-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) житлових будинків Деснянського району м. Києва
Завершена
67 835 763.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 339 178.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 339 178.82 UAH
Період уточнення:
24.01.2025 14:41 - 07.02.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо участі в закупівлі
Номер:
580b6f782e0f452cad435e9478dbd896
Дата опублікування:
29.01.2025 14:48
Опис:
Шановний Замовнику, просимо уточнити відповідь, щодо визначення новоствореного підприємства, оскільки відповідно до чинного законодавства України (ЗАКОН УКРАЇНИ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Податкового кодексу України), новостворене підприємство - це підприємства зареєстровані протягом звітного року і сплачують податок на прибуток за звітний період, який може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Отже, підприємства, що були створені у вересні 2024 року можуть приймати участь у закупівлі у статусі новоствореного (на дату кінцевого терміну прийому пропозицій підприємство ще не має звітності). Просимо підтвердити визначення новоствореного підприємства та повідомити про необхідність підтвердження для новоствореного підприємства фінансової спроможності та досвіду зазначених в п.5 розділу 3 тендерній документації. Також, просимо надати обов’язкові показники, які повинні бути зазначені у «обгрунтованому поясненню в довільній формі про те, яким чином він планує виконувати вказані роботи» для новостворених підприємств, а саме, які пояснення повинні бути зазначені у плані виконання робіт: план фінансування, виконання технічного завдання, тощо?
Відповідь:
Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне.
Як зазначалось у відповіді на одне із попередніх запитів, що надавалась в рамках даної процедури закупівлі, новоствореним підприємством є підприємство, що створене за день до дня настання кінцевого створу подання тендерних пропозицій, що визначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Водночас, просимо врахувати, що чинне законодавство України не надає визначення поняття «новостворене підприємство». Натомість, нормативно-правові акти, на які Ви посилаєтесь у запиті як на такі, що встановлюють визначення поняття «новостворене підприємство», містять тільки певні особливості в частині ведення новоствореними підприємствами бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Разом з тим, вказані Вами обов’язкові показники, тобто, вимоги до відповідного пояснення, що передбачене до надання у відповідності до додатку №1 та додатку №6 тендерної документації, визначені умовами тендерної документації.
Дата відповіді:
31.01.2025 14:13
Відповідь надана
запитання
Номер:
8df3c70d9c354a13b6e047d311daa1dd
Дата опублікування:
28.01.2025 09:56
Опис:
Договірна ціна яка повинна бути тверда чи динамічна?
Відповідь:
Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне. Згідно з додатком №11 до ТД, а саме пунктом 2.2 проєкту договору підряду ціна за вказаним договором є твердою.
Дата відповіді:
29.01.2025 11:46
Відповідь надана
питання
Номер:
4a1e77ff1bd7466f8c95ae43d8ea71a1
Дата опублікування:
28.01.2025 09:46
Опис:
Поясніть будь ласка таку невідповідність: ТД згідно титульного листа затверджена уповноваженою особою Артемчуком Дмитром Васильовичем, водночас у Розділі 1 п.2 вказано, що Уповноважена особа здійснювати зв'язок з учасниками: Михайлова Вікторія Олександрівна. Як це так?
Відповідь:
Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне.
У відповідності положень частини десятої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«10. Уповноважена особа:
1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель;
2) здійснює вибір процедури закупівлі;
3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі;
3-1) оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку здійснення закупівель відповідно до частини сьомої статті 3 цього Закону;
4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону;
7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.».
Звертаємо увагу на те, що усі рішення, які були прийняті в рамках даної процедури закупівлі, приймались однією уповноваженою особою замовника, а саме Артемчуком Д.В., який, зокрема, затвердив відповідну тендерну документацію.
Разом з тим, у разі потреби Ви можете звернутись до замовника у один із способів, що передбачений Законом України «Про публічні закупівлі» та/або за контактними даними, що вказані у пункті 2 розділу І тендерної документації.
Дата відповіді:
29.01.2025 11:45
Відповідь надана
щодо новоствореного підприємства
Номер:
da50bfe8ede94a3ca9aa3d2bc9d4f179
Дата опублікування:
27.01.2025 17:35
Опис:
Шановний замовнику, у п. 3 розділу 1 Кваліфікаційні документи вказується, що у разі якщо учасник закупівлі є новоствореним підприємством - надається обгрунтоване пояснення в довільній формі про те, яким чином він планує виконувати вказані роботи". Просимо надати роз'яснення, що розуміється під новоствореним підприємством (орієнтована дата реєстрації такого підприємства).
Відповідь:
Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне.
Новоствореним підприємством є підприємство, що створене за день до дня настання кінцевого створу подання тендерних пропозицій, що визначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Дата відповіді:
29.01.2025 11:44
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
ccfe2a61a30d4b829f3cd818a056b619
Дата опублікування:
27.01.2025 12:04
Опис:
ТД встановлена вимога: "Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон та/або дверей житлових будинків" Вважаємо дану вимогу ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, так як аналогічність робіт підтверджує досвід виконання робіт ПО ЗАМІНІ ВІКОН чи зо чотирма знаками коду ДК 454450000-6 Інші завершальні будівельні роботи , а не ВИД РЕМОНТУ (як в даному випадку КАПІТАЛЬНИЙ) та не КЛАСИФІКАЦІЯ БУДІВЕЛЬ (житлових будинків, як в даному випадку). З цього приводу є багато рішень АМКУ , де такі вимоги визнані дискримінаційними. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу , у разі ігнорування чи надання необґрунтованої відповіді, будемо звертатись в АМКУ з відповідною скаргою.
Відповідь:
Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне. Умовами додатку №1 до ТД встановлено вимогу щодо необхідності надання в складі тендерної пропозиції учасника довідки за формою згідно Додатку 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон та/або дверей житлових будинків, виконаний у повному обсязі одним договором або сумарно в обсязі не менше 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у тендерній документації. Договір/договори повинні бути оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник наголошує на тому, що в зазначеній умові ТД чітко передбачені критерії (ознаки), якими має характеризуватись договір, який мають подати учасники Процедури закупівлі в якості аналогічного, а саме аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір (1) на виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон та/або дверей житлових будинків, та (2) виконаний у повному обсязі одним договором або сумарно в обсязі не менше 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у тендерній документації. Тому, Замовник звертає увагу на те, що підчас розгляду тендерних пропозицій учасників та встановлення факту відповідності договорів, що були подані учасниками задля підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), умовам ТД: (1) буде братись до уваги назва об’єкта будівництва «капітальний ремонт по заміні вікон та/або дверей житлових будинків», що міститься в ТД; (2) загальна сума коштів, що була виплачена замовником (замовниками) на користь учасника за договором (договорами), які надані учасником Процедури закупівлі задля підтвердження його відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в рамках Процедури закупівлі, тобто, за одним або кількома аналогічними договорами має бути не меншою аніж 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у Документації.
Окрім того, у відповідності до пункту 4 розділу 1 Порядку визначення предмету закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, а не за показниками цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Дата відповіді:
29.01.2025 11:42
Відповідь надана
питання до Уповноваженоъ особи
Номер:
4bbacc4045fb4564b3eddb6200f32a86
Дата опублікування:
27.01.2025 11:14
Опис:
Аргументуйте рішення обєднати 38 будинків в один тендер. Вимоги до учасників - наявність аналогічних договорів за минулий рік на таку ж суму, 67 835 763, та наявність 67 000 000,00 грн на рахунку - тільки одна фірма в Києві має такі обороти, писали документи під неї? До цієї закупівлі , були тендери на виготовлення кошторисів на ці адреси, але були роділені !! Мабудь звернення в СБУ надасть Вам розуму!!!
Відповідь:
Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне. Умовами додатку №1 до ТД встановлено вимогу щодо наявності у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме:
1. Довідка за формою згідно Додатку 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон та/або дверей житлових будинків, виконаний у повному обсязі одним договором або сумарно в обсязі не менше 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у тендерній документації. Договір/договори повинні бути оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідка має містити інформацію про наявність аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (копія), із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення договору, предмета договору.
Для підтвердження інформації, що зазначена в Додатку 6, Учасник надає наступні документи:
- копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками (договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів, календарні графіки та інші невід'ємними частинами до договору), якщо такі додатки передбачені у договорі та є його невід’ємними частинами;
- копія(ї) довідка(ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) у повному обсязі;
- копія(ї) акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), які підтверджуватимуть виконання робіт за договором у повному обсязі.
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
2. У разі якщо учасник є новоствореним підприємством - надається обґрунтоване пояснення у довільній формі про те, яким чином він планує виконувати вказані роботи.
3. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Що міститься в ТД.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Наголошуємо на значному обсягу робіт, що підлягають закупівлі. При цьому, встановлюючи вимогу щодо підтвердження учасником його відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), замовник запропонував підтвердити те, що учасник виконував роботи, вартість яких є спів розмірною, а не перевищує вартість робіт, що підлягають закупівлі в рамках даної процедури закупівлі.
Дата відповіді:
29.01.2025 11:40
Відповідь надана
PASSWORD
Номер:
8f666d45cf0b4d638fa2ec18439ae799
Дата опублікування:
27.01.2025 10:45
Опис:
Який пароль від тендерної документації? - не можливо конвертувати в ворд - пише тендерна докуемнтація захищена, якщо не має паролю зверніться до атвору документа...
Відповідь:
Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне. Наразі в рамках проведення даної процедури закупівлі замовником було оприлюднено усі необхідні згідно з вимогами чинного законодавства України відомості та документи, зокрема, тендерну документацію. Наголошуємо на тому, що усі зазначені документи та відомості були оприлюднені у спосіб, що надає змогу їх детально вивчити та подати відповідну тендерну пропозицію, у разі потреби, без будь-яких додаткових дій, у тому числі введення паролів.
Дата відповіді:
29.01.2025 11:35