-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт та технічне обслуговування електричних мереж свердловин
Завершена
234 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 340.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 340.00 UAH
Період уточнення:
06.01.2025 13:08 - 11.01.2025 00:00
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаційних вимог
Номер:
f01a82efc3f9427bb7482cdc6006ddf6
Дата опублікування:
09.01.2025 19:28
Опис:
1. Дискримінаційна вимога, встановлена п.п.1.1. п.1 Додатку 1 Тендерної документації:
Зазначеним пунктом встановлена вимога, щодо надання на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням: ПІБ, найменування, посади/спеціальності/професії та стажу роботи (роки або місяці або дні) на усіх зазначених працівників. Примітка: серед працівників, відповідної кваліфікації зазначених в довідці, обов’язкова наявність електротехнічного персоналу у кількості не менше чотирьох працівників.
При цьому, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Тендерній документації наведеної вище умови щодо мінімальної кількості працівників. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності електротехнічний персонал у кількості не менше чотирьох осіб, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників.
2.Дискримінаційна вимога встановлена п.п.2.2. та п.п.2.3. п.2 Додатку 1 Тендерної документації:
Зазначеними пунктами встановлено вимогу щодо надання в якості додатку до довідки з інформацією про виконаний аналогічний (ні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору) :
2.2. Не менше одного повністю виконаного договору, зазначеного в довідці.
2.3.Банківський документ, яким підтверджується отримання в повному обсязі (на суму повністю виконаного аналогічного договору) грошових коштів від замовника послуг/робіт з яким було укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори); такий банківський документ обов’язково повинен містити інформацію щодо призначення платежу (сума, дата, номер договору).
При цьому, виконання зобов'язань за договором з боку Виконавця (потенційних учасників) підтверджується Актами приймання-передачі виконаних робіт, а виконання зобов'язань щодо оплати вартості виконаних зобов'язань залежить від Замовника. Крім того умовами договору може бути встановлена відстрочка платежу. Таким чином Виконавець є таким , що виконав зобов'язання в повному обсязі за аналогічним договором, що підтверджується відповідними Актами, але в зв'язку з невиконанням зобов'язань щодо оплати таких робіт з боку Замовника дає можливі підстави для визнання такого договору не повністю виконаним.
Так, ТОВ "Укрдемсервіс", як потенційний учасник , має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зобов'язання за яким з його боку виконано в повному обсязі, але гранічний термін оплати за цим договором настане після завершення терміну надання тендерних пропозицій та напряму залежить від дій Замовника. З урахуванням вищевикладеного зазначені умови є дискримінаційними та такими, що обмежують права потенційних учасників.
Відносно вимоги щодо надання банківського документу із обов'язковим зазначенням в ньому інформації щодо призначення платежу (сума, дата, номер договору), то дана вимога не є обгрунтованою та є дискримінаційною, з огляду на те, що платіж здійснюється Замовником робіт (послуг) і потенційний учасник не має можливості впливати на порядок оформлення такого документу. А у разі відсутності будь-якого із визначених обов'язковими Тендерною документацією реквізитів , Замовник формально має право відхилити надану учасником пропозицію. Крім того, з урахуванням вищевикладеного, надання банківських документів не є і не може бути визначальним критерієм для підтвердження наявності в учасника необхідного досвіду.
Пропонуємо розглянути вищевикладені зауваження та внести відповідні зміни до Тендерної документаціїї, виключивши дискримінаційні вимоги із її умов.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваші запитання! Після детального розгляду наданих Вами аргументів, Замовник вважає, щовикладеніпропозиціїщодовнесеннязмін не можуть бути враховані з наступних причин: 1. Щодо вимоги наявності електротехнічного персоналу у кількості не менше чотирьох працівників Тендерною документацією передбачена необхідність залучення не менше чотирьох працівників електротехнічної спеціалізації, оскільки виконання предмета закупівлі потребує відповідного обсягу спеціалізованих робіт, що містяться у Додатку 3 до тендерної документації. Ця вимога обґрунтована складністю виконання робіт, їх безпекою та гарантією належного виконання послуг у встановлені строки. Встановлення мінімальної кількості працівників пов’язане з оцінкою трудовитрат, які будуть необхідні для виконання технічного завдання. Це також відповідає принципу ефективного використання бюджетних коштів та гарантує безперервність виконання зобов’язань. Таким чином, зазначена вимога не є дискримінаційною, а спрямована на забезпечення якісного виконання умов договору та дотримання норм технічної безпеки. 2. Щодо вимог до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів 2.1. Вимога щодо наявності одного повністю виконаного договору також є обґрунтованою, оскільки Замовни кпотребує підтвердження наявності у виконавця практичного досвіду, необхідного для успішного виконання предмета закупівлі. Отже, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічнізакупівлі» та які є обов’язковими для всіх учасниківп роцедури закупівлі. Так, Замовник з метою розширення кола учасників не встановлює у тендерній документації вимог ні щодо надмірної кількості аналогічних договорів, ні щодо періоду укладення, ні щодо певного обсягу та інше. 2.2. Щодо необхідності відображення у банківському документі інформації про призначення платежу (сума, дата, номер договору), ця вимога не є дискримінаційною, оскільки відповідає нормам діючого законодавства України у сфері безготівкових розрахунків в національній валюті та принципам прозорості, та дозволяє ідентифікувати платіж. Враховуючи вищенаведене, усі вимоги, викладені у Тендерній документації, спрямовані на забезпечення виконання предмета закупівлі відповідно до принципів економічності, ефективності, а також недискримінаціїучасників. Замовник вважає, що встановлені вимоги є обґрунтованими, а тому підстав для внесення змін до Тендерної документаціїнемає.
Дата відповіді:
12.01.2025 16:22