• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KV05A_26_TS «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування)

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обовязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.

Завершена

2 364 031.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 820.15 UAH
Період уточнення: 13.01.2025 11:04 - 26.01.2025 00:00
Відповідь надана

акт візуального огляду об’єкта

Номер: a53f867a58fe41dca9b10e75947bf623
Дата опублікування: 24.01.2025 10:32
Опис: Вимогами тендерної документації передбачено, що «Учасник у складі пропозиції надає акт візуального огляду об’єкта на місці виконання робіт за підписами представників Виконавця та Замовника (у довільній формі), з обов’язковим посиланням на ідентифікатор закупівлі, де повинно бути вказано, що Виконавець, провівши огляд об’єкту, підтверджує фактичну спроможність виконати роботи/надати послуги згідно технічного завдання» (пп. 2.1 п. 2 додатку 8 тендерної документації). Яким чином можна виконати вказану вимогу, якщо контактна особа 24.01.2025 під час телефонної розмови уникає можливості для проведення огляду і складання відповідного акту за його результатами? Більше того контактна особа завчасно вимагає надати інформацію про потенційного виконавця, який бажає здійснити огляд, що суперечить засадам публічних закупівель, та ставить у нерівне, дискримінаційне становище «невигідних» замовнику учасників закупівель. Прохання терміново надати відповідь та усунути дискримінаційні вимоги, які стають на заваді учасникам процедури закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Саме ця умова є обов’язковою. Умови тендерної документації затверджені Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України тому вносити зміни до затвердженої тендерної документації заборонено, у разі зміни тендерної документації в порушення вимог затверджених Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ) фінансування на ці проєкти буде заблоковано ООН. Щодо уникнення Замовником можливості для проведення огляду і складання відповідного акту за його результатами є неправдивою інформацією по суті.
Дата відповіді: 27.01.2025 08:58
Відповідь надана

Щодо акта огляду

Номер: b87472197e034156a1ae56396ab768b2
Дата опублікування: 23.01.2025 14:17
Опис: У підпункті 2.1 пункту 2 додатку 8 до тендерної документації вказано таке: « п. 5.1.6. Учасник у складі пропозиції надає акт візуального огляду об’єкта на місці виконання робіт за підписами представників Виконавця та Замовника (у довільній формі), з обов’язковим посиланням на ідентифікатор закупівлі, де повинно бути вказано, що Виконавець, провівши огляд об’єкту, підтверджує фактичну спроможність виконати роботи/надати послуги згідно технічного завдання». Вимога є дискримінаційною, оскільки з незалежних від учасника підстав замовник може не підписати акт візуального огляду об’єкта, що надалі може стати підставою для відхилення пропозицій такого учасника. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати підписаний замовником акт огляду візуального огляду об’єкта, що є дискримінаційним щодо інших учасників, зокрема з огляду на те, що передбачає фактичне розкриття для замовника переліку потенційних учасників до проведення торгів, що порушує процедуру і сутність проведення публічної закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, вимога щодо необхідності попереднього візуального огляду об’єкта та надання у складі тендерної пропозиції акту візуального огляду об’єкта, підписаного замовником і учасником (виконавцем), свідчить про дискримінаційні умови, суттєво обмежує право учасників в участі у закупівлі і ставить таку участь в залежність від рішень і дій замовника, а також порушує принцип не розкриття для Замовника переліку учасників до завершення торгів. Окремо зауважуємо, що у пункті 1 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено, зокрема, наступне: « У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обовязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.». Керівні принципи імплементації Програми розміщено на сайті Міністерства розвитку громад та територій України у підрозділі «Проєкти ЄІБ "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України" та "Програма з відновлення України"» розділу «Діяльність», а саме за посиланням: https://mtu.gov.ua/content/proekti-eib-nadzvichayna-kreditna-programa-dlya-vidnovlennya-ukraini-ta-programa-z-vidnovlenngya-ukraini.html. Проте, Керівні принципи імплементації Програми не містять вимог, зазначених у підпункті 2.1 пункту 2 додатку 8 до тендерної документації. Отже, вимога, визначена у підпункті 2.1 пункту 2 додатку 8 до тендерної документації щодо необхідності надати у складі тендерної пропозиції акта візуального огляду об’єкта на місці виконання робіт, за підписами представників Виконавця та Замовника, має бути видалена як дискримінаційна та як така що не відповідає Керівним принципам імплементації Програми.
Відповідь: Шановний учаснику. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Саме ця умова є обов’язковою. Умови тендерної документації затверджені Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України тому вносити зміни до затвердженої тендерної документації заборонено, у разі зміни тендерної документації в порушення вимог затверджених Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ) фінансування на ці проєкти буде заблоковано ООН.
Дата відповіді: 27.01.2025 08:53
Відповідь надана

банківська гарантія

Номер: e1655853497b4ac0bdbc8f944531b9e0
Дата опублікування: 21.01.2025 20:04
Опис: відповідно до тендерної документації, Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4. цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Управління UA958201720344201016400015739, ЄДРПОУ 44039000. Проте розділ ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" не містить підпункту 3.4.2 пункту 3.4 цього ж розділу. Внесіть відповідні зміни в тендерну документацію для розуміння Учасниками підстав неповернення тендерного забезпечення.
Відповідь: Шановний учаснику, зміни внесено
Дата відповіді: 24.01.2025 17:50
Відповідь надана

працівники

Номер: f417098e53f142df80bd23a2280ed4ce
Дата опублікування: 17.01.2025 20:51
Опис: Відповідно до п.5.1.2. п. 5 Розділу ІІІ, Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом. Надайте роз'яснення, яким документом Учасник повинен підтвердити відповідність пропозиції цьому пункту?
Відповідь: Учасник повинен підтвердити відповідність пропозиції пункту 5.1.2. Розділу ІІІ - надати довідку в довільній формі.
Дата відповіді: 21.01.2025 08:26
Відповідь надана

фінзвітність

Номер: 2c031d7da9b04a8d88e86d54d3b74084
Дата опублікування: 17.01.2025 20:16
Опис: Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника). Також тендерною документацією визначено, що Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Проте, відповідно до чинного законодавства фінансова звітність за 2024 рік подається не пізніше 28 лютого 2025 року. У зв’язку з навденим, просимо надати роз’яснення чи буде вважатися відповідністю зазначеним вище вимогам подання у складі пропозиції фінансової звітності за 2019-2023 роки та лист пояснення щодо неподання фінзвітності за 2024 рік?
Відповідь: Так, буде вважатися відповідністю зазначеним вище вимогам подання у складі пропозиції фінансової звітності за 2019-2023 роки та лист пояснення щодо неподання фінзвітності за 2024 рік
Дата відповіді: 21.01.2025 08:28