-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сіль промислова кам’яна 3 помелу з доставкою
Сіль промислова кам’яна 3 помелу з доставкою
Торги відмінено
1 365 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 826.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 826.00 UAH
Період уточнення:
14.01.2025 11:23 - 19.01.2025 00:00
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
ff20ca430d3443a080451dcd7b279f6a
Дата опублікування:
17.01.2025 10:42
Опис:
Прошу внести зміни та усунути дискримінаційні умови, щодо надання оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше ніж за 10 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до чинного законодавства, уповноваженим органом який здійснює адміністрування податків та зборів є Державна фіскальна служба України (далі – ДФС). Виконання покладених на ДФС завдань здійснюється зокрема через територіальні органи ДФС. Перелік територіальних органів ДФС затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 311.
Контролюючі органи мають право запитувати та вивчати під час проведення перевірок первинні документи, що використовуються в бухгалтерському обліку, регістри, фінансову, статистичну та іншу звітність, пов’язану з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів, виконанням вимог законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи (п.п. 20.1.6 п. 20.1 ст. 20 ПКУ).
Абзацом першим п. 85.2 ст. 85 ПКУ визначено, що платник податків зобов’язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов’язані з предметом перевірки. Такий обов’язок виникає у платника податків після початку перевірки.
Окрім того, контролюючі органи мають право отримувати безоплатно від платників податків, а також від установ Національного банку України, банків та інших фінансових установ довідки у порядку, встановленому Законом України «Про банки і банківську діяльність» та ПКУ, довідки та/або копії документів про наявність банківських рахунків, а на підставі рішення суду – інформацію про обсяг та обіг коштів на рахунках, у тому числі про ненадходження в установлені строки валютної виручки від суб’єктів господарювання, інформацію про договори боржника про зберігання цінностей або надання боржнику в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа, що охороняється банком (п.п. 20.1.5 п. 20.1 ст. 20 ПКУ).
Враховуючи вище викладене, а також Податковий кодекс України, ДФС в тому числі, її територіальні органи та/або контролюючі органи володіють інформацією про відкритті рахунки в установах банків і як наслідок інформації про самі банки в яких Учасник торгів має рахунки. На підставі вище викладеного, а також положень Податкового кодексу України відповідно до яких контролюючі органи на виконання своїх функцій надають адміністративні послуги платникам податків, зборів та платежів, уповноваженим органам, який здійснює адміністрування податків та зборів можу бути видана довідка (або іншого документ) із зазначенням про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, в якому Учасник торгів має рахунки.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно – правових актів не передбачено надання органами Державної фіскальної служби України довідок (або іншого документу) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах.
Враховуючи викладене, Замовник порушує вимоги абзацу п’ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5, та частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінація учасників.
Аналогічна позиція підтримується АМКУ, який своїм рішенням № 613-р/пк-ск від 29.04.2015 року задовольнив скаргу та зобовьязав Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний Учаснику, такі зміни будуть внесені
Дата відповіді:
17.01.2025 11:27
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
3fbf310aeade4277b07c66fdf51f2c7c
Дата опублікування:
16.01.2025 16:19
Опис:
Шановний замовнику.
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації У складі пропозиції надається атестат акредитації органу/органів, якими було видано сертифікат відповідності та протокол випробувань. В сертифікатах відповідності мають бути вказані реквізити виробника, номер та дата довіреності від виробника Товару, якою виробник Товару надає повноваження Учаснику на проведення випробувань.
Звертаємо увагу, що відповідно до Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" не встановлено обов'язкових вимог до сертифікату відповідності, а саертифікація продукції відбувається на доьровільній основі.
Форма сертифікату відповідності стандартна та не містить графи "доручення від виробника на проведення досліджень"
Крім того, відповідно до п. 5. ст . 25 ЗУ Про технічні регламенти та оцінку відповідності" Забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів. Звертаємо увагу, що чинним законодавством не встановлено вимогу щодо проведення оцінки відповідності солі виключно в акредитованих лабораторіях.
Отже, учасник, що має сертифікат та протокол відповідності, виданий лабораторією і в якому не зазаначено дані довіреності від виробника товару не зможе прийняти участь в процедурі закупівлі.
Просимо внести зміни в тенедрну документацію та виключити вимоги щодо надання сертифікатів відповідності із з азначенням довіренсті виробника.
Звертаємо увагу, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідь:
Шановний Учаснику, такі зміни будуть внесені
Дата відповіді:
17.01.2025 11:26