• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) житлових будинків Деснянського району м. Києва

Завершена

67 835 763.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 339 178.82 UAH
Номер: 1de6bae22ff14036978f239d0ba00f47
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.03.2025 12:38 - 25.03.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.02.2025 № 67 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого 2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 33 UA-2025-01-24-009523-a 24.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 та абзацу другого частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 17 та 84 Постанови № 668, частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом: розміщення в електронній системі закупівель Договору разом з додатками до нього (у тому числі з документами, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі; приведення календарного графіку виконання робіт (Додаток № 3 до Договору) у відповідності до вимог пункту 17 Постанови КМУ № 668; приведення плану фінансування (Додаток № 2 до Договору) у відповідності до вимог пункту 84 Постанови КМУ № 668; не допускати виявлені порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 24.01.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ»), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2025, договір підряду від 20.02.2025 № 012754-а (далі – Договір), на суму 64 677 225,60грн, пояснення надані Замовником 10.03.2025 та 13.03.2025 через електронну систему закупівель. 1. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Однак, Замовник Договір з додатками не оприлюднив в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. 2. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Під час моніторингу встановлено, що пунктом 4.2 розділу 4 Договору передбачено, що підрядник зобов`язаний виконати роботи в строк, встановлений в календарному графіку виконання робіт, який є Додатком № 3 до Договору. Також, пунктом 12.5 розділу 12 Договору передбачено, що фінансування робіт проводиться на підставі складеного та узгодженого Сторонами плану фінансування в межах коштів на поточний період (Додаток № 2 до Договору). Водночас, план фінансування (Додаток № 2 до Договору) та календарний графік виконання робіт (Додаток № 3 до Договору) складені без зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва. На запит Держаудитслужби щодо підстав невідповідності календарного графіку виконання робіт (додаток № 3 до Договору) та плану фінансування (додаток № 2 до Договору) пунктам 17 та 84 Постанови № 668 в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва, Замовником 13.03.2025 надано пояснення, зокрема «В календарному графіку виконання робіт, що викладений в додатку №3 до договору підряду №012754-а від 20.02.2025 виокремлено дати початку та закінчення проведення будівельних робіт за відповідними будовами (комплексами), адреси яких вказані в календарному графіку виконання робіт, що викладений в додатку №3 до договору підряду №012754-а від 20.02.2025. Наголошуємо на тому, що чинне законодавство України не забороняє складати план фінансування будівництва об’єднуючи фінансування за кількома місяцями у квартали, що і було здійснено під час укладення договору підряду № 012754-а від 20.02.2025. Окрім того, чинне законодавство України не встановлює вимоги зазначати в плані фінансування будівництва на поточний рік фінансування окремо за кожен із місяців, протягом який будуть виконуватись будівельні роботи. При цьому, джерело фінансування робіт за договором підряду № 012754-а від 20.02.2025 визначено в пункті 12.8. даного договору, а напрям фінансування зазначено як «Фінансування загально-будівельних робіт» у відповідності до додатку №2 до договору підряду №012754-а від 20.02.2025.» Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення норм, встановлених пунктам 17 та 84 Постанови № 668, в частині не зазначення у Додатку № 2 та Додатку № 3 до Договору найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва. Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктам 17 та 84 Постанови № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 24.03.2025 16:38 - 08.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 24.03.2025 16:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформуємо Вас, що Замовником було враховано надані Вами рекомендації які були оприлюднені в електронній системі закупівель в розділі «Укладений договір» 26 березня 2025 та здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме проведено роз’яснювальну роботу з відповідальними особами. Окрім того інформуємо, що у зв’язку з введенням в Україні воєнного стану згідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та продовження строку його дії, а також враховуючи нестабільну політичну і економічну ситуацію у країні - фінансування з бюджету на підвищення кваліфікації відсутнє. Відповідні курси відповідальні особи матимуть змогу пройти в разі виділення коштів на зазначені цілі.
Дата публікації звіту: 27.03.2025 15:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 11.04.2025 12:03

Запити/Пояснення