• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу)

Завершена

333 220.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 666.10 UAH
Період уточнення: 27.12.2024 17:45 - 04.01.2025 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: 0642c83c5dff431d9b61adfa2e7e7e00
Дата опублікування: 30.12.2024 12:47
Опис: Шановний Замовнику, Вами, згідно п. 9 загальних вимог "Технічна специфікація" додатку 2, учасник повинен мати право на провадження господарської діяльності з медичної практики на території Львівської області. Вказана умова тендерної документації жодним чином не обґрунтована адже місце провадження господарської діяльності з медичної практики саме території Львівської областіжодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Провадження господарської діяльності з медичної практики регулюється зокрема, Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 та Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285. Ліцензія надає право надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ліцензія це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Також відповідно до даного закону, місце провадження виду господарської діяльності це місце (об’єкт, приміщення, будівля, земельна ділянка та/або територія), на якому (у межах якого) суб’єкт господарювання провадить господарську діяльність або яке використовується в його провадженні (може збігатися з місцезнаходженням суб’єкта господарювання). Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285, ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування). Жодним нормативно-правовим документом не встановлено територіальних обмежень на провадження господарської діяльності з медичної практики. Отже, послуги гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу не передбачають необхідності розташування лабораторії в конкретно розташованому місці (наприклад територіально у Львівській області). Дані послуги відповідно до законодавства надаються будь-якими учасниками ринку, які мають відповідні дозвільні документи, в будь-якій точці України, за місцем провадження медичної практики, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії (з урахуванням внесених до них змін). Зазначаємо, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також практики комісії Антимонопольного комітету, дана умова є дискримінаційною. Згідно з частиною першою статті 5 ЗУ ""Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 ЗУ ""Про публічні закупівлі", не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Прсимо внести відповідні зміни до тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звертатися зі скаргою до органу оскарження.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Щодо встановлення вимоги про місце провадження господарської діяльності з медичної практики на території Львівської області, зазначаємо наступне: Обґрунтування вимоги: Зазначена вимога викликана необхідністю забезпечення належної організації процесу надання послуг у межах предмета закупівлі. Основними чинниками є: Логістичні аспекти: своєчасна доставка матеріалів (зразків) для дослідження; Оперативна комунікація між замовником та виконавцем послуг, включаючи можливість екстреного реагування; Дотримання часових рамок виконання досліджень, що є критично важливим у контексті медичної практики. Встановлення територіальної вимоги не дискримінує жодного з потенційних учасників. Будь-який суб'єкт господарювання, незалежно від його основного місцезнаходження, може відкрити додаткове місце провадження діяльності на території Львівської області відповідно до вимог законодавства, що передбачає включення такого місця до ліцензії. Зазначена вимога не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» чи інших нормативно-правових актів, оскільки встановлюється виходячи з обґрунтованої необхідності забезпечення якісного та своєчасного виконання послуг. Вимога про провадження господарської діяльності з медичної практики на території Львівської області є виправданою, обґрунтованою та такою, що забезпечує виконання умов закупівлі відповідно до потреб Замовника.
Дата відповіді: 01.01.2025 08:42
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: 9717940131784baabd2686537b2747a1
Дата опублікування: 30.12.2024 12:42
Опис: Шановний Замовнику, Вами, згідно п. 1 загальних вимог "Технічна специфікація" додатку 2 вимагається надання ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження господарської діяльності з медичної практики. за спеціальністю патологічна анатомія, дитяча патологічна анатомія, організація і управління охороною здоров’я; за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія), медична статистика. Зазначення саме медичної статистики у документі дозвільного характеру є явно дискримінаційним. Провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: медична статистика, абсолютно не відноситься до предмету закупівлі та обмежує участь потенційних учасників у даній закупівлі. Зазначаємо, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також практики комісії Антимонопольного комітету, дана умова є дискримінаційною. Згідно з частиною першою статті 5 ЗУ ""Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 ЗУ ""Про публічні закупівлі", не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Прсимо внести відповідні зміни до тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звертатися зі скаргою до органу оскарження.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та надані зауваження щодо тендерної документації. Відповідно до п. 1 загальних вимог "Технічної специфікації" додатку 2, вимога щодо надання ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності з медичної практики за вказаними спеціальностями є необхідною та обґрунтованою з наступних причин: 1. Комплексність та якість послуг: Зазначення спеціальності "медична статистика" обумовлене тим, що ведення якісної статистики та аналізу є невід’ємною складовою медичної діяльності, зокрема для оцінки ефективності наданих послуг. Це дозволяє забезпечити контроль якості, узгодженість даних та відповідність стандартам охорони здоров’я. 2. Потреби предмета закупівлі: Для належного виконання послуг за предметом закупівлі може виникати необхідність у наданні статистичних звітів, аналізу даних, або інших робіт, пов’язаних з медичною статистикою. Таким чином, вимога про наявність дозволу на провадження діяльності за цією спеціальністю відповідає меті закупівлі. 3. Недискримінаційний характер вимоги: Встановлення цієї вимоги не є дискримінацією, оскільки будь-який суб’єкт господарювання, який здійснює діяльність у сфері медичної практики, може отримати відповідну ліцензію. Вимога стосується лише забезпечення відповідності учасників професійним стандартам, що гарантують якісне та своєчасне надання послуг. 4. Відповідність законодавству: Вимога встановлена у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та не має на меті обмежити конкуренцію чи права потенційних учасників. Вона є необхідною для забезпечення якості та належного виконання послуг відповідно до потреб Замовника. Враховуючи вищезазначене, вимога щодо наявності ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності за спеціальністю "медична статистика" не є дискримінаційною, а встановлена для забезпечення виконання умов закупівлі у відповідності до потреб Замовника.
Дата відповіді: 01.01.2025 08:42
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: c0cec8099e3d45ddadfb74e450f067c6
Дата опублікування: 29.12.2024 15:35
Опис: В п.7 Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога щодо забезпечення Учасником збереження вологого архіву протягом 1 року з подальшою утилізацією біологічних відходів категорії «В» шляхом кремації Слід зазначити, що згідно п. 4 р.Х Порядку проведення паталогоанатомічного розтину, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06.09.2021 р. №1877 р. передбачено, що «Вологий» секційний, біопсійний і операційний матеріали зберігаються в 10 % розчині нейтрального формаліну в медичному архіві ЗОЗ до закінчення патологогістологічних та інших необхідних досліджень, встановлення патологоанатомічного діагнозу. Тобто, встановлена вимога щодо збереження вологого архіву протягом 1 року є такою, що протирічить законодавству. Крім того Замовником не передбачено в Тендерній документації послуг по збереженню вологого архіву протягом 1 року та не встановлено порядку оплати за здійснення його збереження, особливо зважаючи на те, що для такого зберігання потребуватимуться значні площі та нестимуться значні витрати. Просимо прибрати дискримінаційну і незаконну вимогу з тендерної документації щодо збереження вологого архіву протягом 1 року.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та висловлені зауваження щодо тендерної документації. Вимога, зазначена в п. 7 Додатку 2 до тендерної документації, щодо забезпечення збереження вологого архіву протягом 1 року з подальшою утилізацією біологічних відходів категорії «В» шляхом кремації є обґрунтованою та встановленою для забезпечення інтересів Замовника з таких причин: Практика збереження вологого архіву протягом певного періоду (до 1 року) є поширеною та обґрунтованою з точки зору: Повторної перевірки або уточнення діагнозу в разі виникнення додаткових питань чи необхідності судово-медичної експертизи. Забезпечення прав пацієнтів та медичного персоналу у випадках розгляду можливих скарг чи суперечок щодо надання медичних послуг. Виконання медичних протоколів у межах контролю якості досліджень. Вимога щодо збереження вологого архіву протягом 1 року не є дискримінаційною, оскільки встановлює однакові умови для всіх учасників та відповідає потребам Замовника. Зберігання вологого архіву є важливою умовою, що забезпечує якість та належне виконання послуг відповідно до потреб Замовника.
Дата відповіді: 01.01.2025 08:41