• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Матеріали для благоустрою населених пунктів: сіль кам’яна з антизлежувачем для посипання доріг, сорт вищий, крупність 3, без пакування

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартіс

Завершена

2 857 998.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 579.98 UAH
Період уточнення: 09.01.2025 10:35 - 14.01.2025 00:00
Відповідь надана

вимога щодо підпису КЕП

Номер: 77a3f385371846058eaee6738700f345
Дата опублікування: 13.01.2025 12:55
Опис: Шановний замовнику. Тендерною документацією передбачено, що тенедрна пропозиція має бути підписана КЕП. Така вимога є дискримінаційною та звужує коло осіб, які зможуть взяти участь у закупівлі, зважаючи на наступне: Так, відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови КМУ № 193 від 3 березня 2020 року «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», яка є чинною на сьогоднішній день приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів в рамках пілотного проекту, що реалізується, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Але, через початок військового вторгнення багато учасників не мали змоги після 5 березня 2022 року замінити УЕП на КЕП, через що КМУ було прийнято постанови від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» та від 24.05.2022 № 617 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300», згідно з якими учасникам було дозволено під час війни використовувати УЕП замість КЕП. Згодом вказані постанови було скасовано, а Кабмін постановою № 1298 від 12.12.2023 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі — Постанова № 1298) затвердив вимоги до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг. Ця постанова набрала чинності з 31.12.2023 та є чинною по сьогоднішній день. У зв’язку з набуттям чинності Постановою № 1298 з 31.12.2023 замість КЕП можна використовувати УЕП, якщо законом не вимагається інше. Аналогічна позиція викладена і в коментарі Мінцифри на їх офіційному сайті та ознайомитись можна з нею за посиланням https://thedigital.gov.ua/news/sproshchuemo-vikoristannya-vdoskonalenikh-e-pidpisiv-uryad-ukhvaliv-postanovu --Така вимога є дискримінаційною по віднощенню до учасників, які мають УЕП. Отже, просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник, на ваше запитання щодо дискримінаційних вимог стосовно використання учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) повідомляємо, що дана вимога жодним чином не обмежує в правах потенційних учасників та не є дискримінаційною. Тому вашу вимогу не задоволено
Дата відповіді: 14.01.2025 08:38
Відповідь надана

Невірні характеристики з ДСТУ

Номер: 40331379958449c5af8960cae0eec750
Дата опублікування: 13.01.2025 12:46
Опис: Шановний замовнику! Додатком 4 до тендерної документації передбачені основні парамери товару, а також зазнаечно, що товар має відповідати ДСТУ 4246:2003 Звретаємо Вашу увагу, що ДСТУ 4246:2003 не передбачено така характеристика як колір. Така харектеристика як колір для солі ( як протиожележного матеріалу) передбачена ДСТУ 8853:2019 та допускається від білого до світло сірого ( допускається світло-коричневий, світло рожевий), а не тільки білий. Аналогічно ДСТУ 4246:2003 не передбачено зовнішній вигляд солі. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та узгодити вимоги до продукту із нормативними документами.
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник, на ваше запитання повідомляємо, що відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога про колір товару, що є предметом закупівлі, є важливою характеристикою товару для замовника, а тому вашу вимогу не задоволено.
Дата відповіді: 14.01.2025 08:50
Відповідь надана

уточнення

Номер: efa0c9ef07c941f88200e2125aa8c245
Дата опублікування: 13.01.2025 12:10
Опис: пунктом 1 Додатку 2 передбачено, що учасник має надати довідку, зокрема, про наявність власного або орендованого автотранспорту, а також надати копії документів, що засвідчують наявність відповідного автотранспорту. Учасником використовується автотранспорт, який надано в користування на умовах договору лізингу, а також учасником використовується автотранспорт на умовах договору про надання послуг перевезення. Жоден з цих договорів не передбачено умовами тендерної документації, що створює дискримінаційні умови для учасника, який має можливість та хоче прийм=няти участь у закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документиації та передбачити можливість надавти інформацію про автомобільний транспорт, який залучений на умовах лізингу або відповідно до договору про надання послуг.
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник, на ваше запитання повідомляємо, що у п.1 Додатку 2 тендерної документації передбачено вимога про наявність власного або орендованого автотранспорту та інших транспортних засобів , що будуть використовуватись Учасником для навантажувально-розвантажувальних робіт, перевезення товару, де крім власного або орендованого автотранспорту передбачена можливість використання інших транспортних засобів для навантаження/перевезення товару, а тому тендерна документації не містить прямої заборони на використання учасниками автотранспорту на умовах договору про надання послуг перевезення.
Дата відповіді: 14.01.2025 08:45