димових газів – не більше 220 С, самостійне горіння та тління повинно бути відсутнє. Рішення щодо включення даної вимоги до тендерної документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення».
Дата відповіді: 03.02.2025 17:50