-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт приміщень бактеріологічного відділу лабораторного блоку комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області "Ізмаїльська міська центральна лікарня" за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, пр. Миру, 1, нежитлове приміщення №1
Завершена
15 098 875.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150 988.75 UAH
мін. крок: 1% або 150 988.75 UAH
Номер:
d5c2106653184930b75a2f40a1778941
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
26.03.2025 17:52 - 17.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.03.2025 № 33-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.03.2025 № 33-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-01-06-007111-a 06.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Роднік», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06.01.2025 № 3), роз’яснення від 10.01.2025, 11.01.2025, 14.01.2025 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 09.01.2025, 13.01.2025, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Роднік» (далі – ПП «Роднік»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.01.2025 № 14, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.01.2025, договір підряду від 05.02.2025 № 22 на суму 14 961 823,22 грн, укладений між Замовником та ПП «Роднік», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.02.2025 № 24, пояснення надані 09.04.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.04.2025 12:29 - 16.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2025 12:29
Запити/Пояснення
Номер:
d3623303d5aa4966a9c01c2bb5eb5e10
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 10:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщень бактеріологічного відділу лабораторного блоку комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, пр. Миру, 1, нежитлове приміщення №1» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-01-06-007111-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
10f8de140e124741a11a3231123f72be
Назва:
Пояснення на виконання запиту
Дата опублікування:
09.04.2025 12:44
Опис:
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 04.04.2025 в рамках проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт приміщень бактеріологічного відділу лабораторного блоку комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області "Ізмаїльська міська центральна лікарня" за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, пр. Миру, 1, нежитлове приміщення №1» (UA-2025-01-06-007111-a), Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня», код за ЄДРПОУ 42489785, юридична адреса: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльський район, проспект Незалежності, 68 надає наступні пояснення через електронну систему закупівель.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості даної закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначається на підставі державних будівельних норм, цін та тарифів, відповідно до дефектних актів та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень бактеріологічного відділу лабораторного блоку комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області "Ізмаїльська міська центральна лікарня" за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, пр. Миру, 1, нежитлове приміщення №1 визначена на підставі проектно-кошторисної документації, визначеної відповідно до норм КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту (позитивного) № ЕК-5961/11-24 від 10 грудня 2024 року.
Експертний звіт (позитивний) виданий Одеською філією ДП «НДІпроектреконструкція».
Згідно експертного звіту (позитивного) № ЕК-5961/11-24 від 10 грудня 2024 року загальна кошторисна вартість будівництва, у поточних цінах станом на 10.12.2024 р. складає 15430,187 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 10974,986 тис. грн.; устаткування, меблі та інвентар – 1529,400 тис. грн.; інші витрати – 2925,801 тис. грн.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, на виконання постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://izmailcml.org.ua/%D0%BE%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B0-%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%85-86/
Додаток:
1. Експертний звіт (позитивний) № ЕК-5961/11-24 від 10 грудня 2024 року - на 8 аркушах.
Номер:
0b4b69e80d9b43658b81f23b4ce680ab
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 10:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщень бактеріологічного відділу лабораторного блоку комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, пр. Миру, 1, нежитлове приміщення №1» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-01-06-007111-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
З якої причини в електронній системі закупівель оприлюднено укладений за результати проведення закупівлі договір від 05.02.2025 № 22 та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі 20.02.2025, тобто, у строк, що перевищує три робочі дні з дня укладення договору, що не відповідає вимогам пункту 10 частини 1 статті 1 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a0e6bb521d4a4922bbe17e22accac851
Назва:
Пояснення на виконання запиту
Дата опублікування:
09.04.2025 12:55
Опис:
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 04.04.2025 в рамках проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт приміщень бактеріологічного відділу лабораторного блоку комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області "Ізмаїльська міська центральна лікарня" за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, пр. Миру, 1, нежитлове приміщення №1» (UA-2025-01-06-007111-a), Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня», код за ЄДРПОУ 42489785, юридична адреса: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльський район, проспект Незалежності, 68 надає наступні пояснення через електронну систему закупівель.
За результати проведення процедури закупівлі «відкриті торги з особливостями» укладено договір підряду від 05.02.2025 № 22. Договір та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) оприлюднено в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня укладення договору, а саме 10.02.2025.
20.02.2025 року самостійно було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: за результатами процедури закупівлі було укладено договір про закупівлю від 05.02.2025 № 22 з учасником — переможцем ПП Роднік із загальною вартістю 14`961`823,22 грн. та завантажено разом із додатками у форматі pdf. У зв’язку з технічною (механічною) помилкою не розмістився договір з додатками в машинозчитувальному форматі. У зв’язку з чим 20.02.2025 року було розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу договір з додатками в машинозчитувальному форматі шляхом дозавантаження, про що складено та оприлюднено протокол від 20.02.2025 № 24.
Додаток:
1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою - на 1 аркуші.