• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

С_25Т-099_44810000-1 Фарби (Фарба в асортименті) Лот №1 44810000-1 Фарби (Фарба в асортименті); Лот №2 44810000-1 Фарби (Фарба в асортименті)

Завершена

2 623 626.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 14.01.2025 22:29 - 24.01.2025 00:00
Відповідь надана

щодо вимог тендерної документації

Номер: 43a5ac2454984f218ca7c571a16e0506
Дата опублікування: 23.01.2025 16:42
Опис: Шановний Замовнику! Тендерна документація з Закупівлі (лот 1) містить перелік змін, зміст яких стосується лоту 2. Просимо пояснити дані розбіжності
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі. У відповідь зазначаємо, що перелік змін завантажено та відображається в розділі електронної системи закупівлі "Документи закупівлі". Всі документи, що відображені в даному розділі, відображаються автоматично по усім лотам. При цьому, слід зауважити, що перелік змін та оновлена тендерна документація стосується лише змін щодо лоту №2. Пропонуємо Вам взяти участь в закупівлі та подати свою тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 24.01.2025 11:29
Відповідь надана

Щодо обставин непереборної сили

Номер: 057e62a686494cccb1e00a7f0e7ea67d
Дата опублікування: 22.01.2025 10:23
Опис: Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Як Замовники, так і постачальники наразі функціонують в умовах підвищеної небезпеки. Розуміємо, що недобросовісні постачальники можуть маніпулювати та зловживати вищезазначеними обставинами та затримувати відвантаження Товару/ не відвантажувати Товар, але нехтувати безпекою працівників не можна. У зв’язку із вищенаведеним пропонуємо деталізувати обставини непереборної сили та додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; - настали після укладання цього Договору; - підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення, уточнення та надану інформацію. У відповідь на Ваше питання зазначаємо, що дане питання потребує додаткового опрацювання та узгодження з внутрішніми службами Замовника. Також зазначаємо, що проєкт договору та відповідно договір в частині сталих пунктів коригуванню не підлягає та є затвердженим та типовим. Зміни будуть можливі лише у разі внесення змін в типовий проєкт договору у встановленому в Товаристві порядку.
Дата відповіді: 23.01.2025 17:30
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 588eb65ce4764fa8a0d107ee3f823441
Дата опублікування: 22.01.2025 10:12
Опис: У п.7.6. зазначено, що Якщо Постачальник не зареєстрував, неправильно або несвоєчасно зареєстрував податкову/і накладну/і в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, в результаті чого Покупець втратив права на податковий кредит, Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 20% від суми операції/й по якій не зареєстровано, неправильно або несвоєчасного зареєстровано податкову/і накладну/і. (для платників ПДВ в Україні). Відповідно до ч. 1 ст. 216 ГК України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Відповідно до ч. 1 ст. 218 ГК України, підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Згідно ч.1 ст.173 ГК України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку. У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг) – ч. 4 ст. 231 ГК України. Своєю чергою, оформлення, реєстрація ПН / РК є податковим обов’язком. Відповідно до п.36.1. ст.36. ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Згідно п. 37.1. ст.37 підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов'язку, порядок і умови його виконання встановлюються цим Кодексом або законами з питань митної справи. Таким чином, до невиконання податкового обов’язку не може застосовуватися господарсько-правова відповідальність, виконання податкового обов’язку не є предметом регулювання в межах договірних правовідносин. Аналогічна правова позиція наведена у Поставові Верховного Суду 13 квітня 2018 року по справі № 902/380/17, якою Верховний Суд, залишаючи в силі рішення попередніх інстанцій визначив: «Враховуючи викладене, відмовляючи у задоволенні позову, суди попередніх інстанцій правильно встановили та виходили з того, що зобов'язання відповідача щодо належного (своєчасного) оформлення податкових накладних, їх офіційної реєстрації та наявності чи відсутності у позивача можливості відшкодувати податковий кредит, не стосуються господарських відносин, що склалися між сторонами на підставі укладеного між ними договору поставки зерна майбутнього врожаю від 10.06.2015 № ВИН011К-Ф, а є за своєю правовою природою податковими зобов'язаннями, які регулюються нормами ПК України та контролюються ДФС.» Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору або підтвердити можливість коригування пункту договору із переможцем закупівлі. 7.6. Якщо Постачальник не зареєстрував, неправильно або несвоєчасно зареєстрував податкову/і накладну/і в системі електронного адміністрування податку, сплачує компенсацію у розмірі 20% від суми операції/й по якій не зареєстровано, неправильно або несвоєчасного зареєстровано податкову/і накладну/і. (для платників ПДВ в Україні).
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення, уточнення та надану інформацію. У відповідь на Ваше питання зазначаємо, що дане питання потребує додаткового опрацювання та узгодження з внутрішніми службами Замовника. Також зазначаємо, що проєкт договору та відповідно договір в частині сталих пунктів коригуванню не підлягає та є затвердженим та типовим. Зміни будуть можливі лише у разі внесення змін в типовий проєкт договору у встановленому в Товаристві порядку.
Дата відповіді: 23.01.2025 17:30
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: d8f7428c4f6c45f59f06b277adb4c343
Дата опублікування: 22.01.2025 10:12
Опис: У Додатку 5 Покупець зазначає наступне: «Товариство* має право в односторонньому порядку відмовитися від виконання своїх зобов'язань за Договором та/або розірвати Договір». Товариством у примітках зазначається АТ «Укргазвидобування». Разом з тим, кожна із сторін вправі розраховувати на дотримання законодавства іншою стороною. Просимо відкоригувати невідповідність у Додатку 5 проєкту договору, зазначивши розповсюдження санаційних застережень на обидві сторони.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення, уточнення та надану інформацію. У відповідь на Ваше питання зазначаємо, що Додаток 5 містить інформацію щодо ФОРМИ банківської гарантії як забезпечення виконання зобов’язань за договором закупівлі.
Дата відповіді: 23.01.2025 17:28
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 2e641397696743c4bb6bbb1dc912d7c4
Дата опублікування: 22.01.2025 10:11
Опис: У п.12.6 зазначено ,що З метою проведення антикорупційних перевірок Контрагент зобов'язується не пізніше (5) п'яти робочих днів з моменту укладення цього Договору, а також у будь-який час протягом дії цього Договору за письмовим запитом надати Товариству інформацію про перелік власників Контрагента, з врахуванням власників всіх рівнів (всього ланцюга), включаючи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) за формою згідно з Додатком №2 до цього Договору з додаванням підтверджуючих документів (далі – Інформація). У разі змін у переліку будь-якої ланки власників Контрагента, включаючи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) та (або) у виконавчих органах Контрагента зобов'язується не пізніше (5) п'яти робочих днів з дати внесення таких змін надати відповідну інформацію Товариству. Інформація надається на паперовому носії, завірена підписом посадової особи, яка є одноосібним виконавчим органом контрагента або уповноваженою на підставі довіреності особою і направляється на адресу Товариства шляхом поштового відправлення з описом вкладення. Датою надання Інформації є дата отримання Товариством поштового відправлення. Додатково Інформація надається на електронному носії. У Додатку 2 проєкту договору в примітках Покупець зазначає про необхідність вказати «Для власників / бенефіціарів / акціонерів фізичних осіб вказати ПІБ, РНОКПП, паспортні дані та частку в %». Також проєкт договору містить положення (п.12.10), що у випадку ненадання чи часткового надання інформації, що вимагається у додатку 2 до договору Замовник може відмовитись від виконання договору із стягненням санкцій в подальшому із Постачальника. Відповідно до ст.2 Закон України «Про захист персональних даних» зазначено, що персональні дані, як відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Отже, інформація у Додатку 2 є персональними даними, а збір, обробка та використання таких даних здійснюється виключно на підставі згоди суб'єкта якому вони належать. До того ж Покупець таким чином змушує Постачальника розголошувати персональні данні кінцевих бенефіціарів без їх на то згоди, що є грубим порушення законодавства. Окрім вказаного, суб'єкт персональних даних не має жодного уявлення про порядок використання отриманих даних, строку їх зберігання, чітку мету збору та відповідальність у випадку неналежного використання отриманої інформації. Замовник ні у договорі ні тендерній документації не вказує таку інформацію. Укладений договір із заповненими додатками публікується у загальній системі Прозоро, де доступ має будь яка особа. Яким чином Замовник гарантує безпеку отриманих персональних даних в опублікованій системі? Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити з додатку 2 проєкту договору персональні дані кінцевих бенефіціарів. Просимо надати відповіді щодо порядку, строків зберігання та використання, а також гарантії безпеки та відповідальності осіб при обробці отриманих персональних даних. Також просимо привести у відповідність п.12.10 та 12.11. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не визначає обов'язку надавати інформацію (паспортні дані, РНОКПП) кінцевого бенефіціара задля будь-яких дії контрагента. Крім того, кінцевий бенефіціар не є учасником договірних правовідносин, відтак, визначення взаємозв'язку між надання персональних даних про нього та можливістю Замовника припиняти договір є порушенням законодавства. Звертаємо увагу, що інформація про кінцевого бенефіціара є відкриторою інформацією, що розміщується в ЄДРПОУ, Замовник може в будь-який момент з нею ознайомитися. У зв'язку з наведеним, пропонуємо: - прибрати з додатку 2 до договору незаконну вимогу про надання персональних даних кінцевого бенефіціара: паспортних даних та РНОКПП - вимогу про надання інформації на електронному носії.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення, уточнення та надану інформацію. У відповідь на Ваше питання зазначаємо, що дане питання потребує додаткового опрацювання та узгодження з внутрішніми службами Замовника. Також зазначаємо, що проєкт договору та відповідно договір в частині сталих пунктів коригуванню не підлягає та є затвердженим та типовим. Зміни будуть можливі лише у разі внесення змін в типовий проєкт договору у встановленому в Товаристві порядку.
Дата відповіді: 23.01.2025 17:29
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 1513fdd5f5144ae1b749453e1da1a8cf
Дата опублікування: 22.01.2025 10:11
Опис: Покупець у пп. 7.7. та 7.8. зазначає наступне: «7.7. У випадку невиконання Постачальником взятих на себе зобов'язань по даному Договору, Постачальник зобов'язаний відшкодувати Покупцю всі збитки, що завдані йому таким невиконанням, у тому числі за простій транспорту, що виник через відсутність необхідних для приймання Товару документів. 7.8. Постачальник компенсує витрати Покупцю за простій транспорту, коли такий простій буде викликаний необхідністю приймання Товару у присутності уповноважених представників Постачальника, у разі поставки Товару, що не відповідає вказаній у товаросупровідних документах кількості та/або якості». Відповідно до умов договору поставка товару здійснюється за рахунок і силами Постачальника, а не Покупця. Відтак, транспорті витрати, включно із витратами за простій, несе саме Постачальник. Виходячи з наведеного, на Постачальника не можуть покладатися компенсація витрат, які він несе в силу договору. Тому вимагаємо виключити п 7.8., а п.7.7. викласти в редакції: 7.7. У випадку невиконання Постачальником взятих на себе зобов'язань по даному Договору, Постачальник зобов'язаний відшкодувати Покупцю всі збитки, що завдані йому таким невиконанням з вини Постачальника.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення, уточнення та надану інформацію. У відповідь на Ваше питання зазначаємо, що дане питання потребує додаткового опрацювання та узгодження з внутрішніми службами Замовника. Також зазначаємо, що проєкт договору та відповідно договір в частині сталих пунктів коригуванню не підлягає та є затвердженим та типовим. Зміни будуть можливі лише у разі внесення змін в типовий проєкт договору у встановленому в Товаристві порядку.
Дата відповіді: 23.01.2025 17:29
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 34f9885702824b8f89b99693094b11e9
Дата опублікування: 22.01.2025 10:11
Опис: У п.7.5. зазначено, що За односторонню необґрунтовану відмову від Договору та/або виконання своїх зобов'язань по Договору (в тому числі гарантійних зобов'язань), Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 10 % від ціни Договору. У випадку ненадання або порушення строків надання товаросупровідних документів і/або інших документів відповідно до п.5.5.-5.7, п.п. 6.3.5; даного Договору, Постачальник виплачує Покупцю штраф у розмірі 20 % від вартості Товару, документи щодо якого ненадані або надані з порушенням строку. Абз. 2 п.7.5 є таким, що суперечить нормам чинного законодавства, з огляду на наступне: під час прийому-передачі товару Постачальник передає усі необхідні документи, у разі не передачі таких документів (п.5.5.-5.7, 6.3.5.) Покупець має відмовитися від поставки товару. З огляду Розділу 7 проєкту договору, санкції не відповідають принципам розумності та справедливості, бути співставними відносно шкоди (потенційної) шкоди. Пропонуємо наступну редакцію п.7.5.: 7.5. За односторонню необґрунтовану відмову від Договору та/або виконання своїх зобов'язань по Договору (в тому числі гарантійних зобов'язань), Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 0,1 % від суми невиконаного зобов1язання.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі. У відповідь на Ваше питання зазначаємо, що проєкт договору та відповідно договір в частині сталих пунктів коригуванню не підлягає та є затвердженим та типовим у встановленому в Товаристві порядку. Окрім цього, варто зазначити, що по тексту проєкту договору присутні примітки та уточнення, щодо яких пунктів передбачено зміну/включення/виключення даних пунктів на момент укладання договору з метою приведення тексту договору до відповідних умов (Постачальник резидент/нерезидент; платник ПДВ/не платник ПДВ, тощо). Пропонуємо Вам взяти участь в закупівлі та подати свою тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 23.01.2025 17:27
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 03df17cd1ca14b6e9cde0b4d895a2173
Дата опублікування: 22.01.2025 10:10
Опис: В абзаці 11 пункту 6.5 зазначено, що Покупець має право самостійно або з залученням інших осіб усунути виявлені недоліки/доукомплектувати Товар, а Постачальник зобов'язаний сплатити суму, що дорівнює документально підтвердженим витратам Покупця + 10% адміністративних витрат. Адміністративні витрати — це загальногосподарські витрати, спрямовані на управління підприємством i його обслуговування. У Національному положенні (стандарті) бухгалтерського обліку 16 "Витрати" є вичерпний перелік адмінвитрат. Компенсація витрат, що пов'язані із виправленням недоліків Покупцем не є адмінвитратою. Просимо прибрати зазначену невідповідність.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення, уточнення та надану інформацію. У відповідь на Ваше питання зазначаємо, що дане питання потребує додаткового опрацювання та узгодження з внутрішніми службами Замовника. Також зазначаємо, що проєкт договору та відповідно договір в частині сталих пунктів коригуванню не підлягає та є затвердженим та типовим. Зміни будуть можливі лише у разі внесення змін в типовий проєкт договору у встановленому в Товаристві порядку.
Дата відповіді: 23.01.2025 17:29
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 855c3b21cc534cc68e42479938261746
Дата опублікування: 22.01.2025 10:10
Опис: Відповідно до п. 5.14.1. Маркування упаковки Товару повинно включати наступну інформацію на англійській (якщо Постачальник є нерезидентом в Україні) та українській мові: • Постачальник / Вантажовідправник • Покупець / Вантажоотримувач • Договір • Номер місця • Вага брутто / нетто • Низ/верх/центр тяжіння (де необхідно) Маркування є стандартизованим процесом, що містить інформацію про товар та іншу необхідну інформацію, передбачену законодавством України, в т.ч. ЗУ "Про захист прав споживачів", технічними регламентами, ТУ виробника, тощо. Упаковка для фарби, серед іншого, містить літографію, яка є типовою та не може розроблятися та виготовлятися для кожного Замовника окремо. В іншому випаду Постачальник має робити індивідуальне замовлення тари, що призведе до непомірного необґрунтованого зростання витрат на товар та, відповідно, витрат державних коштів. Перелік інформації на упаковці не містить ані номеру договору, ані покупця-постачальника ані більшості інших наведених у п.5.14.1. даних. Пропонуємо привести п.5.14.1 у відповідність до законодавства або підтвердити таке приведення при укладанні договору з переможцем: 5.14.1. Маркування упаковки Товару повинно включати інформацію на англійській (якщо Постачальник є нерезидентом в Україні) та українській мові згідно законодавства України.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення, уточнення та надану інформацію. У відповідь на Ваше питання зазначаємо, що дане питання потребує додаткового опрацювання та узгодження з внутрішніми службами Замовника. Також зазначаємо, що проєкт договору та відповідно договір в частині сталих пунктів коригуванню не підлягає та є затвердженим та типовим. Зміни будуть можливі лише у разі внесення змін в типовий проєкт договору у встановленому в Товаристві порядку.
Дата відповіді: 23.01.2025 17:29
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: c9102b6827c94a7d8a8112f3545a7809
Дата опублікування: 22.01.2025 10:09
Опис: Відповідно до п. 5.6.2. проєкту При здійсненні перевезення Товару автотранспортом: Для Постачальника – резидента України: оригінал акту приймання–передачі товару/видаткової накладної, примірник товарно-транспортної накладної (ф.№1-ТН). Згідно п.11.1. Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 "Про затвердження Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні" (далі - Правила) Основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна, форму якої наведено в додатку 7 до цих Правил. Товарно-транспортну вкладну суб'єкт господарювання можна оформити без дотримання форми, зазначеної в додатку 7 до цих Правил. При цьому. затверджена Правилами форма ТТН (Форма № 1-ТН) не містить переліку всіх обов’язкових реквізитів, визначених ст.48 ЗУ "Про автомобільний транспорт". Отже, визначення умовами договору необхідність використовувати Форму № 1-ТН призведе до прямого порушення вимог ЗУ "Про автомобільний транспорт" з негативними наслідками, включно із фінансовими санкціями для постачальника. Виходячи з наведеного, просимо виключити посилання на використання ТТН за Форма № 1-ТН з п.5.6.2 проєкту договору або підтвердити таке виключення при укладанні договору з переможцем.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення, уточнення та надану інформацію. У відповідь на Ваше питання зазначаємо, що дане питання потребує додаткового опрацювання та узгодження з внутрішніми службами Замовника. Також зазначаємо, що проєкт договору та відповідно договір в частині сталих пунктів коригуванню не підлягає та є затвердженим та типовим. Зміни будуть можливі лише у разі внесення змін в типовий проєкт договору у встановленому в Товаристві порядку.
Дата відповіді: 23.01.2025 17:29