-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» №2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування» код за ДК 021:2015- (71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)
Завершена
2 454 426.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 272.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 272.13 UAH
Період уточнення:
16.01.2025 16:36 - 08.02.2025 00:00
Відповідь надана
Додаток 8
Номер:
60594f7c74da4b58aeb69b993f14ee5a
Дата опублікування:
31.01.2025 12:53
Опис:
Підпунктом 1.8 Додатку 8 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання довідки в довільній формі щодо укладених раніше договорів та їх виконання, яка має бути оформлена згідно вимог пункту 5 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій, їх відхилення та інша інформація». Пункт 5 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій, їх відхилення та інша інформація» містить інформацію щодо відхилення тендерних пропозицій.
Підпунктом 1.9 Додатку 8 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено письмове підтвердження учасником згідно вимог пункту 4.10. Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій, їх відхилення та інша інформація», який відсутній у тендерній документації.
Підпунктом 3.2 Додатку 8 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання учасником гарантійного листа про застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі згідно вимог пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 3-А. Проте, в тендерній документації відсутній Додаток 3-А.
Зважаючи на викладене вище, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації щоб усунути неясність формулювань.
Відповідь:
Шановний Учаснику, зміни до даного пункту будуть внесені у встановлений чинним законодавством України строк.
Дата відповіді:
06.02.2025 10:50
Відповідь надана
ПДВ
Номер:
d2638d48f8a64dab8ab6ed7fdd60b7d2
Дата опублікування:
28.01.2025 20:18
Опис:
Просимо уточнити, сума глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку надана з ПДВ, чи без ПДВ?
Відповідь:
Шановний Учасник! Сума вказана з ПДВ.
Дата відповіді:
31.01.2025 13:22
Відповідь надана
сума глав 1-9
Номер:
8b3f948ca1184930b656b639a9e1aa37
Дата опублікування:
22.01.2025 19:53
Опис:
Просимо надати суму глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку по об'єкту для розрахунку ціни пропозиції.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Сума становить 192 698 372,00 гривень.
Дата відповіді:
27.01.2025 21:13
Відповідь надана
фінзвітність
Номер:
25d00417527b4e50b7f7644d45ec07b4
Дата опублікування:
17.01.2025 20:15
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника). Також тендерною документацією визначено, що Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Проте, відповідно до чинного законодавства фінансова звітність подається не пізніше 28 лютого 2025 року.
У зв’язку з навденим, просимо надати роз’яснення чи буде вважатися відповідністю зазначеним вище вимогам подання у складі пропозиції фінансової звітності за 2019-2023 роки та лист пояснення щодо неподання фінзвітності за 2024 рік?
Відповідь:
Вимога яка наведена в ТД є стандартною умовою тендерної документації ЄІБ, в якій чітко зазначено що "Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі"
Дата відповіді:
20.01.2025 13:58
Відповідь надана
СС
Номер:
edc8f78127194f81be18b1f2eec55276
Дата опублікування:
16.01.2025 19:51
Опис:
Який клас наслідків об'єкту?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Згідно Експертного звіту клас наслідків - СС2.
Дата відповіді:
17.01.2025 13:17