-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
С_25Т-099_44810000-1 Фарби (Фарба в асортименті) Лот №1 44810000-1 Фарби (Фарба в асортименті); Лот №2 44810000-1 Фарби (Фарба в асортименті)
Завершена
2 623 626.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2025 22:29 - 24.01.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Стосовно допущення Замовником при проведенні закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які наразі не можуть бути усунуті
Номер:
c7118a64c049497ab626876c8771803e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-14-016599-a.a1
Назва:
Стосовно допущення Замовником при проведенні закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які наразі не можуть бути усунуті
Вимога:
Добрий день, шановний Замовнику.
Переможцем процедури закупівлі UA-2025-01-14-016599-a по лоту №2 03.02.2025 визначено ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД".
Проте пропозиція даного Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а Замовником при проведенні закупівлі допущені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які наразі не можуть бути усунуті, що обґрунтовується наступним.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації відповідно до переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що зазначені в окремих додатках до цієї тендерної документації (далі – Перелік).
Згідно з пунктом 3 розділу ІІІ ТД Замовником встановлюються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавства відповідно до додатку №1 цієї тендерної документації.
Пунктом 1 розділу І Додатку №1 до ТД передбачено, що Учасником в складі тендерної пропозиції надається:
1. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору* із зазначенням найменування замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, номеру, дати укладання та предмету договору. *Аналогічний договір- це договір на поставку Фарби.
2. Надається скан-копія договору, що наведено Учасником у довідці (згідно п. 1 цього критерію) про виконання аналогічного договору разом з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані;
3. Надається копія відгуку/рекомендації від замовника за договором, що наведений Учасником в довідці (згідно п. 1) про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору договорів, достатньо надання однієї сканованої копії договору та одного відгука до нього, незалежно від кількості договорів, вказаних в довідці/листі.
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" у складі тендерної пропозиції надало:
1. Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № б/н від 22.01.2025 (файл «Довідка (досвід) — Ів Фр Газ.pdf»).
В даній довідці наведена інформація щодо договору №ІФФ-Д-17-0524-1 від 02 травня 2024 року укладеному з ТОВ «Газорозподільчі мережі України» в особі Івано-Франківської філії.
2. Договір поставки № ІФФ/100-Д-17-0524-1 від 02.05.2024 року, укладений між ТОВ «Газорозподільчі мережі України» в особі Івано-Франківської філії та ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" (файл «ІВ ФР ГАЗ_договір_відгук.pdf»).
3. Лист-відгук б/д б/н стосовно договору № ІФФ/100-Д-17-0524-1 від 02.05.2024 року, виданий (файл «ІВ ФР ГАЗ_договір_відгук.pdf»).
Отже Переможець не надав у складі тендерної пропозиції скан-копії договору, що наведено Учасником у довідці № б/н від 22.01.2025 про виконання аналогічного договору разом з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору та копії відгуку/рекомендації від замовника до нього, а саме договору №ІФФ-Д-17-0524-1 від 02 травня 2024 року, укладеному з ТОВ «Газорозподільчі мережі України» в особі Івано-Франківської філії.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД", визначені пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Отже Замовником при проведенні закупівлі допущені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які наразі вже неможливо усунути.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Відтак вимагаємо відмінити процедуру закупівлі UA-2025-01-14-016599-a (Лот 2) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
У разі незадоволення даної вимоги будемо змушені змернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- 25.02 УКРГАЗВИДОБУВАННЯ.docx 06.02.2025 16:51
- відповідь щодо вимоги UA-2025-01-14-016599-a.a1.docx 07.02.2025 23:20
Дата подачі:
06.02.2025 16:51
Вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення від 06.02.2025 р. з вимогою про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відміну процедури повідомляємо наступне.
Згідно абзацу 2 пункту 46 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості): «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Проте, надана Вами вимога не містить звернення до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, отже, у замовника відсутні причини для надання відповіді згідно вимог чинного законодавства.
При цьому, зазначаємо, що переможцем у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Вих. № б/н від 22.01.2025, в якій зазначена інформація щодо укладеного з ТОВ «Газорозподільчі мережі України» в особі Івано-Франківської філії ЄДРПОУ 45371501 договору №ІФФ-Д-17-0524-1 від 02 травня 2024 року. Сума 649 838,28 грн. з ПДВ.
Також, учасником в складі тендерної пропозиції надано скан копію договору укладеного з ТОВ «Газорозподільчі мережі України» в особі Івано-Франківської філії» № ІФФ/100-Д-17-0524-1 від 02 травня 2024 року та лист відгук за договором.
В листі відгуку зазначено, що договір був укладений відповідно до проведеної спрощеної закупівлі № UA-2024-03-11-004825-a на загальну суму 649 838,28 грн., з ПДВ.
В довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Вих. № б/н від 22.01.2025 зазначена інформація щодо такого ж номеру у ЦБД Prozorro № UA-2024-03-11-004825, що зазначений у відгуку, що вказує на те, що учасником ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" надана скан-копія договору та відгуку до нього, але допущена помилка/опечатка в інформації про номер договору в довідці.
Відповідно до вимог тендерної документації: п.4 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій передбачено:
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їхніх тендерних пропозицій:
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Зважаючи на все вищевикладене вважаємо, що дії замовника, при проведенні даної процедури закупівлі, не містять порушень норм чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено