-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
за кодом CPV за ДК 021:2015- 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська Другі)
Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, у тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Скарга на неправомірне відхилення
- СКАРГА.pdf 27.02.2025 18:36
- Виправлення_ч.1_.pdf 27.02.2025 18:36
- II._Квілфі._критерії_ч.2_.pdf 27.02.2025 18:36
- СКАРГА.docx 27.02.2025 18:36
- sign.p7s 27.02.2025 18:38
- Рішення від 03.03.2025 № 3185.pdf 03.03.2025 14:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2025 № 3763.pdf 12.03.2025 14:04
- Рішення від 11.03.2025 № 3763.pdf 14.03.2025 17:22
- Пояснення_UA-2025-01-22-014877-a 2.docx 05.03.2025 16:11
- Пояснення на скаргу.pdf 05.03.2025 16:11
Пункт скарги
-
Назва доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток№2
-
Повʼязаний документ:
Виправлення_ч.1_.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток №1
-
Повʼязаний документ:
II._Квілфі._критерії_ч.2_.pdf
-
Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Західземлепроект».
СКАРГА, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2025-01-22-014877-a стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
- Скарга 25.01.2025 12:47
- Скарга 25.01.2025 12:47
- Додаток _1 Аналогічні договори _Акти_Відгуки 25.01.2025 12:47
- Додаток_2 Ліцензійне_комп 25.01.2025 12:47
- Додаток_3 Документи інж-гедезиста 25.01.2025 12:47
- sign.p7s 25.01.2025 12:50
- Довідка Geonix 27.01.2025 14:29
- sign.p7s 27.01.2025 14:41
- Рішення від 28.01.2025 №1222.pdf 28.01.2025 17:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.02.2025 №1660.pdf 05.02.2025 13:06
- Рішення від 04.02.2025 №1660.pdf 06.02.2025 16:52
- пояснення щодо скарги.pdf 30.01.2025 16:51
- Пояснення_щодо скарги.docx 30.01.2025 16:51
- протокол54.pdf 13.02.2025 10:25
Пункт скарги
Оприлюднена Замовником Тендерна документація за Закупівлею UA-2025-01-22-014877-a, затверджена Протоколом щодо прийняття Рішення уповноваженою Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області №25 від 22 січня 2025 року (надалі – Тендерна документація), містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимоги Тендерної документації є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема:
- на участь у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на перемогу в аукціоні у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на отримання замовлення від Замовника;
- на отримання прибутку від проведення власної господарської діяльності.
Підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі у відповідності до норм чинного законодавства, неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника.
№1. Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
За результатами ознайомлення Скаржника із умовами Тендерної документації, нами було виявлено встановлення Замовником дискримінаційних вимог в частині надання підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Так, відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації Замовником, для підтвердження Кваліфікаційних критеріїв «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагається:
«1.1. Довідка, складена учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2:
…- не менше 2 цифрових фотограмметричних станцій для обробки цифрової інформації по фотограмметричній моделі;… та 1.2 На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в наданій довідці, учасник має надати чинні документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, строк дії яких (у разі наявності) не повинен бути меншим кінцевого строку надання послуг. При цьому, договір оренди (у разі оренди зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази) повинен містити акт прийому-передачі…»
Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною та необґрунтованою з огляду на наступне: оскільки порядок надання вищевказаних послуг регулюються відповідним профільним законодавством, перш за все:
- Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»;
- Закон України «Про географічні назви»;
- Закон України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних»;
- Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
- Закон України «Про Державний земельний кадастр»;
- Закон України «Про землеустрій»;
- Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відновлення системи оформлення прав оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення та удосконалення законодавства щодо охорони земель» від 19 жовтня 2022 р. № 2698–IX;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації частини першої статті 12 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» від 07.08.2013 р. № 646;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку загальнодержавного топографічного і тематичного картографування» від 04.09.2013 р. № 661;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про порядок надходження, зберігання, використання та обліку матеріалів Державного картографо-геодезичного фонду України» від 22 липня 1999 р. № 1344;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про створення Державного картографо-геодезичного фонду України» від 20.06.1996 № 661;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення» від 17 листопада 2021 р. № 1242;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання застосування геодезичної системи координат» від 22 вересня 2004 року № 125;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних» від 26 травня 2021 р. № 532;
- «Правила використання повітряного простору України», затверджених спільним наказом Державної авіаційної служби України та Міністерства оборони України від 11 травня 2018 р. № 430/210;
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 509 від 02.12.2016 р. «Про затвердження Порядку використання Державної геодезичної референтної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою»;
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.02.2014 р. № 65 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт»;
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 435 від 03.11.2014 р. «Про затвердження Порядку обстеження та оновлення пунктів Державної геодезичної мережі»;
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.09.2014 р. № 322 «Про прийняття стандартів організації України»;
- Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затверджена наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті міністрів України від 09.04.1998 р. № 56;
- Основні положення створення та оновлення топографічних карт масштабів 1:10 000, 1:25 000, 1:50 000, 1:100 000, 1:200 000, 1:500 000, 1:1 000 000 , затверджені наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України від 31.12.1999 р. №156 і погоджені з Воєнно-топографічним управлінням Генерального штабу Збройних сил України;
- Основні положення створення топографічних планів масштабів 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000 та 1:500, затверджені наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 24.01.1994 р. № 3;
- ДСТУ 2757-94 «Картографія. Терміни та визначення»;
- ДСТУ 8774:2018 «Географічна інформація. Правила моделювання геопросторових даних»
- «Класифікатор інформації, яка відображається на цифрових топографічних планах масштабів 1: 5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500», наказ Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України № 25 від 09.03.2000 р.
- «Класифікатор інформації, яка відображається на топографічних картах масштабів 1:10000, 1: 25 000, 1:50 000, 1:100 000, 1:200 000, 1:500 000, 1:1 000 000», затверджений начальником Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України в 1998 р. і погоджений з начальником Центрального топографічного управління Генерального штабу Збройних сил України;
- «Класифікатор інформації, яка відображається на підготовленій до видання топографічній карті масштабу 1:10 000», затверджений наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України від 21 квітня 2008 р. № 66;
- Умовні знаки для топографічних планів масштабів 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, і 1:500 Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України № 295, 2001 р.;
- Умовні знаки для топографічної карти масштабу 1:10 000 Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України №254 від 09.07.2001 р.;
- «Перелік умовних скорочень, що вживаються при складанні топографічних карт» затверджений начальником Укргеодезкартографії 11.07.1997 р. та начальником Топографічного управління ГШ ЗС України 4.06.1997 р.;
- «Про затвердження Кодексу усталеної практики. Керівний технічний матеріал з виготовлення та приймання цифрової топографічної карти» затверджено наказом Укргеодезкартографії від 24 листопада 2008 р. № 148;
- «Про затвердження Кодексу усталеної практики. Зображення державного кордону та меж адміністративно-територіального устрою України на топографічній карті» затверджено наказом Укргеодезкартографії від 24 листопада 2008 р. №151;
- «Положення про редагування цифрових карт місцевості, які виготовляються на основі картографічних матеріалів з використанням растроскануючого обладнання" затверджене начальником Укргеодезкартографії 02.06.1997 р.;
- Інструкція про порядок контролю і приймання топографо-геодезичних та картографічних робіт. Укргеодезкартографія, №19 від 17.02.2000 р.
та передбачає отримувати кінцевий результат фотограмметричної обробки даних аерофотознімання (в т.ч. отриманих засобами БПЛА), що може бути використаним для створення картографічної чи топографічної продукції.
Зауважимо, що жодний з вказаних нормативно-правових актів не встановлює вимог на те, фотограмметрична обробка має бути виконаним саме на фотограмметричній станції, тому встановлення таких вимог у Тендерній документації Замовником є необґрунтованим та дискримінаційним.
Через встановлені Замовником вимоги прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають: не менше 2 цифрових фотограмметричних станцій для обробки цифрової інформації по фотограмметричній моделі.
У Скаржника наявний досвід виконання аналогічних договорів, відповідно до умов цієї тендерної документації:
1) Договір від 20.10.2022 №13 «ДК 021:2015 - 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Розроблення топографо-геодезичної основи масштабу 1:10000 на територію Конотопської міської територіальної громади);
2) Договір від 01.10.2021 №254 «Послуги з виготовлення цифрових карт масштабу 1:10 000 із застосуванням геоінформаційних технологій населених пунктів Окнянської селищної ради: с. Новосамарка, с. Топали та с. Чорна (код ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії)»;
3) Договір від 11.04.2023 №55/3 « Розроблення топографо-геодезичної основи масштабу 1:10000 на територію Слобожанської міської територіальної громади;71350000-6 Науково технічні послуги в галузі інженерії за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника .
Документальне підтвердження виконання вищевказаних договорів додаємо – Додаток №1 до Скарги.
У Скаржника наявний досвід виконання цих договорів, де виконання робіт (послуг) здійснювалось на обладнанні Скаржника в т.ч. фотограмметрична обробка здійснювалась на комп’ютерній техніці ТОВ «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС», на якій встановлено ліцензійне програмне забезпеченням/програмна продукція: ArcGIS (ArcGIS Desktop Advanced with Extensions Esri Partner Network Demo and Marketing Bronze Tier Bundle, ArcGIS Enterprise Advanced with Extensions Esri Partner Network Demo and Marketing Bronze Tier Bundle, ArcGIS Online Esri Partner Network Promotional Subscription; Includes Up to 5 Named Users and 2,500 Service Credits.
Документальне підтвердження наявності комп’ютерної техніки та ліцензійного програмного забезпеченням/програмної продукції додаємо – Додаток №2 до Скарги.
Дана програмна продукція містить модуль Drone2Map, що дозволяє отримувати кінцевий результат фотограмметричної обробки даних аерофотознімання ( в т.ч. отриманих засобами БПЛА), що може бути використаним для створення картографічної чи топографічної продукції.
ArcGIS (ArcGIS Desktop Advanced with Extensions Esri Partner Network Demo and Marketing Bronze Tier Bundle, ArcGIS Enterprise Advanced with Extensions Esri Partner Network Demo and Marketing Bronze Tier Bundle, ArcGIS Online Esri Partner Network Promotional Subscription; Includes Up to 5 Named Users and 2,500 Service Credits містить модуль Drone2Map, що дозволяє отримувати кінцевий результат фотограмметричної обробки даних аерофотознімання ( в т.ч. отриманих засобами БПЛА), що може бути використаним для створення картографічної чи топографічної продукції.
Через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають: не менше 2 цифрових фотограмметричних станцій для обробки цифрової інформації по фотограмметричній моделі, що не дає змогу Скаржнику прийняти участь у Закупівлі та порушує чинне законодавство, а також законні права та інтереси Скаржника.
Встановлення Замовником у Тендерній документації вище перелічених вимог суперечить нормам чинного законодавства, та не дає змогу нашому підприємству прийняти участь у закупівлі.
-
Назва доказу:
Додаток_2 Ліцензійне_комп
-
Повʼязаний документ:
Додаток_2 Ліцензійне_комп
-
-
Назва доказу:
Додаток _1 Аналогічні договори _Акти_Відгуки
-
Повʼязаний документ:
Додаток _1 Аналогічні договори _Акти_Відгуки
-
просимо Колегію зобов’язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію та виключити дискримінаційну вимогу Додатку №1 до Тендерної документації а саме: не менше 2 цифрових фотограмметричних станцій для обробки цифрової інформації по фотограмметричній моделі.
«…- фотограмметрист з відповідним документом про вищу освіту за спеціальністю в галузі фотограмметрії».
Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною та необґрунтованою з огляду на наступне:
Предметом оскаржуваної закупівлі є послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська Другі.
Порядок надання вищевказаних послуг регулюються відповідним профільним законодавством, перш за все Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність, де відповідно до статті 5, 5-1 Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»:
«…Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою. Юридичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт».
Зауважимо, що Вимоги освітньої програми та результати навчання за нею, у сфері геодезії та/або землеустрою, містять дисципліну «Фотограмметрія та дистанційне зондування землі».
Отже розробленням (наданням послуг) за предметом закупівлі в частині фотограмметричної обробки може виконувати як сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, так і працівник Учасника, який має диплом у сфері геодезії та/або землеустрою, що містить дисципліну «Фотограмметрія та дистанційне зондування землі» в підтвердження надаємо диплом працівника учасника- Додаток № до Скарги.
-
Назва доказу:
Додаток_3 Документи інж-гедезиста
-
Повʼязаний документ:
Додаток_3 Документи інж-гедезиста
-
просимо Колегію зобов’язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію та виключити дискримінаційну вимогу Додатку №1 до Тендерної документації а саме: Кваліфікаційних критеріїв: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: « …- фотограмметрист з відповідним документом про вищу освіту за спеціальністю в галузі фотограмметрії» або Викласти її в редакції, що не звужує коло потенційних учасників, а саме: «працівник Учасника, який має диплом у сфері геодезії та/або землеустрою, що містить дисципліну «Фотограмметрія» чи «Фотограмметрія та дистанційне зондування землі..».