• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Екологічні вимоги

Послуги з комплексного прибирання приміщень (код за ДК 021:2015:90910000-9 Послуги з прибирання)

Завершена

1 153 830.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 538.31 UAH
Період уточнення: 30.12.2024 23:24 - 06.01.2025 00:00
Відповідь надана

вимога

Номер: 0d7af1763fd840b7a32498966a9c040b
Дата опублікування: 03.01.2025 15:25
Опис: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації Шановний Замовнику, Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації з метою усунення неоднозначного тлумачення її положень учасниками та Замовником, що може призвести до неправомірного відхилення тендерних пропозицій. Зокрема, у Додатку 2 до тендерної документації необхідно чітко вказати, чи потрібно зазначати торгову марку, виробника, або ж залишити можливість зазначення одного з цих параметрів на вибір учасника. Водночас звертаємо увагу, що вимоги щодо надання інформації про засоби та обладнання, які будуть використовуватись, мають відповідати умовам проєкту договору, де передбачено вказівку лише виробника. Відсутність чітких вимог щодо зазначення торгової марки чи виробника може призвести до неоднозначного тлумачення та створити підстави для спірних ситуацій між учасниками та Замовником, що суперечить принципам прозорості та недискримінації, визначеним Законом України «Про публічні закупівлі». Сподіваємося на розгляд нашої вимоги та відповідне коригування тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість у нашій закупівлі. Щодо Вашої вимоги про внесення змін до тендерної документації: Повідомляємо, що вимоги тендерної документації є чіткими, прозорими та спрямованими на забезпечення відповідності тендерних пропозицій технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Відповідно до умов тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим у Додатку 2 до тендерної документації, учасник зобов'язаний у складі тендерної пропозиції надати лист із детальною інформацією про засоби та обладнання для прибирання приміщень, які будуть використовуватися в процесі надання послуг, відповідно до: Таблиці 4 «Перелік засобів для прибирання приміщень» Технічної специфікації тендерної документації; Таблиці 5 «Перелік обладнання та інвентарю для прибирання приміщень». У листі необхідно вказати: - найменування запропонованих засобів та обладнання; - виробника (торгову марку); - країну походження; - характеристики товару: Таблиця 4 «Перелік засобів для прибирання приміщень»: опис, склад, призначення тощо; Таблиця 5 «Перелік обладнання та інвентарю для прибирання приміщень»: опис, матеріал виготовлення, призначення тощо. Засоби та обладнання повинні повністю відповідати вимогам, визначеним у Додатку 2 до тендерної документації. Ці вимоги встановлені для забезпечення чіткої ідентифікації запропонованих товарів і виключення будь-яких спірних ситуацій під час оцінки тендерних пропозицій. Щодо торгової марки та виробника: Відповідно до умов тендерної документації, у договорі має бути зазначена лише назва виробника. Зазначення торгової марки продукту тендерною документацією не вимагається, однак учасник має право додатково вказати торгову марку за власним бажанням. Внесення змін до тендерної документації не передбачено, оскільки встановлені вимоги повністю відповідають принципам прозорості, рівного ставлення до учасників та недискримінації, визначеним Законом України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що у разі виникнення запитань або необхідності отримання додаткових роз’яснень щодо положень тендерної документації, Ви можете звернутися за консультацією за контактним номером телефону, вказаним у тендерній документації. Дякуємо за Ваше розуміння, зацікавленість та участь у закупівлі ДІФКУ. Бажаємо успіхів!
Дата відповіді: 03.01.2025 22:08
Відповідь надана

вимога

Номер: e6eb25bc4e2547eeb4d43ddef9ac091f
Дата опублікування: 01.01.2025 15:57
Опис: прошу надати роз'яснення щодо вимоги відповідно до вимог чинного законодавства України та внести відповідні зміни в ТД: "2.3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії сторінок журналу реєстрації вступного інструктажу з охорони праці (згідно з чинним законодавством України), які підтверджують проходження інструктажу працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг." Вимогами тендерної документації передбачено залучення працівників за договорами цивільно-правового характеру, щодо яких не передбачено проведення інструктажу та внесення даних до журналу реєстрації вступного інструктажу. Водночас у довідці про наявність працівників необхідно зазначити інженера з охорони праці. Чи необхідно надавати підтвердження проходження інструктажу працівниками щодо інженера з охорони праці, враховуючи, що ця особа володіє відповідною підготовкою та є уповноваженою проводити такий інструктаж? Якщо так, прошу надати посилання на нормативно-правовий акт, який регулює дану вимогу. Прошу внести відповідні зміни та конкретизувати, що вимога щодо підтвердження проходження інструктажу стосується лише штатних працівників та уточнити, чи поширюється вона на інженера з охорони праці.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість у нашій закупівлі. Щодо підтвердження проходження вступного інструктажу з охорони праці: Відповідно до положень ст. 18 Закону України "Про охорону праці" та п. 6.4 Положення про навчання з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005, вступний інструктаж з охорони праці є обов’язковим для всіх осіб, у тому числі посадових осіб, які: приймаються на постійну або тимчасову роботу, незалежно від їх освіти, стажу роботи та посади; прибули на підприємство і беруть безпосередню участь у виробничому процесі або виконують інші роботи для підприємства; прибули на підприємство для проходження трудового або професійного навчання; з екскурсантами у разі екскурсії на підприємство. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Ознайомлення з правилами безпеки, зокрема проведення вступного інструктажу з охорони праці, є обов'язковим для всіх осіб, незалежно від форми трудових відносин, включаючи осіб, залучених за договорами цивільно-правового характеру (ЦПХ), за умови, що їхня діяльність передбачає виконання робіт на території замовника або включає використання обладнання, матеріалів чи засобів, які можуть становити ризики для здоров'я та безпеки. Згідно з чинним законодавством України, загальні принципи забезпечення безпечних умов праці поширюються на всіх, хто перебуває на території підприємства, де існують потенційні ризики. У цьому контексті, якщо особи, залучені до виконання послуг на території замовника, здійснюють діяльність, що пов'язана з використанням небезпечних або шкідливих матеріалів і засобів (зокрема, хімічних засобів для прибирання, професійного обладнання для дезінфекції приміщень, пароочисників, пилососів тощо), інструктаж є обґрунтованим і необхідним. Щодо інженера з охорони праці: Інженер з охорони праці, як посадова особа, також зобов’язаний пройти вступний інструктаж з охорони праці відповідно до вимог законодавства, навіть якщо він є уповноваженим проводити такий інструктаж для інших осіб. Це обумовлено тим, що всі посадові особи мають проходити навчання та перевірку знань з охорони праці, а також фіксувати це у відповідних документах. Враховуючи вищезазначене, вимога про надання скан-копій сторінок журналу реєстрації вступного інструктажу з охорони праці для всіх працівників, зазначених у довідці про наявність працівників, які будуть залучені до надання послуг, є обґрунтованою. Важливо! У разі, якщо для певної категорії працівників вступний інструктаж з охорони праці не проводився через відсутність законодавчих підстав, учасник має право надати відповідний лист-пояснення. У цьому листі необхідно зазначити підстави, які підтверджують відсутність обов’язковості проведення інструктажу, та надати посилання на нормативно-правові акти, що регулюють цю ситуацію. Замовник залишає за собою право оцінити надане пояснення на відповідність умовам тендерної документації та вимогам чинного законодавства. Звертаємо увагу, що зміни до тендерної документації не будуть внесені, оскільки вимога про підтвердження проходження вступного інструктажу з охорони праці для працівників є обґрунтованою, законною та спрямованою на забезпечення безпеки надання послуг на об’єктах замовника. Дякуємо за участь у закупівлі ДІФКУ та бажаємо успіхів!
Дата відповіді: 03.01.2025 22:07
Відповідь надана

Роз'яснення

Номер: 5d6815175f9d45ffa7f6d50a2b50ead0
Дата опублікування: 01.01.2025 14:16
Опис: Вітаю. Прошу надати роз'яснення, при заповненні проєкту договору в таблицях 4,5 зазначати назву виробника засобів чи зазначати ТМ згідно вимоги: "Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим у Додатку 2 до тендерної документації, учасник зобов'язаний у складі тендерної пропозиції надати лист із детальною інформацією про засоби та обладнання для прибирання приміщень, які будуть використовуватися в процесі надання послуг, відповідно до: Таблиці 4 «Перелік засобів для прибирання приміщень» Технічної специфікації тендерної документації; Таблиці 5 «Перелік обладнання та інвентарю для прибирання приміщень». У листі необхідно вказати: - найменування запропонованих засобів та обладнання; - виробника (торгову марку); - країну походження; - характеристики товару: Таблиця 4 «Перелік засобів для прибирання приміщень»: опис, склад, призначення тощо; Таблиця 5 «Перелік обладнання та інвентарю для прибирання приміщень»: опис, матеріал виготовлення, призначення тощо. Засоби та обладнання повинні повністю відповідати вимогам, визначеним у Додатку 2 до тендерної документації." Окремо прошу надати роз'яснення щодо того, чи потрібно надавати у складі тендерної пропозиції документ, якщо він знаходиться у відкритих реєстрах? Чи достатньо посилання на відкритий реєстр?
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість у нашій закупівлі. Щодо заповнення таблиць 4 та 5 проєкту договору: Для забезпечення чіткої ідентифікації запропонованих засобів та обладнання, при заповненні таблиць 4 «Перелік засобів для прибирання приміщень» та 5 «Перелік обладнання та інвентарю для прибирання приміщень» проєкту договору, необхідно вказувати наступну інформацію: 1. № п/п: порядковий номер позиції у списку. 2. Найменування: повну назву запропонованих засобів, обладнання та інвентарю. 3. Назву виробника: повна офіційна назва виробника (за бажанням учасника може також бути зазначена торгова марка продукту). 4. Країну походження: країна, де було вироблено товар. 5. Характеристики товару: для засобів у Таблиці 4 — опис, склад, призначення тощо; для обладнання та інвентарю в Таблиці 5 — опис, матеріал виготовлення, призначення тощо. Таким чином, необхідно детально зазначити інформацію, щоб забезпечити відповідність запропонованих засобів і обладнання технічним, якісним та кількісним характеристикам, визначеним у тендерній документації. Щодо надання посилання на відкритий реєстр: Посилання на відкритий реєстр не може замінити сам документ, що вимагається тендерною документацією. Якщо з якихось причин учасник не має змоги надати певний документ, йому необхідно подати лист-пояснення, в якому будуть зазначені підстави непредставлення документа та посилання на відповідні нормативно-правові акти. Замовник залишає за собою право оцінити надане пояснення відповідно до умов тендерної документації та чинного законодавства. Дякуємо за участь у закупівлі ДІФКУ та бажаємо успіхів!
Дата відповіді: 03.01.2025 22:06