-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт приміщень бактеріологічного відділу лабораторного блоку комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області "Ізмаїльська міська центральна лікарня" за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, пр. Миру, 1, нежитлове приміщення №1
Завершена
15 098 875.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150 988.75 UAH
мін. крок: 1% або 150 988.75 UAH
Період уточнення:
06.01.2025 19:03 - 18.01.2025 00:00
Відповідь надана
щодо аналогічного договору
Номер:
4464c75c3d684394a9b3026b200d7a10
Дата опублікування:
13.01.2025 13:02
Опис:
Шановний Замовнику!
Чи є обов’язковим виконання аналогічного договору в певний період, наприклад, протягом останніх років, враховуючи специфіку та актуальність умов закупівлі?
Дякуємо за Вашу увагу та очікуємо на відповідь!
Відповідь:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Для підтвердження виконання аналогічного договору (договорів), аналогічним вважається виконаний договір на капітальний ремонт та/або реконструкцію та/або реставрацію приміщень / будівель медичного призначення за останні три роки (2022 – 2024 роки).
Крім того, звертаємо увагу, що всі документи мають бути оформлені та надані у складі тендерної пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації.
Відповідні уточнення будуть внесені до тендерної документації найближчим часом.
Дата відповіді:
14.01.2025 10:55
Відповідь надана
технічне завдання
Номер:
35fa3c705aba4e40b90c084418ea6a81
Дата опублікування:
09.01.2025 13:00
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону.
У розумінні Закону технічна специфікація при закупівлі робіт — це встановлена замовником сукупність технічних умов, що необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. Вона повинна містити опис усіх необхідних характеристик робіт та матеріалів (устаткування), що закуповуються та містити опис конкретного технологічного процесу виконання необхідних робіт.
Відповідно до абз. 3 пункту 5.1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», яка є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії:
«Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію».
У зв’язку із вищенаведеним, враховуючи чинне законодавство, з метою визначення найбільш економічної ціни предмета закупівлі, просимо внести зміни у Додаток 2 Тендерної документації технічне завдання (технічна специфікація), а саме: додатково до відомості обсягів робіт опублікувати відомість ресурсів до неї.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 року на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
При цьому відповідно до пункту 4 розділу І “Загальні положення” Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (зі змінами) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Відповідно до абзацу 4 пункту 5.1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»:
«Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови».
Отже, при закупівлі окремих видів капітальних ремонтів (а до таких, відповідно до пункту 8.4. ДБН А.2.2-3-2014, відносяться капітальні ремонти, пов’язані виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва) — допускається надання тільки дефектного акту, у якому визначені фізичні об’єми будівельних робіт та умови їх виконання.
Приймаючи до уваги, що об’єкт (бактеріологічний відділ лабораторного блоку), який підлягає капітальному ремонту, має за мету поліпшення експлуатаційних показників, введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва, а тому в даному випадку при визначенні технічної специфікації достатньо дефектного акту.
Враховуючи вимоги Настанови, Замовник надає дефектні акти, які є частиною тендерної документації.
Дата відповіді:
11.01.2025 13:05
Відповідь надана
Запитання щодо підтвердження досвіду
Номер:
18d61073317a4368bd9254c4ce04b971
Дата опублікування:
09.01.2025 11:34
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 3.1.1. Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати інформацію про виконання не менше одного договору на капітальний ремонт, реконструкцію або реставрацію приміщень/будівель медичного призначення.
З огляду на зазначене, просимо уточнити:
Чи є обов’язковою умовою надання підтвердження щодо повного завершення об’єкта (виконання робіт за договором)? Чи допускається надання інформації та підтверджуючих документів за договором, за яким роботи частково виконані, але ще не завершені?
Дякуємо за роз’яснення!
Відповідь:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно п. 3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник має надати інформацію та підтверджуючі документи договору (договорів) на капітальний ремонт та/або реконструкцію та/або реставрацію приміщень / будівель медичного призначення, за яким роботи виконані, а об'єкт прийнятий в експлуатацію.
Надання інформації та підтверджуючих документів за аналогічним договором, за яким роботи частково виконані, але ще не завершені не є допустимим.
Дата відповіді:
10.01.2025 18:48