• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Підйомник 2-х стійковий 5,5 т електрогідравлічний з верхньою синхронізацією ВЕТА55-380 BRIGHT

Закупівля здійснюється на підставі п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2025 20:17 - 30.01.2025 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА щодо визнання переможцем учасника спрощеної закупівлі ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» (Підйомник електрогідравлічний з верхньою синхронізацією ВЕТА55-380 BRIGHT) - ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ", код ЄДРПОУ 42504525 або відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності

Номер: 046b2716ea804d958acfab24bb596f11
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-26-000903-a.a1
Назва: ВИМОГА щодо визнання переможцем учасника спрощеної закупівлі ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» (Підйомник електрогідравлічний з верхньою синхронізацією ВЕТА55-380 BRIGHT) - ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ", код ЄДРПОУ 42504525 або відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності
Вимога:
ВИМОГА щодо визнання переможцем учасника спрощеної закупівлі ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» (Підйомник електрогідравлічний з верхньою синхронізацією ВЕТА55-380 BRIGHT) - ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ", код ЄДРПОУ 42504525 або відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ», код ЄДРПОУ: 425045025 (далі за текстом - Товариство) стало учасником тендеру з пропозицією закупівлі Підіймально-транспортувального обладнання, очікувана вартість закупівлі 300 000,00 грн з ПДВ, оприлюдненого на веб-порталі prozorro.gov.ua - UA-2025-01-26-000903-a, замовником якого є Військова частина 3017(далі за текстом - Замовник). В ході проведення вказаної закупівлі протоколом № 24/с від 06.02.2025 пропозицію Товариства було відхилено на підставі: 1)Товар запропонований учасником не відповідає предмету закупівлі, визначений в оголошенні. Замовником визначено потребу в закупівлі товару Підйомник 2-х стійковий 5,5 т електрогідравлічний з верхньою синхронізацією ВЕТА55-380 BRIGHT, Учасником ТОВ «Велл Крафт» запропоновано товар Підйомник 2-х стійковий 5,5 т Well Kraft 3150. Також на офіційному сайті Учасника на запропонований товар вказані інші технічні характеристики. Порівняльна таблиця технічних вимог для товарів замовника та технічних вимог товарів запропонованих Товариством: Підйомник 2-х стійковий 5,5 т електрогідравлічний з верхньою синхронізацією ВЕТА5-380 BRIGHT Найменування Технічний опис Порівняльний технічний опис Марка та модель товару Підйомник 2-х стійковий 5,5 т електрогідравлічний з верхньою синхронізацією ВЕТА5-380 BRIGHT Підйомник 2-х стійковий 5.5т Well Kraft 3150 Тип транспорту Легковий Легковий Вантажопідйомність 5500 кг 5500 кг Тип двигуна Електрогідравлічний Електрогідравлічний Потужність двигуна 3 кВт 3 кВт Висота підйому 2050 мм 2050 мм Розміри 3988х1174х550 мм 3988х1174х550 мм Висота підхвату 115 мм 115 мм Вага 1068 кг 1068 кг Синхронізація Верхня Верхня Напруга живлення 380 В 380 В Розблокування стопорів електромагнітна електромагнітна Час підйому 50 с 50 с Відстань між стійками 3258 мм 3258 мм Ширина проїзду 2955 мм 2955 мм Довжина передніх лап 910-1748 мм 910-1748 мм Довжина задніх лап 910-1748 мм 910-1748 мм Навіть не володіючи спеціальними знаннями в технічній сфері, чітко видно, що технічні вимоги до товарів, які запропоновані Товариством є ідентичними, які вимагаються Замовником. Інформація щодо технічних параметрів збігається з офіційним сайтом учасника, а саме: https://autocomplete.com.ua/catalog/lifting_equipment/2-post-lifts/podemnik_well_kraft_3150/?oid=9139 Також, у технічних вимогах до закупівлі не вказано про те, що Замовник не розглядає аналоги, що свідчить про те, що аналоги подавати можна. 2) Відповідно до п.7 Додатку 2 Оголошення Учасник повинен надати в складі пропозиції: «Інформацію про походження товару, у разі, якщо предметом закупівлі є товар, що підтверджується сертифікатом про походження товару/засвідченого декларацією про походження товару/декларацією про походження товару/сертифікатом про регіональне найменування товару.» Документ відсутній у складі пропозиції. Дана інформація вказана вказана зразу у 2 документах, які надані в складі пропозиції, а саме: документ під назвою про виробника.pdf та Сертифікат НОВИЙ підіймачі.pdf, де вказано інформацію про походження товару його виробника та країну виробництва. 3) Відповідно до п.13 Додатку 2 Оголошення Учасник повинен надати в складі пропозиції: «Належним чином оформлена довідка щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.» Документ відсутній у складі пропозиції. Відповідно п.9 ст 26 Закону України про публічні закупівлі, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тобто, Замовник повинен надати 24 години для виправлення невідповідностей, шляхом довантаження цієї довідки. Незважаючи на це, Замовником відхилено пропозицію ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" з остаточною пропозицією 259 999 грн з ПДВ. Наголошуємо, що Товариство Товариство вживатиме вичерпних і достатніх заходів щоб вимоги закону і конкурентна політика були дотримані і в майбутньому не мали місця. Відомості, які зазначені у даній скарзі, а також інші фактичні обставини, наводять на думку про можливі антиконкурентні і узгоджені дії організатора закупівлі і окремих учасників. Натомість, інші військові частини, а також і багато інших державних органів і установ при закупівлі обладнання організовують конкурентні, чесні закупівлі і навіть якщо надають перевагу тому чи іншому виробнику або конкретним технічним вимогам, то відображають інформацію про можливість постачання відповідних аналогів, або не вказуючи цієї фрази, все ж таки розглядають аналогічні по технічці товари. Як наслідок пропагується не тільки чесна, конкурентна гра, а й суттєво виграє державний бюджет, конкретні організатори і загалом держава, при цьому не отримується товар гіршої якості. За таких належних умов організації тендерних закупівель ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» неодноразово ставало переможцем тендерних закупівель, в тому числі і в період воєнного стану, і на цьому вигравали всі сторони. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Беручи до уваги, причини відхилення пропозиції ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ», можна дійти до висновку, що тендерна документація Військова частина 3017 Національної гвардії України є дискримінаційною та такою, що не забезпечує конкуренцію учасників і зважаючи на аналіз поняття конкуренції, що надано в Законі України «Про захист економічної конкуренції» як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. У вказаних діях вбачаються ознаки розтрати майна службовими особами Військової частини 3017 Національної гвардії України шляхом зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану. Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО: - Військову частину 3017 Національної гвардії України: - Прийняти найбільш економічно вигідну пропозицію учасника спрощеної закупівлі - ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ", код ЄДРПОУ42504525 або відмінити вказану закупівлю; Міністерство оборони України: - провести службову перевірку за фактом можливих неправомірних дій службових осіб Військової частини 3017 Національної гвардії України щодо підготовки та проведення закупівлі; Офіс Генерального прокурора Державне бюро розслідувань: - внести відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо вчинення кримінального правопорушення - розтрати майна службовими особами Військової частини 3017 Національної гвардії України шляхом зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня Шановний Учасник! Розглянувши Вашу вимогу (UA-2025-01-26-000903-a.a1) маємо повідомити наступне: Військовою частиною 3017 (далі - Замовник) оголошено спрощену закупівлю товару "підйомник 2-х стійковий 5,5 т електрогідравлічний з верхньою синхронізацією ВЕТА55-380 BRIGHT". В Додатку 1 Оголошення чітко визначено предмет закупівлі та вимоги до нього, які відповідають наявній потребі Замовника. На етапі періоду уточнень за вказаною закупівлею надходило питання від учасника щодо можливості подання аналогу чи еквіваленту товару. Замовником було надано відповідь, що аналог чи еквівалент не розглядається. Згідно абз.2 ч.4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оскільки, Замовник залишив за собою право, передбачене вказаною нормою, у вимогах до закупівлі визначено лише товар "підйомник 2-х стійковий 5,5 т електрогідравлічний з верхньою синхронізацією ВЕТА55-380 BRIGHT". Вами ж, як Учасником, запропоновано інший товар - Підйомник 2-х стійковий 5.5т Well Kraft 3150. В даному випадку вбачається невідповідність пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (а саме, невідповідність марки, моделі). У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущені Вами невідповідності не підпадають під визначені випадки з можливістю виправлення протягом 24 годин, то має наслідком відхилення такої пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено