• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів

Лот № 1 послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Skoda» (ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів); Лот № 2: послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Renault» (ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів); Лот № 3: послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Mitsubishi» (ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів); Лот № 4: послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Toyota» (ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів); Лот № 5: послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Hyundai» (ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів).

Завершена

21 030 660.54 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 863.16 UAH
Період уточнення: 24.01.2025 15:56 - 02.02.2025 00:00
Відповідь надана

Лист від Державної податкової служби України

Номер: 999910eed6fa479eac5866140cd55824
Дата опублікування: 28.01.2025 16:54
Опис: Шановний, замовник, доброго дня. Відповідно до умов тендерної документації учасники мають надати копію листа від Державної податкової служби України або податкову інформацію учасника за попередньо наданою згодою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, якими підтверджується один з наступних фактів: - відсутність інформації стосовно включення учасника процедури закупівлі у перелік суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - виключення учасника процедури закупівлі з переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; - відсутність рішень про відповідність учасника процедури закупівлі критеріям ризиковості платника податку. Даний документ отримати у Державнії податковій службі України займає тривалий час, нещодавна процедура по строкам тривала 10 робочих днів. Ми як потенційний учасник, замовили даний документ, очікуємо. Враховуючи зазаначене, звертаємось до замовника подовжити строк подачі пропозицій, адже фактично не буде змоги забезпечити дану вимогу або прибрати даний пункт з документації. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Відповідно до вимог пункту 3.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копію листа від Державної податкової служби України або податкову інформацію учасника за попередньо наданою згодою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, якими підтверджується один з наступних фактів: - відсутність інформації стосовно включення учасника процедури закупівлі у перелік суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - виключення учасника процедури закупівлі з переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; - відсутність рішень про відповідність учасника процедури закупівлі критеріям ризиковості платника податку. Згідно пункту 22 Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 14.07.2017 № 637 (надалі – Порядок) платникам податків надається право отримати податкову інформацію про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб, у вигляді документа за формою згідно з додатком 5 до цього Порядку, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу. Виходячи з положень пункту 7 Порядку Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування. Слід зазначити, що податкова інформація учасника за попередньо наданою згодою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу формується практично миттєво та надається учаснику протягом дня направлення замовлення на її отримання. Таким чином, положення тендерної документації відповідають вимогам чинного законодавства та не потребують внесення змін.
Дата відповіді: 30.01.2025 16:37
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії та документи

Номер: b6f32289b5064cb0a3469b1c9c972f24
Дата опублікування: 27.01.2025 10:45
Опис: Шановний замовник, прохання змінити вимогу згідно додатку 1 цієї документації в п 1.2.2 щодо відгуку, а саме щодо наявності кваліфікованого електронного підпису. Враховуючи, що відгук не є документом, який потребую засвідчення електронним підписом, а має виключено рекомендаційний характер, тому просимо Вас привести умову тендерної документації до вимог чинного законодавству України
Відповідь: До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 27.01.2025 16:18