• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Капітальний ремонт гуртожитку за адресою: вул. Набережна, №2, смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області

Завершена

30 084 679.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150 423.40 UAH
Період уточнення: 21.01.2025 18:39 - 07.02.2025 00:00
Відповідь надана

Кошторис

Номер: a9516be320c94c8e98f8229b5d1844fe
Дата опублікування: 05.02.2025 09:28
Опис: Доброго дня, яка середьомісячна заробітна плата допускається в кошторисних розрахунках за умовами тендеру?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно п.5.3 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу
Дата відповіді: 07.02.2025 15:28
Відповідь надана

Розрахунки

Номер: c7be7903156b483cbba44f6844867354
Дата опублікування: 05.02.2025 09:23
Опис: Добрий день, є питання по шаблону, як повинен виглядати розрахунок чи таблиця ринкової вартості основних матеріалів, який вимагається Замовником в тендерній документації?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно п.5.10 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі –Настанова) поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. Таким чином Настановою не передбачена типова форма і Підрядник виконує аналіз ринку цін на власний розсуд та за своїм організаційно-розпорядчим документом.
Дата відповіді: 07.02.2025 15:27
Відповідь надана

Ступінь локалізації виробництва

Номер: 0469cb4bdd834b9eb6a5cb5212bc239b
Дата опублікування: 03.02.2025 09:38
Опис: Замовник вимагає подання в тендерній сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено. Постачальники товару зазначеного в тендерній документації не всі готові надавати сертифікати до покупки товару. Чи можливо надати гарантійний лист, що в разі перемоги учасник при передачі товару замовнику надасть всі сертифікати?
Відповідь: Доброго дня! Так, можливо
Дата відповіді: 06.02.2025 14:13
Відповідь надана

щодо надання "копії чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт",

Номер: ee2adb66348c45109c4112066f142d5b
Дата опублікування: 30.01.2025 23:59
Опис: Вітаємо! Шановний Замовнику, проаналізувавши вимоги тендерної документації та додатків до неї, було виявлено, що вимога щодо надання у складі своєї тендерної пропозиції "копії чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт", являється дискримінаційною та протирічить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, суттєво звужує коло потенційних учасників, виключаючи тих, які мають потужністі та можливість самостійно здійснювати вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт. Учасники, які мають відповідну техніку мають можливість самостійно здійснювати діяльність вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт. ТИм паче, вимогами тенденрої документації передбачено підтвердження наявнсоті в Учасника САМОСКИДА, який і може бути використаний для вивезення відходів. Враховуючи вищенаведене, а також з огляду статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", якою чітко визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, просимо Вас виключити дану вимогу з тендерної документації та додатків до неї. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч. 3 статті 22 Закону України "Про. публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже замовником встановлена вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції копії чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт.
Дата відповіді: 31.01.2025 15:37
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: eb17e13eee024df6b7d2894acea6235c
Дата опублікування: 23.01.2025 13:04
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, проаналізувавши вимоги тендерної документації та додатків до неї, було виявлено, що вимога щодо надання у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку в довільній формі про те, що розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 4 календарні роки становить більше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником з Замовником, які не завершені на день подання пропозиції такого учасника, являється дискримінаційною та протирічить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, суттєво звужує коло потенційних учасників, виключаючи тих, які вже мають укладені договори з Замовником та продовжують їх належне виконання. Вважаємо, що для підтвердження відповідної надійності Учасника достатньо фактичної наявності належного виконання діючих договорів, відсутності неврегульованих претензій між Учасником та Замовником. Враховуючи вищенаведене, а також з огляду статті 5 Закону України Про Публічні закупівлі, якою чітко визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, просимо Вас виключити дану вимогу з тендерної документації та додатків до неї
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді: 27.01.2025 12:53