• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KV05A_26_TS «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування)

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обовязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.

Завершена

2 364 031.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 820.15 UAH
Період оскарження: 13.01.2025 11:04 - 26.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дії Замовника в межах публiчної закупiвлi UA-2025-01-13-002855-a

Номер: 3879837be85243b6afd516728a109390
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-13-002855-a.a1
Назва: Скарга на дії Замовника в межах публiчної закупiвлi UA-2025-01-13-002855-a
Скарга:
Дата розгляду скарги: 18.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.02.2025 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.02.2025 13:13
Дата виконання рішення Замовником: 20.02.2025 13:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: 18.02.2025 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 2479-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція "Стратегія регіонального розвитку" (код ЄДРПОУ: 35829997) від 07 лютого 2025 № UA2025-01-13-002855-a.a1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядк проведення Процедури закупівлі, Комісія постановила Зобов'язати УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ: 44039000) скасувати рішення про визначення державного підприємства "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ" (код ЄДРПОУ: 35691621) переможцем процедури закупівлі — "Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KV05A_26_TS "Реконструкція будівлі "Вишнівського ліцею "ІДЕАЛ" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області" за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області" (Корегування)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-13-002855-a..
Автор: ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку", Юрій Рубан +380983163767, +380978169537 marinarabota1@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4cafef81ac2b4166839d28ee40a00796
Заголовок пункту скарги: Підставою для подання скарги є прийняття рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися після оцінки тендерних пропозицій, якими порушено вимоги ч. 1 та ч. 5 ст. 5 т Закону України «Про публічні закупівлі».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Зокрема, Замовником прийнято протиправне рішення про визнання переможцем
закупівлі UA-2025-01-13-002855-a ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА", що знайшло своє
відображення у наступному.
За рішенням уповноваженої особи від 15.10.2024 року № 58 оголошено проведення
процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних

закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про
публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90
днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня
2022 року № 1178, за предметом Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
(Технічний нагляд) за об’єктом KV05A_26_TS «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею
«ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул.
Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування) , згідно коду ДК
021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами, унікальний номер оголошення про
проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-
13-002855-a (далі — Закупівля).
У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника
процедури закупівлі, зокрема, ДП «Укрдержбудекспертиза».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної
пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або
документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або
подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може
бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій,
повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі
закупівель та п. 10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (У разі
відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП\УЕП відповідно до
умов тендерної документації, Замовник згідно пункту 43 Особливостей розміщує у строк,
який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних
пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі
закупівель».
Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в
інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ,
виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через
електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі
закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі
закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції
учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у
тендерній пропозиції та/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ
ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до
закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення
таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Виходячи із змісту ч. 16 ст. 29 Закону учасник може завантажити саме відсутні
документи. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником
процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається
тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної
пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною
документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке
забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником
процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури
закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються
помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого
учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару,
марки, моделі тощо. Невідповідність це – відсутність частини документу та/або помилка в
документі та/або відсутність одного документа та/або відсутність всіх документів що
підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям
відповідно до статті 16 цього Закону або що підтверджують права підпису тендерної
пропозиції та/або договору про закупівлю.

Якщо дослідити зміст тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ДП
«Укрдержбудекспертиза», то можна виявити такі невідповідності в інформації та/або
документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або
подання яких передбачалося тендерною документацією.
Так відповідно до пункту 5.2. розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції –
вимагається підтвердити наявність документально підтвердженого відповідного досвіду
аналогічних договорів.
Аналогічним вважається договір на здійснення технічного нагляду нового будівництва
закладів освіти за період 2019-2025 роках класу наслідків (відповідальності) СС3. Для
підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
- сканований оригінал аналогічного договору в повному обсязі (з додатками до нього та
з усіма укладеними додатковими угодами);
- підтвердження про виконання договору в повному обсязі (акти виконання
робіт/надання послуг тощо).
В той же час, ДП «Укрдержбудекспертиза» було надано в складі тендерної пропозиції
довідку та аналогічні договори, що не відповідають вимозі тендерної документації про
надання аналогічних договорів, а саме виконання технічного нагляду на об'єктах саме нового
будівництва, а також виконання технічного нагляду на обʼєктах закладів освіти.
Замовник, виявивши невідповідності в інформації та/або документах, що подані ДП
«Укрдержбудекспертиза» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося
тендерною документацією, мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких
невідповідностей в електронній системі закупівель.
Оскільки відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з
вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не
може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних
пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури
закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в
інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної
пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Проте, всупереч зазначеному, УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було прийнято протокольне рішення від
04.02.2025 № 5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким ДП
"УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" визначено переможцем закупівлі UA-2025-01-13-002855-a.
Тобто, за відсутності підтвердження досвіду на аналогічних обʼєктах ДП
"УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" було визначено переможцем закупівлі.
Отже, аналізуючи вищезазначене вважаємо, що в діях Замовника є ознаки
необ’єктивного та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є грубим
порушенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та безумовною підставою
скасування оскаржуваного рішення.
Враховуючи наведену вище інформацію, права та законні інтереси Скаржника можуть
бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати протокольне рішення від
04.02.2025 № 5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким ДП
"УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"; визначено переможцем закупівлі UA-2025-01-13-002855-a.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір