• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

за кодом CPV за ДК 021:2015- 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська Другі)

Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, у тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.

Завершена

2 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2025 15:32 - 15.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення

Номер: 5a9ce171b88a49eb8baba186a14b8fff
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-22-014877-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне відхилення
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.03.2025 14:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.03.2025 17:22
Автор: ТОВ "ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ", Іван Ірза +380996194228 zahidzemleproekt2000@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fc843f3eaccf45f2bb8deb841039cd8b
Заголовок пункту скарги: скарга на неправомірне відхилення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішеннями, вважає його безпідставним, протиправним, прийнятим із порушенням принципів закупівель, визначених ст. 5 та з порушеннями вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2025-01-22-014877-a стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників

Номер: dd710f658e594b2ab6034de986aadaa5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-22-014877-a.a1
Назва: СКАРГА, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2025-01-22-014877-a стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
СКАРГА, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2025-01-22-014877-a стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Дата розгляду скарги: 04.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.01.2025 17:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.02.2025 16:53
Дата виконання рішення Замовником: 13.02.2025 10:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №1660-р/пк-пз від 04.02.2025 Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, замовник подає перелік змін, що внесено до оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю - за кодом CPV за ДК 021:2015- 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (послуга зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська Другі)
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС", Підлісна Надія Анатоліївна +380684161460 geonixoffice@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5979dd48ef0f492ea04ccb1d073931a8
Заголовок пункту скарги: . Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 22 січня 2025 року Шегинівська сільська рада Яворівського району Львівської області (далі – Замовник) розпочав процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) за ідентифікатором закупівлі UA-2025-01-22-014877-a за предметом послуги: за кодом CPV за ДК 021:2015- 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженері» (послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська Другі).

Оприлюднена Замовником Тендерна документація за Закупівлею UA-2025-01-22-014877-a, затверджена Протоколом щодо прийняття Рішення уповноваженою Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області №25 від 22 січня 2025 року (надалі – Тендерна документація), містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимоги Тендерної документації є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема:
- на участь у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на перемогу в аукціоні у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на отримання замовлення від Замовника;
- на отримання прибутку від проведення власної господарської діяльності.

Підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі у відповідності до норм чинного законодавства, неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника.

№1. Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

За результатами ознайомлення Скаржника із умовами Тендерної документації, нами було виявлено встановлення Замовником дискримінаційних вимог в частині надання підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Так, відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації Замовником, для підтвердження Кваліфікаційних критеріїв «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагається:
«1.1. Довідка, складена учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2:
…- не менше 2 цифрових фотограмметричних станцій для обробки цифрової інформації по фотограмметричній моделі;… та 1.2 На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в наданій довідці, учасник має надати чинні документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, строк дії яких (у разі наявності) не повинен бути меншим кінцевого строку надання послуг. При цьому, договір оренди (у разі оренди зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази) повинен містити акт прийому-передачі…»

Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною та необґрунтованою з огляду на наступне: оскільки порядок надання вищевказаних послуг регулюються відповідним профільним законодавством, перш за все:

- Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»;
- Закон України «Про географічні назви»;
- Закон України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних»;
- Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
- Закон України «Про Державний земельний кадастр»;
- Закон України «Про землеустрій»;
- Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відновлення системи оформлення прав оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення та удосконалення законодавства щодо охорони земель» від 19 жовтня 2022 р. № 2698–IX;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації частини першої статті 12 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» від 07.08.2013 р. № 646;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку загальнодержавного топографічного і тематичного картографування» від 04.09.2013 р. № 661;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про порядок надходження, зберігання, використання та обліку матеріалів Державного картографо-геодезичного фонду України» від 22 липня 1999 р. № 1344;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про створення Державного картографо-геодезичного фонду України» від 20.06.1996 № 661;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення» від 17 листопада 2021 р. № 1242;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання застосування геодезичної системи координат» від 22 вересня 2004 року № 125;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних» від 26 травня 2021 р. № 532;
- «Правила використання повітряного простору України», затверджених спільним наказом Державної авіаційної служби України та Міністерства оборони України від 11 травня 2018 р. № 430/210;
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 509 від 02.12.2016 р. «Про затвердження Порядку використання Державної геодезичної референтної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою»;
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.02.2014 р. № 65 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт»;
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 435 від 03.11.2014 р. «Про затвердження Порядку обстеження та оновлення пунктів Державної геодезичної мережі»;
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.09.2014 р. № 322 «Про прийняття стандартів організації України»;
- Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затверджена наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті міністрів України від 09.04.1998 р. № 56;
- Основні положення створення та оновлення топографічних карт масштабів 1:10 000, 1:25 000, 1:50 000, 1:100 000, 1:200 000, 1:500 000, 1:1 000 000 , затверджені наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України від 31.12.1999 р. №156 і погоджені з Воєнно-топографічним управлінням Генерального штабу Збройних сил України;
- Основні положення створення топографічних планів масштабів 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000 та 1:500, затверджені наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 24.01.1994 р. № 3;
- ДСТУ 2757-94 «Картографія. Терміни та визначення»;
- ДСТУ 8774:2018 «Географічна інформація. Правила моделювання геопросторових даних»
- «Класифікатор інформації, яка відображається на цифрових топографічних планах масштабів 1: 5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500», наказ Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України № 25 від 09.03.2000 р.
- «Класифікатор інформації, яка відображається на топографічних картах масштабів 1:10000, 1: 25 000, 1:50 000, 1:100 000, 1:200 000, 1:500 000, 1:1 000 000», затверджений начальником Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України в 1998 р. і погоджений з начальником Центрального топографічного управління Генерального штабу Збройних сил України;
- «Класифікатор інформації, яка відображається на підготовленій до видання топографічній карті масштабу 1:10 000», затверджений наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України від 21 квітня 2008 р. № 66;
- Умовні знаки для топографічних планів масштабів 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, і 1:500 Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України № 295, 2001 р.;
- Умовні знаки для топографічної карти масштабу 1:10 000 Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України №254 від 09.07.2001 р.;
- «Перелік умовних скорочень, що вживаються при складанні топографічних карт» затверджений начальником Укргеодезкартографії 11.07.1997 р. та начальником Топографічного управління ГШ ЗС України 4.06.1997 р.;
- «Про затвердження Кодексу усталеної практики. Керівний технічний матеріал з виготовлення та приймання цифрової топографічної карти» затверджено наказом Укргеодезкартографії від 24 листопада 2008 р. № 148;
- «Про затвердження Кодексу усталеної практики. Зображення державного кордону та меж адміністративно-територіального устрою України на топографічній карті» затверджено наказом Укргеодезкартографії від 24 листопада 2008 р. №151;
- «Положення про редагування цифрових карт місцевості, які виготовляються на основі картографічних матеріалів з використанням растроскануючого обладнання" затверджене начальником Укргеодезкартографії 02.06.1997 р.;
- Інструкція про порядок контролю і приймання топографо-геодезичних та картографічних робіт. Укргеодезкартографія, №19 від 17.02.2000 р.
та передбачає отримувати кінцевий результат фотограмметричної обробки даних аерофотознімання (в т.ч. отриманих засобами БПЛА), що може бути використаним для створення картографічної чи топографічної продукції.
Зауважимо, що жодний з вказаних нормативно-правових актів не встановлює вимог на те, фотограмметрична обробка має бути виконаним саме на фотограмметричній станції, тому встановлення таких вимог у Тендерній документації Замовником є необґрунтованим та дискримінаційним.

Через встановлені Замовником вимоги прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають: не менше 2 цифрових фотограмметричних станцій для обробки цифрової інформації по фотограмметричній моделі.

У Скаржника наявний досвід виконання аналогічних договорів, відповідно до умов цієї тендерної документації:

1) Договір від 20.10.2022 №13 «ДК 021:2015 - 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Розроблення топографо-геодезичної основи масштабу 1:10000 на територію Конотопської міської територіальної громади);
2) Договір від 01.10.2021 №254 «Послуги з виготовлення цифрових карт масштабу 1:10 000 із застосуванням геоінформаційних технологій населених пунктів Окнянської селищної ради: с. Новосамарка, с. Топали та с. Чорна (код ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії)»;
3) Договір від 11.04.2023 №55/3 « Розроблення топографо-геодезичної основи масштабу 1:10000 на територію Слобожанської міської територіальної громади;71350000-6 Науково технічні послуги в галузі інженерії за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника .
Документальне підтвердження виконання вищевказаних договорів додаємо – Додаток №1 до Скарги.

У Скаржника наявний досвід виконання цих договорів, де виконання робіт (послуг) здійснювалось на обладнанні Скаржника в т.ч. фотограмметрична обробка здійснювалась на комп’ютерній техніці ТОВ «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС», на якій встановлено ліцензійне програмне забезпеченням/програмна продукція: ArcGIS (ArcGIS Desktop Advanced with Extensions Esri Partner Network Demo and Marketing Bronze Tier Bundle, ArcGIS Enterprise Advanced with Extensions Esri Partner Network Demo and Marketing Bronze Tier Bundle, ArcGIS Online Esri Partner Network Promotional Subscription; Includes Up to 5 Named Users and 2,500 Service Credits.

Документальне підтвердження наявності комп’ютерної техніки та ліцензійного програмного забезпеченням/програмної продукції додаємо – Додаток №2 до Скарги.


Дана програмна продукція містить модуль Drone2Map, що дозволяє отримувати кінцевий результат фотограмметричної обробки даних аерофотознімання ( в т.ч. отриманих засобами БПЛА), що може бути використаним для створення картографічної чи топографічної продукції.

ArcGIS (ArcGIS Desktop Advanced with Extensions Esri Partner Network Demo and Marketing Bronze Tier Bundle, ArcGIS Enterprise Advanced with Extensions Esri Partner Network Demo and Marketing Bronze Tier Bundle, ArcGIS Online Esri Partner Network Promotional Subscription; Includes Up to 5 Named Users and 2,500 Service Credits містить модуль Drone2Map, що дозволяє отримувати кінцевий результат фотограмметричної обробки даних аерофотознімання ( в т.ч. отриманих засобами БПЛА), що може бути використаним для створення картографічної чи топографічної продукції.

Через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають: не менше 2 цифрових фотограмметричних станцій для обробки цифрової інформації по фотограмметричній моделі, що не дає змогу Скаржнику прийняти участь у Закупівлі та порушує чинне законодавство, а також законні права та інтереси Скаржника.

Встановлення Замовником у Тендерній документації вище перелічених вимог суперечить нормам чинного законодавства, та не дає змогу нашому підприємству прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 087effa3fbb045e9878c89d75aabd763
Заголовок пункту скарги: Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: За результатами ознайомлення Скаржника із умовами Тендерної документації, нами було виявлено встановлення Замовником дискримінаційних вимог в частині надання підтвердження кваліфікаційного критерію: «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Так, відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації Замовником, для підтвердження Кваліфікаційних критеріїв «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагається:
«…- фотограмметрист з відповідним документом про вищу освіту за спеціальністю в галузі фотограмметрії».

Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною та необґрунтованою з огляду на наступне:
Предметом оскаржуваної закупівлі є послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська Другі.

Порядок надання вищевказаних послуг регулюються відповідним профільним законодавством, перш за все Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність, де відповідно до статті 5, 5-1 Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»:
«…Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою. Юридичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт».
Зауважимо, що Вимоги освітньої програми та результати навчання за нею, у сфері геодезії та/або землеустрою, містять дисципліну «Фотограмметрія та дистанційне зондування землі».
Отже розробленням (наданням послуг) за предметом закупівлі в частині фотограмметричної обробки може виконувати як сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, так і працівник Учасника, який має диплом у сфері геодезії та/або землеустрою, що містить дисципліну «Фотограмметрія та дистанційне зондування землі» в підтвердження надаємо диплом працівника учасника- Додаток № до Скарги.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації