• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 7971 (79710000-4) Охоронні послуги (пультова централізована охорона 9 об’єктів, облаштованих тривожною кнопкою; пультова централізована охорона двох диспетчерських пунктів; пультова централізована охорона 26 тягових підстанцій)

Закупівля оголошена з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівлель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчується нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).

Завершена

316 241.86 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 162.00 UAH
Період уточнення: 07.01.2025 13:52 - 15.02.2025 00:00
Відповідь надана

Уточнення кваліфікаційних вимог

Номер: e376b799654e47eea5fee3fa30d1b26a
Дата опублікування: 14.02.2025 11:11
Опис: Шановний замовник, додаток №2 до тендерної документації містить вимогу щодо наявності 7 групп реагування. Просимо надати роз'яснення щодо саме такої кількості груп. Якщо групи повинні розташовуватися у кожному районі міста, в такому випадку вимагаємо внести зміни до тендерної документації, оскільки відповідно до дислокації в одному з районів м.Запоріжжя відсутні об'єкти Замовника, і розташування групи реагування у цьому районі є недоцільним.
Відповідь: Шановний учаснику! Дане питання було предметом розгляду Антимонопольного комітету України та рішенням № 916-р/пк-пз від 21.01.2025 встановлено, що дана вимога не порушує прав та законних інтересів потенційних учасників закупівлі, а отже, Замовником не вноситимуться зміни до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 14.02.2025 14:31
Відповідь надана

Щодо оприлюднення Додатку № 4 до тендерної документації в оновленійредакції

Номер: bfb60a14766d460091059e72ac31cd9c
Дата опублікування: 13.02.2025 13:22
Опис: Шановний замовнику! 13.02.2025 року Вами оприлюднено зміни до тендерної документації, зокрема інформацію, щодо оновлення Додаток № 4 "Технічна специфікація". Разом цим, Вами, на заміну, Додатку № 4 "Технічна специфікація" попередньої редакції, оприлюднено Додаток № 2 до тендерної документації. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Шановний Учаснику. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що при внесенні змін, уповноваженою особою був помилково завантажений додаток № 2, замість додатку № 4 до тендерної документації. Замовником усунута невідповідність в електронній системі закупівель. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 13.02.2025 13:49
Відповідь надана

Уточнення кваліфікаційних вимог

Номер: af08a380ff2045bab076bdd1f35ae3e0
Дата опублікування: 30.01.2025 16:24
Опис: Шановний Замовник закупівлі, п. 2.3. Додатку №2 містить вимогу щодо наявності та надання перепусток на право переміщення в умовах комендантської години для виконання службових (посадових) обов’язків, на службові транспортні засоби (не менше 7 одиниць) Учасника на території м. Запоріжжя. Відповідно до рішення ЗОВА від 11.09.2023 № 502 перепустки видаються персонально на осіб, які будуть пересуватися у комендантську годину. А перепустки на транспортні засоби видаються, відповідно до п. 15 вищезазначеного рішення, для військовій частині Збройних Сил, Національній гвардії, Держспецтрансслужбі, Держприкордонслужбі, установі Національної поліції, Служби безпеки України, Державної фіскальної служби, Державної митної служби, Державної служби надзвичайних ситуацій для проїзду по території України під час воєнного стану та дії комендантської години. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас уточнити, які саме перепустки необхідно надати учаснику для підтвердження кваліфікаційного критерію.
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення, підприємство «Запоріжелектротранс» повідомляє наступне. Пунктом 2.3 пункту 2 Таблиці Розділу 1 Додатку 2 «Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» встановлена вимога: «2.3. Послуги повинні надаватися цілодобово. На підтвердження надати: - оригінал або скановану копію перепусток на право переміщення в умовах комендантської години для виконання службових (посадових) обов’язків, на службові транспортні засоби (не менше 7 одиниць) Учасника на території м. Запоріжжя, які плануються залучатися для надання послуг з метою забезпечення безперебійного надання послуг за укладеним договором або Учасник може надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає посилання на законодавчі акти/підстави щодо здійснення такої діяльності без спеціальних на те дозволів чи перепусток;…». Відповідно до рішення ухваленого на Раді оборони Запорізької області, за повідомленням Запорізької обласної військової адміністрації, запроваджена та діюча комендантська година, з 01 березня 2024 року буде починається о 24:00 і завершуватись о 05:00 годині ранку. Послуги з охорони об’єктів Замовника повинні надаватися цілодобово. Замовник повинен пересвідчитись у спроможності Учасників забезпечити безперебійне надання послуг за укладеним договором - надавати послуги цілодобово з використанням автомобільного транспорту (не менше 7 одиниць). Замовник має пересвідчитись чи можуть Учасники виконувати послуги за договором у період комендантської години. Встановлюючи вищевказану вимогу Замовник має на увазі надання Учасниками в складі своєї тендерної пропозиції сканованих копій перепусток на право переміщення в умовах комендантської години для виконання службових (посадових) обов’язків, на службові транспортні засоби (не менше 7 одиниць) Учасника на території м. Запоріжжя, які плануються залучатися для надання послуг з метою забезпечення безперебійного надання послуг за укладеним договором або Учасник може надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає посилання на законодавчі акти/підстави щодо здійснення такої діяльності без спеціальних на те дозволів чи перепусток. Пунктом 1 Розпорядження Запорізької обласної військової Адміністрації (далі за текстом – ЗОВА) від 11.09.2023 № 502 «Про затвердження Порядку виготовлення, видачі, заміни, зберігання та повернення перепусток на території Запорізької області під час дії комендантської години» затверджений «Порядок виготовлення, видачі, заміни, зберігання та повернення перепусток на території Запорізької області під час дії комендантської години» (далі за текстом – Порядок). Пунктом 3 Порядку визначено: «3. Для забезпечення контролю за здійсненням заходів під час запровадження комендантської години створюється система пропускного режиму та за рішенням коменданта м. Запоріжжя (за погодженням з військовим командуванням) видаються Перепустки двох видів – Перепустка особи та Перепустка на транспортний засіб. Зразок та опис бланку Перепустки особи містять додатки 1 та 2 до Порядку. Зразок та опис бланку Перепустки на транспортний засіб містять додатки 3 та 4 до Порядку.». Пунктом 6 Порядку визначено: «6. Забороняється перебування під час дії комендантської години, у визначений період доби на вулицях і в інших громадських місцях, осіб та рух транспортних засобів». Пунктом 15 Порядку визначено порядок отримання перепусток на транспортний засіб для проїзду по території України під час воєнного стану та дії комендантської години. Порядок не забороняє Учасникам отримання перепустки на переміщення автотранспортного засобу на період дії комендантської години саме в місті Запоріжжі, а інакше як Учасник буде виконувати умови договору з використанням автотранспортного засобу, з огляду на положення пункту 6 Порядку: «Забороняється перебування під час дії комендантської години, у визначений період доби на вулицях і в інших громадських місцях … рух транспортних засобів» та пункту 8 «Порядку здійснення заходів під час запровадження комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування в окремих місцевостях, де введено воєнний стан», запровадженого Постановою КМУ від 08 липня 2020 р. № 573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану», де визначено: «На території, де запроваджено комендантську годину, забороняється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях осіб без виданих перепусток, а також рух транспортних засобів». Також Учасники можуть надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначене посилання на законодавчі акти/підстави щодо здійснення такої діяльності без спеціальних на те дозволів чи перепусток. В частині наявності в Учасників перепусток на осіб (виконавців учасника), які будуть пересуватися у комендантську годину, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 03.02.2025 15:06
Відповідь надана

Шодо кваліфікаційних вимог

Номер: 5b64515c2a2b43c49db359618cc61290
Дата опублікування: 08.01.2025 13:08
Опис: Шановний Замовник, п.1.3. Додатку №2 містить вимогу щодо наявності у Учасника правових підстав щодо застосування працівниками мобільних груп вогнепальної нарізної короткоствольної зброї. Просимо дати розгорнуте обгрунтування, із посиланням на статті чинного законодавства, щодо наявності саме "вогнепальної нарізної короткоствольної зброї". Звертаємо увагу що вказана вимога є дискримінаційною та суттєво (до одного) звужує коло потенційних учасників. У разі ненадання обгрунтованої відповіді, будемо вимушені звернутися до органу оскарження щодо скасування дискримінаційної вимоги. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення, підприємство «Запоріжелектротранс» повідомляє наступне. Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» розпорядженням голови Запорізької обласної військової адміністрації № 167 від 01.04.2024 визначено критично важливим підприємством для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період у Запорізькій області. Тому всі об’єкти, які перебувають на балансі Замовника є критично важливими для належного функціонування підприємства. За умовами тендерної документації більшість об’єктів (26 з 37) на яких здійснюватиметься пультова централізована охорона – це тягові підстанції, в яких знаходиться дороговартісне обладнання та кабель. Отже, збереження майна територіальної громади міста Запоріжжя – є для Замовника вкрай важливим. При проведенні відкритих торгів з особливостями підприємство "Запоріжелектротранс" керується Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178 із змінами. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так, Замовником в тендерній документації встановлений кваліфікаційний критерій -наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наведені посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, не має на меті дискримінацію жодного з учасників. При посиланні на конкретну марку предмета закупівлі, торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Під «еквівалентом» маються на увазі суб’єкти господарювання, послуги яких повністю відповідають технічним, якісним, кількісним вимогам. Так еквівалентом поліції охорони можуть бути підрозділи Національної гвардії України, кожний з яких також є окремою самостійною юридичною особою, які можуть приймати участь у процедурах закупівлі самостійно, мають для цього відповідні Ліцензії МВС на охоронну діяльність та вогнепальну зброю. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: "Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона "не має об'єктивного і розумного виправдання", тобто якщо вона не переслідує "законної мети" або відсутня "розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети". Отже, за дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто "дискримінація" у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Звертаємо Вашу увагу, що війна внесла свої корективи у позиції громадян та посадовців, якщо до повномасштабного військового вторгнення рф більшість посадовців та громадян України були проти легалізації вогнепальної зброї, то реалії війни суттєво змінили їх думки та позицію з цього приводу. У перші дні повномасштабної війни, у Києві, Харкові, Запоріжжі та деяких інших містах України, на околиці яких вдерлися російські окупанти, цивільним добровольцям за спрощеною процедурою роздали десятки тисяч автоматів та мільйони патронів для збройного опору ворогу. Роздачу бойової зброї громадянам у лютому 2022 року влада нашвидкуруч легалізувала, ухваливши закон «Про забезпечення участі цивільних осіб у захисті України». Слід зазначити, що питання безпеки перевезень пасажирів міським електротранспортом є особливо актуальним у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України. Вимоги щодо наявності в Учасника короткоствольної нарізної вогнепальної зброї та правових підстав її застосування відповідно до чинного законодавства зумовлені також тим, що Запорізька міська територіальна громада наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 року № 309 віднесена до територій, на яких ведуться бойові дії та до територій можливих бойових дій. У зв’язку з чим на території м. Запоріжжя збільшилось кількість випадків незаконного розповсюдження зброї та вибухівки, почастішала кількість злочинів, пов’язаних з незаконним обігом зброї та вибухівки. Відтак виникає необхідність забезпечення безпечного надання послуг з боку працівників Виконавця. Постанова КМУ № 97 від 11.02.2013 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» та «Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності» затверджені Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015 року, не містять вичерпний перелік засобів матеріально-технічного забезпечення суб’єктів охоронної діяльності, а також прийняті та розроблені у мирний час та не враховують наразі існуючих обставин воєнного стану в країні та критичне ставлення до питання безпеки перевезень пасажирів міським електротранспортом, яке є актуальним у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України. Зважаючи на викладене зазначаємо, що вищевказані вимоги не використовуються Замовником як обмеження і не призводить до дискримінації Учасників. Оскільки наявність ресурсів матеріально-технічного забезпечення передбачається можливість підтвердити як безпосередньо у Учасника, так і шляхом залучення на договірних засадах у користування або залучення відповідного обладнання у співвиконавців. Тому, встановлений Замовником критерій «наявність вогнепальної нарізної короткоствольної зборої» не є дискримінаційним, оскільки не обмежує коло учасників. Звертаємо увагу, що Замовник при здійсненні публічних закупівель товарів, робіт та послуг, керується чинним законодавством у сфері публічних закупівель та відстоює інтереси держави. Дана вимога жодним чином не має дискримінаційного характеру відповідно до законодавства України. Зазначений факт є необхідністю для забезпечення Замовником одного з покладених на нього обов’язків - збереження цілісності майна територіальної громади міста Запоріжжя, протягом строку цілодобової експлуатації. Вимога Замовника щодо наявності у працівників Учасника права на носіння та використання (застосування) вогнепальної зброї не суперечить чинному законодавству, не є дискримінаційною та не обмежує можливостей жодного Учасника забезпечувати своїх працівників зброєю, не забороненою чинним законодавством України та мати взаємодію з органами поліції щодо припинення можливих правопорушень на об’єктах Замовника. Замовник - Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс", є підприємством з комунальною формою власності, а відтак при формуванні вимог до предмету закупівлі та якісних характеристик предмету закупівлі керується метою отримати найбільш якісні послуги, протидіяти ворогу, та мати ефективні засоби протидиверсійних заходів з використанням спеціальних підрозділів. У зв’язку з вищенаведеним вважаємо Вашу вимогу безпідставною та такою що не підлягає задоволенню.
Дата відповіді: 13.01.2025 13:02