• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Емаль та грунтовка

Завершена

945 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 454.00 UAH
Період уточнення: 14.01.2025 14:21 - 19.01.2025 00:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: 2f9c2e208e1b44d9927d3c48182ae577
Дата опублікування: 18.01.2025 11:33
Опис: Пунктом 5.10. зазначено, що Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію сертифіката якості, паспорти та інші необхідні документи згідно вимог чинного законодавства України. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються відповідно до ТУ виробника. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. Редакція пункту 5.10 вимагає від постачальника надання усіх вище перелічених документів. Окрім того пунктом 7.2. проєкту договору вказано, що Покупець має право не приймати товар при відсутності будь-якого супроводжуючого оригіналу документа. Відповідно вимога Замовника щодо надання одночасно усіх документів щодо підтвердження якісних показників товару є невиконуваною та такою що суперечить законодавству, а не надання одночасно паспорту якості і сертифікату якості тягне за собою відповідальність для Постачальника. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 5.10. договору та викласти у наступній редакції: Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію сертифіката якості або паспорти якості та інші необхідні документи згідно вимог чинного законодавства України.
Відповідь: Вітаю. Договір Замовника складений у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 20.01.2025 08:57
Відповідь надана

проєкт

Номер: 84eeb9a0e5cc4fa69918546d61708e99
Дата опублікування: 18.01.2025 11:18
Опис: Добрий день, Шановний Замовник! У п.5.5. зазначено, що Під час повітряної тривоги робота складу припиняється та відновлюється після того, як оголошений відбій повітряної тривоги. Тобто виходить, що під час повітряної тривоги Постачальник не зможе здійснити поставку (відвантаження) товару з огляду на призупинення роботи складу у зв'язку із початком повітряною тривоги, що становить явну небезпеку для життя працівників, а також в умов, що не відповідають законодавству про охорону праці. Через те, що повітряна тривога може бути доволі тривалою та збігатися із закінченням роботи складу, як наслідок - запланована поставка товару не відбудеться, що може помилково вважатися порушенням умов договору. Відповідно до п. 8.2. проєкту договору: «У разі нездійснення поставки у встановлені строки та у визначених Договором обсягах, Постачальник сплачує пеню у розмірі 1% від вартості недопоставленого товару за кожен день прострочення, а в разі порушення термінів поставки більш ніж на 10 календарних днів – сплачує Покупцю додатково штраф у розмірі 10% від вартості недопоставленого товару». Повітряна тривога є обставиною, що короткочасно унеможливлює виконання основних зобов'язань Сторін за договором. Пропонуємо доповнити п.5.5 проєкту договору застереженням щодо незастосування умов п.8.2 проєкту договору у разі несвоєчасної поставки товару через повітряну тривогу: 5.5. Під час повітряної тривоги робота складу припиняється та відновлюється після того, як оголошений відбій повітряної тривоги. Поставка товару, що не відбулася через повітряну тривогу у строки визначені договором не вважається простроченням виконання зобов'язання із поставки товару, а санкції в цьому випадку до Постачальника за це не застосовуються.
Відповідь: Доброго дня. Наразі у Замовника не виникало таких ситуацій, коли Постачальник, не змін передати товар, який він привіз згідно укладеного договору. Режим роботи будь-якого підприємства під час війни, це суцільний форс-мажор, який неможливо передбачити. Наразі вказані пункти проекту договору є "робочі" такими, які опрацьовані та враховані з усіма варіантами. нарікань з боку Постачальників не виникало.
Дата відповіді: 20.01.2025 08:24
Відповідь надана

проєкт договору

Номер: 07d255ad68cc43d2b39efd50461ddf00
Дата опублікування: 17.01.2025 22:38
Опис: Умовами проєкту договору, не зазначені обставини співпраці Сторін під час виникнення можливий активних бойових дій на територій будь- якої Сторони. Усі постачальники наразі працюють в умовах підвищенного ризику. Деякі недобросовістні постачальники можуть зловживати ціією обставиною та не виконувати належним чином свої зобов'язання. Проте нехтувати реальною небезпекою не можна, адже життя і здоров'я є найбільшою цінністю. Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами. Пропоную додати пункт у наступній редакції: Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введенння військового стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», та погоджуються з тим, що військова агресія рф проти України та (або) ії наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування Товару, сировини, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли, тощо) вважається форсмажорною обставиною для цілей виконання цього Договору за одночасного настання умов: - вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором; - настали після укладання Договору; - підтверджуються відповідними доказами згідно умов Договору. Сторони погодили, що строк попередження про такі обставини, визначені цим пунктом, становить 10 робочих днів та таке прпередження може бути здійснено поштою, електронною поштою, месенджерами, будь-яким іншим доступним засобом зв’язку ( у такому випадку з подальшим письмовим підтвердженням).
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за таку слушну пропозицію. Замовник врахує ці обставини і запропонує переможцю шляхом укладання додаткової угоди до договору, скорегувати відповідні пункти.
Дата відповіді: 20.01.2025 08:19
Відповідь надана

фінзвітність 2023 рік

Номер: a46b24eec1fa43d3a19786648803dc2e
Дата опублікування: 15.01.2025 22:57
Опис: Вітаю. Прошу внести зміни в частину періоду за який можна подавати фінансову звітність, а саме вказати за 2023 рік або 2024 . Справа в тому, що наше підприємство має обсяг річного доходу (виручки), який не є меншим, ніж 90 (дев’яносто) % очікуваної вартості предмета закупівлі за 2024 рік, про що маємо поданий звіт. Завчасно дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі", з дотриманням ст. 5, а саме: 1 Відкритість та прозорість закупівлі, 4. недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно норм бухгалтерського обліку звітування за попередній рік здійснюється до 15 лютого, а в деяких учасників і до кінця місяця. Тому з метою рівного ставлення до всіх учасників обрано 2023р.
Дата відповіді: 16.01.2025 08:16