-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
KV06A_03_ Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Завершена
225 647 374.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 256 473.75 UAH
мін. крок: 1% або 2 256 473.75 UAH
Номер:
2a5696ab26b04b899a585c32a06f50f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-10-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2025 00:00
Період моніторингу:
10.04.2025 10:45 - 02.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2025 № 107
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2025-01-22-013908-a 22.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції Консорціуму встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 та частини першої статті 27 Закону, пункту 43 Особливостей, абзацу другого підпункту 2, абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22 січня 2025 року № 14 (зі змінами від 22 січня 2025 року № 16 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію консорціуму «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» (далі – Консорціум), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 15 березня 2025 року, протоколи уповноваженої особи Замовника від 10 березня 2025 року № 49, від 14 березня 2025 року № 53, від 20 березня 2025 року № 59, від 03 квітня 2025 року № 68, повідомлення про намір укласти договір від 20 березня 2025 року, договір від 11.04.2025 № KV06А_03_W/99 на суму 213 134 390,00 гривень з ПДВ, пояснення Замовника, надані 15 квітня 2025 року та 29 квітня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1.1. Підпунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція повинна складатись, зокрема з документів, вказаних в п. 5 розділу ІІІ тендерної документації (крім документів передбачених підпунктами 5.6.1 -- 5.6.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, які надаватимуться учасником-переможцем).
Для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасників процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підпунктом 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасники повинні надати «довідку за формою додатку 5 до тендерної документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання: автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням кількості одиниць), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно з додатком 3 цієї документації. *(Зазначаються машини, механізми, обладнання, устаткування, тощо, необхідні для виконання робіт) (підпункт 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації).
Зокрема, щодо підтвердження кожної одиниці орендованої техніки, на підтвердження користування, надання послуг, виконання робіт, тощо, учасник надає відповідні договори, чинні на момент розкриття тендерної пропозиції. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно додатку 5 та скан-копіями підтвердних документів».
Додатком 5 до тендерної документації визначено форму зазначеної довідки та конкретизовані вимоги до учасників процедури закупівлі, зокрема «Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг.
У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази субпідрядника – надається відповідний договір, зокрема договір про наміри».
Учасник Консорціум на підтвердження цих вимог у складі тендерної пропозиції надав довідку від 20 лютого 2025 року № 20-12 (далі – Довідка № 20-12) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Консорціуму відсутні документи (копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію обладнання або інших документів), що підтверджують право власності відповідного власника (орендодавця) на орендовані механізми, транспортні засоби, які зазначені в Довідці № 20-12 згідно вимог додатку 5 до тендерної документації, зокрема:
- крани баштові (8т, 10т, 5 т. 12,5т) (позиція 1 Довідки № 20-12), орендовані в ТОВ «АТС КРАН ГРУП» згідно з договором від 04 січня 2023 року № 057, при цьому не вказано тип/марка/модель механізму, обладнання та транспортного засобу, що не відповідає формі довідки згідно додатку 5;
- кран козловий DGCRANE (32 т) (позиція 13 Довідки № 20-12), кран переносний ТЗ1002 TORIN (пункт 14 Довідки № 20-12), крани гусеничні РДК (2 од) (позиція 15 Довідки № 20-12), автогрейдер XCMG GR135 (позиція 16 Довідки № 20-12), орендовані у ФОП Мисько М.І. згідно з договором від 05 січня 2024 року б/н;
- екскаватор гусеничний JCB JS220LS (позиція 21 Довідки № 20-12), орендований у ТОВ «РМ МАШИНЕРІ» згідно з договором від 03 жовтня 2023 року №03/10/23/1;
- спеціальний вантажний автокран більше 20Т-С марки BUMAR (позиція 23 Довідки № 20-12), навантажувач телескопічний марки МАНITOU MT 1740 SLT (позиція 24 Довідки № 20-12), бульдозер, марки HANOMAG 600C (позиція 27 Довідки № 20-12), трактор колісний, марки NEW HOLLAND TL5060 (позиція 30 Довідки № 20-12), компресор ПКС-5 (позиція 31 Довідки № 20-12), вантажний – спеціалізований сідловий тягач-Е, марки MERCEDES-BENZ (позиція 35 Довідки № 20-12), спеціалізований напівпричіп Н/ПР-САМОСКИД-Е марки BODEX (позиція 37 Довідки № 20-12), орендовані у ФОП Коваль М.І. згідно з договором від 04 жовтня 2023 року № 04/10/23/4;
- електростанції пересувні, потужність 2-100 кВт (2 од.) (позиція 44 Довідки № 20-12), машина бурильно-кранова на автомобілі БКМ-3,5 (позиція 58 Довідки № 20-12), кран трубоукладальник для труб PL-72 (позиція 59 Довідки № 20-12), орендовані у ТОВ «Торгекоресурс» згідно з договором від 12 січня 2024 року № 48;
- крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т (2 од.) (позиція 73 Довідки № 20-12), навантажувачі одноковшеві вантажопідйомністю 1 т (2 од.) (позиція 74 Довідки № 20-12), крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3 т (2 од.) (позиція 75 Довідки № 20-12), крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 16 т (3 од.) (позиція 76 Довідки № 20-12), навантажувачі одноковшеві вантажопідйомність 2 т (2 од.) (позиція 77 Довідки № 20-12), крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомність 10 т (2 од.) (позиція 78 Довідки № 20-12), автогрейдери середнього типу потужність 99 кВт [135 к.с.] (2 од.) (позиція 79 Довідки № 20-12), трактори на гусеничному ходу потужністю 79 кВт [108 к.с.] (2 од.) (позиція 80 Довідки № 20-12), автонавантажувачі вантажопідйомністю 5 т (3 од.) (позиція 81 Довідки № 20-12), навантажувачі одноковшеві універсальні фронтальні пневмоколісні вантажопідйомністю 2т (3 од.) (позиція 82 Довідки № 20-12), навантажувач фронтальний (позиція 84 Довідки № 20-12), кран стрілковий (позиція 85 Довідки № 20-12), сідловий тягач (позиція 86 Довідки № 20-12), вантажний сідловий тягач (позиція 87 Довідки № 20-12), напівпричіп (позиція 88 Довідки № 20-12), самоскид вантажний (позиція 89 Довідки № 20-12), коток дорожній (позиція 90 Довідки № 20-12), віброкоток дорожній (позиція 91 Довідки № 20-12), асфальтоукладач (позиція 92 Довідки № 20-12), бульдозер (позиція 93 Довідки № 20-12), екскаватор колісний (позиція 94 Довідки № 20-12), навантажувач фронтальний (позиція 95 Довідки № 20-12), міні навантажувач (позиція 96 Довідки № 20-12), вантажний - спеціалізований сідловий тягач-е (позиція 97 Довідки № 20-12), орендовані у дочірнього підприємства «Либідь» ТОВ «Беназір» згідно з договором від 04 жовтня 2023 року № 04/10/23/2, при цьому не вказано тип/марка/модель механізму, обладнання та транспортного засобу, що не відповідає формі довідки згідно з додатком 5 тендерної документації.
На запит Держаудитслужби Замовник 29 квітня 2025 року надав пояснення, які не спростовують факти порушення та зазначив: «У складі пропозиції Консорціумом «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» було надано перелік обладнання, яке буде використане при виконання робіт. Враховуючи відсутність вимоги щодо конкретного обладнання Замовник не має підстав стверджувати, що при відсутності технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію обладнання або інших документів на позиції: 1 (договір від 04.01.2023 № 057 ТОВ «АТС КРАН ГРУП»), 13-16 (договір від 05.01.2024 б/н ФОП Мисько М.І.), 21 (договір від 03.10.2023 № 03/10/23/1 ТОВ «РМ МАШИНЕРІ»), 23, 24, 27, 30, 31, 35, 37 (договір від 04.10.2023 № 04/10/23/4 ФОП Коваль М.І.), 58, 59 (договір від 12.01.2024 № 48 ТОВ «Торгекоресурс»), 73-82, 84-97 (договір від 04.10.2023 № 04/10/23/2 ДП «Либідь» ТОВ «Беназір»)) виконати роботи за предметом закупівлі не можливо, враховуючи весь об’єм матеріально-технічної бази наданої у складі пропозиції.». У складі пропозиції Консорціумом «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» було надано перелік обладнання, яке буде використане при виконанні робіт. Враховуючи відсутність вимоги щодо конкретного обладнання Замовник не має підстав стверджувати, що при відсутності технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію обладнання або інших документів на позиції: 1 (договір від 04.01.2023 № 057 ТОВ «АТС КРАН ГРУП»), 13-16 (договір від 05.01.2024 б/н ФОП Мисько М.І.), 21 (договір від 03.10.2023 № 03/10/23/1 ТОВ «РМ МАШИНЕРІ»), 23, 24, 27, 30, 31, 35, 37 (договір від 04.10.2023 № 04/10/23/4 ФОП Коваль М.І.), 58, 59 (договір від 12.01.2024 № 48 ТОВ «Торгекоресурс»), 73-82, 84-97 (договір від 04.10.2023 № 04/10/23/2 ДП «Либідь» ТОВ «Беназір»)) виконати роботи за предметом закупівлі не можливо, враховуючи весь об’єм матеріально-технічної бази наданої у складі пропозиції.
- відсутні документи, що підтверджують надання в оренду двох електростанцій пересувних, потужність 2-100 кВт; повідомляємо, що у складі Тендерної пропозиції Консорціумом «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» було надано Договір оренди майна № 48 від 12.01.2024 року де було підтверджено оренду 1 пересувної електростанції, потужністю 2-100 кВт. Зазначена у довідці згідно Додатку 5 до Тендерної документації, кількість 3 замість 1 вищезазначеної електростанції відноситься до формальних помилок та не є підставою для її відхилення».
Таким чином, Консорціумом не дотримано вимоги додатку 5 до тендерної документації в частині надання учасником, який НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, на орендовані механізми, транспортні засоби, які зазначені в Довідці № 20-12 копій технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію обладнання або інших документів, що підтверджують право власності відповідного власника (орендодавця).
Крім того, Консорціум в Довідці № 20-12 зазначив, що використовує офісне приміщення та виробничу базу відповідно до договору на суборенду нежитлового приміщення від 07 квітня 2021 року № 07/04/21/вс (далі – договір оренди № 07/04/21/вс), укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «Велессіті».
Згідно з пунктом 2.1. договору оренди № 07/04/21/вс «Суборендар вступає в строкове платне користування Майном у термін, вказаний в договорі, але не раніше дати підписання сторонами цього Договору та акту приймання-передачі Майна».
Відповідно до пункту 7.1. договору оренди № 07/04/21/вс акт прийому-передачі суборендованого майна є невід’ємною і складовою частиною цього договору.
Однак, Консорціум у складі тендерної пропозиції не надав акт прийому-передачі суборендованого майна, чим не підтвердив чинність договору оренди № 07/04/21/вс на момент розкриття тендерної пропозиції та не дотримав вимог підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації.
Інші документи, які підтверджують наявність (оренди або іншого користування) офісного приміщення та виробничої бази, у тендерній пропозиції учасника торгів Консорціуму відсутні.
На запит Держаудитслужби Замовник 29 квітня 2025 року надав пояснення, які не спростовують факти порушення та зазначив: «Тендерною документацією а саме згідно пункту 5.1.1. розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації не передбачено надання якихось конкретних додатків до договору».
1.2. Підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації установлено вимоги про те, що для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерних пропозицій повинен надати довідку за формою додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.
На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою додатку 6 цієї документації.
Додатком 6 до тендерної документації визначено форму зазначеної довідки та додаткові вимоги до учасників процедури закупівлі, зокрема, «на підтвердження інформації що кваліфікації працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії зазначених у довідці чинних (не призупинених, не анульованих, тощо) кваліфікаційних сертифікатів відповідних працівників.»
Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Правові та організаційні засади здійснення архітектурної діяльності, формування сприятливого життєвого середовища, досягнення естетичної виразності, економічної доцільності і надійності будинків, споруд та їх комплексів встановлені Законом України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-ХIV (далі – Закон № 687).
Згідно з частиною 19 статті 17 Закону № 687 до виконавців робіт, які пройшли професійну атестацію відповідно до цієї статті, прирівнюються особи, які отримали сертифікати за напрямом професійної атестації в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», та включені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Пунктом 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» встановлено, що для потреб реалізації положень частини 19 статті 17 Закону № 687 нормативними документами, на відповідність яким проводиться сертифікація персоналу, є прийняті відповідно до статті 4-2 Кодексу законів про працю України професійні стандарти, а в разі їх відсутності – відповідні кваліфікаційні характеристики професій працівників.
Згідно статті 4-2 Кодексу законів про працю України Професійний стандарт – це затверджені в установленому порядку вимоги до компетентностей працівників, що слугують основою для формування професійних кваліфікацій. Вимоги до компетентностей, обов’язків та кваліфікацій працівників визначаються професійними стандартами. За відсутності професійних стандартів такі вимоги можуть визначатися кваліфікаційними характеристиками.
Професійний стандарт «Виконавець робіт», який розроблений та затверджений Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури», рішення Правління (Протокол засідання Правління від 12 серпня 2024 р. № 8/1/24)» відповідно до вимог статті 4-2 Кодексу законів про працю України встановлює, що документом який підтверджує професійну кваліфікацію виконавця робіт є сертифікат виконавця робіт, виданий органом з сертифікації персоналу.
Однак, учасник закупівлі Консорціум у своїй тендерній пропозиції не зазначив інформацію про наявність кваліфікаційних сертифікатів у виконавців робіт Блищика Івана Васильовича, Кравчука Олександра Олександровича та Кочура Олександра Васильовича, яких згідно з довідкою від 14 березня 2025
року № 14-03/1 (далі – Довідка № 14-03/1) буде залучено до виконання робіт, та не надав їх копій. (файл «20-10.Довідка про наявність кваліфікації працівників_додаток 6.pdf»)
Крім того, у Довідці № 14-03/1 передбачено залучення сертифікованого інженера проєктувальника (у частині технології будівельного виробництва, безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3) Семенчука Олександра Анатолійовича на підставі договору субпідряду № 24/02/25 від 24 лютого 2025 року з ТОВ «ТАЙМ ІНЖИНІРИНГ» (позиція 37), тоді як підтвердним документом щодо правовідносин учасника з Семенчуком Олександром Анатолійовичем є цивільно-правовий договір від 10 вересня 2024 року № 10/9/24/-3, укладений з ТОВ «САН СІСТЕМС ДЕВЕЛОПМЕНТ» (файл «Договори ЦПХ учасника Консорціуму.zip», «Договори ЦПХ працівників ІТР з кваліфікацією.pdf»).
На запит Держаудитслужби Замовник 29 квітня 2025 року надав пояснення, які не спростовують факти порушення та зазначив: «Повідомляємо, що у складі пропозиції Консорціумом «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» було надано інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також було надано відповідні посвідчення та інформацію про кваліфікацію та освіту, при цьому надання інформації про наявність додаткових спеціалістів без кваліфікаційних сертифікатів не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.» «У складі пропозиції Консорціумом «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» було надано інформацію про залучення працівника Семенчук Олександра Анатолійовича на підставі субпідряду. При цьому пропозиція містить документи що підтверджують залучення даного фахівця одним із субпідрядників щодо яких було вказано в пропозиції Консорціуму «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП», відповідно при розгляді пропозиції учасника випадкове зазначення не того суб’єкта господарювання у якого буде залучено працівника було віднесено до формальної помилки, яка не впливає на ціну, не стосується характеристики предмету закупівлі та кваліфікаційних критеріїв, оскільки всі документи, що підтверджують право залучення та використання праці даного співробітника у складі пропозиції було надано.»
Таким чином, учасник Консорціум не дотримався вимог підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ та додатку 6 до тендерної документації в частині підтвердження інформації що кваліфікації працівників: виконавців робіт Блищика Івана Васильовича, Кравчука Олександра Олександровича та Кочура Олександра Васильовича, яких згідно Довідки № 14-03/1 буде залучено до виконання робіт та правовідносин учасника з Семенчуком Олександром Анатолійовичем.
1.3. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання Учасником «Статуту або іншого установчого документа в останній редакції (для юридичних осіб)».
Згідно з підпунктом 10 цього ж пункту передбачено надання інших документів, які вимагаються по змісту тендерної документації «зокрема довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю».
Крім того, пункт 4 додатку 11 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» містить вимогу про надання документів учасником-переможцем щодо права на підписання договору про закупівлю згідно вимог пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Консорціум у складі тендерної пропозиції надав: Статут Консорцiуму «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» (далі Статут Консорціум), затверджений Протоколом № 1 Установчих зборів Засновників від 18 лютого 2025 року (файл «СТАТУТ КОНСОРЦІУМ 2025.pdf»), наказ від 20 лютого 2025 року № 1/б «Про участь Консорціуму «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» у процедурі закупівлі» за підписом директора Марка Лукашевського, у якому зазначено, що «Уповноваженою особою, яка буде представляти інтереси Консорціуму «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» як Учасника даної процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю призначити директора Консорціуму «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» - Лукашевського Марка Анатолійовича» (файл «Наказ_про_участь_Консорціуму_у закупівлі.pdf»).
Також, як переможець, Консорціум надав довідку від 20 лютого 2025 року № 20-02 (файл «Довідка № 20-02.pdf»), підписану директором Марком Лукашевським, якою повідомлено, зокрема, що Марка Анатолійовича Лукашевського уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги у торгах.
Під час моніторингу установлено, що підпунктами 10.2.16, 10.2.17 пункту 10.2 статті 10 «Повноваження та завдання Загальних Зборів» Статуту Консорціуму визначено: «До виключної компетенції Загальних Зборів належать такі повноваження, зокрема, прийняття рішень на надання повноважень Директору Консорціуму щодо розпорядження майном, коштами Консорціуму та на укладання угод (правочинів), обмеження щодо яких передбачені даним Статутом.»
При цьому статтею 13 «Повноваження та обов’язки Директора» визначено, зокрема, що до компетенції Директора належить вирішення таких питань: «Укладання цивільно-правових та господарських договорів, зокрема, але не обмежуючись: договорів купівлі-продажу, поставки, підряду, кредитних договорів, договорів про надання банківських гарантій, договорів позики, позички, надання послуг та виконання робіт або вчинення інших правочинів, пов’язаних з дотриманням обмежень, передбачених законодавством та Статутом.» (підпункт 13.2.1 пункту 13.2 статті 13 Статуту).
Водночас, пунктом 13.6 статті 13 Статуту встановлено, що «Директор або особа, яка його заміщує, не має права без попереднього письмового дозволу Загальних Зборів Консорціуму укладати будь-якi угоди (правочини) на суму, що перевищує l00 000 000 (сто мільйонів) гривень 00» (пункт 13.6 статті 13 Статуту) (файл «СТАТУТ КОНСОРЦІУМ 2025.pdf»).
Розмір тендерної пропозиції Консорціуму і сума договору про закупівлю, укладеному за результатами проведення торгів, складає 213 134 390,00 гривень з ПДВ
Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону Держаудитслужба 24 квітня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та відповідних документів) щодо виконання учасником Консорціум вимог тендерної документації в частині надання письмового дозволу Загальних зборів Консорціуму на укладання правочину , сума якого перевищує 100 000 000,00 гривень.
Зокрема, виконання учасником Консорціум вимог підпункту 10 пункту 1 розділу ІІI тендерної документації в частині надання документів переможця щодо права на підписання договору про закупівлю.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 29 квітня 2025 року надав пояснення, які не спростовують факти порушення та зазначив: «У складі тендерної пропозиції учасника надано Наказ №1/б від 20.02.2025 року «Про участь Консорціуму «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» у процедурі закупівлі» та уповноважено директора Лукашевського Марка Анатолійовича відповідно до положень статуту на підписання договору про закупівлю.
До підписання договору Учасником-переможцем було надано Протокол № 2 засідання Загальних зборів Засновників КОНСОРЦІУМУ «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» від 11.04.2025 року щодо уповноваження директора Консорціуму Лукашевського Марка Анатолійовича на підписання Договору про закупівлю робіт (договір підряду) № KV04_03-А_W /100 від 11 квітня 2025 року.»
Слід зазначити, що за результатами процедури закупівлі за номером
UA-2025-01-22-013908-a укладено договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 11 квітня 2025 року № KV06-A_03_W/99.
Виходячи з викладеного, директор Консорціуму не підтвердив свої повноваження на укладання угод (правочинів), обмеження щодо яких передбачені Статутом Консорціуму.
1.4. Підпунктом 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації установлено вимоги про те, що для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі учасниками у складі тендерних пропозицій повинні бути надані, зокрема:
- інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно додатку 7 цієї документації.
- підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (форма КБ-2в або форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість).
Консорціум у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 14 березня 2025 року № 14-03/1/3, у якій зазначено про виконання двох аналогічних договорів (від 19 червня 2023 року № 19/06-2023 ТП і від 19 січня 2024 року № 11) та надано копії таких договорів.
При цьому, до договору будівельного субпідряду від 19 червня 2023 року № 19/06-2023 ТП, укладеного з приватним акціонерним товариством «Бородянська спеціалізована пересувна механізована колона-15» не надано технічне завдання та календарний графік виконання робіт, які згідно з пунктами 6.1, 7.1 та 16.6 є його невід’ємними частинами. Також до договору будівельного субпідряду від 19 січня 2024 року № 11, укладеному з товариством з обмеженою відповідальністю «Закарпатреконструкція», не надано технічне завдання та календарний графік виконання робіт, які згідно з пунктами 6.1, 7.1 та 18.7 є його невід’ємними частинами.
Таким чином Консорціум недотримано вимоги підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 7 цієї документації.
1.5. Згідно з підпунктом 5.5.4. пункту 5.5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу, що «Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за ПВУ учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі його пропозиції Витяг ЄДР/Виписку ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом).
У складі тендерної пропозиції Консорціум надав «Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», яка не містить інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
На запит Держаудитслужби Замовник 29 квітня 2025 року надав пояснення, які не спростовують факти порушення та зазначив: «Замовник не вимагає обов'язкового включення документів/витягів/свідоцтв до складу тендерної пропозиції Учасника у разі, якщо така інформація є публічною, оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Виходячи з викладеного Консорціум не дотримався вимог підпункту 5.5.4. пункту 5.5 розділу ІІІ тендерної документації.
1.6. Відповідно до вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІI тендерної документації Замовник зазначив, що «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: зокрема,
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу)».
У складі тендерної пропозиції Консорціум надав локальні кошториси не у повному обсязі, зокрема відсутні локальні кошториси по об’єктному кошторису 02-01 (02-01-04, 02-01-15, 02-01-17, 02-01-020, 02-01-022), по об’єктному кошторису 02-02 (02-02-04, 02-02-07, 02-02-014, 02-02-016, 02-02-018, 02-02-022), по об’єктному кошторису 02-03 (02-03-04, 02-03-07, 02-02-013, 02-03-020, 02-03-022, 02-03-026).
На запит Держаудитслужби Замовник 29 квітня 2025 року надав пояснення, які не спростовують факти порушення та зазначив: «тендерна документація не містить окремих вимог до переліку локальних кошторисів, також відсутній вичерпний перелік локальних кошторисів який потрібно надати у складі пропозиції.
Об’єктний кошторис №02-01, що наданий у складі пропозиції містить всі роботи, передбачені технічним завданням та враховує технологічний процес».
Таким чином Консорціумом не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІI тендерної документації.
1.7. Відповідно до пункту 7 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Зауважуємо, що договір про закупівлю робіт (договір підряду) № KV06-A_03_W/99 укладений 11 квітня 2025 року.
На запит Держаудитслужби про надання документального підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі Консорціумом вимог пункту 7 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації Замовник 29 квітня 2025 року надав файл «Банківська гарантія.pdf», у якому міститься 1 аркуш банківської гарантії від 29 квітня 2025 року № 46, не завірену банком, та який не містить підпису особи, яка підписала гарантію.
Відповідно до частини першої статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Отже, Консорціумом надано банківську гарантію про внесення забезпечення виконання договору пізніше дати укладення договору, без підпису та не завірену банком, чим порушено частину першу статті 27 Закону.
Згідно з абзацом 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Крім того, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах / інформації та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику Консорціуму усунути такі невідповідності.
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника торгів Консорціум, як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 та частини першої статті 27 Закону і вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та не відхилив пропозицію переможця торгів Консорціуму, як такого, що не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, чим порушив абзац 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей та принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону, зокрема, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
05.05.2025 17:34 - 20.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.05.2025 17:34
Оскарження висновку в суді
Опис:
Керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Відділ освіти Бучанської міської ради повідомляє, що замовник не згодний з інформацією, викладеною у висновку моніторингу від 05.05.2025 по закупівлі № UA-2025-01-22-013908-a. Відповідно до згаданої статті Закону замовником буде подана позовна заява про визнання незаконним та скасування висновку про результати моніторингу до суду. Інформація про оскарження та відкриття провадження у справі, та номер такого провадження буде оприлюднена в строки визначенні частиною 10 статтею 8 Закону.
Дата публікації:
09.05.2025 16:05
Дата відкриття провадження:
14.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
№ П/320/24130/25 до справи № 320/24130/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
6e307a1a9512426ea9eec150cb1fd5e7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2025 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «KV06A_03_ Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-22-013908-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ce39a64709f14c2abb637412b0310d99
Назва:
Про надання інформації документів та пояснень на запит
Дата опублікування:
15.04.2025 17:23
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень стосовно проведення моніторингу закупівлі робіт «KV06A_03_ Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) від 14 квітня 2025 року Відділ освіти Бучанської міської ради повідомляє наступне.
1. Очікувана вартість будівельних робіт по об’єкту: «KV06A_03_ Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» визначена загальним кошторисним розрахунком згідно Експертного звіту (позитивного) № 572/е/24 від 28 грудня 2024, затвердженого Державним підприємством «Державний науково-дослідний та проектновишукувальний інститут «ІДІПРОКТРЕКОНСТРУКЦІЯ». (додається до поясненя файл під назвою «Експертний звіт 572_е_24_три корпуси. рdf»)
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту Відділу освіти Бучанської міської ради за посиланням : https://vob.org.ua/zakypivli , на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://vob.org.ua/sites/default/files/2025-02/%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%97%D0%9E%D0%A8%20%E2%84%96%201%20%D0%B7%20%D0%B4%D0%BE%D0%B1.%203%20%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BF%D1%83%D1%81%D1%96%D0%B2.pdf
3. Кошти для проведення закупівлі передбачені за рахунок коштів державного бюджету, виділених у рамках бюджетної програми щодо фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів у рамках Програми для відновлення України.
КПКВК - 0617381 «Реалізація проектів в рамках Програми з відновлення України».
4. Повідомляємо про те, що фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалося.
Номер:
024b8472ec714aa3a1c432cc4bf7fbd2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.04.2025 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «KV06A_03_ Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-22-013908-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином учасником процедури закупівлі Консорціумом «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» (далі – Консорціум) підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», враховуючи, що у «Довідці про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» (файл «20-12.Довідка техніка та МТБ ОСК_додаток 5.pdf»), що надана згідно вимог пункту 5.1. розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації:
- не зазначено тип / марка /модель механізму, обладнання та транспортного засобу (позиції 1, 3, 73-82, 84-97);
- відсутні документи (копії технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію обладнання або інших документів), що підтверджують право власності відповідного власника (позиції: 1 (договір від 04.01.2023 № 057 ТОВ «АТС КРАН ГРУП»), 13-16 (договір від 05.01.2024 б/н ФОП Мисько М.І.), 21 (договір від 03.10.2023 № 03/10/23/1 ТОВ «РМ МАШИНЕРІ»), 23, 24, 27, 30, 31, 35, 37 (договір від 04.10.2023 № 04/10/23/4 ФОП Коваль М.І.), 58, 59 (договір від 12.01.2024 № 48 ТОВ «Торгекоресурс»), 73-82, 84-97 (договір від 04.10.2023
№ 04/10/23/2 ДП «Либідь» ТОВ «Беназір»));
- відсутні документи, що підтверджують надання в оренду двох електростанцій пересувних, потужність 2-100 кВт;
- відсутній акт приймання-передачі субарендованого майна, що є невід’ємною складовою частиною до Договору від 07 квітня 2021 року
№ 07/04/21/вс з ТОВ «ВЕСЕССІТІ».
2. Яким чином Консорціумом підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» враховуючи, що у «Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (файл «20-10.Довідка про наявність кваліфікації працівників_додаток 6.pdf»), що надана згідно вимог пункту 5.2. розділу ІІІ тендерної документації та додатку 6 до тендерної документації, передбачено залучення сертифікованого інженера проєктувальника (у частині технології будівельного виробництва, безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3) Семенчука Олександра Анатолійовича на підставі договору субпідряду № 24/02/25 від 24.02.2025 року з ТОВ «ТАЙМ ІНЖИНІРИНГ» (позиція 37), тоді як підтвердним документом щодо правовідносин учасника з Семенчуком Олександром Анатолійовичем є цивільно-правовий договір від 10.09.2024 № 10/9/24/-3, укладений з ТОВ «САН СІСТЕМС ДЕВЕЛОПМЕНТ» (файл «Договори ЦПХ учасника Консорціуму.zip», «Договори ЦПХ працівників ІТР з кваліфікацією.pdf»).
3. Пояснити невідповідність строку дії договору від 04.10.2023 № 04/10/23/2, укладеного ТОВ «САН СІСТЕМС ДЕВЕЛОПМЕНТ» з дочірнім підприємством «Либідь» ТОВ «Беназір», до 04.10.2025, визначеному Замовником строку виконання робіт до 31.12.2025 (файл «Договір оренди офісу + цех_ТОВ Сан Сістемс Девелопмент.pdf»).
4. Яким чином Консорціумом підтверджено свою відповідність підпункту 5.5.4. пункту 5.5 розділу ІІІ тендерної документації, враховуючи те, що у складі тендерної пропозиції надана «Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», яка не містить інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (файл «Виписка Консорціуму.pdf»).
5. Надати пояснення щодо відсутності у складі тендерної пропозиції Консорціуму локальних кошторисів по об’єктному кошторису 02-01 (02-01-04, 02-01-15, 02-01-17, 02-01-020, 02-01-022), по об’єктному кошторису 02-02 (02-02-04, 02-02-07, 02-02-014, 02-02-016, 02-02-018, 02-02-022), по об’єктному кошторису 02-03 (02-03-04, 02-03-07, 02-02-013, 02-03-020, 02-03-022, 02-03-026), згідно з вимогами пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІI тендерної документації;
6. Яким чином Консорціумом забезпечено виконання вимог підпункту 10 пункту 1 розділу ІІI тендерної документації в частині надання документів переможця щодо права на підписання договору про закупівлю, враховуючи, що пунктом 13.6. Статуту Консорціуму передбачено, що директор або особа, яка його заміщує, не має права без попереднього письмового дозволу Загальних Зборів Консорціуму укладати будь-якi угоди (правочини) на суму, що перевищує l00 000 000 (сто мільйонів) гривень 00 копійок (файл «СТАТУТ КОНСОРЦІУМ 2025.pdf»).
7. Надати документальне підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі Консорціумом вимог пункту 7 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2cecd6bca84a4b96a07ffecc5bced389
Назва:
Про надання пояснення інформації та документів на запит
Дата опублікування:
29.04.2025 20:18
Опис:
На Ваш запит від 24.04.2025 року про надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «KV06A_03_ Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) Відділ освіти Бучанської міської ради надає наступні пояснення.
1. Стосовно питання:
« -не зазначено тип / марка /модель механізму, обладнання та транспортного засобу (позиції 1, 3, 73-82, 84-97)» повідомляємо, що Тендерною документацією, а саме 5.1. розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації не передбачено обов’язковість зазначення назви (у тому числі тип / марка /модель механізму, обладнання та транспортного засобу), дану помилку можна віднести до формальних помилок згідно пункту 1.1 розділу ІІІ Тендерної документації;
«-відсутні документи (копії технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію обладнання або інших документів), що підтверджують право власності відповідного власника (позиції: 1 (договір від 04.01.2023 № 057 ТОВ «АТС КРАН ГРУП»), 13-16 (договір від 05.01.2024 б/н ФОП Мисько М.І.), 21 (договір від 03.10.2023 № 03/10/23/1 ТОВ «РМ МАШИНЕРІ»), 23, 24, 27, 30, 31, 35, 37 (договір від 04.10.2023 № 04/10/23/4 ФОП Коваль М.І.), 58, 59 (договір від 12.01.2024 № 48 ТОВ «Торгекоресурс»), 73-82, 84-97 (договір від 04.10.2023 № 04/10/23/2 ДП «Либідь» ТОВ «Беназір»));»
Умовами тендерної документації, а саме п.п. 5.1 ,п. 5 Розділу ІІІ не передбачено конкретного вичерпного переліку обладнання яке вимагає Замовник.
Тендерна документація передбачає щодо підтвердження кожної одиниці орендованої техніки, на підтвердження користування, надання послуг, виконання робіт, тощо, учасник надає відповідні договори, чинні на момент розкриття тендерної пропозиції. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У складі пропозиції Консорціумом «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» було надано перелік обладнання яке буде використане при виконання робіт. Враховуючи відсутність вимоги щодо конкретного обладнання Замовник не має підстав стверджувати, що при відсутності технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію обладнання або інших документів на позиції: 1 (договір від 04.01.2023 № 057 ТОВ «АТС КРАН ГРУП»), 13-16 (договір від 05.01.2024 б/н ФОП Мисько М.І.), 21 (договір від 03.10.2023 № 03/10/23/1 ТОВ «РМ МАШИНЕРІ»), 23, 24, 27, 30, 31, 35, 37 (договір від 04.10.2023 № 04/10/23/4 ФОП Коваль М.І.), 58, 59 (договір від 12.01.2024 № 48 ТОВ «Торгекоресурс»), 73-82, 84-97 (договір від 04.10.2023 № 04/10/23/2 ДП «Либідь» ТОВ «Беназір»)) виконати роботи за предметом закупівлі не можливо, враховуючи весь об’єм матеріально-технічної бази наданої у складі пропозиції.
- відсутні документи, що підтверджують надання в оренду двох електростанцій пересувних, потужність 2-100 кВт; повідомляємо, що у складі Тендерної пропозиції Консорціумом «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» було надано Договір оренди майна № 48 від 12.01.2024 року де було підтверджено оренду 1 пересувної електростанції, потужністю 2-100 кВт. Зазначена у довідці згідно Додатку 5 до Тендерної документації, кількість 3 замість 1 вищезазначеної електростанції відноситься до формальних помилок та не є підставою для її відхилення, згідно підпункту 2 пункту 1.1 розділу ІІІ Тендерної документації: « Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.»
«- відсутній акт приймання-передачі суб-орендованого майна, що є невід’ємною складовою частиною до Договору від 07 квітня 2021 року № 07/04/21/вс з ТОВ «ВЕСЕССІТІ», повідомляємо про те, що Тендерною документацією а саме згідно пункту 5.1.1. розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації не передбачено надання якихось конкретних додатків до договору, зокрема зазначено наступне: «У пункті 5.1.1. Щодо підтвердження кожної одиниці орендованої техніки, на підтвердження користування, надання послуг, виконання робіт, тощо, учасник надає відповідні договори, чинні на момент розкриття тендерної пропозиції. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Додаток 5 до тендерної документації: «Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, -- на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг.
У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази субпідрядника – надається відповідний договір, зокрема договір про наміри.»
2. Відповідно до вимог п.1.1 Розділу ІІІ тендерної документації допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки : Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
У складі пропозиції Консорціумом «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» було надано інформацію про залучення працівника Семенчук Олександра Анатолійовича на підставі субпідряду. При цьому пропозиція містить документи що підтверджують залучення даного фахівця одним із субпідрядників щодо яких було вказано в пропозиції Консорціуму «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП», відповідно при розгляді пропозиції учасника випадкове зазначення не того суб’єкта господарювання у якого буде залучено працівника було віднесено до формальної помилки, яка не впливає на ціну, не стосується характеристики предмету закупівлі та кваліфікаційних критеріїв, оскільки всі документи, що підтверджують право залучення та використання праці даного співробітника у складі пропозиції було надано.
3. Стосовно питання: «Пояснити невідповідність строку дії договору від 04.10.2023 № 04/10/23/2, укладеного ТОВ «САН СІСТЕМС ДЕВЕЛОПМЕНТ» з дочірнім підприємством «Либідь» ТОВ «Беназір», до 04.10.2025, визначеному Замовником строку виконання робіт до 31.12.2025 (файл «Договір оренди офісу + цех_ТОВ Сан Сістемс Девелопмент.pdf»)., повідомляємо, про те що
відповідно до пункту 5.1.1 Розділу ІІІ тендерної документації (скорочено-ТД) на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій надається Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання*, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням кількості одиниць), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Щодо підтвердження кожної одиниці орендованої техніки, на підтвердження користування, надання послуг, виконання робіт, тощо, учасник надає відповідні договори, чинні на момент розкриття тендерної пропозиції. В учасника-переможця усі договора надані у складі тендерної пропозиції чинні на момент розкриття тендерної пропозиції, що відповідає вимогам тендерної документації.
4. Згідно вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що
Замовник не вимагає обов'язкового включення документів/витягів/свідоцтв до складу тендерної пропозиції Учасника у разі, якщо така інформація є публічною, оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до інформації, що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ до якого є відкритим, міститься відповідна інформація що передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
5. Відповідно до вимоги п. 6 Розділу ІІI тендерної документації
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог до переліку локальних кошторисів, також відсутній вичерпний перелік локальних кошторисів який потрібно надати у складі пропозиції.
Об’єктний кошторис №02-01, що наданий у складі пропозиції містить всі роботи передбачені технічним завданням та враховує технологічний процес.
Кошторисні розрахунки надані у складі пропозиції Консорціуму «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» відповідають вимогам встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
6. У складі тендерної пропозиції учасника надано Наказ №1/б від 20.02.2025 року «Про участь Консорціуму " ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» у процедурі закупівлі» та уповноважено директора Лукашевського Марка Анатолійовича відповідно до положень статуту на підписання договору про закупівлю.
До підписання договору Учасником-переможцем було надано Протокол № 2 засідання
Загальних зборів Засновників КОНСОРЦІУМУ «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» від 11.04.2025 року щодо уповноваження директора Консорціуму Лукашевського Марка Анатолійовича на підписання Договору про закупівлю робіт (договір підряду) № KV04_03-А_W /100 від 11 квітня 2025 року. (додається до пояснення)
7. Надаємо інформацію про забезпечення виконання договору згідно додатку файл під назвою "Банківська гарантія.pdf"
Номер:
dcfcdc51ac974cb78d94a3d59edbd2b0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.04.2025 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «KV06A_03_ Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-22-013908-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином учасником процедури закупівлі Консорціумом «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» враховуючи, що у «Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що надана згідно вимог пункту 5.2. розділу ІІІ тендерної документації та додатку 6 до тендерної документації, не зазначена інформація про наявність кваліфікаційних сертифікатів у виконавців робіт Блищика Івана Васильовича, Кравчука Олександра Олександровича та Кочура Олександра Васильовича.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
cbac65d749814ca9b519af7d89f077a4
Назва:
Про надання пояснення та інформації на запит
Дата опублікування:
29.04.2025 19:34
Опис:
На Ваш запит від 24.04.2025 року щодо проведення моніторингу закупівлі робіт "KV06A_03_ Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)" Відділ освіти Бучанської міської ради повідомляє наступне.
Так, відповідно до вимог пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації на підтвердження дотримання зазначених вимог учасник закупівлі повинен надати наступні документи:
Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.
На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації.
Повідомляємо, що у складі пропозиції Консорціумом «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» було надано інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також було надано відповідні посвідчення та інформацію про кваліфікацію та освіту, при цьому надання інформації про наявність додаткових спеціалістів без кваліфікаційних сертифікатів не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Відповідно Консорціумом «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» було підтверджено свою відповідність кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід шляхом надання вищезазначених документів, а саме: копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, копії цивільно-правових угод. Відповідно до положень Тендерної документації замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.