• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Торги не відбулися

584 029.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 920.15 UAH
Період оскарження: 23.12.2024 12:16 - 21.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Представник суб’єкта оскарження: Фізична особа-підприємець Шелковський Дмитро Миколайович код ЄДРПОУ: 2604113139 50029, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, місто КРИВИЙ РІГ, вулиця МУЗИЧНА, будинок 9, квартира 1 Адвокат Магера Роман Миколайович Свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю № 3976 від 25.01.2022, видане Радою адвокатів Полтавської області адреса: 02090, Україна, м. Київ, вул. Харківське шосе 19а, кв. 283. телефон: +380671156757 Адреса електронної пошти: tenderadvocat@gmail.com Замовник: КЗО "НІКОПОЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "НІКА" ДОР" код ЄДРПОУ: 21903203 53204, Україна, Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул.Рижикова 34 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-23-007635-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 23.12.2024 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-12-23-007635-a, процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги. Останні зміни до тендерної документації були внесені 24 січня 2025 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, з урахуванням останніх змін, встановлено до 31 січня 2025 08:00. Скаржник має намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, Фізична особа-підприємець Шелковський Дмитро Миколайович (далі - Скаржник), виявив у ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: 1. Відповідно до додатку п. 18 додатку 2 до тендерної документації: З метою підтвердження за своїми характеристиками відповідності пункту централізованого спостереження вимогам, установленим у тендерній документації та визначеним Постановою КМУ №960 від 18.11.2015, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник у складі пропозиції повинен надати чинний сертифікат ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, ІDT), що виданий учаснику органом з сертифікації. Відповідно до абзацу другого ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до підпункту 2 пункту 13 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960: Під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється 2) використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю. Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 передбачено, зокрема: 1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960, не передбачена наявність у ліцензіата сертифіката ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, ІDT), що виданий учаснику органом з сертифікації. З умовою, що сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають сертифіката ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, ІDT), що виданий учаснику органом з сертифікації, з умовою, що сертифікат виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Скаржник має ліцензію серії АЕ №2184595, на підтвердження додаємо до скарги. Її достатньо для виконання вимог тендерної документації. Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 20198-р/пк-пз від 18.12.2024 року. Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни. Висловлюю своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності на 14 арк; 2. Копія ордера на 1 арк; 3. Копія свідоцтва на 1 арк; 4. Копія рішення № 20198-р/пк-пз від 18.12.2024 року на 11 арк; 5. Копія Ліцензії серії АЕ №2184595. З повагою, Представник, Адвокат КЕП Р.М. Магера

Номер: b294f1898af2436d82091ebe2f48a1e5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-23-007635-a.a3
Назва: До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Представник суб’єкта оскарження: Фізична особа-підприємець Шелковський Дмитро Миколайович код ЄДРПОУ: 2604113139 50029, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, місто КРИВИЙ РІГ, вулиця МУЗИЧНА, будинок 9, квартира 1 Адвокат Магера Роман Миколайович Свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю № 3976 від 25.01.2022, видане Радою адвокатів Полтавської області адреса: 02090, Україна, м. Київ, вул. Харківське шосе 19а, кв. 283. телефон: +380671156757 Адреса електронної пошти: tenderadvocat@gmail.com Замовник: КЗО "НІКОПОЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "НІКА" ДОР" код ЄДРПОУ: 21903203 53204, Україна, Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул.Рижикова 34 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-23-007635-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 23.12.2024 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-12-23-007635-a, процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги. Останні зміни до тендерної документації були внесені 24 січня 2025 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, з урахуванням останніх змін, встановлено до 31 січня 2025 08:00. Скаржник має намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, Фізична особа-підприємець Шелковський Дмитро Миколайович (далі - Скаржник), виявив у ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: 1. Відповідно до додатку п. 18 додатку 2 до тендерної документації: З метою підтвердження за своїми характеристиками відповідності пункту централізованого спостереження вимогам, установленим у тендерній документації та визначеним Постановою КМУ №960 від 18.11.2015, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник у складі пропозиції повинен надати чинний сертифікат ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, ІDT), що виданий учаснику органом з сертифікації. Відповідно до абзацу другого ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до підпункту 2 пункту 13 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960: Під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється 2) використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю. Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 передбачено, зокрема: 1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960, не передбачена наявність у ліцензіата сертифіката ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, ІDT), що виданий учаснику органом з сертифікації. З умовою, що сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають сертифіката ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, ІDT), що виданий учаснику органом з сертифікації, з умовою, що сертифікат виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Скаржник має ліцензію серії АЕ №2184595, на підтвердження додаємо до скарги. Її достатньо для виконання вимог тендерної документації. Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 20198-р/пк-пз від 18.12.2024 року. Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни. Висловлюю своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності на 14 арк; 2. Копія ордера на 1 арк; 3. Копія свідоцтва на 1 арк; 4. Копія рішення № 20198-р/пк-пз від 18.12.2024 року на 11 арк; 5. Копія Ліцензії серії АЕ №2184595. З повагою, Представник, Адвокат КЕП Р.М. Магера
Скарга:
Дата розгляду скарги: 05.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.01.2025 15:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.02.2025 16:33
Автор: ФОП "ШЕЛКОВСЬКИЙ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ", Дмитрий Николаевич Шелковский +380675696542 shdimon19@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d1120b8c9b5e4266abb6256f151a5898
Заголовок пункту скарги: сертифікат
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до додатку п. 18 додатку 2 до тендерної документації:
З метою підтвердження за своїми характеристиками відповідності пункту централізованого спостереження вимогам, установленим у тендерній документації та визначеним Постановою КМУ №960 від 18.11.2015, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник у складі пропозиції повинен надати чинний сертифікат ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, ІDT), що виданий учаснику органом з сертифікації. Відповідно до абзацу другого ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.

Відповідно до підпункту 2 пункту 13 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960:
Під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється
2) використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю.

Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 передбачено, зокрема:
1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960, не передбачена наявність у ліцензіата сертифіката ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, ІDT), що виданий учаснику органом з сертифікації. З умовою, що сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.

За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають сертифіката ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, ІDT), що виданий учаснику органом з сертифікації, з умовою, що сертифікат виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Скаржник має ліцензію серії АЕ №2184595, на підтвердження додаємо до скарги. Її достатньо для виконання вимог тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 20198-р/пк-пз від 18.12.2024 року.
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни.

Висловлюю своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Представник суб’єкта оскарження: Фізична особа-підприємець Шелковський Дмитро Миколайович код ЄДРПОУ: 2604113139 50029, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, місто КРИВИЙ РІГ, вулиця МУЗИЧНА, будинок 9, квартира 1 Адвокат Магера Роман Миколайович Свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю № 3976 від 25.01.2022, видане Радою адвокатів Полтавської області адреса: 02090, Україна, м. Київ, вул. Харківське шосе 19а, кв. 283. телефон: +380671156757 Адреса електронної пошти: tenderadvocat@gmail.com Замовник: КЗО "НІКОПОЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "НІКА" ДОР" код ЄДРПОУ: 21903203 53204, Україна, Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул.Рижикова 34 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-23-007635-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 23.12.2024 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-12-23-007635-a, процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги. Останні зміни до тендерної документації були внесені 10.01.2025 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, з урахуванням останніх змін, встановлено до 15 січня 2025 10:00. Скаржник має намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, Фізична особа-підприємець Шелковський Дмитро Миколайович (далі - Скаржник), виявив у ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: 1. Відповідно до п. 17 додатку 2 до тендерної документації: Забезпечити наявність автотранспорту швидкого реагування, обладнаного відповідно до вимог Постанови КМ України № 960 від 18.11.2015 р. Забезпечити дислокацію автомобілю групи швидкого реагування біля об’єкту охорони в межах доїзду до об’єкту впродовж 10 хвилин. Пост охорони повинен бути посилений охоронниками груп швидкого реагування, які мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (Постанова КМ України від 11.02.2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»). На підтвердження Учасник надає гарантійний лист, яким гарантує виконання даної вимоги, та дозвіл (витяг з системи МВС про наявність дозволу з можливістю його перевірки з використанням web-сервісу, QR-коду тощо) на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи, чинний на дату розкриття тендерних пропозицій, виданий суб’єкту охоронної діяльності, транспорт реагування якого використовується з метою посилення посту охорони (п.11 Постанови КМ України від 18.11.2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»). Відповідно до п.11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови): Придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог: 1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку: дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи; дозвіл на право придбання зазначених пристроїв; 2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622; 3) суб’єкт охоронної діяльності веде облік пристроїв та патронів до них за формою згідно з додатком 22 до зазначеної Інструкції; 4) облік видачі і прийняття пристроїв, патронів до них, що видаються працівникам охорони на час несення служби, ведеться відповідальною особою шляхом внесення відповідних даних до книги обліку видачі і прийняття пристроїв та патронів до них; 5) непридатні для подальшого використання пристрої та патрони до них здаються суб’єктом охоронної діяльності до територіальних органів Національної поліції за місцезнаходженням. По-перше, предметом закупівлі не є послуги, що пов’язані із відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи. По-друге, Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі -Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкового отримання дозволу (витягу з системи МВС про наявність дозволу з можливістю його перевірки з використанням web-сервісу, QR-коду тощо) на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних вимог. По-третє, суб’єкти охоронної діяльності можуть залучати охоронників, які забезпечені власними пристроями для відстрілу патронів та мають дозвіл, виданий на таку особу. Зокрема, Скаржник планує залучити Картишова С.А. Додаємо до скарги витяг з функціональної системи «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішньої справ про наявність дозволу на зберігання, носіння зброї, боєприпасів до неї, основних частин зброї, пристроїв, патронів до них від 17.12.2024 року. Вимога про надання дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи розрахована на учасників торгів, в яких наявний вказаний дозвіл, що є дискриміаційним по відношеню до інших учасників торгів. Скаржник взмозі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений взяти участь у закупівлі. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 20111-р/пк-пз від 17.12.2024 року. Висловлюю своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності на 14 арк; 2. Копія ордера на 1 арк. 3. Копія свідоцтва на 1 арк. 4. Копія рішення № 20111-р/пк-пз від 17.12.2024 року на 19 арк. 5. Копія витягу з функціональної системи «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішньої справ про наявність дозволу на зберігання, носіння зброї, боєприпасів до неї, основних частин зброї, пристроїв, патронів до них від 17.12.2024 року на 1 арк. З повагою, Представник, Адвокат КЕП Р.М. Магера

Номер: f06561e2667c4d1a91202ec92580a56a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-23-007635-a.b2
Назва: До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Представник суб’єкта оскарження: Фізична особа-підприємець Шелковський Дмитро Миколайович код ЄДРПОУ: 2604113139 50029, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, місто КРИВИЙ РІГ, вулиця МУЗИЧНА, будинок 9, квартира 1 Адвокат Магера Роман Миколайович Свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю № 3976 від 25.01.2022, видане Радою адвокатів Полтавської області адреса: 02090, Україна, м. Київ, вул. Харківське шосе 19а, кв. 283. телефон: +380671156757 Адреса електронної пошти: tenderadvocat@gmail.com Замовник: КЗО "НІКОПОЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "НІКА" ДОР" код ЄДРПОУ: 21903203 53204, Україна, Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул.Рижикова 34 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-23-007635-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 23.12.2024 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-12-23-007635-a, процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги. Останні зміни до тендерної документації були внесені 10.01.2025 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, з урахуванням останніх змін, встановлено до 15 січня 2025 10:00. Скаржник має намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, Фізична особа-підприємець Шелковський Дмитро Миколайович (далі - Скаржник), виявив у ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: 1. Відповідно до п. 17 додатку 2 до тендерної документації: Забезпечити наявність автотранспорту швидкого реагування, обладнаного відповідно до вимог Постанови КМ України № 960 від 18.11.2015 р. Забезпечити дислокацію автомобілю групи швидкого реагування біля об’єкту охорони в межах доїзду до об’єкту впродовж 10 хвилин. Пост охорони повинен бути посилений охоронниками груп швидкого реагування, які мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (Постанова КМ України від 11.02.2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»). На підтвердження Учасник надає гарантійний лист, яким гарантує виконання даної вимоги, та дозвіл (витяг з системи МВС про наявність дозволу з можливістю його перевірки з використанням web-сервісу, QR-коду тощо) на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи, чинний на дату розкриття тендерних пропозицій, виданий суб’єкту охоронної діяльності, транспорт реагування якого використовується з метою посилення посту охорони (п.11 Постанови КМ України від 18.11.2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»). Відповідно до п.11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови): Придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог: 1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку: дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи; дозвіл на право придбання зазначених пристроїв; 2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622; 3) суб’єкт охоронної діяльності веде облік пристроїв та патронів до них за формою згідно з додатком 22 до зазначеної Інструкції; 4) облік видачі і прийняття пристроїв, патронів до них, що видаються працівникам охорони на час несення служби, ведеться відповідальною особою шляхом внесення відповідних даних до книги обліку видачі і прийняття пристроїв та патронів до них; 5) непридатні для подальшого використання пристрої та патрони до них здаються суб’єктом охоронної діяльності до територіальних органів Національної поліції за місцезнаходженням. По-перше, предметом закупівлі не є послуги, що пов’язані із відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи. По-друге, Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі -Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкового отримання дозволу (витягу з системи МВС про наявність дозволу з можливістю його перевірки з використанням web-сервісу, QR-коду тощо) на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних вимог. По-третє, суб’єкти охоронної діяльності можуть залучати охоронників, які забезпечені власними пристроями для відстрілу патронів та мають дозвіл, виданий на таку особу. Зокрема, Скаржник планує залучити Картишова С.А. Додаємо до скарги витяг з функціональної системи «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішньої справ про наявність дозволу на зберігання, носіння зброї, боєприпасів до неї, основних частин зброї, пристроїв, патронів до них від 17.12.2024 року. Вимога про надання дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи розрахована на учасників торгів, в яких наявний вказаний дозвіл, що є дискриміаційним по відношеню до інших учасників торгів. Скаржник взмозі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений взяти участь у закупівлі. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 20111-р/пк-пз від 17.12.2024 року. Висловлюю своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності на 14 арк; 2. Копія ордера на 1 арк. 3. Копія свідоцтва на 1 арк. 4. Копія рішення № 20111-р/пк-пз від 17.12.2024 року на 19 арк. 5. Копія витягу з функціональної системи «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішньої справ про наявність дозволу на зберігання, носіння зброї, боєприпасів до неї, основних частин зброї, пристроїв, патронів до них від 17.12.2024 року на 1 арк. З повагою, Представник, Адвокат КЕП Р.М. Магера
Скарга:
Дата розгляду скарги: 21.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.01.2025 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.01.2025 17:42
Дата виконання рішення Замовником: 18.02.2025 10:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: згідно рішення АМКУ №922 від 21.01.2025р. були внесені зміни до тендерної документації
Автор: ФОП "ШЕЛКОВСЬКИЙ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ", Дмитрий Николаевич Шелковский +380675696542 shdimon19@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 44d106636d1245a6bac724b7d82e3391
Заголовок пункту скарги: дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:

1. Відповідно до п. 17 додатку 2 до тендерної документації: Забезпечити наявність автотранспорту швидкого реагування, обладнаного відповідно до вимог Постанови КМ України № 960 від 18.11.2015 р. Забезпечити дислокацію автомобілю групи швидкого реагування біля об’єкту охорони в межах доїзду до об’єкту впродовж 10 хвилин. Пост охорони повинен бути посилений охоронниками груп швидкого реагування, які мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (Постанова КМ України від 11.02.2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»). На підтвердження Учасник надає гарантійний лист, яким гарантує виконання даної вимоги, та дозвіл (витяг з системи МВС про наявність дозволу з можливістю його перевірки з використанням web-сервісу, QR-коду тощо) на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи, чинний на дату розкриття тендерних пропозицій, виданий суб’єкту охоронної діяльності, транспорт реагування якого використовується з метою посилення посту охорони (п.11 Постанови КМ України від 18.11.2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»).

Відповідно до п.11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови): Придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог:
1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку:
дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи;
дозвіл на право придбання зазначених пристроїв;
2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622;
3) суб’єкт охоронної діяльності веде облік пристроїв та патронів до них за формою згідно з додатком 22 до зазначеної Інструкції;
4) облік видачі і прийняття пристроїв, патронів до них, що видаються працівникам охорони на час несення служби, ведеться відповідальною особою шляхом внесення відповідних даних до книги обліку видачі і прийняття пристроїв та патронів до них;
5) непридатні для подальшого використання пристрої та патрони до них здаються суб’єктом охоронної діяльності до територіальних органів Національної поліції за місцезнаходженням.
По-перше, предметом закупівлі не є послуги, що пов’язані із відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи.
По-друге, Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі -Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкового отримання дозволу (витягу з системи МВС про наявність дозволу з можливістю його перевірки з використанням web-сервісу, QR-коду тощо) на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних вимог.

По-третє, суб’єкти охоронної діяльності можуть залучати охоронників, які забезпечені власними пристроями для відстрілу патронів та мають дозвіл, виданий на таку особу. Зокрема, Скаржник планує залучити Картишова С.А. Додаємо до скарги витяг з функціональної системи «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішньої справ про наявність дозволу на зберігання, носіння зброї, боєприпасів до неї, основних частин зброї, пристроїв, патронів до них від 17.12.2024 року.


Вимога про надання дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи розрахована на учасників торгів, в яких наявний вказаний дозвіл, що є дискриміаційним по відношеню до інших учасників торгів.
Скаржник взмозі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 20111-р/пк-пз від 17.12.2024 року.

Висловлюю своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: f496a763bbea487b9b8774ed2e9bfe2e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-23-007635-a.b1
Назва: скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.12.2024 14:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.01.2025 18:11
Дата виконання рішення Замовником: 20.02.2025 07:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Були внесені зміни до тендерної документаціїї №152 від 06.01.2025р.
Автор: ФОП "ШЕЛКОВСЬКИЙ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ", Дмитрий Николаевич Шелковский +380675696542 shdimon19@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 62a98dc504ac40ea969f9ceee6d8313c
Заголовок пункту скарги: приміщення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 13 додатку 1 до тендерної документації:
З урахуванням надання послуг з фізичної охорони об’єкта, залучення Учасником особового складу охоронців, а також посилення охорони із залученням транспорту реагування з персоналом охорони, передбачається наявність відповідної групи швидкого реагування та співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Нікополь) в період дії договору, частина з яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке також є місцем зберігання одягу, спеціальних засобів захисту та зброї (відповідно до Постанови КМ України від 11.02.2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»), проведення відповідних інструктажів особового складу охоронців, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва, управління процесом охоронної діяльності, ведення та зберігання відповідної документації (графіки чергувань; документи охоронців про стан здоров’я, журнали отримання-здавання спеціальних засобів, журнали інструктажу з питань охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки тощо). Вказана умова, враховуючи режим роботи охоронців та відповідно певний графік, передбачає наявність протягом дії договору на території адміністративної одиниці (м. Нікополь) відповідного приміщення для виконання вищевикладених функцій. Учасник надає довідку в довільній формі про наявність в м. Нікополь структурного підрозділу, філіалу та/або офісу тощо із зазначенням адреси такого структурного підрозділу, філіалу та/або офісу, копію документів, що підтверджують право учасника на володіння чи користування таким приміщенням. У разі відсутності такого структурного підрозділу, філіалу та/або офісу тощо – учасник надає гарантійний лист, яким гарантує відкриття (створення тощо) такого структурного підрозділу, філіалу та/або офісу в м. Нікополь з придбанням (орендою) для цього відповідного приміщення. Учасник підтверджує виконання цієї умови шляхом надання копії договору оренди приміщення структурного підрозділу, філіалу та/або офісу тощо, підтвердженням права власності на приміщення тощо у місті розташування об’єкта охорони (м. Нікополь) на момент підписання договору.

За таких умов, Скаржник повинен надати копію документу, що підтверджує право учасника на володіння чи користування приміщенням.
Скаржник не має приміщення в м. Нікополь. Натомість, Скаржник має у власності нежитлове приміщення, яке використовує в господарській діяльності, за адресою Дніпропетровська область, м. кривий Ріг, вулиця Шостакевича, будинок 12, приміщення 20, на підтвердження додаємо витяг про державну реєстрацію прав № 31939660 від 05.10.2011 року (надаємо до скарги).
Крім того, Скаржник, не може надати відповідну довідку, в якій потрібно вказати інформацію наявність приміщення в м. Нікополь.
Скаржник в змозі надати якісно послуги передбачені тендерною документацією, в тому числі, і з наявним в нього приміщенням. Наявність приміщення в м. Нікополь жодним чином не впливає на можливість надання послуг.
Вимога про надання вищевказаних документів розрахована на учасників торгів, в яких вже є структурний підрозділ, філіал та/або офіс у м. Нікополь з документальним підтвердженням, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: e6ce8a16f47c4d73bfd529554cb54ee2
Заголовок пункту скарги: огляд
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п. 15 додатку 1 до тендерної документації:
З метою з’ясування особливостей охорони об’єктів замовника, визначення місць розташування технічних засобів охорони (мобільного посту охорони, обладнаного дротом для підключення електричного струму, приладами відеоспостереження, комп’ютером, мобільним зв'язком, приладами сигналізації "Тривога"), Учасник здійснює візуальний огляд об’єкту (до закінчення періоду уточнень) та надає у складі пропозиції скан-копію акту/листа огляду за підписами уповноважених представників Учасника і Замовника. Замовник створює всі умови для обстеження об'єкту, в обов’язковому порядку надає доступ Учасникам для з огляду об’єкта (у тому числі з погодженням дати та часу виїзду на об’єкт), та в обов’язковому порядку надає та підписує акт/лист огляду за результатами ознайомлення Учасника з об’єктом. Під час ознайомлення і огляду Учасник і Замовник не можуть вести переговори щодо змісту або ціни пропозиції Учасника.

Вказана умова тендерної документації жодним чином не обґрунтована та її виконання жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі.
Більше того, нічого не заважає Замовнику «не отримати» запит на проведення огляду, не надати відповіді на запит, не надати акт/лист огляду або "уникнути" огляду об’єкту потенційним учасником.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт/лист огляду об'єкта Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Законом Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова) не встановленому жодних норм, які передбачали би обов’язкове надання акту/листа огляду у складі тендерних пропозицій учасників торгів.
З незалежних від учасника підстав представник Замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати акт/лист огляду об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників.
Крім того, вимога про відвідування об’єктів з метою проведення огляду порушує право учасника на конфіденційність інформації, адже для участі у закупівлі учаснику необхідно провести огляд, тобто ще до відкриття пропозицій учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже відомі потенційні учасники закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Аналогічної позиції дотримується колегія АМКУ в рішеннях №1920-р/пк-пз від 20.02.2023р та №3526-р/пк-пз від 21.03.2023р.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-23-007635-a) (додається), Закон (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text) (додається) та Постанова (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text) (додається).
Вищевказана умова Документації є дискримінаційною і порушує права та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника, оскільки її виконання залежить саме від Замовника, а не від Скаржника, отже обмежується право останнього прийняти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 2a645c1b0bed4633a59ddc5866f1d4d6
Заголовок пункту скарги: сертифікати та додаткові документи
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до п. 18 додатку 2 до тендерної документації:
З метою підтвердження за своїми характеристиками відповідності послуг з діяльності приватних охоронних служб, які пропонує надавати учасник, вимогам, установленим у тендерній документації, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник у складі пропозиції повинен надати чинні сертифікати:
- ISO 18788:2017 «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 18788:2015, IDT)»;
- ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT)» або (ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT),
що видані учаснику органами з сертифікації, надати звіти про проходження всіх необхідних аудитів, сертифікаційні угоди з органами по сертифікації. Відповідно до абзацу другого ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (надати відповідний підтверджуючий документ щодо акредитації органу сертифікації) або іншою установою, що визначено чинним законодавством, та довідку- пояснення, в довільній формі, з посиланням на чинне законодавство України.

Скаржник не має сертифікатів ISO 18788:2017 «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 18788:2015, IDT)» та ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT)» або (ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), що видані учаснику органами з сертифікації.
Відповідно, Скаржник не має інших документів, які виплавають із наявності таких сертифікатів, зокрема звітів про проходження всіх необхідних аудитів, сертифікаційні угоди з органами по сертифікації, документальне підтвердження компетентності органу сертифікації та довідки пояснення, оскільки вказані документи напряму залежать від наявності оскаржуваних сертифікатів.
Разом із тим, відсутні будь-які нормативні акти, що зобов’язують Скаржника мати такі сертифікати та супутні документи до них, наприклад, Ліцензійнии умовами провадження охоронної діяльності, які додаються до скарги, не передбачено обов’язку отримувати вищенаведені сертифікати та супутні документи до них.
Відповідно до п. 5.1. розділу 1 тендерної документації встановлено назву предмета закупівлі, а саме: Охоронні послуги.
Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов:
Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Скаржник має відповідну ліцензію серії АЕ №2184595, що додається до скарги.
Вважаємо, що вимога надання вказаних сертифікатів та супутніх документів до них необґрунтовано звужує коло потенційних учасників та наявність такої вимоги призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Скаржник, не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси.
Вимога про надання вищевказаних сертифікатів та звітів, а також супутніх документів до них розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 19975-р/пк-пз від 16.12.2024.
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни.

Висловлюю своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації