-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Підйомник 2-х стійковий 5,5 т електрогідравлічний з верхньою синхронізацією ВЕТА55-380 BRIGHT
Закупівля здійснюється на підставі п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період уточнення:
26.01.2025 20:17 - 30.01.2025 00:00
Відповідь надана
Додайте, що Ви розглядаєте еквівалент
Номер:
bd5af6a4de9546b59d3fe89436041ea3
Дата опублікування:
27.01.2025 17:23
Опис:
Яким чином Ви не обмежуєте коло учасників, якщо в Україну завозить ці підіймачі компанія Лаунч Україна і все?
Це і є обмеженням конкуренції та порушення принципів публічних закупівель.
Більше того, якщо ми звернемось до офіційного сайту Bright, то побачимо, що технічна інформація різниться із інформацією, що надана на сайті гранд інструмент.
Будь ласка, додайте фразу «розглядаємо еквівалент», дотримуючись принципів публічних закупівель.
В іншому випадку, залишаємо за собою право оскаржувати дане порушення ЗУ про публічні закупівлі у АМКУ, Міністерстві оборони та ДБР.
Дякую!
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику! Якщо здійснити аналіз ринку на вказаний товар в мережі Інтернет, то вбачається, що товар «підйомник 2-х стійковий 5,5 т електрогідравлічний з верхньою синхронізацією ВЕТА55-380 BRIGHT» представлений на різних інтернет ресурсах та відповідно різних інтернет-магазинах. Таким чином, участь в закупівлі може взяти кожен постачальник товару, який має спроможність поставити вказаний товар належної якості, у визначені строки та відповідає іншим кваліфікаційним критеріям, що визначені в Оголошенні. Додатково маємо зауважити, що Замовник дотримується принципів публічних закупівель, що визначені ч.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Водночас Замовник також розраховує на дотримання визначених статтею 5 Закону принципів і від учасників закупівлі, зокрема, принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Дата відповіді:
28.01.2025 16:32
Відповідь надана
Додати вираз: Еквівалент або аналог
Номер:
54cc191068654415925850630e5fbcc3
Дата опублікування:
27.01.2025 15:51
Опис:
Доброго дня!
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерна документація замовника: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3012.
є дискримінаційною та такою, що не забезпечує конкуренцію учасників і зважаючи на аналіз поняття конкуренції, що надано в Законі України «Про захист економічної конкуренції» як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Тож просимо Вас додати зміни до ТД, що Ви розглядаєте аналог того товару, що Ви запитуєте.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Маємо зауважити, що Вами подано питання до закупівлі товару Замовнику військова частина 3017, а не 3012. По суті питання повідомляємо наступне. Відповідно до ч.4 статі 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, у Замовника є право, а не обов’язок визначати в закупівлі аналоги та/або еквіваленти. Враховуючи наявну потребу Замовника у конкретному товарі, аналог чи еквівалент не передбачається. При цьому жодним чином Замовник не встановлює дискримінаційних вимог та не обмежує конкуренцію.
Дата відповіді:
27.01.2025 16:36
Відповідь надана
Інформація щодо еквіваваленту
Номер:
c87bae61e2874522b5688425379fce03
Дата опублікування:
27.01.2025 13:15
Опис:
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, чи розглядається еквівалент?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику! Враховуючи наявну потребу Замовника у конкретному товарі, аналог чи еквівалент не передбачається.
Дата відповіді:
27.01.2025 15:16