• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Екологічні вимоги

Послуги з комплексного прибирання приміщень (код за ДК 021:2015:90910000-9 Послуги з прибирання)

Завершена

1 153 830.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 538.31 UAH
Період оскарження: 30.12.2024 23:24 - 06.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Клінінг-Про»

Номер: 4b9d21d442fe4bd0a8b162731505c64a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-30-011717-a.c3
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Клінінг-Про»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 31.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.01.2025 14:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.02.2025 18:54
Дата виконання рішення Замовником: 13.02.2025 12:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Державна інноваційна фінансово-кредитна установа прийняла рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Клінінг-Про» (код ЄДРПОУ: 35047973) щодо Закупівлі та оприлюднити відповідну інформацію на вебпорталі Уповноваженого органу.
Автор: ПП "Клінінг-Про", Ігор Грабовецький +380500294660 i.hrabovetskyi@cpg.fm

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0b7ff797a8324e84a55ee29314b7a475
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Клінінг-Про»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Державною інноваційною фінансово – кредитною установою (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Послуги з комплексного прибирання приміщень (код за ДК 021:2015:90910000-9 Послуги з прибирання), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-12-30-011717-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 09.01.2025 року до 09:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ «КЛІН ТОН» 974 980,80
UAH з ПДВ 974 980,80
UAH з ПДВ
ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» 988 988,40
UAH з ПДВ 988 988,40
UAH з ПДВ
ПП «КЛІНІНГ-ПРО» 1 125 000,00
UAH з ПДВ 1 125 000,00
UAH з ПДВ
17 січня 2025 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 3-8 від 17 січня 2025 року, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Клінінг-Про».
ПП «Клінінг-Про» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:

Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Клінінг-Про»

1. Відповідно до протоколу уповноваженої особи № 3-8 від 17 січня 2025 року, Учасник у складі тендерної пропозиції надав лист з інформацією про засоби та обладнання для прибирання приміщень «15. лист з описом.pdf» (далі – Лист), які будуть застосовуватись в процесі надання послуг. Аналіз наданих учасником документів, зокрема сертифіката відповідності № UA.PN.060.1456-24 (далі – Сертифікат), засвідчує невідповідність між інформацією, зазначеною у Листі, та наявними підтверджуючими документами.
Відсутність підтверджуючих документів для частини заявлених у Листі мийних засобів унеможливлює об’єктивну перевірку їх відповідності вимогам, викладеним у пункті 3 розділу V «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 до тендерної документації
Приклад: у пункті 21 Листа зазначено мийний засіб «Засіб для миття холодильників*Frigosаn» від виробника Kiehl KG, KAV Kiehl KG, описуючи його застосування для чищення будь-яких водостійких поверхонь як у холодильних, так і в морозильних камерах. Проте, наданий Сертифікат підтверджує відповідність засобу від того ж виробника під назвою «Frigosan – Засіб для морозильних камер та холодильних приміщень» (пункт 71 додатку № 3 до Сертифіката). Ця назва є більш конкретною та вказує на спеціалізоване призначення – для морозильних камер, але не для звичайних побутових холодильників.

Відповідно до пункту 1 Розділу V Додатку 1 до тендерної документації, Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим у Додатку 2 до тендерної документації, учасник зобов'язаний у складі тендерної пропозиції надати лист із детальною інформацією про засоби та обладнання для прибирання приміщень, які будуть використовуватися в процесі надання послуг, відповідно до: Таблиці 4 «Перелік засобів для прибирання приміщень» Технічної специфікації тендерної документації; Таблиці 5 «Перелік обладнання та інвентарю для прибирання приміщень».
У листі необхідно вказати:
- найменування запропонованих засобів та обладнання;
- виробника (торгову марку);
- країну походження;
- характеристики товару:
Таблиця 4 «Перелік засобів для прибирання приміщень»: опис, склад, призначення тощо;
Таблиця 5 «Перелік обладнання та інвентарю для прибирання приміщень»: опис, матеріал виготовлення, призначення тощо.
Засоби та обладнання повинні повністю відповідати вимогам, визначеним у Додатку 2 до тендерної документації.

У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Клінінг-Про» наявний лист із детальною інформацією про засоби та обладнання для прибирання приміщень, в якому міститься інформація про – засіб для миття холодильників Frigosan, виробник Kiehl K.G. KAV Kiehl KG, Німеччина, та характеристики такого товару.

Разом з тим, відповідно до пункту 3 Розділу V Додатку 1 до тендерної документації, Учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції:
Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів та/або сертифікати відповідності на перелічені мийні засоби, які будуть використовуватися під час надання послуг. У разі відсутності таких документів допускається подання сертифікатів якості, технічних паспортів або інших документів, які підтверджують відповідність засобів вимогам санітарно-гігієнічних норм.
На дезінфекційні засоби:
Скан-копію свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу та/або витяг із державного реєстру дезінфекційних засобів (або аналогічний документ для засобів іноземного виробництва);
Скан-копію методичних вказівок виробника на відповідні дезінфекційні засоби та/або інструкції виробника з використання відповідного засобу.
Усі документи повинні бути дійсними на момент подання тендерної пропозиції.

У складі тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про», містяться Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів № UA.060.D.1711-24 від 24.10.2024 року та Сертифікат відповідності № UA.PN.060.1456-24 від 24.10.2024 року, що підтверджують відповідність мийних засобів до Технічного регламенту мийних засобів та в яких міститься інформація про – Frigosan – Засіб для морозильних камер і холодильних приміщень.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимог щодо відповідності назв у листі із детальною інформацією про засоби та обладнання для прибирання приміщень та декларацією про відповідність або сертифікатом відповідності.
Також звертаємо увагу, що замовник не довів та документально не підтвердив, що засіб для миття холодильників Frigosan та Frigosan – Засіб для морозильних камер і холодильних приміщень, є різними засобами.
Вважаємо хибним, твердження замовника, що наданий Сертифікат не підтверджує відповідності саме того засобу, який був заявлений учасником у Листі, вимогам пункту 3 розділу V «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 до тендерної документації.
В протоколі № № 3-8 від 17 січня 2025 року, замовник так і не обґрунтував, в чому саме невідповідність тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» та яким пунктам тендерної документації не відповідає пропозиція скаржника, лише свої хибні міркування про «специфічні властивості» засобів для морозильних камер які можуть бути неприйнятними або навіть шкідливими для звичайних холодильників, наприклад, агресивніші компоненти для видалення льоду, що можуть пошкодити пластикові деталі тощо або про диференційований підхід виробника до визначення сфер застосування кожного засобу, відповідно до його властивостей та призначення.

Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Отже Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Клінінг-Про».

Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: e2edb63322734e59ab383f0bdf82f048
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-30-011717-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 31.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.01.2025 14:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.02.2025 17:45
Дата виконання рішення Замовником: 13.02.2025 12:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Державна інноваційна фінансово-кредитна установа прийняла рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» (код ЄДРПОУ: 38748221).
Автор: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 your@griffin.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b82c419a119541c7bc89b603d9173a66
Заголовок пункту скарги: Відповідно до протоколу №3-7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.01.2025 року та форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 17.01.2025 року тендерна пропозиція ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» визнана такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації, а ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» відповідно відхилено неправомірно.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» надало лист із детальною інформацією про засоби та обладнання для прибирання приміщень, які будуть використовуватися в процесі надання послуг вих.№04 від 09.01.2025 року (файл «10_Лист_засоби та обладнання.pdf»), що повністю задовольняє вимоги тендерної документації в частині зазначення найменування.
Твердження Замовника щодо відсутності конкретних найменувань запропонованих мийних засобів не відповідає дійсності, про що свідчать надані нами документи. Окремо наголошуємо, що тендерною документацією НЕ ВСТАНОВЛЕНО окремих вимог до найменування товарів, що відповідно спростовує правомірність відхилення нашої пропозиції в цій частині.
Де, окремо встановлена вимога тендерної документації в частині надання такого листа відповідно до: Таблиці 4 «Перелік засобів для прибирання приміщень» Технічної специфікації тендерної документації; Таблиці 5 «Перелік обладнання та інвентарю для прибирання приміщень» ВСТАНОВЛЮЄ НЕОБХІДНІСТЬ зазначення інформації у тому вигляді, що міститься в таких таблицях.
Якби Скаржник зазначив найменування, інше аніж встановлене в тендерній документації, то наданий лист не був би складений відповідно до Таблиці 4 «Перелік засобів для прибирання приміщень» Технічної специфікації тендерної документації; Таблиці 5 «Перелік обладнання та інвентарю для прибирання приміщень», що б призвело до подальшого відхилення.
2. Скаржником було надано:
- лист із детальною інформацією про засоби та обладнання для прибирання приміщень, які будуть використовуватися в процесі надання послуг вих.№04 від 09.01.2025 року (файл «10_Лист_засоби та обладнання.pdf»);
- декларацію про відповідність технічному регламенту №UA.D.001-24 від 07.05.2024 року (файл «21_Декларація.pdf»);
- декларації про відповідність технічному регламенту (файл «22_Декларація_2.pdf»);
- технічні паспорти (файл «23.1_Технічні паспорти.pdf»);
- технічні паспорти (файл «23.2_Технічні паспорти_ч.2.pdf»);
- технічні паспорти (файл «23.3_Технічні паспорти_ч.3.pdf»), що в повному обсязі виконує вищевказані вимоги тендерної документації.
З приводу, суперечливої, на думку Замовника інформації хочемо повідомити наступне.
«Наприклад, у Листі зазначено «Засіб для глибокої чистки текстильних покриттів», тоді як згідно з наданою Учасником Декларацією про відповідність Технічному регламенту мийних засобів, зареєстровано Засіб для виведення плям з текстильних виробів «EXTREME WASH» (Плямовивідник універсальний, 500 мл).»
За поз.19 про яку йде мова (файл «10_Лист_засоби та обладнання.pdf») нами запропоновано засіб для глибокої чистки текстильних покриттів, виробництва ТОВ «Гренландія НВП». На підтвердження виконання вимог п.3 р.V дод.1 до тендерної документації нами було надано декларацію про відповідність технічному регламенту №UA.D.001-24 від 07.05.2024 року (файл «21_Декларація.pdf»), де за поз.127 визначено засіб для виведення плям з текстильних виробів, виробництва ТОВ «Гренландія НВП». Зазначаємо, що тендерною документацією НЕ БУЛО встановлено окремих вимог до декларації про відповідність вимогам технічного регламенту, в тому числі й до зазначення у ній таких найменувань.
До того ж Замовником НЕ БУЛО ДОВЕДЕНО, що засіб для виведення плям з текстильних виробів виробництва ТОВ «Гренландія НВП» не є засобом для глибокої чистки текстильних покриттів, виробництва ТОВ «Гренландія НВП», що знову ж таки свідчить про неправомірність відхилення нашої тендерної пропозиції з наведеної підстави.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Клін Тон"

Номер: 22a84d132d9e4e45ab7c48f7b8c94f08
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-30-011717-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Клін Тон"
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 31.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.01.2025 14:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.02.2025 17:35
Дата виконання рішення Замовником: 13.02.2025 13:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Державнау інноваційна фінансово-кредитна установа прийняла рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІН ТОН» (код ЄДРПОУ: 44870134)
Автор: ТОВ "КЛІН ТОН", Світлана Рябцун +380731020206 klin_ton@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 780510a9cf044aec93f8089422a96808
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Клін Тон"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-30-011717-a. Товариство з обмеженою відповідальністю "КЛІН ТОН" (надалі – Скаржник) виявив бажання та взяв участь у відповідній закупівлі.
Тендерна документація замовника розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості).

І. Щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника

Відповідно до протоколу від «17» січня 2025 р. № 3-6 (далі по тексту – протокол відхилення, додаємо як доказ), ТП Товариства з обмеженою відповідальністю "КЛІН ТОН" була відхилена УО на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме:

«Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам пункту 3 розділу V «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 до тендерної документації, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином, на підставі виявлених невідповідностей та керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція Учасника відхиляється.».

Підстави для оскарження:

Скаржник не погоджується з указаною підставою для відхилення. Вважаємо її неправомірною, необґрунтованою та такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Детально по протоколу відхилення та вимогам, які встановив Замовник у ТД.

Замовник, відповідно до протоколу відхилення, стверджує, що Скаржником не надано належних документів, які підтверджують відповідність технічним вимогам тендерної документації для заявлених мийних засобів, зокрема для пунктів 18, 19 та 21 документа № 26. Лист перелік миючих витратних обладнання ТЗ. Наданий сертифікат відповідності № UA.PN.060.1456-24 не підтверджує відповідність жодного з цих засобів, оскільки стосується інших мийних засобів з іншим призначенням.

Дослівно вимоги ТД:

Просилося згідно пунктів 3,5 розділу V «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 до тендерної документації:
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим у Додатку 2 до тендерної документації, учасник зобов'язаний у складі тендерної пропозиції надати лист із детальною інформацією про засоби та обладнання для прибирання приміщень, які будуть використовуватися в процесі надання послуг, відповідно до: Таблиці 4 «Перелік засобів для прибирання приміщень» Технічної специфікації тендерної документації; Таблиці 5 «Перелік обладнання та інвентарю для прибирання приміщень».
У листі необхідно вказати:
- найменування запропонованих засобів та обладнання;
- виробника (торгову марку);
- країну походження;
- характеристики товару:
Таблиця 4 «Перелік засобів для прибирання приміщень»: опис, склад, призначення тощо..
…Учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції:
Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів та/або сертифікати відповідності на перелічені мийні засоби, які будуть використовуватися під час надання послуг. У разі відсутності таких документів допускається подання сертифікатів якості, технічних паспортів або інших документів, які підтверджують відповідність засобів вимогам санітарно-гігієнічних норм.».

Відповідно до Таблиці 4 «Перелік засобів для прибирання приміщень» Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТД з усіма додатками надаємо у складі пропозиції як доказ) просилося щодо пунктів 18,19,21:
п. 18 Засіб для чищення килимових покриттів*
п. 19 Засіб для глибокої чистки текстильних покриттів*
п. 21 Засіб для миття холодильників*


Скаржник у складі тендерної пропозиції надав на підтвердження відповідних вимог:
1. документ № 26 Лист перелік миючих витратних обладнання ТЗ» (далі – Лист)
2. Документ № 28 доки Кіль 2025 (на підтвердження засобів щодо пунктів 18,19,21)

Відповідно до Листа, по пунктам 18,19,21 Скаржник надає наступні засоби (виробник Johannes KIEHL KG):
п. 18: Засіб для чищення килимових покриттів* - ВИМОГА ЗАМОВНИКА, Carpasol – найменування засобу, запропонованого Скаржником.
п. 19: Засіб для глибокої чистки текстильних покриттів* - - ВИМОГА ЗАМОВНИКА, Carpasol - найменування засобу, запропонованого Скаржником.

п. 21: Засіб для миття холодильників*- ВИМОГА ЗАМОВНИКА. Frigosan (10 л) - найменування засобу, запропонованого Скаржником.

Тобто, Скаржник, виконуючи вимогу Замовника вказати " найменування запропонованих засобів та обладнання" в листі, наданому відповідно до Таблиці 4 «Перелік засобів для прибирання приміщень» Технічної специфікації тендерної документації, не порушуючи форму таблиці 4, залишає вимогу Замовника щодо засобу (наприклад, засіб для чищення килимових покриттів*) та через кому чи крапку зазначає найменування засобу згідно Сертифікату відповідності № UA.PN.060.1456-24 та Декларації про відповідність Технічному регламенту мийних засобів – Carpasol/ Carpasol/ Frigosan!

Вимога Замовника: Засіб для чищення килимових покриттів*
Найменування засобу - Carpasol

Та на підтвердження згідно вимоги надаємо документ № 28 доки Кіль 2025, в складі якого міститься Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів, Сертифікат відповідності № UA.PN.060.1456-24 (далі – Сертифікат). В Сертифікаті, на який посилається Замовник чітко зазначено найменування засобів, на які у п. 18-19,21 посилається Скаржник, а саме: п. 25 Сертифікату - Carpasol; п. 71 Сертифікату – Frigosan.



Тобто, у п. 25 Сертифіката: «Carpasol» — це найменування засобу, а «Килимовий очисник для машин екстракторного типу» є його описом і не стосується найменування. Аналогічно, у п. 71 Сертифіката: Frigosan — найменування засобу, а «засіб для морозильних камер і холодильних приміщень» — короткий опис, що вказує на його призначення.
На підтвердження вищезазначеного, надаємо також посилання на сайт офіційного представника KIEHL в Україні:

1. щодо засобу Carpasol: https://kiehl-kbs.com.ua/index.php?route=product/product&path=78_89&product_id=205


2. щодо засобу Frigosan надаємо посилання на міжнародну сторінку для скачування:
https://www.kiehl-group.com/en/PM/Products/Product-range/Vehicle-wash/Tanks-container-and-load-rooms/Frigosan



Відповідно, твердження Замовника, про яке йдеться в протоколі, що
«назви «Засіб для чищення килимових покриттів, Carpasol» та «Carpasol – Килимовий очисник для машин екстракторного типу» є суттєво різними, що свідчить про пропозицію різних мийних засобів з різними властивостями та призначенням» та що «в Сертифікаті наявні інші засоби лінійки Carpasol з читко визначеним різним призначенням (наприклад, «Carp-Acryl – Дисперсний шампунь для килимів і килимових покриттів», «Carp-Deta – Засіб для видалення плям для килимів і килимових») свідчить про те, що виробник розрізняє різні типи продукції Carpasol та надає їм окремі найменування залежно від їхніх властивостей та призначення… різниця в найменуванні та призначенні унеможливлює належну ідентифікацію запропонованого Учасником мийного засобу та створює обґрунтовані ризики отримання засобу, що не відповідає потребам Замовника та вимогам, визначеним тендерною документацією. Зокрема, використання засобу, призначеного лише для екстракторних машин, для ручного прибирання може бути неефективним або навіть призвести до пошкодження килимових покриттів»
- є хибним! Адже найменування засобу Carpasol, а не килимовий очисник для машин екстракторного типу та відповідно до Сертифікату, засіб з найменуванням Carpasol – єдиний в Сертифікаті, відповідно немає проблем з ідентифікацією засобу.
Окрім того, вимогами технічного завдання (Додаток 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") не передбачено зобов’язання щодо способу прибирання килимового покриття із застосуванням миючих засобів. Замовник надав Виконавцю право самостійно обирати метод прибирання — вручну чи за допомогою машин. Зважаючи на викладене, твердження Замовника, зазначені в протоколі відхилення, стосовно ймовірності суттєвих технічних обмежень, невідповідності потребам Замовника та вимогам тендерної документації, є неправомірними!
Виходячи із вищезазначеного, Скаржником надано належні документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам тендерної документації для заявлених мийних засобів, зокрема для пунктів 18, 19 та 21 Листа.

Тобто, вимогу Замовника Учасником повністю було виконано і надано відповідні документи.


ОТЖЕ:

Замовник, відхиляючи ТП Скаржника, грубо порушив вимоги своєї ж тендерної документації, Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей, надумуючи підстави для відхилення, посилаючись на вимоги ТД, які не було прописано і грубо ігноруючи уже подані документи Скаржника.


Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду ТП Скаржника, неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених підстав, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Наявність порушених прав підтверджується тим, що Скаржник взяв участь у відповідній процедурі закупівлі та має реальні підстави для укладення договору із Замовником. Крім того, Скаржник є активним учасником відповідного ринку. Однак через дискримінаційні та незаконні дії Замовника, пов’язані з відхиленням пропозиції Скаржника, останній вважає порушеними свої майнові, професійні та економічні права й інтереси, які охороняються законом.
Враховуючи наведену інформацію, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена, пропозицію ТОВ «КЛІН ТОН» не було акцептовано, хоча був наданий повний пакет документів, виконано всі вимоги ТД.

Гарантоване порушення закону зі сторони Замовника!

Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника (ТОВ «КЛІН ТОН»).
Враховуючи наведену вище інформацію, за баченням Скаржника, наявні підстави для задоволення Скарги.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника