• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Шкарпетки літні (трекінгові) (тип 1). Шкарпетки зимові (трекінгові) (тип 2)

Завершена

6 162 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 24 420.00 UAH
Період уточнення: 16.01.2025 16:11 - 22.01.2025 17:00
Відповідь надана

Банківська гарантія

Номер: c4b6bf75c91b4c9091914420224df5bd
Дата опублікування: 17.01.2025 16:42
Опис: Добрий день. Шановний Замовнику Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії. Підкажіть, будь ласка, дана банківська гарантія має бути покритою чи ні?
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо про наступне: Відповідно до п. 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. Замовником не визначено вимоги щодо надання конкретної форми (покрита/непокрита) документа.
Дата відповіді: 20.01.2025 12:11
Відповідь надана

порушення порядку проведення закупівлі

Номер: 123e58af42a647a980c22e3d2d65f26e
Дата опублікування: 17.01.2025 12:13
Опис: згідно вимог п. 7.10 Додатку 2 до Оголошення, Постачальник надає гарантійний лист Банка-гаранта про відсутність припинення банку-гаранта шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації, або процедури визнання його банкрутом. З даної вимоги вбачається порушення порядку проведення закупівлі - вимог ст.ст. 17, 41 ЗУ "Про публічні закупівлі " По-перше, згідно ч. 5 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Наголошуємо, що інформація щодо того чи Банк-гарант знаходиться в процесі припинення шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації, або процедури визнання його банкрутом є відкритою та такою, що можливо перевірити в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Також на оф. сайті НБУ. По-друге, ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко регламентує перелік документів, які Замовник вимагає від Переможця і які надаються Переможцем, у тому числі і при укладанні Договору. Відповідно до вимог ч. 6 ст. 17 Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. згідно ч. 2. ст. 41 Закону, Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. також, з урахувань вимог ч. 6 ст. 14 Закону, Замовник має право вимагати забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З наведеного вбачається, Замовник, встановивши вимогу п. 7.10 Проєкту договору, порушив порядок проведення закупівлі. Просимо внести зміни.
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, відповідні зміни будуть внесені до Оголошення.
Дата відповіді: 20.01.2025 11:35
Відповідь надана

порушення вимог ст 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 5bda9c9900e244298896441aa3a2e2cb
Дата опублікування: 17.01.2025 11:55
Опис: Згідно вимог Додатку 6, учасник повинен надати: 4) Копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. Якщо Учасник не зареєстрований платником податку на додану вартість, він має надати копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку; 5. Копія витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Згідно ч. 5 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Повідомляємо, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search є відкритим та доступним. так само як реєстри ДПС - https://cabinet.tax.gov.ua/registers. Отже, встановивши такі вимоги, Замовник порушив вимоги ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо внести зміни.
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, відповідні зміни будуть внесені до Оголошення.
Дата відповіді: 20.01.2025 11:33