-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
KV06A_03_ Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Завершена
225 647 374.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 256 473.75 UAH
мін. крок: 1% або 2 256 473.75 UAH
Період уточнення:
22.01.2025 15:44 - 01.03.2025 00:00
Відповідь надана
Подовження термінів надання пропозиції
Номер:
08583d53899e468e809f176db5e110ef
Дата опублікування:
28.02.2025 15:23
Опис:
Шановний замовний, вами було внесені зміни до тендерної документації 24.02, а саме:
2) Додаток № 3 до Тендерної документації викладено у новій редакції;
3) Доповнити Тендерну документацію: «Відомістю ресурсів по об'єкту: Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського, 74 м. Буча, Київської області. Коригування» у форматі Excel.
Додавання відомості ресурсів призвело до збільшення пунктів з 1834 до більше ніж 5000 в розрахунках. Також вами були суттєво збільшено кількість робіт, наприклад в 7 розділі додано 1 новий кошторис на демонтаж, додано 4 проїзда та 7 майданчиків. Зміни були внесені не лише в кількість робіт, але й їх об’єми. Звертаємо вашу увагу, що всі зміни внесені без змін загальної вартості закупівлі. Тобто це можна вважати новим технічним завдання.
У зв’язку з вищі зазначеним, просимо Вас надати більше часу учасникам для внесення змін в свої пропозиції, а саме збільшите терміни подання пропозиції на 7 календарних днів.
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідно до п. 54 Особливостей передбачено:
«Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.»
Зміни в тендерну документацію було внесено 24.02.2025, кінцевий строк подання пропозицій 04.03.2025 00:00, відповідно Замовником дотримано вимоги чинного законодавства, підстави для продовження строку подання тендерних пропозицій – відсутні.
Дата відповіді:
03.03.2025 13:30
Відповідь надана
Щодо підтвердження обладнання
Номер:
1bfb258889e64913831c42d6bfdf16ce
Дата опублікування:
28.02.2025 13:13
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 5.1. Розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимоги для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які посилаються на Додаток 5 до тендерної документації. Звертаємо увагу, що вимоги п. 5.1. Розділу ІІІ та вимоги Додатку 5 до тендерної документації по різному описують документи, необхідні для підтвердження наявності власної техніки (наприклад, в Додатку 5 зазначено про оборотно-сальдові відомості, але цих документів не зазначено в п. 5.1 Розділу ІІІ тендерної документації, і навпаки, Додаток 5 не містить інформації про свідоцтва про реєстрацію обладнання, технічні паспорти тощо). Подібна ситуація і щодо залученої техніки (орендованої), в одному положенні тендерної документації зазначено, що договори мають бути чинними на момент розкриття пропозицій, а в іншому – що договори мають бути чинними до кінця надання послуг (хоча технічним завданням закупівлі передбачено виконання робіт, а не послуг). На нашу думку наявна суперечність, яка спотворює встановлені вимоги своєю неоднозначністю. Просимо сформулювати чіткіше вимоги для учасників, щоб вони узгоджувались між собою в різних місцях тендерної документації. Також звертаємо увагу, що вимога щодо права використання техніки на весь період надання послуг (чи виконання робіт), тобто аж до кінця 2025 р. є дискримінаційною. Ми маємо договір, який чинний до кінця серпня, і який буде подовжений при наближенні цього терміну, але ми не зможемо надати інформацію про цей договір у складі пропозиції, оскільки він не буде відповідати встановленим вимогам. Просимо вилучити дискримінаційну вимогу. Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учасник. Тендерна документація містить всю необхідну інформацію для подання тендерних пропозицій. У разі якщо Учасник не зобов’язаний надавати документи які вимагаються тендерною документацію, він може надати лист-пояснення з інформацією щодо законодавчих підстав не надання тих чи інших документів у складі тендерної документації.
Дата відповіді:
03.03.2025 13:28
Відповідь надана
Щодо забезпечення пропозиції
Номер:
6aae4c5643204a219bbfc492dcf351a5
Дата опублікування:
28.02.2025 13:12
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону
При цьому відповідно до пп. 9 п. 4 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» встановлено, що в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Останні зміни до тендерної документації було внесено 24. 02.2025 р., при цьому титульна сторінка містить інформацію, що тендерна документація затверджена 22.01.2025 р. Тобто або зміни до тендерної документації складались не протоколом прийняття рішення уповноваженою особою, або наявна певна неузгодженість. Дана інформація є важливою для складання забезпечення пропозиції. Просимо надати відповідні роз’яснення для банку та/або внести відповідні зміни до тендерної документації для уникнення непорозумінь з банком-гарантом та непорозумінь під час оцінки тендерних пропозицій.
Відповідь:
Шановний Учасник, у разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Відповідно інформацію щодо «Нової редакції від 24.02.2025 року» можна внести в дужках. Це не буде вважатися помилкою.
Дата відповіді:
03.03.2025 13:27
Відповідь надана
Просимо надати технічне завдання у вигляді робота та матеріал до даної роботи.
Номер:
c92b17f101a347b5b5c3a406881416ed
Дата опублікування:
21.02.2025 15:09
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо надати технічне завдання у вигляді робота та матеріал до даної роботи, яке б враховувало також і придбання устаткування (тобто відомість обсягів робіт в повному обсязі, використовуючи всі функції програмного комплексу АВК) для коректного складання кошторисної документації. Також просимо надати відомість ресурсів до технічного завдання. Дані вимоги прописані в п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідні зміни до Тендерної документації будуть внесені у встановлений чинним законодавством України строк.
Дата відповіді:
24.02.2025 11:56
Відповідь надана
проектна документація
Номер:
8ebfa439935f483193a11151b8f08ff7
Дата опублікування:
21.02.2025 14:32
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо надати повну проектну документацію, оскільки в технічному завданні не вказана інформація про матеріали та обладнання, що унеможливлює корректну підготовку та формаування договірної ціни.
Дякую.
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідні зміни до Тендерної документації будуть внесені у встановлений чинним законодавством України строк.
Дата відповіді:
24.02.2025 11:55
Відповідь надана
Уточнення щодо обладнання та устаткування
Номер:
c2c49b0321be43c5983e4211890f38d0
Дата опублікування:
20.02.2025 13:51
Опис:
Шановний замовнику ! У технічному завданні на закупівлю по даному об’єкту передбачено виконання повного комплексу робіт, в тому числі опалення, вентиляція, кондиціонування, тощо. Проте частина розділів, у яких вказане обладнання та устаткування, яке необхідно змонтувати підряднику в ТЗ не розшифровано. Мається на увазі, що обладнання та устаткування для виконання монтажних робіт поставляються Замовником і не входять до Договірної ціни ? Наприклад : Локальний кошторис 02-01-06 на Придбання устаткування. Вентиляція : Роздiл 1. ПВ1 , Роздiл 2. ПВ2, Роздiл 3. ПВ3. Локальний кошторис 02-01-010 на Блок Б. Технологічне обладнання. Якщо дані позиції входять до Договірної ціни і не є поставкою Замовника, просимо в тендерній документації надати відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію, як це передбачено чинним законодавством.
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідні зміни до Тендерної документації будуть внесені у встановлений чинним законодавством України строк.
Дата відповіді:
23.02.2025 20:26
Відповідь надана
Щодо введення обєкту в експлуатацію
Номер:
652eaa35fd5b4054baf9f705054dfe85
Дата опублікування:
20.02.2025 11:23
Опис:
Просимо замовника усунути дискримінаційну умову щодо необхідності додавання учасником документів щодо підтвердження аналогічного досвіду, в саме документів щодо введення аналогічних обєктів в експлуатацію.
Принагідно повідомляємо, що в іншій аналогічній закупівлі цього ж Замовника "KV04_03 Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області.
UA-2025-01-20-016236-a" антимонопольним комітетом було прийнято рішення №2218 від 13.02.2025 року щодо визнання цієї вимоги дискримінаційною та зобовязано замовника внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Згідно Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2218-р/пк-пз від 13.02.2025 року, стосовно задоволення скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "НІДКОМ" від 04 лютого 2025 року було постановлено Замовнику внести зміни до тендерної документації лише за певною процедурою закупівлі, а саме: "KV04_03 Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча 11 Київської області. Коригування", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-20-016236-a.
Дата відповіді:
23.02.2025 20:11
Відповідь надана
Матеріали та обладнання
Номер:
f0c3a9695cbc41ae95513c506fee369c
Дата опублікування:
27.01.2025 16:55
Опис:
Доброго дня. В тендерній документації відсутня будь-яка інформація стосовно переліку матеріалів та обладнання.
Чи можливо отримати специфікації до проєкту або витяг з АВК (наприклад: Договірна ціна комерційна у скороченій формі (без фінансової складової) або Дефектний акт (з переліком робіт та матеріалів), щоб було одразу зрозуміло який матеріал чи обладнання і в якій кількості відноситься в той чи інший розділ?
Відповідь:
Шановний Учасник! Замовником виконано вимоги п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” у складі тендерної документації надано всі документи які передбачені вимогами чинного законодавства.
Дата відповіді:
29.01.2025 09:38
Відповідь надана
Кошторис у форматі IMS
Номер:
f83a566d3bac45169e73960dbdca63a5
Дата опублікування:
24.01.2025 14:17
Опис:
Доброго дня. У п.27 Завдання на проектування вказано,що Підрядник передає Замовнику кошторисну документацію в форматі IMS та Excel. Чи може Замовник додати нульову модель IMS до тендерної документації?
Відповідь:
Відповідно до п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Замовником надана вся необхідна інформація у складі тендерної документації, що передбачена чинним законодавством.
Дата відповіді:
27.01.2025 15:59
Відповідь надана
Щодо аналогічних договорів
Номер:
63866143028346ba9c4b385a6bdc595c
Дата опублікування:
23.01.2025 11:02
Опис:
Шановний Замовник! Просимо надати пояснення щодо аналогічних договорів, а саме :
- Капітальний ремонт вважається аналогічним?
- Який клас наслідків предмета закупівлі :KV06A_03_ Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області ?
Відповідь:
Шановний Учасник, аналогічним відповідно до вимог тендерної документації буде вважатися договір з виконання робіт аналогічних до предмету закупівлі, а саме реконструкція. Клас наслідків об’єкту СС2.
Дата відповіді:
27.01.2025 15:59