-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги)
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
02.01.2025 22:34 - 11.01.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо перевірки знань з питань охорони праці
Номер:
32c3a7fa541b4b1e9cb33776e46c2af1
Дата опублікування:
03.01.2025 18:42
Опис:
Шановний Замовник! Просимо роз'яснити вимогу що того, що охоронники, які залучатимуться до надання послуг, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а саме:
1. електробезпека;
2. caнiтарне та гiгiєнiчне забезпечення;
3. пожежна та техногенна безпека;
4. надзвичайнi ситyацiї на виробництвi;
5. надання домедичної допомоги потерпiлим у разi нещасного випадку;
6. захист населення вiд iнфекцiйних хвороб;
7. правила безпечної експлyатацiї житлових i громадських будiвель.
Хочемо зауважити, що Надання охоронних послуг регламентується ЗУ «Про охоронну діяльність», Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015р. № 960).
Ліцензійними умовами передбачений розділ з кадровими вимогами до підприємств, які надають охоронні послуги. Так, п.14 передбачено, що до штату суб’єкта охоронної діяльності , його філії, іншого відокремленого підрозділу повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони. Пунктом 15 визначено, що охоронники та охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності. Пунктом 16 вказано, що працівники, залучені до охорони на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття документи, передбачені абзацами третім - шостим обов’язкового порядку для суб’єкта охоронної діяльності вичерпний і в ньому відсутнє обов’язкове проходження навчання з електробезпеки, caнiтарне та гiгiєнiчне забезпечення; пожежна та техногенна безпека; надзвичайнi ситyацiї на виробництвi;надання домедичної допомоги потерпiлим у разi нещасного випадку;захист населення вiд iнфекцiйних хвороб;правила безпечної експлyатацiї житлових i громадських будiвель.
Вимагаємо виключити цю необґрунтовану, безпідставну та дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне.
Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
06.01.2025 22:10
Відповідь надана
Група швидкого реагування в місті Житомирі
Номер:
0b109c9f08e34a6c8931b6f08b1944e9
Дата опублікування:
03.01.2025 18:33
Опис:
Замовник встановивши в тендерній документації вимогу, про наявність в Виконавця власної або орендованої групи швидкого реагування або договір реагування з іншим суб’єктом охоронної діяльності, наряд охорони та спеціально обладнаний автомобіль в м. Житомирі, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що власну або орендованої групу швидкого реагування у Житомирі може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у Житомирській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас як до Учасника, так як при цьому законодавство, що регулює охоронну діяльність не встановлює обмежень для суб'єктів охоронної діяльності за територіальними ознаками.
Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог.
Наше підприємство будучи зареєстрований в іншому регіоні України, має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі нас як Учасника.
Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Житомира, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону!
Отже, ВИМАГАЄМО виключити вимогу про власну або орендовану групу швидкого реагування або договір реагування з іншим суб’єктом охоронної діяльності, наряд охорони та спеціально обладнаний автомобіль в м. Житомирі з тендерної документації!
Почитайте рішення АМКУ рішення від 14.11.2023 № 18261.pdf та інші.
Відповідь:
Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне.
Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
06.01.2025 22:10
Відповідь надана
Щодо радіостанцій
Номер:
83f1a656dcab4612abf25cfe858be024
Дата опублікування:
03.01.2025 18:33
Опис:
Шановний Замовнику! Прохання роз'яснити чим аргументовано надання документу, виданий учаснику уповноваженим органом на право експлуатації не менше 5 (п’яти) засобів радіозв’язку потужністю не менше 2 Вт в межах м. Житомир? Чому саме 5, а не 10 або 20? Ви ж закуповуєте охорону на один пост.
Відповідь:
Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне.
Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
06.01.2025 22:10
Відповідь надана
Сертифікат на пульт
Номер:
eec5249277884f5eb8ab167ee9d9e75c
Дата опублікування:
03.01.2025 18:30
Опис:
Шановний Замовник! Вами встановлена в тендерній документації встановлена вимога: «Учасник повинен мати власний сертифікований центр спостереження та приймання тривожних сповіщень. На підтвердження, надати сертифікат відповідності вимогам ДСТУ EN 50518:2019, виданий учаснику закупівлі; ( потрібно надати підтверджуючі документи про наявність сертифікованого центру спостереження та приймання тривожних сповіщень та сертифікат відповідності чинний до кінця дії договору про надання послуг Замовнику, а саме до 31.12.2025 року) ;»
Зауважимо наступне:
Обов’язкова сертифікація засобів охоронної сигналізації передбачалась Наказом Держстандарту України від 10.04.1997 року № 191, який втратив чинність від 16.03.2018 року. Нормативно-правового акту, який би його замінював станом на дату написання скарги – не прийнято. Таким чином не підлягають обов’язковій сертифікації засоби охоронної сигналізації, в тому числі пульт охорони.
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, а саме надання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN 50518:2019, виданий учаснику закупівлі
Відповідь:
Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне.
Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
06.01.2025 22:09
Відповідь надана
Щодо договору з поліцією
Номер:
a9e04d96043544bcaeadefd5f5939e06
Дата опублікування:
03.01.2025 18:29
Опис:
Шановний Замовник! У вашій тендерній документації встановлена вимога щодо надання в складі пропозиції документу, договору про взаємодію з Управлінням поліції в Житомирській області. Прохання надати роз’яснення на яких законодавчих підставах встановлена дана вимога? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у процедурі закупівлі! Ми прекрасно розуміємо, що ви вже маєте потенційного переможця і за роки співпраці не хочете розлучатися, але ж ви проводите процедуру відкритих торгів, то ж будь ласкаві проводьте її відповідно до букви Закону. ЗУ Про публічні закупівлі, визначає, що ви шановний Замовник не можете встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тим самим ви порушуєте принцип здійснення публічних закупівель - недискримінацію учасників. Ви закуповуєте послуги з охорони. Даний вид діяльності провадиться на основі отриманої ліцензії МВС. Ніяких інших, документів на провадження охоронної діяльності, передбачених Законом Учасник не повинен мати. І так, логічно є зрозумілим те, що у випадку екстримальної ситуації групи реагування приватних охоронних служб, завжди викликають на місце події працівників поліції. Учасники не повинні укладати такі договори, це не передбачено ніяким нормативно-правовим актом. Тобто Учасники, які відповідають вимогам але не мають такого договору не можуть взяти участі у закупівлі. Ви ж розумієте, що Учаснику-Переможцю не буде проблемою на стадії підписання договору укласти такий договір з поліцією. Прохання внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги або зобов’язати учасників надати гарантійний лист про те, що у разі визначення переможцем процедури закупівлі Учасник укладе такий договір з поліцією. Ми чудово розуміємо ваше бажання співпрацювати з поліцією, проте ваші об’єкти не є особливо важливими та такими, що повинні охоронятися державними службами охорони. Зауважимо, що дане питання було неодноразово оскаржено, до прикладу почитайте практику та рішення АМКУ, наприклад рішення від 07.08.2023 № 12220.pdf
Відповідь:
Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне.
Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
06.01.2025 22:09