• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

за кодом CPV за ДК 021:2015- 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська Другі)

Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, у тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.

Завершена

2 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Період уточнення: 22.01.2025 15:32 - 15.02.2025 00:00
Відповідь надана

просимо усунути дискримінаційні умови для учасників

Номер: 24096d2e96344032a9f449b638a7f156
Дата опублікування: 26.01.2025 10:20
Опис: Шановиний замовнику! Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює кваліфікаційні критерії до учасників, щодо документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У тендерній документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи з питань закупівель Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області від 22.01.2025 року № 25 замовник встановлює кваліфікаційні критерії відповідності учасника вимогам тендерної документації,які суперечать згідно вище вказаного закону та обмжують коло учасників. Відповідно до додатку №1 п.1. Замовник встановив - 1. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем (додатково надати чинне свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймач); Замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому просимо привести у відповідність даний пункт додатку та надати учасникам можливість представити довідки та підтвердження їхньої матеріально- технічної бази для вчасного та якісного виконання робіт(послуг). На сьогодні є доступними велика кількість БПЛА, функціональне призначення яких є досить різноманітним: аерозйомка з різною точністю та з різними способами геодезичної прив’язки отриманих даних в т.ч. і для створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію та 1:2000. При цьому, базовими характеристиками таких БПЛА повинні бути саме високоякісні камери для якості зображень та високоточні двохчастотні GNSS приймачі для точності прив’язки координат центрів знімків. Наша організація володіє квадрокоптером, які в комплекті мають камери, що за характеристиками відповідають ємністю 45 МП, але достатньою, щоб виконати послуги, які Замовник описав згідно Додатку №2(Технічного завдання). Встановлений на БПЛА GNSS-приймач з частотою отримання даних не менше 20 Гц , призначений для отримання координат центрів знімків з високою точністю , що дозволяє значно прискорити польові роботи за рахунок скорочення об'єму робіт по створенню планово-висотної основи, що є важливим, так як аерознімальні роботи мають виконуватись в відносно короткі періоди . Просимо прибрати цю умови внесенням змін в тендерну документацію забравши деталізацію технічних характеристик БПЛА. Відповідно до Додатку №1 п 3 підпукту 5.5. Замовник просить в складі тендерної пропозиції просить подати: «Сертифікати, які видані органом з сертифікації: - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року; - сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України, що буде підтверджено наданням у складі пропозиції відповідного атестату про акредитацію, який засвідчує компетентність органу з сертифікації.» Доводимо до Вашого відома, що Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 6 робочих днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”. Замовник ставить Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і до того ж не зобов’язані його отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Таким чином, зазначена вище вимога є дискримінаційною та грубо порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, котрі наведені в ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: • максимальна економія, ефективність та пропорційність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв’язку з цим просимо Замовника усунути порушення чинного законодавства України шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме виключити з Документації положення щодо Сертифікатів, які на швидкість та якість робіт не впливають. Відповідно до Додатку №1 п 3 підпукту 5.6. Замовник просить в складі тендерної пропозиції просить подати: «Договір страхування відповідальності перед третіми особами, строк дії якого має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно договору на мінімальну страхову суму у розмірі 300 000,00 грн.». Знову ж таке, це не є обов’язковим на території України і саме для надання послуг не впливає, а вартість отримання такого договору це теж додаткові витрати, які швидкість та якість надання послуг не пришвидшать. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження п.5.7 Тендерної документації є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”. Встановлення даних вимог є необ’єктивно, вважаємо що Замовник встановив дискримінаційні умови, які обмежують коло учасників до обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які на нашу думку суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» . У зв'язку з викладеним вимагаємо усунути правопорушення в процедурі закупівлі шляхом внесення змін до документації. Наполегливо просимо, витрачений час та ресурси, спрямувати на усунення невідповідностей в тендерній документації згідно законодавства, а не на підготовку відписки та спростування фактів грубого порушення у сфері закупівель послуг!В іншому випадку змушені будемо подати скаргу в АМКУ про порушення процедури закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником визначено технічні характеристики з приміткою «не менше», що дозволяє запропонувати в цій частині обладнання різних виробників, а не одного окремо визначено, що навпаки розширює ринок, не зводить до одного та відповідно свідчить про відсутність дискримінаційних вимог в цій частині. Відповідно до ч. ч. 3, 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наявність в учасників вказаних в тендерній документації сертифікатів ISO, які замовник включив до тендерної документації є гарантією надання послуги відповідної якості. Щодо визначених ISO та їх вартості зазначаємо, що п.2 р.V тендерної документації встановлено, що учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. Неможливість отримання таких, як і обґрунтування саме дискримінаційних вимог в цій частині не зазначено, що відповідно не може бути підставою для внесення змін в цій частині. Така вимога не протирічить чинному законодавству, жодним чином не є дискримінаційною, не порушує прав та законних інтересів Учасників та не позбавляє їх можливості подати власні пропозиції. Щодо надання договору страхування відповідальності перед третіми особами, строк дії якого має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно договору на мінімальну страхову суму у розмірі 300 000,00 грн., зазначаємо, що в цій частині будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 27.01.2025 20:51
Відповідь надана

просимо привести тендерну документацію відповідно до Закону України "про публічні закупівлі" та усунути дискримінаційні умови для учасників

Номер: 8e4f9edfbc794cfe97b013ff2b6ac873
Дата опублікування: 24.01.2025 16:44
Опис: Що це за вимога згідно Додатку №1 п 3 підпукту 5.6. Замовник просить в складі тендерної пропозиції просить подати: «Договір страхування відповідальності перед третіми особами, строк дії якого має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно договору на мінімальну страхову суму у розмірі 300 000,00 грн.». Незрозуміло кого страхувати(юридичну особу, працівників, обладнання, матеріальну базу)?, для яких цілей відбувається страхування?, чим обумовленна така сума «у розмірі 300 000,00грн.»? Знову ж таке, це не є обов’язковим на території України і саме для надання послуг не впливає, а вартість отримання такого договору це теж додаткові витрати, які швидкість та якість надання послуг не пришвидшать. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження п.5.7 Тендерної документації є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”. Встановлення даних вимог є необ’єктивно, вважаємо що Замовник встановив дискримінаційні умови, які обмежують коло учасників до обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які на нашу думку суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» . Наполегливо просимо, витрачений час, спрямувати на усунення невідповідностей в тендерній документації згідно законодавства, а не на підготовку відписки та спростування фактів грубого порушення у сфері закупівель послуг!
Відповідь: Доброго дня. На Ваш запит повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в цій частині.
Дата відповіді: 27.01.2025 17:19
Відповідь надана

звернення щодо дискримінаційних умов

Номер: 4dcd61fea3bc42c4b9426367214ccb0a
Дата опублікування: 24.01.2025 16:15
Опис: 1. Відповідно до п.п.1.1, п. 1 Додатку 1 Замовником серед іншого вимагається наявність іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. Просимо Замовника виключити дану вимогу, оскільки у п.п. 1 наведено повний перелік обладнання та програмного забезпечення яке вимагається Замовником. 2. П.п.2.1, п. 2 Додатку 1 Замовником вимагається наявність - фотограмметрист з відповідним документом про вищу освіту за спеціальністю в галузі фотограмметрії; - інженер-геоінформатик, що підтверджується відповідним дипломом у складі тендерної пропозиції. Перелік спеціальностей затверджений постановою КМУ Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти № 266 від 29 квітня 2015 р. Спеціальності фотограмметрія або геоінформатика у даній постанові немає. Фотограмметрію та геоінформатику вивчають усі спеціалісти які здобувають геодезичну або землевпорядну освіту. Отже, просимо Замовника внести зміни та викласти дану вимогу у наступній редакції: « - фотограмметрист з відповідним документом про вищу землевпорядну або геодезичну освіту;», « - інженер-геоінформатик, що підтверджується відповідним дипломом про вищу землевпорядну або геодезичну освіту у складі тендерної пропозиції;» 3. П.п.2.1, п. 2 Додатку 1 Замовником вимагається наявність - не менше одного працівника, вищою освітою що пройшов навчання в програмі ArcGis, що підтверджується відповідним сертифікатом. Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки у п.п.1.1, п. 1 Додатку 1 Замовник вимагає наявність відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент). Оскільки учасник може використовувати еквівалентне програмне забезпечення, то наявність працівника, з вищою освітою що пройшов навчання в програмі ArcGis не є необхідним. Також звертаємо увагу Замовника, що на державному рівні відсутня будь яка затверджена програма підготовки фахівців щодо роботи у програмі АrcGis або у іншій еквівалентній програмі. Рівень кваліфікації працівників для роботи у будь якій програмі при наданні послуг за вищезазначеній закупівлі гарантується компанією яка визначена переможцем і уклала із Замовником договір. Тому просимо Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності не менше одного працівника, вищою освітою що пройшов навчання в програмі ArcGis, що підтверджується відповідним сертифікатом. 4. П.п.2.3 п. 2 Додатку 1 Замовником вимагається наступне: “Надати відсканований оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) кожного працівника учасника, зазначеного в довідці за п.2.1, який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з питань охорони праці (закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку), цивільного захисту, видані відповідною уповноваженою організацією/установою, що є чинними на момент подачі.” Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною оскільки: - Обов’язкова наявність посвідчень та протоколів виданих відповідною уповноваженою організацією/установою щодо: “питань охорони праці (закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку), цивільного захисту” вимагається лише для працівників які виконують роботи/надають послуги підвищеної небезпеки у певних галузях, послуги за даним предметом закупівлі не відносяться до таких. - Відповідно до ЗУ «Про охорону праці» усі працівники проходять інструктаж з охорони праці та пожежної безпеки. Проходження вищезазначеного інструктажу є достатність для надання будь яких геодезичних, землевпорядних та інших послуг передбаченим даним предметом закупівлі. Отже, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу зазначену у цьому пункті з тендерної документації. 5. П. 2.9 Додатку 2 Технічне завдання Замовник зазначає, що Геопросторові дані передаються у вигляді електронних файлів:-у векторному поданні у файловій базі даних ArcGIS - цифрові векторні набори геопросторових даних у системі координат УСК-2000, у форматі *.SHP+*.mxd, або*.GDB+*.mxd Дана вимога порушує статтю 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Отже просимо Замовника привести Додаток 2 Технічне завдання відповідно до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”
Відповідь: Доброго дня. Згідно пункту 1.5 Основних положень створення та оновлення топографічних карт масштабів 1:10 000, 1:25 000, 1:50 000, 1:100 000, 1:200 000, 1:500 000, 1:1 000 000, що затверджені наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України №156 від 31.12.1999р. і погоджені з Воєнно-топографічним управлінням Генерального штабу Збройних сил України) та обов'язкові для всіх підприємств, організацій та установ, які виконують топографо-геодезичні та картографічні роботи, незалежно від форм власності та їхньої відомчої залежності: Аерофотознімання виконається стереотопографічним методом, що передбачає наявність фотограмметричної станції із стерео монітором та підтримкою векторизації у стерео режимі. А також стереотопографічний метод є найточнішим та основним методом при створенні карт із матеріалів Аерофотознімання. Виходячи з таких вимог обов’язковою є наявність працівника з відповідним рівнем знань, де аналогічно визначеною є й необхідність відповідного рівня знань для виконання завдань, що покладаються на інженера-геоінформатика. Зазначення вивчення дисциплін в межах загального курсу освітньої програми не дає можливість особі здобути усі професії за такими, де саме документ про освіту на здобуття конкретної кваліфікації визначає можливість працювати та надавати послуги в межах якогось конкретного напрямку. В рамках матеріально-технічної бази Замовником визначено можливість застосування іншого відмінного від зазначеного в тендерній документації ліцензійного програмного забезпечення. Окремо, щодо необхідності надання зазначених посвідчень визначаємо, що у викладеній вами вимозі не вказано неможливість отримання таких для виконання вимог в цій частині, що відповідно не є дискримінаційною вимогою для вас та інших учасників ринку. Щодо надання результатів виконаних послуг у векторному поданні та у цифрових векторних наборах, то такі є частиною технічного завдання для подальшої можливості їх використання та аж ніяк не є дискримінаційним для різних суб’єктів господарювання.
Дата відповіді: 27.01.2025 17:19