-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» №2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування» код за ДК 021:2015- (71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)
Завершена
2 454 426.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 272.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 272.13 UAH
Період оскарження:
16.01.2025 16:36 - 08.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
cd29127f340943cf828db0474b2ecc9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-16-012163-a.c1
Назва:
скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації, а саме: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Документи, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій. Такими документами можуть слугувати сертифікати навчання від виробників матеріалів, сертифікати проходження семінарів та ін. Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом.».
Пов'язані документи:
Учасник
- тендерна документація 20.01.2025 20:09
- скарга 20.01.2025 20:09
- скарга 20.01.2025 20:09
- довідка досвід 20.01.2025 20:09
- довідка досвід 20.01.2025 20:09
- кваліфікаційні сертифікати 20.01.2025 20:09
- керівні принципи 20.01.2025 20:09
- sign.p7s 20.01.2025 20:10
- рішення від 23.01.2025 № 1009.pdf 23.01.2025 14:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.01.2025 № 1437.pdf 31.01.2025 11:28
- рішення від 30.01.2025 № 1437.pdf 03.02.2025 16:03
- Пояснення по скарзі.pdf 23.01.2025 16:19
- Пояснення по скарзі.docx 23.01.2025 16:19
- Вихідний_лист_КБ.pdf 23.01.2025 16:20
- витяг з протоколу №1 від 15.01.25.PDF 23.01.2025 16:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.01.2025 20:52
Дата розгляду скарги:
30.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.01.2025 14:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.02.2025 16:04
Дата виконання рішення Замовником:
04.02.2025 18:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни внесено до Тендерної документації від 04.02.2025 року
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2552fdd243af436cb928b435dead464e
Заголовок пункту скарги:
Додаткові вимоги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пп. 5.1.2. п. 5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Документи, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій. Такими документами можуть слугувати сертифікати навчання від виробників матеріалів, сертифікати проходження семінарів та ін. Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом.».
Законом України «Про архітектурну діяльність» визначено, що технічний нагляд- здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правилам, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування.
Статтею 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України.
Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджено постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» (надалі – Порядок № 903).
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено порядок професійної атестації виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури та встановлено, що громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено вичерпний перелік документів та вимог для отримання кваліфікаційного сертифікату, а саме:
«До професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.
Для проведення професійної атестації громадяни подають заяву про допуск до проведення професійної атестації у паперовій формі або в електронній формі через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва чи іншу державну інформаційну систему, інтегровану з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва, до якої додаються:
копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган і мають відмітку в паспорті);
засвідчені в установленому порядку копії документів:
про освіту;
про трудову діяльність та стаж;
про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації;
стислий звіт про професійну діяльність та/або творчі досягнення.
Крім того, громадяни можуть подавати інші документи, що підтверджують їх професійну спеціалізацію, рівень знань та кваліфікацію».
У пункті 3 Порядку № 903 зазначено, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
Таким чином, єдиною умовою для виконання робіт з технічного нагляду є наявність кваліфікаційного сертифікату згідно умов Закону України «Про архітектурну діяльність». Ніяких інших додаткових курсів, навчання, навичок тощо для виконання робіт з технічного нагляду на об’єктах будівництва не вимагається.
Порядком № 903 чітко визначено обов’язки інженера з технічного нагляду, а саме:
«5. Особи, що здійснюють технічний нагляд:
1) проводять перевірку:
наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;
3) проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів;
4) повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
5) оформляють акти робіт, виконаних з недоліками;
6) беруть участь у проведенні перевірки:
робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устатковання і механізмів технічним умовам;
органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
7) виконують інші функції, пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті.
6. Особи, що здійснюють технічний нагляд, мають право вимагати від підрядника:
1) виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт;
2) зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів;
3) проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування;
4) усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред'явлення робіт для здійснення технічного нагляду;
5) зупинення виконання:
робіт до оформлення актів огляду прихованих робіт;
будівельно-монтажних робіт у разі виявлення понаднормативної деформації об'єкта або загрози обвалу конструкцій та вжиття невідкладних заходів для запобігання виникненню аварії.
7. У разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об'єкта, та відмови підрядника їх усунути особа, що здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовнику (забудовнику) і відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства».
Отже, для виконання робіт з технічного нагляду особи, що здійснюють технічний нагляд не повинні підтверджувати компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій та будь-які інші навички, знання та вміння, крім тих, що визначені Порядком № 903 та Законом України «Про архітектурну діяльність».
Крім того, кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляд не поділяється за видами робіт, такі як загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи тощо. Посада інженера з технічного нагляду поділяється лише на категорії, у тому числі:
- Інженер технічного нагляду (без категорії) та Інженер технічного нагляду ІІ категорії – можуть здійснювати технічний нагляд лише на об’єктах класу наслідків (відповідальності) СС1;
- Інженер технічного нагляду І категорії – може здійснювати технічний нагляд на об’єктах класу наслідків (відповідальності) СС1 та СС2;
- Провідний інженер технічного нагляду - може здійснювати технічний нагляд на всіх об’єктах будівництва, а саме: клас наслідків (відповідальності) СС1, СС2 та СС3.
Наше підприємство має досвід виконання робіт з технічного нагляду з 2008 року та має достатній штат кваліфікованих працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати інженера технічного нагляду з правом виконувати роботи з технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків відповідальності СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки).
Предмет Закупівлі відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2, а отже – технічний нагляд на ньому можуть здійснювати провідний інженер технічного нагляду та інженер технічного нагляду І категорії.
Працівники нашого підприємства мають великий досвід здійснення технічного нагляду на об’єктах різної складності та виду. Вказані працівники не проходили навчання від виробників матеріалів. Але, відповідно до вищенаведеного, це і не потрібно для виконання робіт з технічного нагляду.
Проте, враховуючи вимогу Замовника щодо підтвердження компетентності, знання, досвіду роботи з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій, ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» не має змоги подати пропозицію в Закупівлі.
У п.1 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, зокрема, наступне: «У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.».
Керівні принципи імплементації Програми розміщено на сайті Міністерства розвитку громад та територій України за посиланням: https://mtu.gov.ua/content/proekti-eib-nadzvichayna-kreditna-programa-dlya-vidnovlennya-ukraini-ta-programa-z-vidnovlenngya-ukraini.html.
Проте, Керівні принципи імплементації Програми не містять вимог, зазначених у пп. 5.1.2 п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінетів Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова № 1178), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Одними з принципами здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Також, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Однак, вимога Замовника щодо надання Учасниками документів, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій є специфічним навчанням невідомим широкому загалу.
Законом України «Про архітектурну діяльність» визначено, що технічний нагляд- здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правилам, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування.
Статтею 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України.
Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджено постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» (надалі – Порядок № 903).
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено порядок професійної атестації виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури та встановлено, що громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено вичерпний перелік документів та вимог для отримання кваліфікаційного сертифікату, а саме:
«До професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.
Для проведення професійної атестації громадяни подають заяву про допуск до проведення професійної атестації у паперовій формі або в електронній формі через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва чи іншу державну інформаційну систему, інтегровану з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва, до якої додаються:
копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган і мають відмітку в паспорті);
засвідчені в установленому порядку копії документів:
про освіту;
про трудову діяльність та стаж;
про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації;
стислий звіт про професійну діяльність та/або творчі досягнення.
Крім того, громадяни можуть подавати інші документи, що підтверджують їх професійну спеціалізацію, рівень знань та кваліфікацію».
У пункті 3 Порядку № 903 зазначено, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
Таким чином, єдиною умовою для виконання робіт з технічного нагляду є наявність кваліфікаційного сертифікату згідно умов Закону України «Про архітектурну діяльність». Ніяких інших додаткових курсів, навчання, навичок тощо для виконання робіт з технічного нагляду на об’єктах будівництва не вимагається.
Порядком № 903 чітко визначено обов’язки інженера з технічного нагляду, а саме:
«5. Особи, що здійснюють технічний нагляд:
1) проводять перевірку:
наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;
3) проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів;
4) повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
5) оформляють акти робіт, виконаних з недоліками;
6) беруть участь у проведенні перевірки:
робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устатковання і механізмів технічним умовам;
органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
7) виконують інші функції, пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті.
6. Особи, що здійснюють технічний нагляд, мають право вимагати від підрядника:
1) виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт;
2) зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів;
3) проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування;
4) усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред'явлення робіт для здійснення технічного нагляду;
5) зупинення виконання:
робіт до оформлення актів огляду прихованих робіт;
будівельно-монтажних робіт у разі виявлення понаднормативної деформації об'єкта або загрози обвалу конструкцій та вжиття невідкладних заходів для запобігання виникненню аварії.
7. У разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об'єкта, та відмови підрядника їх усунути особа, що здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовнику (забудовнику) і відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства».
Отже, для виконання робіт з технічного нагляду особи, що здійснюють технічний нагляд не повинні підтверджувати компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій та будь-які інші навички, знання та вміння, крім тих, що визначені Порядком № 903 та Законом України «Про архітектурну діяльність».
Крім того, кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляд не поділяється за видами робіт, такі як загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи тощо. Посада інженера з технічного нагляду поділяється лише на категорії, у тому числі:
- Інженер технічного нагляду (без категорії) та Інженер технічного нагляду ІІ категорії – можуть здійснювати технічний нагляд лише на об’єктах класу наслідків (відповідальності) СС1;
- Інженер технічного нагляду І категорії – може здійснювати технічний нагляд на об’єктах класу наслідків (відповідальності) СС1 та СС2;
- Провідний інженер технічного нагляду - може здійснювати технічний нагляд на всіх об’єктах будівництва, а саме: клас наслідків (відповідальності) СС1, СС2 та СС3.
Наше підприємство має досвід виконання робіт з технічного нагляду з 2008 року та має достатній штат кваліфікованих працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати інженера технічного нагляду з правом виконувати роботи з технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків відповідальності СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки).
Предмет Закупівлі відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2, а отже – технічний нагляд на ньому можуть здійснювати провідний інженер технічного нагляду та інженер технічного нагляду І категорії.
Працівники нашого підприємства мають великий досвід здійснення технічного нагляду на об’єктах різної складності та виду. Вказані працівники не проходили навчання від виробників матеріалів. Але, відповідно до вищенаведеного, це і не потрібно для виконання робіт з технічного нагляду.
Проте, враховуючи вимогу Замовника щодо підтвердження компетентності, знання, досвіду роботи з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій, ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» не має змоги подати пропозицію в Закупівлі.
У п.1 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, зокрема, наступне: «У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.».
Керівні принципи імплементації Програми розміщено на сайті Міністерства розвитку громад та територій України за посиланням: https://mtu.gov.ua/content/proekti-eib-nadzvichayna-kreditna-programa-dlya-vidnovlennya-ukraini-ta-programa-z-vidnovlenngya-ukraini.html.
Проте, Керівні принципи імплементації Програми не містять вимог, зазначених у пп. 5.1.2 п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінетів Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова № 1178), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Одними з принципами здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Також, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Однак, вимога Замовника щодо надання Учасниками документів, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій є специфічним навчанням невідомим широкому загалу.
×
-
Назва доказу:
довідка досвід
-
Повʼязаний документ:
довідка досвід
-
-
Назва доказу:
довідка досвід
-
Повʼязаний документ:
довідка досвід
-
-
Назва доказу:
керівні принципи
-
Повʼязаний документ:
керівні принципи
-
-
Назва доказу:
кваліфікаційні сертифікати
-
Повʼязаний документ:
кваліфікаційні сертифікати
-
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
тендерна документація
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати Відділ освіти Бучанської міської ради виключити з тендерної документації наступну вимогу: «Документи, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій. Такими документами можуть слугувати сертифікати навчання від виробників матеріалів, сертифікати проходження семінарів та ін. Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом.».