• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

С_25П-045_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Toyota LC Prado 150)

Завершена

4 776 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 71 640.00 UAH
Період уточнення: 23.12.2024 17:12 - 07.02.2025 00:00
Відповідь надана

Звернення щодо усунення дискримінаційної вимоги

Номер: 0cbb866069c642aba70c573be2a5820a
Дата опублікування: 26.12.2024 04:21
Опис: Шановний замовнику. Наша компанія маючи намір прийняти участь у вашій закупівлі проаналізувала вимоги які викладені у складі тендерної документації та її додатках та знайшли серед них такі, що містять всі ознаки дискриманаційних вимог з огляду на наступне: Вимоги: «- спеціалісти по проведенню діагностичних та ремонтних робіт автомобілів*, кваліфікація яких підтверджена сертифікатами компанії Toyota – не менше 3х чоловік.» та «- скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) кваліфікацію спеціалістів, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., а саме: кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати від компанії Toyota .» Ці Вимоги є дискримінаційними та незаконними з огляду на те, що виконати їх наразі може лише учасник який заздалегідь пройшов навчання та й ще має певні договірні правовідносини із виробником продукції компанії Toyota Motor Corporation. Звертаємо вашу увагу, що викладену у такий спосіб вимогу не взмозі виконати навіть учасники які звернуться офіційних представників наприклад до підприємства з іноземними інвестиціями «Тойота-Україна» (ПІІ «Тойота-Україна»). Навіть на офіційному веб-сайті компанії за посиланням https://www.toyota.ua/toyota-in-ukraine чітко зазначено наступне: В Україні торгову марку Toyota представлено офіційним імпортером та дистриб’ютором автомобілів Toyota і Lexus підприємством з іноземними інвестиціями «Тойота-Україна» (ПІІ «Тойота-Україна»). А отже зазначена компанія не є виробником Toyota Motor Corporation а є лише їх офіційний імпортер. Виходячи з зазначеного учасник для виконання вимоги має звертатися саме до головної компанії яка знаходиться в іншій країні та ще й під час війни, коли чоловіки мають обмеження на виїзд за кордон та пройти навчання взагалі стає неможливою задачею. Також звертаємо увагу, що практикою постійно-діючої колегії Антимонопольного Комітету України чітко вказано що подібні вимоги є незаконними та дискримінаційними оскільки не надає жодних переваг під час виконання умов договору та відповідні послуги можуть надати майстера які не мають такого сертифікату але мають відповідний багаторічний досвід з ремонту та є незалежними від авторизованих сервісних центрів представників виробника які мають такі сертифікати. З огляду на технічне завдання та вимоги, жодних специфічних завдань які б потребували наявність працівникам мати такі документи не існує. Радимо ознайомитися із рішенням № 11394-р/пк-пз від 25.07.2023 по скарзі UA-2023-06-26-012155-a.b3 у закупівлі UA-2023-06-26-012155-a. Саме тут чітко встановлено, що: Немає обґрунтування необхідності встановлення у Документації вимоги Документації у вказаній редакції щодо надання підтверджуючих документів про пройдене навчання щодо технічного обслуговування та ремонту певного виробника. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають скановані копії підтверджуючих документів про пройдене навчання щодо технічного обслуговування та ремонту, виданих виробником техніки, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника У разі залишення нашого звернення без розгляду, або без обґрунтованої відповіді залишаємо за собою право на подання скарги до АМКУ задля збереження наших законних прав на участь у закупівлі в якій не буде дискримінаційних вимог як такі, що є предметом зазначеного звернення.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу увагу до даної закупівлі. На поставлене питання повідомляємо, що БУ «Укрбургаз», як філія державного підприємства АТ «Укргазвидобування», приділяє першочергово увагу безпечній та безаварійній експлуатації наявного парку спецтехніки, запорукою якої є проведення своєчасного та насамперед якісного технічного обслуговування та ремонту даної техніки. Враховуючи виклики перед якими зараз стоїть наша країна та насамперед АТ «Укргазвидобування», як підприємство критичної інфраструктури, не може дозволити собі простою техніки з причини надання неякісних та непрофесійних послуг. Так, з метою забезпечення безпечної та безаварійній експлуатації автомобілів та уникнення в майбутньому випадків неякісного надання послуг, разом з тим необхідності витрачання додаткових фінансових і людських ресурсів Замовника, для оцінки рівня підготовки персоналу, оснащення виробничої бази Учасника та зважаючи на той факт, що сучасні автомобілі Toyota LC Prado 150 в свою чергу мають конструктивні особливості, електронні системи керування, програмне забезпечення, обслуговування та налаштування, яких вимагає від Учасника наявності певного досвіду та найголовніше залучення відповідно навченого персоналу – були саме передбачені вимоги щодо наявності сертифікованого компанією Toyota персоналу, що насамперед і є запорукою проведення якісного ремонту та забезпечення безпечної та безаварійній експлуатації автомобіля. Видалення даної кваліфікаційної вимоги з тендерної документації лише створює значні ризики для нашого підприємства, так як у даній закупівлі, поряд з Учасниками, які теоретично мають такий досвід, можуть приймати участь компанії, які його не мають.
Дата відповіді: 26.12.2024 11:34