-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Емаль та грунтовка
Завершена
945 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 454.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 454.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2025 14:21 - 19.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця
Номер:
8e0783f5f6fa41f39c6f9b353a8b5c3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-14-009222-a.b1
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Приватне акціонерне товариство «Прикарпаттяобленерго» (далі – Замовник) оголошено проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Емаль та грунтовка (код згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. №1749 - 44810000-1 Фарби» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-14-009222-a).
Учасники закупівлі:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ЛАКОФАРБОВИЙ ЗАВОД "СПЕКТР" (далі - ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР", Переможець), ціна пропозиції 609`855.60 гривень з ПДВ, пропозиція акцептована.
2. ТОВ "АМВІ груп", ціна пропозиції 680`832.00 гривень з ПДВ, пропозиція не розглядалась.
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" (далі - ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Скаржник), ціна пропозиції 942`121.20 гривень з ПДВ, пропозиція не розглядалась.
Відповідно до ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» щодо розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та визначення учасника переможцем процедури закупівлі №НР-80/3 від 28 січня 2025 року (далі – Протокол), що розміщений на майданчику 28.01.2025 11:54:
«…….
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації.
2. Про прийняття рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
4. Про оприлюднення рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
Щодо першого питання порядку денного:
……
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, яка за результатами проведеного електронного аукціону визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, щодо її відповідності вимогам тендерної документації, відсутні підстави для відхилення учасника процедури закупівлі/тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Учасник процедури закупівлі/тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі повністю відповідає вимогам тендерної документації, в тому числі щодо предмета закупівлі, та потребам замовника.
Щодо другого питання порядку денного:
Враховуючи вищенаведене, відповідно до статті 33 Закону з врахуванням пункту 49 Особливостей, наявні підстави для визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
……
ВИРІШИВ:
1. Визначити учасника переможцем процедури закупівлі.
2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі.
3. Оприлюднити рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Кінцева дата оскарження рішення Замовника - 03.02.2025 00:00.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо акцепту пропозиції Переможця, вважає таке рішення необґрунтованим, таким, що суперечить вимогам як тендерної документації, так і законодавства з огляду на наступне.
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг з ЄДРПОУ 30.07.2024.pdf 31.01.2025 18:56
- Повноваження Коваленко директор.pdf 31.01.2025 18:56
- Статут 2023.pdf 31.01.2025 18:56
- Скарга Прикарпаттяобленерго.docx.asice.zip 31.01.2025 18:56
- sign.p7s 31.01.2025 18:57
- Відповідь на заперечення Замовника.docx.asice.zip 11.02.2025 16:29
- sign.p7s 11.02.2025 16:29
- рішення від 04.02.2025 №1636.pdf 04.02.2025 16:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2025 №2162.pdf 13.02.2025 10:57
- рішення від 12.02.2025 №2162.pdf 17.02.2025 11:08
- АМК -Відповідь на скаргу Полісан ЕМАЛЬ (4) (2).docx 06.02.2025 16:22
- Відповідь на скаргу АМКУ Полісан.pdf 06.02.2025 16:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.01.2025 18:58
Дата розгляду скарги:
12.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.02.2025 16:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.02.2025 11:09
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0e0903974589439d904a753560630ca8
Заголовок пункту скарги:
І. Стосовно невідповідності документів, які надані Переможцем на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних сканованих документів та/або електронних документів з:
….
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (з урахуванням вимог, викладених в п. 8 цього Розділу) – відповідно до Додатку №5;
….
- іншою інформацією та документами, що можуть бути надані в тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї – відповідно до Додатку №5.
Окрім того, підпунктом 8 розділу 3 ТД передбачено, що Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель документи та інформацію, визначені в Додатку №5, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Додаток №5 до ТД містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
Папка №2 - Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям:
- власна довідка з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору).
….
Довідка повинна супроводжуватись:
- реалізованим договором поставки, зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями тощо);
- позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору);
- первинними документами, що підтверджують факт виконання аналогічного договору в частині надходження товарно-матеріальних цінностей на склад попереднього контрагента (видатковими накладними).
…..
Первинні документи повинні містити такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми), дату складання, найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у грошовому та за можливості у натуральних вимірниках), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
…..
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" у складі тендерної пропозиції було надано:
- довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вих. №1501/13 від 15.01.2025р. (файл «13_аналогічний договір.pdf»);
- договір №УЗ/ЦБМЕС-23530/Ю про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 26 грудня 2023 р. укладений між ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" та АТ «Українська залізниця» в особі виробничо-структурного підрозділу «Дніпровська дирекція» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» (файл «Договір Дніпровська УЗ.pdf»);
- лист-відгук №БМЕСД-6-06/64 від 30.01.2024, виданий АТ «Українська залізниця» в особі виробничо-структурного підрозділу «Дніпровська дирекція» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» (файл «лист-відгук_УЗ.pdf»);
- видаткові накладні №ВН-1229/01 від 29.12.2023, №ВН-1229/02 від 29.12.2023, №ВН-1229/03 від 29.12.2023 (файл «ВН Укрзалізниця.pdf»).
Проте надані ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" у складі тендерної пропозиції видаткові накладні №ВН-1229/01 від 29.12.2023, №ВН-1229/02 від 29.12.2023, №ВН-1229/03 від 29.12.2023 не відповідають вимогам Додатку №5 до ТД, оскільки не містять посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення зі сторони Замовника АТ «Українська залізниця» в особі виробничо-структурного підрозділу «Дніпровська дирекція» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд».
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР", визначені пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником 24.01.2025 16:40 було опубліковане в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР".
Проте вказане повідомлення не містило вимог щодо усунення невідповідностей вимогам Додатку №5 до ТД видаткових накладних №ВН-1229/01 від 29.12.2023, №ВН-1229/02 від 29.12.2023, №ВН-1229/03 від 29.12.2023, а саме відсутності посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення зі сторони Замовника АТ «Українська залізниця» в особі виробничо-структурного підрозділу «Дніпровська дирекція» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд».
Враховуючи викладене Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Відтак рішення Замовника щодо акцепту пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" підлягає відміні.
….
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (з урахуванням вимог, викладених в п. 8 цього Розділу) – відповідно до Додатку №5;
….
- іншою інформацією та документами, що можуть бути надані в тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї – відповідно до Додатку №5.
Окрім того, підпунктом 8 розділу 3 ТД передбачено, що Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель документи та інформацію, визначені в Додатку №5, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Додаток №5 до ТД містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
Папка №2 - Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям:
- власна довідка з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору).
….
Довідка повинна супроводжуватись:
- реалізованим договором поставки, зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями тощо);
- позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору);
- первинними документами, що підтверджують факт виконання аналогічного договору в частині надходження товарно-матеріальних цінностей на склад попереднього контрагента (видатковими накладними).
…..
Первинні документи повинні містити такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми), дату складання, найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у грошовому та за можливості у натуральних вимірниках), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
…..
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" у складі тендерної пропозиції було надано:
- довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вих. №1501/13 від 15.01.2025р. (файл «13_аналогічний договір.pdf»);
- договір №УЗ/ЦБМЕС-23530/Ю про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 26 грудня 2023 р. укладений між ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" та АТ «Українська залізниця» в особі виробничо-структурного підрозділу «Дніпровська дирекція» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» (файл «Договір Дніпровська УЗ.pdf»);
- лист-відгук №БМЕСД-6-06/64 від 30.01.2024, виданий АТ «Українська залізниця» в особі виробничо-структурного підрозділу «Дніпровська дирекція» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» (файл «лист-відгук_УЗ.pdf»);
- видаткові накладні №ВН-1229/01 від 29.12.2023, №ВН-1229/02 від 29.12.2023, №ВН-1229/03 від 29.12.2023 (файл «ВН Укрзалізниця.pdf»).
Проте надані ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" у складі тендерної пропозиції видаткові накладні №ВН-1229/01 від 29.12.2023, №ВН-1229/02 від 29.12.2023, №ВН-1229/03 від 29.12.2023 не відповідають вимогам Додатку №5 до ТД, оскільки не містять посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення зі сторони Замовника АТ «Українська залізниця» в особі виробничо-структурного підрозділу «Дніпровська дирекція» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд».
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР", визначені пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником 24.01.2025 16:40 було опубліковане в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР".
Проте вказане повідомлення не містило вимог щодо усунення невідповідностей вимогам Додатку №5 до ТД видаткових накладних №ВН-1229/01 від 29.12.2023, №ВН-1229/02 від 29.12.2023, №ВН-1229/03 від 29.12.2023, а саме відсутності посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення зі сторони Замовника АТ «Українська залізниця» в особі виробничо-структурного підрозділу «Дніпровська дирекція» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд».
Враховуючи викладене Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Відтак рішення Замовника щодо акцепту пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" підлягає відміні.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Особливостей, іншим законодавством України ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі UA-2025-01-14-009222-a, що полягає у акцепті пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" (код ЄДРПОУ - 38673495), яка не відповідає умовам тендерної документації та містить недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2025-01-14-009222-a ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" (код ЄДРПОУ - 38673495) та привести у відповідність законодавству процедуру закупівлі UA-2025-01-14-009222-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b16e445952884f8eb8562039ddc59e82
Заголовок пункту скарги:
ІІ. Стосовно невідповідності вимогам тендерної документації документів, які надані Переможцем на підтвердження інформації та документів, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, вимогам, встановленим замовником
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних сканованих документів та/або електронних документів з:
…..
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, вимогам, встановленим замовником, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби - планами, кресленнями, малюнками чи описом предмета закупівлі) (з урахуванням вимог, викладених в п. 9 цього Розділу) – відповідно до Додатку №5;
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (з урахуванням вимог, викладених в п. 10 цього Розділу) (у разі встановлення даної вимоги) – відповідно до Додатку №5;
….
- іншою інформацією та документами, що можуть бути надані в тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї – відповідно до Додатку №5.
Окрім того, підпунктом 9 розділу 3 ТД передбачено, що Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель документи та інформацію, визначені в Додатку №5, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником.
Додаток №5 до ТД містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема:
Папка №4 - Інформація та документи, що підтверджують відповідність технічних і якісних характеристик, ступеня локалізації виробництва предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, вимогам встановленим замовником, відповідність заходам із захисту довкілля, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (з урахуванням вимог, викладених в пп. 9, 10, 14 Розділу 3 тендерної документації):
Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель технічні документи, які підтверджують відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним та якісним вимогам:
- власна довідка учасника щодо відсутності виробників товару (із вказанням назв виробників) у санкційних списках.
Варто зазначити, що Замовник не обмежував дані вимоги необхідністю підтвердження відсутності виробників товару саме у якихось певних санкційних списках.
Формулювання передбачає необхідність підтвердження відсутності виробників товару в цілому у санкційних списках, тобто у всіх можливих.
ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" у складі тендерної пропозиції були надані листи-гарантії вих. №1601/21 від 16.01.2025р. (файл «21_Лист-гарантія санкції учасника.pdf») та вих. №1601/22 від 16.01.2025р (файл «22_Лист-гарантія відсутність обмежень на товар.pdf»).
При цьому лист-гарантія вих. №1601/22 від 16.01.2025р (файл «22_Лист-гарантія відсутність обмежень на товар.pdf») має наступний зміст:
«Ми, – ТОВ "Дніпровський лакофарбовий завод "СПЕКТР" гарантуємо та підтверджуємо, щодо відсутності виробника товару ТОВ "Дніпровський лакофарбовий завод "СПЕКТР" у санкційних списках:
- до Виробника(-ів) та/або кінцевого(-их) бенефіціарного(-их) власника(-ів) якого застосовані санкції Ради національної безпеки і оборони України (РНБО) відповідно до статті 5 Закону України «Про санкції» рішеннями, які введені в дію Указами Президента України (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів);
- до Виробника(-ів) якого застосовані санкції OFAC Сполучених Штатів Америки (перелік осіб, до яких застосовані санкції, що визначається The Office of Foreign Assets Control of the US Department of the Treasury);
- до Виробника(-ів) якого застосовані санкції інших, ніж OFAC, державних органів США, режим дотримання яких може бути порушений Замовником під час виконання Договору за результатами закупівлі;
- до Виробника(-ів) якого застосовані санкції Європейського Союзу (Consolidated list of persons, groups and entities subject to EU financial sanctions);
- до Виробника(-ів) якого застосовані санкції His Majesty's Treasury Великої Британії (список осіб, включених в «Consolidated list of financial sanctions targets in the UK» та в «List of persons subject to restrictive measures in view of Russia's actions destabilizing the situation in Ukraine», що ведеться the UK Office of Financial Sanctions Implementation (OFSI) of the His Majesty's Treasury);
- до Виробника(-ів) якого застосовані санкції Ради Безпеки ООН (зведений список санкцій Ради Безпеки Організації Об’єднаних Націй (Consolidated United Nations Security Council Sanctions List), в який включені фізичні та юридичні особи, щодо яких застосовані санкційні заходи Ради Безпеки ООН.
Таким чином, дані листи-гарантії не відповідають вимогам тендерної документації оскільки:
- не підтверджують відсутність Виробника запропонованого товару в цілому у санкційних списках (тобто у всіх можливих), а обмежує цей перелік тільки певними санкційними спискам обраними самим Учасником, що не виключає його наявності в інших, не наведених у переліку санкційних списках;
- формулювання «Виробника(-ів) якого застосовані санкції» не підтверджує відсутність Виробника у вказаних них санкційних списках.
Наголошуємо, що власна довідка учасника щодо відсутності виробників товару (із вказанням назв виробників) у санкційних списках віднесена Замовником саме до інформації та документів, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, вимогам, встановленим замовником.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже вказана невідповідність пропозиції Переможця вимогам тендерної документації не підлягала виправленню у порядку визначеному пунктом 43 Особливостей.
Відтак тендерна пропозиція ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
…..
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, вимогам, встановленим замовником, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби - планами, кресленнями, малюнками чи описом предмета закупівлі) (з урахуванням вимог, викладених в п. 9 цього Розділу) – відповідно до Додатку №5;
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (з урахуванням вимог, викладених в п. 10 цього Розділу) (у разі встановлення даної вимоги) – відповідно до Додатку №5;
….
- іншою інформацією та документами, що можуть бути надані в тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї – відповідно до Додатку №5.
Окрім того, підпунктом 9 розділу 3 ТД передбачено, що Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель документи та інформацію, визначені в Додатку №5, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником.
Додаток №5 до ТД містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема:
Папка №4 - Інформація та документи, що підтверджують відповідність технічних і якісних характеристик, ступеня локалізації виробництва предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, вимогам встановленим замовником, відповідність заходам із захисту довкілля, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (з урахуванням вимог, викладених в пп. 9, 10, 14 Розділу 3 тендерної документації):
Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель технічні документи, які підтверджують відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним та якісним вимогам:
- власна довідка учасника щодо відсутності виробників товару (із вказанням назв виробників) у санкційних списках.
Варто зазначити, що Замовник не обмежував дані вимоги необхідністю підтвердження відсутності виробників товару саме у якихось певних санкційних списках.
Формулювання передбачає необхідність підтвердження відсутності виробників товару в цілому у санкційних списках, тобто у всіх можливих.
ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" у складі тендерної пропозиції були надані листи-гарантії вих. №1601/21 від 16.01.2025р. (файл «21_Лист-гарантія санкції учасника.pdf») та вих. №1601/22 від 16.01.2025р (файл «22_Лист-гарантія відсутність обмежень на товар.pdf»).
При цьому лист-гарантія вих. №1601/22 від 16.01.2025р (файл «22_Лист-гарантія відсутність обмежень на товар.pdf») має наступний зміст:
«Ми, – ТОВ "Дніпровський лакофарбовий завод "СПЕКТР" гарантуємо та підтверджуємо, щодо відсутності виробника товару ТОВ "Дніпровський лакофарбовий завод "СПЕКТР" у санкційних списках:
- до Виробника(-ів) та/або кінцевого(-их) бенефіціарного(-их) власника(-ів) якого застосовані санкції Ради національної безпеки і оборони України (РНБО) відповідно до статті 5 Закону України «Про санкції» рішеннями, які введені в дію Указами Президента України (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів);
- до Виробника(-ів) якого застосовані санкції OFAC Сполучених Штатів Америки (перелік осіб, до яких застосовані санкції, що визначається The Office of Foreign Assets Control of the US Department of the Treasury);
- до Виробника(-ів) якого застосовані санкції інших, ніж OFAC, державних органів США, режим дотримання яких може бути порушений Замовником під час виконання Договору за результатами закупівлі;
- до Виробника(-ів) якого застосовані санкції Європейського Союзу (Consolidated list of persons, groups and entities subject to EU financial sanctions);
- до Виробника(-ів) якого застосовані санкції His Majesty's Treasury Великої Британії (список осіб, включених в «Consolidated list of financial sanctions targets in the UK» та в «List of persons subject to restrictive measures in view of Russia's actions destabilizing the situation in Ukraine», що ведеться the UK Office of Financial Sanctions Implementation (OFSI) of the His Majesty's Treasury);
- до Виробника(-ів) якого застосовані санкції Ради Безпеки ООН (зведений список санкцій Ради Безпеки Організації Об’єднаних Націй (Consolidated United Nations Security Council Sanctions List), в який включені фізичні та юридичні особи, щодо яких застосовані санкційні заходи Ради Безпеки ООН.
Таким чином, дані листи-гарантії не відповідають вимогам тендерної документації оскільки:
- не підтверджують відсутність Виробника запропонованого товару в цілому у санкційних списках (тобто у всіх можливих), а обмежує цей перелік тільки певними санкційними спискам обраними самим Учасником, що не виключає його наявності в інших, не наведених у переліку санкційних списках;
- формулювання «Виробника(-ів) якого застосовані санкції» не підтверджує відсутність Виробника у вказаних них санкційних списках.
Наголошуємо, що власна довідка учасника щодо відсутності виробників товару (із вказанням назв виробників) у санкційних списках віднесена Замовником саме до інформації та документів, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, вимогам, встановленим замовником.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже вказана невідповідність пропозиції Переможця вимогам тендерної документації не підлягала виправленню у порядку визначеному пунктом 43 Особливостей.
Відтак тендерна пропозиція ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Особливостей, іншим законодавством України ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі UA-2025-01-14-009222-a, що полягає у акцепті пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" (код ЄДРПОУ - 38673495), яка не відповідає умовам тендерної документації та містить недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2025-01-14-009222-a ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" (код ЄДРПОУ - 38673495) та привести у відповідність законодавству процедуру закупівлі UA-2025-01-14-009222-a.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
51c26b4ecf38494088936ef95ca63605
Заголовок пункту скарги:
ІІІ. Стосовно невідповідності запропонованої Переможцем продукції вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних сканованих документів та/або електронних документів з:
…..
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, вимогам, встановленим замовником, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби - планами, кресленнями, малюнками чи описом предмета закупівлі) (з урахуванням вимог, викладених в п. 9 цього Розділу) – відповідно до Додатку №5;
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (з урахуванням вимог, викладених в п. 10 цього Розділу) (у разі встановлення даної вимоги) – відповідно до Додатку №5;
….
- іншою інформацією та документами, що можуть бути надані в тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї – відповідно до Додатку №5.
Окрім того, підпунктом 9 розділу 3 ТД передбачено, що Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель документи та інформацію, визначені в Додатку №5, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником.
Додатком №5 до ТД (папка №4) передбачено, що предмет закупівлі, що пропонується на процедуру закупівлі, повинен відповідати вимогам технічної специфікації, наведеним у Додатку №4.
Додатком №4 до ТД визначена, зокрема, наступна інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
№ Найменування предмету закупівлі Од. виміру Кільк. Характеристика / технічний опис
8 Грунтовка ВДА глибокого проникнення "SuperBase", ТМ Farbex (2 л) або еквівалент шт. 60 ……
Строк придатності: 18 місяців від дати виготовлення.
Варто зазначити, що Замовником у вимогах щодо строку придатності позиції 8 предмету закупівлі «Грунтовка ВДА глибокого проникнення "SuperBase", ТМ Farbex (2 л) або еквівалент» не передбачалось формулювань «не більше» чи «не менше», а було зазначено чітке значення цієї характеристики «18 місяців від дати виготовлення».
Відповідно до ФОРМИ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ вих. № 1601/01 від 16.01.2025р. (файл «1_пропозиція.pdf») ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" для участі у закупівлі запропонована , зокрема, «Грунтовка акрилова глибокого проникнення LuxLine, 2л.».
Окрім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" були надані наступні документи:
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вих. № 1601/2-01 від 16.01.2025р. (файл «2_01технічна.pdf»)
- Довідка учасника з технічними та якісними характеристиками товару, що пропонується (файл «26_довідка технічні характер.pdf»);
- сертифікат №2062021 Грунтовка акрилова глибокого проникнення LuxLine (сторінка 7 файлу «Сертифікати якості виробника.pdf»).
Відповідно до всіх зазначених документів строк придатності запропонованої ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" Грунтовки акрилової глибокого проникнення LuxLine становить 24 місяці від дати виготовлення, а не 18, як то було передбачено Замовником у Додатку №4 до ТД.
Отже, запропонована Переможцем продукція не відповідала вимогам тендерної документації.
Відтак тендерна пропозиція ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
…..
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, вимогам, встановленим замовником, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби - планами, кресленнями, малюнками чи описом предмета закупівлі) (з урахуванням вимог, викладених в п. 9 цього Розділу) – відповідно до Додатку №5;
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (з урахуванням вимог, викладених в п. 10 цього Розділу) (у разі встановлення даної вимоги) – відповідно до Додатку №5;
….
- іншою інформацією та документами, що можуть бути надані в тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї – відповідно до Додатку №5.
Окрім того, підпунктом 9 розділу 3 ТД передбачено, що Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель документи та інформацію, визначені в Додатку №5, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником.
Додатком №5 до ТД (папка №4) передбачено, що предмет закупівлі, що пропонується на процедуру закупівлі, повинен відповідати вимогам технічної специфікації, наведеним у Додатку №4.
Додатком №4 до ТД визначена, зокрема, наступна інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
№ Найменування предмету закупівлі Од. виміру Кільк. Характеристика / технічний опис
8 Грунтовка ВДА глибокого проникнення "SuperBase", ТМ Farbex (2 л) або еквівалент шт. 60 ……
Строк придатності: 18 місяців від дати виготовлення.
Варто зазначити, що Замовником у вимогах щодо строку придатності позиції 8 предмету закупівлі «Грунтовка ВДА глибокого проникнення "SuperBase", ТМ Farbex (2 л) або еквівалент» не передбачалось формулювань «не більше» чи «не менше», а було зазначено чітке значення цієї характеристики «18 місяців від дати виготовлення».
Відповідно до ФОРМИ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ вих. № 1601/01 від 16.01.2025р. (файл «1_пропозиція.pdf») ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" для участі у закупівлі запропонована , зокрема, «Грунтовка акрилова глибокого проникнення LuxLine, 2л.».
Окрім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" були надані наступні документи:
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вих. № 1601/2-01 від 16.01.2025р. (файл «2_01технічна.pdf»)
- Довідка учасника з технічними та якісними характеристиками товару, що пропонується (файл «26_довідка технічні характер.pdf»);
- сертифікат №2062021 Грунтовка акрилова глибокого проникнення LuxLine (сторінка 7 файлу «Сертифікати якості виробника.pdf»).
Відповідно до всіх зазначених документів строк придатності запропонованої ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" Грунтовки акрилової глибокого проникнення LuxLine становить 24 місяці від дати виготовлення, а не 18, як то було передбачено Замовником у Додатку №4 до ТД.
Отже, запропонована Переможцем продукція не відповідала вимогам тендерної документації.
Відтак тендерна пропозиція ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Особливостей, іншим законодавством України ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі UA-2025-01-14-009222-a, що полягає у акцепті пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" (код ЄДРПОУ - 38673495), яка не відповідає умовам тендерної документації та містить недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2025-01-14-009222-a ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" (код ЄДРПОУ - 38673495) та привести у відповідність законодавству процедуру закупівлі UA-2025-01-14-009222-a.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
8f01937760b242a2a6de088347e1d888
Заголовок пункту скарги:
ІV. Стосовно надання Переможцем процедури закупівлі недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, в частині інформації щодо технічних характеристик продукції відповідно до технічних умов на їх виготовлення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних сканованих документів та/або електронних документів з:
…..
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, вимогам, встановленим замовником, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби - планами, кресленнями, малюнками чи описом предмета закупівлі) (з урахуванням вимог, викладених в п. 9 цього Розділу) – відповідно до Додатку №5;
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (з урахуванням вимог, викладених в п. 10 цього Розділу) (у разі встановлення даної вимоги) – відповідно до Додатку №5;
….
- іншою інформацією та документами, що можуть бути надані в тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї – відповідно до Додатку №5.
Окрім того, підпунктом 9 розділу 3 ТД передбачено, що Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель документи та інформацію, визначені в Додатку №5, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником.
Додаток №5 до ТД містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема:
Папка №4 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність технічних і якісних характеристик, ступеня локалізації виробництва предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, вимогам встановленим замовником, відповідність заходам із захисту довкілля, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (з урахуванням вимог, викладених в пп. 9, 10, 14 Розділу 3 тендерної документації)»:
Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель технічні документи, які підтверджують відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним та якісним вимогам:
- Сертифікати або паспорти якості виробника на кожне найменування продукції.
Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" були надані (сторінки 1-6 файлу «Сертифікати якості виробника.pdf»):
- сертифікат №1461024 на Емаль алкідна ПФ-115 універсальна, колір RAL 1024 Бежева;
- сертифікат №1460024 на Емаль алкідна ПФ-115 універсальна, колір сірий;
- сертифікат №1462024 на Емаль алкідна ПФ-115 універсальна, колір жовтий;
- сертифікат №1463024 на Емаль алкідна ПФ-115 універсальна, колір зелений;
- сертифікат №1464024 на Емаль алкідна ПФ-115 універсальна, колір червоний;
- сертифікат №1465024 на Емаль алкідна ПФ-115 універсальна, колір чорний.
Дані сертифікати якості містять аналогічну інформацію щодо значень показників, яким має відповідати запропонована ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" Емаль алкідна ПФ-115 універсальна, відповідно до ТУ У 19428284.001-2000, а саме:
Одночасно ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" у складі тендерної пропозиції надало безпосередньо технічні умови, відповідно до яких виготовляється запропонована ним продукція, зокрема, ТУ У 19428284.001-2000 (файл «ТУ ПФ-115 алкідна зі змінами 1-7.pdf»).
При цьому дані технічні умови містять нормативні значення показників для Емалей алкідних універсальних ПФ-115 (сторінки 54-55 файлу «ТУ ПФ-115 алкідна зі змінами 1-7.pdf»), які відрізняються від тих, що зазначені у сертифікатах, також наданих ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" у складі тендерної пропозиції, а саме:
Окрім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" був наданий сертифікат №2062021 на Грунтовку акрилова глибокого проникнення LuxLine (сторінка 7 файлу «Сертифікати якості виробника.pdf»), який містить наступну інформацію щодо значень показників, яким вона має відповідати відповідно до ТУ У 24.3-13422783-002-2010, а саме:
Однак інформація щодо нормативних значень показників, яким має відповідати запропонована «Грунтовка акрилова глибокого проникнення LuxLine», що містяться безпосередньо в ТУ У 24.3-13422783-002:2010, що також були надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" (сторінка 46 файлу «ТУ зі зімінами 1-6 ВДП.pdf»), відрізняється від сертифікату №2062021, а саме:
Наголошуємо, що нормативні показники визначаються технічними умовами для продукції в цілому та не змінюються від партії до партії.
Відтак інформація щодо нормативних значень показників запропонованої ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" продукції, а саме Емалей алкідних ПФ-115 універсальних та Грунтовки акрилової глибокого проникнення LuxLine, що міститься в наданих Переможцем у складі тендерної пропозиції сертифікатах №1461024, №1460024, №1462024, №1463024, №1464024, №1465024 та №2062021 є недостовірною, а отже і самі сертифікати є такими.
Вказане твердження Скаржника підтверджується іншими документами, наданими ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" у складі тендерної пропозиції, а саме: ТУ У 24.3-13422783-002:2010 (файл «ТУ зі зімінами 1-6 ВДП.pdf») та ТУ У 19428284.001-2000 (файл «ТУ ПФ-115 алкідна зі змінами 1-7.pdf»).
Документи, які надаються на підтвердження про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції (в даному випадку сертифікати) є суттєвою інформацією для визначення результатів процедури закупівлі, тим паче, що невідповідність або відсутність такої інформації та/або документів навіть не підлягають усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи зазначене тендерна пропозиція ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей оскільки Переможець надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі.
Акцепт пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР", яка не відповідає вимогам тендерної документації призвів до порушення прав ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», яке полягає в наступному.
Кожен з учасників вправі розраховувати на однаковий, неупереджений та об’єктивний підхід до оцінки як його пропозиції, так і пропозиції іншого учасника. Зазначене гарантується ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує здійснювати закупівлі, зокрема, з дотриманням принципів:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Крім того, відповідно до ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Проте, акцепт пропозиції Переможця, що не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству призводить до порушення принципів проведення закупівель; порушує право учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та неупереджений вибір переможця.
До того ж, порушено майнові права суб’єкта оскарження адже позбавлено ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» права на отримання доходу.
…..
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, вимогам, встановленим замовником, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби - планами, кресленнями, малюнками чи описом предмета закупівлі) (з урахуванням вимог, викладених в п. 9 цього Розділу) – відповідно до Додатку №5;
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (з урахуванням вимог, викладених в п. 10 цього Розділу) (у разі встановлення даної вимоги) – відповідно до Додатку №5;
….
- іншою інформацією та документами, що можуть бути надані в тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї – відповідно до Додатку №5.
Окрім того, підпунктом 9 розділу 3 ТД передбачено, що Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель документи та інформацію, визначені в Додатку №5, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником.
Додаток №5 до ТД містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема:
Папка №4 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність технічних і якісних характеристик, ступеня локалізації виробництва предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, вимогам встановленим замовником, відповідність заходам із захисту довкілля, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (з урахуванням вимог, викладених в пп. 9, 10, 14 Розділу 3 тендерної документації)»:
Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель технічні документи, які підтверджують відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним та якісним вимогам:
- Сертифікати або паспорти якості виробника на кожне найменування продукції.
Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" були надані (сторінки 1-6 файлу «Сертифікати якості виробника.pdf»):
- сертифікат №1461024 на Емаль алкідна ПФ-115 універсальна, колір RAL 1024 Бежева;
- сертифікат №1460024 на Емаль алкідна ПФ-115 універсальна, колір сірий;
- сертифікат №1462024 на Емаль алкідна ПФ-115 універсальна, колір жовтий;
- сертифікат №1463024 на Емаль алкідна ПФ-115 універсальна, колір зелений;
- сертифікат №1464024 на Емаль алкідна ПФ-115 універсальна, колір червоний;
- сертифікат №1465024 на Емаль алкідна ПФ-115 універсальна, колір чорний.
Дані сертифікати якості містять аналогічну інформацію щодо значень показників, яким має відповідати запропонована ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" Емаль алкідна ПФ-115 універсальна, відповідно до ТУ У 19428284.001-2000, а саме:
Одночасно ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" у складі тендерної пропозиції надало безпосередньо технічні умови, відповідно до яких виготовляється запропонована ним продукція, зокрема, ТУ У 19428284.001-2000 (файл «ТУ ПФ-115 алкідна зі змінами 1-7.pdf»).
При цьому дані технічні умови містять нормативні значення показників для Емалей алкідних універсальних ПФ-115 (сторінки 54-55 файлу «ТУ ПФ-115 алкідна зі змінами 1-7.pdf»), які відрізняються від тих, що зазначені у сертифікатах, також наданих ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" у складі тендерної пропозиції, а саме:
Окрім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" був наданий сертифікат №2062021 на Грунтовку акрилова глибокого проникнення LuxLine (сторінка 7 файлу «Сертифікати якості виробника.pdf»), який містить наступну інформацію щодо значень показників, яким вона має відповідати відповідно до ТУ У 24.3-13422783-002-2010, а саме:
Однак інформація щодо нормативних значень показників, яким має відповідати запропонована «Грунтовка акрилова глибокого проникнення LuxLine», що містяться безпосередньо в ТУ У 24.3-13422783-002:2010, що також були надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" (сторінка 46 файлу «ТУ зі зімінами 1-6 ВДП.pdf»), відрізняється від сертифікату №2062021, а саме:
Наголошуємо, що нормативні показники визначаються технічними умовами для продукції в цілому та не змінюються від партії до партії.
Відтак інформація щодо нормативних значень показників запропонованої ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" продукції, а саме Емалей алкідних ПФ-115 універсальних та Грунтовки акрилової глибокого проникнення LuxLine, що міститься в наданих Переможцем у складі тендерної пропозиції сертифікатах №1461024, №1460024, №1462024, №1463024, №1464024, №1465024 та №2062021 є недостовірною, а отже і самі сертифікати є такими.
Вказане твердження Скаржника підтверджується іншими документами, наданими ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" у складі тендерної пропозиції, а саме: ТУ У 24.3-13422783-002:2010 (файл «ТУ зі зімінами 1-6 ВДП.pdf») та ТУ У 19428284.001-2000 (файл «ТУ ПФ-115 алкідна зі змінами 1-7.pdf»).
Документи, які надаються на підтвердження про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції (в даному випадку сертифікати) є суттєвою інформацією для визначення результатів процедури закупівлі, тим паче, що невідповідність або відсутність такої інформації та/або документів навіть не підлягають усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи зазначене тендерна пропозиція ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей оскільки Переможець надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі.
Акцепт пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР", яка не відповідає вимогам тендерної документації призвів до порушення прав ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», яке полягає в наступному.
Кожен з учасників вправі розраховувати на однаковий, неупереджений та об’єктивний підхід до оцінки як його пропозиції, так і пропозиції іншого учасника. Зазначене гарантується ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує здійснювати закупівлі, зокрема, з дотриманням принципів:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Крім того, відповідно до ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Проте, акцепт пропозиції Переможця, що не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству призводить до порушення принципів проведення закупівель; порушує право учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та неупереджений вибір переможця.
До того ж, порушено майнові права суб’єкта оскарження адже позбавлено ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» права на отримання доходу.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Особливостей, іншим законодавством України ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі UA-2025-01-14-009222-a, що полягає у акцепті пропозиції ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" (код ЄДРПОУ - 38673495), яка не відповідає умовам тендерної документації та містить недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2025-01-14-009222-a ТОВ "ДЛФЗ "СПЕКТР" (код ЄДРПОУ - 38673495) та привести у відповідність законодавству процедуру закупівлі UA-2025-01-14-009222-a.