-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Шкарпетки літні (трекінгові) (тип 1). Шкарпетки зимові (трекінгові) (тип 2)
Завершена
6 162 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 24 420.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 24 420.00 UAH
Номер:
45fb31209de7413aa33514c8f9a59a5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-27-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.03.2025 00:00
Період моніторингу:
27.03.2025 17:15 - 18.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.03.2025 № 24-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 27.03.2025 № 24-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
8 UA-2025-01-16-015265-a 16.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Закону України «Про оборонні закупівлі», та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимог до предмета закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Закону України «Про оборонні закупівлі», та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимог до предмета закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) від 20.01.2025 № 19 (зі змінами), звернення за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі від 17.01.2025, відповідь Замовника від 20.01.2025, вимога про усунення порушення від 13.02.2025 за номером ID: UA-2025-01-16-015265-a.a1, відповідь Замовника від 13.02.2025, Лот 1: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.02.2025, тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ ТЕКС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції від 05.02.2025 №124, Товариство з обмеженою відповідальністю "Українська промислова компанія "Крок", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції від 06.02.2025 №138, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙД-ПРІМ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції від 11.02.2025 №174, інформація про відміну торгів через відсутність пропозицій; Лот 2: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.02.2025, тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ ТЕКС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції від 05.02.2025 №125, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ТЕРКУРІЙ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції від 06.02.2025 №140, Товариства з обмеженою відповідальністю "ШЕРВУЛ", повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником, документи, завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.02.2025 №175, повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2025, договір про закупівлю шкарпеток зимових (трекінгові) (тип 2) від 20.02.2025 № 45-25 (далі – Договір), пояснення та документи від 07.04.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
15.04.2025 12:32 - 19.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 12:32
Запити/Пояснення
Номер:
26ff4a128cf74389b043edd74bb60579
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.04.2025 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Шкарпетки літні (трекінгові) (тип 1). Шкарпетки зимові (трекінгові) (тип 2) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-16-015265-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: сертифікати або протоколи випробувань видані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, які підтверджують відповідність пропонованого товару вимогам (Лот №1).
Пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено наступні вимоги до предмету закупівлі: «Шкарпетки літні (трекінгові) – повинні відповідати вимогам ТС А01XJ.37739-360:2022 (01), сезонність використання – тип 1, кольори предмета та написів – тип 1. Відповідно до Додаток 1 до підпункту 3.1.5 та 3.1.7 ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) напис приналежності до військового формування «ЗСУ» повинен бути замінений на «ДПСУ». Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.3.2 ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) та додатково містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТРЕЙД-ПРІМ» надано протокол випробувань №0344/25-ВЦ/1-№ 0349/25-ВЦ/1 від 31.01.2025 (файл «Протокол випробувань.pdf») на відповідність шкарпеток літніх вимогам ТС А01XJ.37739-360:2022 (01).
У наданому протоколі випробувань під час перевірки пропонованого товару на відповідність п. 3.2 Вимоги маркування ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) встановлено, що за результатами випробувань на етикетку предмета нанесена наступна інформація, а саме, емблема ДПСУ, напис «ВЛАСНІСТЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ * НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», що відповідає вимогам пункту 1 Додатку 3 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: з яких підстав Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТРЕЙД-ПРІМ»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d2f0008f96f5482ebe38edf97ae6c7fb
Назва:
Про надання пояснення на запит від 03.04.2025 органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Шкарпетки літні (трекінгові) (тип 1). Шкарпетки зимові (трекінгові) (тип 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-16-015265-a)
Дата опублікування:
07.04.2025 16:47
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповіді на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена згідно з вимогами законодавства та наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) з урахуванням листів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 14.01.2025 № 17/3143-25-Вих; від 14.01.2025 № 17/3177-25-Вих. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб визначених Адміністрацією Державної прикордонної служби України.
Відповідно до Указу Президента України №26/2025 від 14.01.2025 року та Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» 15 січня 2025 року № 4220-IX, на усій території України діє правовий режим воєнного стану. Зважаючи на це, а також з метою нерозголошення інформації про місцезнаходження виробників та потенційних постачальників, місця поставки товару, інформація в наданих документах частково прихована, оскільки її розголошення та загальний доступ до неї може створити передумови для використання такої інформації ворогом.
2. На підтвердження відповідності запропонованого товару, відповідно до пункту 2 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
По Лоту №1 учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікати або протоколи випробувань видані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, які підтверджують відповідність пропонованого товару вимогам ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) тип 1 Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) тип 1 Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається під час участі в спрощеній закупівлі надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) тип 1 Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) тип 1 Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
Також, Додатком №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги до предмету закупівлі, а саме: Шкарпетки літні (трекінгові) – повинні відповідати вимогам ТС А01XJ.37739-360:2022 (01), сезонність використання – тип 1, кольори предмета та написів – тип 1. Відповідно до Додаток 1 до підпункту 3.1.5 та 3.1.7 ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) напис приналежності до військового формування «ЗСУ» повинен бути замінений на «ДПСУ». Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.3.2 ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) ТА ДОДАТКОВО містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ».
Тобто, маркування предмета повинно відповідати вимогам п.3.2 ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) і містити емблему Збройних Сил України та напис «ВЛАСНІСТЬ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ * НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ»
АБО маркування предмета повинно відповідати вимогам п.3.2 ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) з урахуванням вимог Додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі і містити емблему Збройних Сил України та напис «ВЛАСНІСТЬ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ * НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ» ТА ДОДАТКОВО містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, надпис ««ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ» (2 емблеми та 2 написи).
На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «ТРЕЙД-ПРІМ» міститься наступний документ:
- протокол випробувань № 0344/25-ВЦ/1 - № 0349/25-ВЦ/1 від 31.01.2025. У наданому протоколі випробувань під час перевірки пропонованого товару на відповідність п. 3.2 Вимоги маркування ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) встановлено, що за результатами випробувань на етикетку предмета нанесена наступна інформація, зокрема емблема ДПСУ, напис «ВЛАСНІСТЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ * НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», що не відповідає вимогам до предмету закупівлі в частині маркування.
У зв’язку з чим, наданий протокол випробувань № 0344/25-ВЦ/1 - № 0349/25-ВЦ/1 від 31.01.2025 не підтверджує відповідність пропонованого товару вимогам ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) тип 1 Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) тип 1 Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.