• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 71610000-7 Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
Період уточнення: 10.01.2025 14:13 - 15.01.2025 00:00
Відповідь надана

Безпідставна вимога Замовника

Номер: 3cd9e4efc2614beaa7d9804db48d602f
Дата опублікування: 14.01.2025 17:32
Опис: В тендерній документації Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції п.2.3. зазначено, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В тендерній документації Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції п.2.4. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Вважаємо, що вимога Замовника в додатку 4 до тендерної документації п.3.8., а саме надання учасником «Копії документа про наявність у складі організації атестованої лабораторії, а саме «Сертифікату про визнання вимірювальних можливостей лабораторії» за наступними вимірювальними показниками: азоту оксиди, азоту діоксид, вуглецю оксид, температура димових газів (від 0 0С до 1000 0С), температура вимірювання теплоносія (від 0 0С до 150 0С ), тиск (розрідження)» є не законною. Законом України від 05.06.2014 р. № 1314-VII «Про метрологію та метрологічну діяльність» (надалі — Закон) (публічне посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1314-18#Text), що вступив в дію з 01.01.2016 р., проведення атестації вимірювальних лабораторій у державній метрологічній системі не передбачено. Тож отримання Сертифікату про визнання вимірювальних можливостей лабораторії є добровільним. Таким чином Замовник не має право від Учасників безпідставно вимагати документ який непередбачено жодним законом, або законодавчим актом України. Вимагаємо видалити цю вимогу.
Відповідь: Шановний Учасник, уважно розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника встановлювати кваліфікаційні критерії до учасників тендеру, зокрема щодо їх технічної та професійної спроможності. Сертифікат про визнання вимірювальних можливостей лабораторії підтверджує відповідність цим критеріям. Для виконання робіт/надання послуг згідно тендерної документації Виконавець повинен мати Сертифікат про визнання вимірювальних можливостей лабораторії. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» акредитації лабораторії є добровільна, та Замовник який зацікавлений в якісному і належному виконанні робіт/ наданні послуг з еколого-теплотехнічних випробувань вимагає від Учасника наявності сертифікації вимірювальних можливостей лабораторії, що підтверджує технічну компетентність при виконанні вимірювань. Така практика є загальноприйнятою, що мінімізує ризик отримання недостовірних результатів вимірювань та дає можливість офіційно підтверджувати свою спроможність та технічну компетентність здійснювати певні вимірювання.
Дата відповіді: 15.01.2025 16:03
Відповідь надана

Вимога Замовника, що суперечить законодавству України

Номер: 80524a2bf77f4d718030027ce97ecf37
Дата опублікування: 14.01.2025 15:48
Опис: Згідно додатку 3 до тендерної документації п.3.2. , замовник зазначає наступне: Замовник не несе відповідальності за коректність роботи приладів та обладнання під час виконання режимно-налагоджувальних робіт та не гарантує можливість залучення персоналу Замовника для будь яких процесів. Виконавець на свій розсуд повинен передбачити все необхідне обладнання та матеріали для виконання режимно-налагодувальних робіт та підготовки котла до проведення режимно-налагодувальних робіт (за потреби) без допомоги Замовника, а також залучення необхідного додаткового технічного персоналу (наприклад спеціалістів КІПіА та ін.). Перед початком роботи наладчик повинен перевірити коректність роботи всіх приладів КІПіА котельні. Та в п 3.5. замовник зазначає наступне: Під час виконання робіт Виконавцем має бути забезпечене дотримання вимог законодавства України та підзаконних актів з охорони праці, пожежної безпеки, охорони навколишнього середовища, гігієни праці. Якість робіт має відповідати вимогам Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджені наказом МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ 14.02.2007 N 71, «Правил безпеки систем газопостачання», затверджених наказом № 285 від 15.05.2015р. Відповідно до Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, п. 5.4.2. Організаційна структура і форма оперативного керування тепловим господарством суб'єкта господарювання визначається його керівництвом з огляду на конкретні умови. 5.4.3. Структура та форми керування тепловим господарством має забезпечувати: - підготовку робочих місць до ремонтних робіт і випробувань. 5.4.5. Керування тепловими установками і мережами та їх обслуговування здійснює оперативний (черговий) та оперативно-виробничий персонал. До оперативного (чергового) персоналу належать працівники, які перебувають на зміні та здійснюють керування тепловими мережами, тепловими пунктами; працівники технологічних (структурних) підрозділів, які здійснюють керування тепловими (тепловикористовувальними) установками, конденсатними станціями; диспетчери з енергопостачання. Тож як замовник не несе відповідальності за коректність роботи приладів та обладнання під час виконання режимно-налагоджувальних робіт та не гарантує можливість залучення персоналу Замовника для будь яких процесів, якщо це вказано в Правилах технічної експлуатації теплових установок і мереж які повинен виконувати виконавець? Вимагаємо видалити п. 3.2. додатку 3 до тендерної документації як такий, що прямо суперечить Правилам технічної експлуатації теплових установок і мереж
Відповідь: Шановний Учасник, уважно розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що Замовник не несе відповідальність за коректність роботи приладів та обладнання під час виконання режимно-налагоджувальних робіт (мається на увазі власне обладнання та прилади якими Виконавець буде виконувати послугу/роботу) та не гарантує можливість залучення персоналу Замовника для будь яких процесів (Виконавець для виконання режимно-налагоджувальних робіт самостійно вирішує скільки йому потрібно власних спеціалістів відповідно до об’ємів виконуваної послуги/роботи) Відповідно до правил Замовник несе відповідальність за власний персонал, власні прилади та власне обладнання, тому Замовник наголошує, що Виконавець несе відповідальність за своїх спеціалістів та гарантує коректність роботи своїх приладів які будуть використані в роботі.
Дата відповіді: 15.01.2025 16:01
Відповідь надана

Невідповідність вимог Замовника до фактичної роботи обладнання

Номер: 5b2d14ff29604e9bb6ad0658071f8445
Дата опублікування: 14.01.2025 15:29
Опис: Згідно додатку 3 до тендерної документації п.4 , замовник вимагає проведення кількості теплових навантажень (ТН) з замірами викидів та режимно-налагоджуваним процесом відповідно до потужності теплогенеруючого обладнання: водогрійні котли теплопродуктивністю до 100 кВт – 2 ТН. Але згідно технічних характеристик котлів АОГВ – 100 Е, Рівнотерм-96 та SIME RMG 100 МК вони працюють на одному тепловому навантаженні, що вказано на сайті заводів виробників та в паспортах до даного типу котлів. Тож просимо виправити цю помилку.
Відповідь: Шановний Учасник, уважно розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що теплові навантаження (ТН) вибираються в залежності від температури зовнішнього повітря для визначення ККД, викидів в атмосферу та в подальшому ця інформація буде використовуватися Замовником. Щодо котлів АОГВ-100 Е, то вони працюють в двох режимах: на 2-х та 4-х пальниках.
Дата відповіді: 15.01.2025 16:00
Відповідь надана

Вимога Замовника, яку неможливо виконати фізично

Номер: 6b5fd725a53d4e0c864e50db02e08a43
Дата опублікування: 12.01.2025 11:02
Опис: У додатку 3 до тендерної документації п.4.1. Технічні та якісні характеристики надання послуг замовник вимагає, щоб виконавець послуг надав зведення про наявність, налагодження та працездатність приладів обліку витрати палива, теплоенергії, контролю за складом викидних димових газів. Яким чином, на думку Замовника можливо перевірити працездатність приладів обліку витрати палива, якщо усі лічильники газу Замовника опломбовані газопостачальної організацією та повинні пройти метрологічну повірку? Видалить цю маячню та не копіюйте вимоги безглуздо написані іншими Замовниками.
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення Замовником прийнято рішення прибрати даний пункт вимоги з Додатку №3 та викласти його в новій редакції.
Дата відповіді: 13.01.2025 16:08
Відповідь надана

Уточнення вимог Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі

Номер: c69627e67f1345479e61746dd94c7d89
Дата опублікування: 12.01.2025 10:56
Опис: У додатку 3 до тендерної документації п.5.1. замовник вимагає: У складі пропозиції Учасник повинен надати розрахунок вартості послуг відповідно до діючих в Україні норм та правил. Розрахунок вартості окремо підтвердити шляхом надання кошторису, що розроблено кваліфікованим кошторисником в програмному комплексі «АВК» або аналогічному. Яким чином на думку Замовника Учасник повинен підтвердити, що кошторис розроблено кваліфікованим кошторисником? Учасник повинен надати разом із кошторисом чинний на момент подачі кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації та чинну ліцензію на право використання програмного комплексу «АВК» або аналогічного?
Відповідь: Шановний Учаснику, уважно розглянувши Ваше звернення Замовник повідомляє, що Учасник підтверджує розрахунок вартості послуг шляхом надання кошторису, що розроблено в програмному комплексі «АВК» В зв’язку з вищевикладеним Замовником прийнято рішення внести зміни до Додатку №3 п.5.1. тендерної документації.
Дата відповіді: 13.01.2025 16:09
Відповідь надана

Вимога Замовника, якак не стосується предмету закупівлі

Номер: 00f818d44ba7417bb0fcdf0ddf74265a
Дата опублікування: 12.01.2025 10:50
Опис: У додатку 4 до тендерної документації п.3.8. замовник вимагає надання Копії документа про наявність у складі організації атестованої лабораторії, а саме «Сертифікату про визнання вимірювальних можливостей лабораторії» за наступними вимірювальними показниками: азоту оксиди, азоту діоксид, вуглецю оксид, температура (від 0 0С до 250 0С), швидкість та об’ємна витрата. Для чого ця вимога? Якщо учасник буде надавати інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей Учасника, виконати умови Замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку № 3 до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність: газоаналізатора переносного для виконання послуг за предметом закупівлі, з наданням сканованих копій оригіналів про проходження метрологічної повірки цих пристроїв. Та як що температура відхідних газів за котлами наприклад НІІСТу-5 буде перевищувати значення у 250 град С та буде досягати 260 гард С, то вже ця лабораторія не буде відповідати вимозі Замовника? Вимагаємо прибрати цю вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що наявність сертифікату про визнання вимірювальних можливостей лабораторії засвідчує можливість у Учасника закупівлі виконання замірів повіреними приладами за відповідними вимірювальними показниками, які потрібні для проведення еколого-теплотехнічних випробувань. В зв’язку з вищевикладеним Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в п.3.8 Додатку №4
Дата відповіді: 13.01.2025 16:12
Відповідь надана

Уточнення вимог Замовника

Номер: 9731079e70ca474aa086e0b3b029204c
Дата опублікування: 12.01.2025 10:36
Опис: У додатку 4 до тендерної документації п.1.1. замовник вимагає надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей Учасника, виконати умови Замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку № 3 до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність: газоаналізатора переносного для виконання послуг за предметом закупівлі, з наданням сканованих копій оригіналів про проходження метрологічної повірки цих пристроїв. Який вид повинні мати копії оригіналів про проходження метрологічної повірки цих пристроїв у вигляді свідоцтв, або протоколів калібрування, або протоколів вимірювання? Будь ласка конкретизуйте свою вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що копії оригіналів про проходження метрологічної повірки мають бути у вигляді Свідоцтва про повірку. В зв’язку з вищевикладеним Замовником прийнято рішення внести зміни в п.1.1. Додатку №4.
Дата відповіді: 13.01.2025 16:17
Відповідь надана

Невідповідність вимог Замовника законодавству України

Номер: 40c3773041ee4287be205fc6a9d87cb4
Дата опублікування: 12.01.2025 10:25
Опис: У додатку 4 до тендерної документації п.3.7. замовник вимагає надання «Копії дозволу Держпраці (Держгірпромнагляду) України на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме – налагодження та технічне обслуговування газовикористовуючого обладнання потужністю понад 100 кВт». Відповідно до Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (публічне посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/77-2021-%D0%BF#Text) є чіткий перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Але не в групі А не в групі Б переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпекине міститься те, що вимагає Замовник, а саме: – налагодження та технічне обслуговування газовикористовуючого обладнання потужністю понад 100 кВт. Тож як бути Учасникам? Як можливо виконати вимоги Замовника, яких не існує на законодавчому рівні. Вимагаємо прибрати ці вимоги та вимагати надання Дозволу з переліком саме у відповідності до Закону робіт підвищеної небезпеки, а саме: - газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або у пожежонебезпечних зонах; - налагодження машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт.
Відповідь: Шановний Учасник, уважно розглянувши Ваше звернення Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації та викласти п.3.7. Додатку №4 в новій редакції.
Дата відповіді: 13.01.2025 16:21