• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Торги не відбулися

584 029.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 920.15 UAH
Період уточнення: 23.12.2024 12:16 - 21.02.2025 00:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: c5a0dc82f13b48e2a2a9a187b4bdc9d9
Дата опублікування: 24.12.2024 11:23
Опис: Шановний замовнику. Вами вказана вимога в п. 16 Додаток 1 до ТД щодо радіостанцій, в дана вимога обмежує коло учасників адже на підтвердження вимагається лише договір з УДЦР та дозвіл на експлуатацію радіоелектронних засобів. Просимо замовника внести зміни в заному пункті на додати можливість підтвердження "дозвіл та/або відомість від УДЦР", адже значна частина учасників отримє саме відомості особливо це стосується радіостанцій придбаних та зареєстрованих в УДЦР в 2023-2024 рр
Відповідь: Нами будуть додані зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 25.12.2024 12:01
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 690ae61614ed4a15b284474cf01ab692
Дата опублікування: 24.12.2024 11:17
Опис: Шановний замовнику, згідно з вимогою Додатку 1 до Тендерної документації пункт 13 «З урахуванням необхідності зберігання спеціальних засобів, документальних матеріалів, проведення відповідних інструктажів особового складу охоронців тощо Учасник підтверджує наявність представництва за місцем розташування об’єкта охорони (м. Нікополь) з можливістю відвідування Замовником (надати копію договору оренди приміщення, підтвердження права власності тощо).» Дана вимога «…наявність представництва за місцем розташування об’єкта охорони (м. Нікополь)…» є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне: Ми як потенційний учасник маємо багаторічний досвід роботи в охоронній сфері відповідну матеріально-технічну базу та штат персоналу для якісного виконання умов даної закупівлі, у разі перемоги готові до моменту підписання договору надати договір оренди приміщення де буде розміщено нашу цілодобову чергову частину. Однак, Учасник не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність усім іншим кваліфікаційним критеріям, у зв’язку зі встановленням даної вимоги в ТД. Дана обставина ставить учасників, зокрема нас, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають в даний момент офісного приміщення. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що вимога наявність власного або орендованого приміщення порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника. Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог та додати гарантійний лист «про те, що у разі перемоги учасник-переможець процедури закупівлі зобов’язаний до моменту підписання договору підтвердити наявність приміщення для діючого підрозділу та цілодобової чергової частини учасника.» Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь: Нами будуть додані зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 25.12.2024 12:01
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 617fa21a68f747daa30da6ec20219685
Дата опублікування: 24.12.2024 11:17
Опис: Шановний замовнику, 1. відповідно до п. 8 додатку 1 до ТД "З метою усунення ризиків з нанесення збитків майну Замовника у разі неякісного надання учасником послуг з охорони учасник надає довідку у довільній формі про наявність діючого договору добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності та копію діючого договору страхування" чи правильно ми розуміємо, що учасник може надати договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами? 2. відповідно до п. 1.5 додатку 1 до ТД у Вас вказано що медичні документи на фахівця мають бути видані в 2023 році. просимо пояснити чи це чітка умова (у такому разі документи на кінцеву дату прийняття пропозицій будуть недійсні так як термін дії 1 рік) чи всеж таки технічна похибка?
Відповідь: Так
Дата відповіді: 24.12.2024 12:04