-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Фізична охорона, забезпечення безпеки, спостереження за роботою установок пожежної сигналізації
Торги не відбулися
13 856 152.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 801.00 UAH
мін. крок: 0% або 801.00 UAH
Період уточнення:
05.07.2018 14:28 - 31.07.2018 10:00
Відповідь надана
Питання щодо поняння "пыдтвердні документи"
Номер:
31a326fe926b46699f7145348fa7cd2c
Дата опублікування:
26.07.2018 17:24
Опис:
Лот1. У п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації є вимога замовника надати: «копії підтвердних документів щодо виконання цього договору, а у разі якщо договір діючий, допускається надання копій підтвердних документів про фактичне виконання такого договору.»
Для однакового тлумачення усіма учасниками поняття «підтвердні документи щодо виконання цього договору» прохання до Замовника надати ВИЧЕРПНИЙ перелік таких документів.
Відповідь:
До відносин щодо припинення господарських зобов'язань застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до частини першої статті 526 Цивільного кодексу зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу.
Відповідно до частини першої статті 202 Господарського кодексу господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином.
Водночас, згідно із частиною першою статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи.
Таким чином, документом, що підтверджує виконання зобов'язання належним чином у правовідносинах, що виникають з договорів про надання послуг, може бути акт наданих послуг або будь-який інший документ, що підтверджує факт надання послуг за договором.
Дата відповіді:
03.08.2018 08:47
Відповідь надана
Забезпечення тендерної пропозиції.
Номер:
3e75f1bdad8d4484ad47c7d64b6bf40f
Дата опублікування:
25.07.2018 11:48
Опис:
Для участі у тендері Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Термін дії цього забезпечення 120 днів з дати розкриття. Дана інформація не зрозуміла, бо Ваша закупівля з англійською мовою де є етап прекваліфікації і дати можуть змінуватись. Надайте будь ласка роз'яснення - це дата кінцевої подачі пропозицій 06.08.2018 чи дата аукціону - 11.09.2018р. ?
Відповідь:
Мається на увазі дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 06.08.2018 10:00
Дата відповіді:
27.07.2018 16:03
Відповідь надана
Лот № 2
Номер:
2b4f5668d30141818e582b9c446ac2e1
Дата опублікування:
25.07.2018 09:35
Опис:
Згідно п. 2 Додатку № 2 Учасник повинен надати копії сторінок трудових книжок на охоронників, водіїв та електромонтерів. Чи достатньо буде надати копію першої сторінки та останьої, де відмітка про працевлаштування в Учасника?
Відповідь:
Потрібна сторінка де вказано кому належить трудова книжка та розворот із записом про працевлаштування на відповідну посаду на Вашому підприємстві.
Дата відповіді:
27.07.2018 21:37
Відповідь надана
Лот № 2
Номер:
4292302e66944651af9699299bfbc11f
Дата опублікування:
25.07.2018 09:29
Опис:
Доброго дня! У Додатку № 2 п.3 зазначено, що Учасник повинен надати копії документів на право власності (володіння та/або користування) автотранспортом, у тому числі технічні паспорти на транспорт мобільних груп. Якщо підприємстмо має власний транспорт, то які документи окрім технічних паспортів Вам ще потрібні? Бо в технічному паспорті вказаний власник та нам не зрозуміло, що ще потрібно? Надайте будь ласка роз'яснення з цього приводу! Дякуємо!
Відповідь:
Якщо у технічному паспорті вказана юридична особа, тобто назва Вашого підприємства-то надання технічного паспорту буде достатньо. У випадку, коли вказане в технічному паспорті прізвище ім’я та по батькові, необхідно надати документи, які підтверджують право володіння та/або користування усіма транспортними засобами.
Дата відповіді:
27.07.2018 21:37
Відповідь надана
Щодо Документально підтвердженої інформаці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Номер:
74704d12c42142ff819ca04fbf8d872d
Дата опублікування:
24.07.2018 11:08
Опис:
Лот1. У п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації є наступна вимога замовника: "2.1. Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника:
- адміністративно-управлінського персоналу у м. Києві для організації дієвої взаємодії з Замовником та забезпечення охоронних послуг;
- персоналу охорони відповідної кваліфікації (не нижче 3-го кваліфікаційного розряду), що відповідає рівню важливості або небезпеки об’єктів охорони;
- працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони (чисельність, вік, освіта, стаж роботи у сфері охорони, яких відповідають вимогам чинного трудового законодавства України (у тому числі Кодексу законів про працю України, Закону України «Про охорону праці») для належного забезпечення охоронниками всіх постів заявлених у дислокації."
У абзаці 3 п. 2.1. вимагається надання інформації про "(чисельність, вік, освіта, стаж роботи у сфері охорони...)." Однак, замовник ставлячи зазначені вимоги не вказує чи необхідно надавати інформацію про прізвище, ім"я та побатькові охоронника. Адже інформацію про чисельність можливо подати узагальнено зазначивши КІЛЬКІСТЬ охоронників, а інформація про "вік, освіта, стаж роботи у сфері охорони" відноситься до КОНКРЕТНОЇ особи.
Питання наступне: Прошу надати інформацію учасникам закупівлі про те, чи запитувана інформація, а саме: про "вік, освіта, стаж роботи у сфері охорони" повинна надаватися на кожного охоронника персоналізовано чи узагальнено?
Чітка відповідь на це питання надасть можливість уникнути різнопланових підходів до інформації про персонал охорони при оцінці тендерних пропозицій учасників.
Відповідь:
Замовник мав на увазі, що надавач послуг має надати узагальнену інформацію стосовно кількості охоронників з розрахунку один цілодобовий пост - 4 охоронника. Що стосується віку, стажу роботи, освіти, інформація може містити в собі узагальнену форму.
Дата відповіді:
27.07.2018 14:48
Відповідь надана
Щодо вимог, прописаних ЛИШЕ під поліцію
Номер:
ba7889e177d44f09b1fc8bef47500d2c
Дата опублікування:
23.07.2018 12:44
Опис:
Шановний Замовнику, Ваші вимоги по 3 лоту, чітко передбачають одного учасника - Поліцію. Це випливає з наступних вимог: Інформація про технічні і якісні характеристики предмета закупівлі
2.1. Вид охорони: технічна охорона.
2.2. Спосіб охорони: за допомогою пульту централізованого спостереження надавача.
З метою забезпечення безпеки Підприємства, яке має стратегічне значення, а також особистої безпеки фізичних осіб здійснити встановлення кнопки термінового виклику поліції з подальшим експлуатаційним обслуговуванням та реагуванням груп затримання, які мають право згідно зі статтями 42, 43, 44, 45, 46 Закону України «Про національну поліцію» застосовувати поліцейські заходи примусу, фізичну силу, спеціальні засоби та використовувати вогнепальну зброю проти правопорушників.
2.3. Інженерна укріпленість об’єктів охорони відповідає Галузевому стандарту України «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони. Загальні технічні вимоги.» – ГСТУ 78.11.001-98.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Також вимога про вогнепальну зброю також підходить чітко під органи Поліції. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Тому маємо питання: Ви не хочете бачити інших учасників взагалі? Тоді навіщо проводити відкриті торги, проводьте переговорну процедуру й усе! В інакшому випадку, ми вимагаємо у Вас виключити вимоги, які чітко окреслюють коло учасників, дискримінують всіх, окрім поліції, а саме: про вогнепальну зброю, про сертифікат відповідності на пульт та кнопку виклику саме поліції! Вимагаємо виключити дані неправомірні вимоги та внести відповідні зміни!
Відповідь:
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2013 року № 421 «Про затвердження Порядку визначення переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями», пунктом 2 Порядку визначено, що до переліку можуть включатися особливо важливі об’єкти з урахуванням необхідності забезпечення захищеності життєво важливих інтересів громадянина, суспільства та держави від протиправних посягань, своєчасного виявлення, запобігання і нейтралізації реальних і потенційних загроз національним інтересам, забезпечення сталого функціонування інфраструктури м. Києва.
На виконання статті 13 Закону України «Про Національну поліцію» 13 жовтня 2015 року постановою КМУ № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції» утворено територіальні органи поліції охорони, які здійснюють заходи з охорони майна всіх форм власності за договорами.
Ураховуючи викладене та беручи до уваги зростання рівня злочинності, незаконний обіг вогнепальної зброї, що може бути використана при нападах на об’єкти всіх форм власності, у тому числі особливо важливі для життєдіяльності міста Києва, вважаємо доцільним вимоги тендерної документації залишити без змін.
Дата відповіді:
26.07.2018 16:06
Відповідь надана
Щодо документів на персонал охорони ЛОТ 1
Номер:
8bfcabb203d749f4b50ffcb587613eb0
Дата опублікування:
18.07.2018 15:22
Опис:
Доброго дня! В додатку 2 ( лот 1), для нас присутня незрозуміла вимога в п. 2.1: «Допускається наявність працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії цивільно-правових договорів).»
Чи потрібно взагалі надавати якесь підтвердження наявності трудових відносин на працівників, які можуть працювати не тільки за цивільно-правовими договорами, а наприклад по трудовому договору (та можуть бути як штатними працівниками, так і позаштатними), або працюють по трудовій книжці.
Тому що згідно Вашого формулювання, взагалі незрозуміло чи потрібно взагалі на таких працівників такі будь які підтверджуючі документи.
Як що потрібно, то просимо чітко вказати, які саме документи потрібні, та в якому вигляді, і внести відповідні зміни до документації. Щоб усі без винятку учасники вірно розуміли такі вимоги.
Дякуємо за розуміння
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (частина третя статті 16 Закону).
Таким чином, нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданим документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Так, додатком 2 (лот 1) тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, крім іншого встановлена вимога стосовно наявності працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії цивільно-правових договорів). При цьому зазначаємо, що зазначена вимога встановлена з метою недопущення дискримінації учасників та розширення кола потенційних учасників, у яких працівники перебувають з ними у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів, тому зазначена вимога стосується саме таких учасників та дає можливість для їх участі у відповідній процедурі закупівлі та у повній мірі враховує замовником дотримання законодавства у сфері публічних закупівель.
Водночас пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що для проведення цієї закупівлі Замовник вважає, що Учасник, який надає у складі пропозиції інформацію, що містить будь-які персональні дані (про працівників, посадових осіб, контрагентів Учасника тощо), вчиняє такі дії правомірно з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних” і Учасник надає свою згоду на поширення такої інформації Замовником відповідно до вимог Закону.
Таким чином, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції, а також раціонального та ефективного використання коштів підприємства, замовником вжито необхідних заходів щодо недопущення порушень у сфері публічних закупівель ані з боку учасників, ані з боку замовника.
Дата відповіді:
23.07.2018 18:22
Відповідь надана
Щодо кількості охоронців згідно додатку 2
Номер:
e90a659256c041799d67767cbed135fc
Дата опублікування:
18.07.2018 15:05
Опис:
Доброго дня! По ЛОТу № 1 - раніше одним з майбутніх учасників Вам було поставлено питання «Підкажіть будь ласка, скільки людей треба?» на яке Ви так і не надали чіткої відповіді.
Лише «Кількість людей визначається надавачем послуг з урахуванням заявленої потреби замовника.»
Тож, щоб не було двоякого трактування учасниками щодо кількості потрібних охоронців, які повинні бути зазначені в довідці (згідно вимог додатку 2 до ЛОТу 1 п.2.1) Просимо Вас надати чітку кількість таких охоронців, тому що згідно задіяної кількості людей буде проводитися розрахунок своїх пропозицій всіма учасниками. Як що один учасник порахує свою пропозицію з меншою кількістю, то пропозиція такого учасника буде суттєво відрізнятися від пропозиції іншого учасника, який при розрахунку своєї пропозиції для надання більш якісного надання послуг за основу візьме більшу кількість таких співробітників.
Тому щоб уникнути дискримінації та для забезпечення рівних умов для участі всіх майбутніх учасників, просимо вказати мінімальну кількість охоронців, які повинні бути зазначені в даній довідці.
Дякуємо за розуміння
Відповідь:
Згідно тендерної документації визначено кількість постів. Для забезпечення якісної охорони об'єктів КП "Київтеплоенерго" загальна кількість охоронців визначається учасником відповідно до тендерної документації. При цьому орієнтовна кількість охоронців, необхідних для цілодобової охорони, визначається, виходячи з наступного: один цілодобовий пост - не менше 4 осіб.
Дата відповіді:
23.07.2018 15:59
Відповідь надана
Лот 1
Номер:
b9bbcb16f976447ba932cb93e65feb8f
Дата опублікування:
12.07.2018 09:57
Опис:
Доброго дня!
В додатку 2 ( лот 1) , Ви вимагаєте :"працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони (чисельність, вік, освіта, стаж роботи у сфері охорони, яких відповідають вимогам чинного трудового законодавства України (у тому числі Кодексу законів про працю України, Закону України «Про охорону праці») для належного забезпечення охоронниками всіх постів заявлених у дислокації." Підкажіть будь ласка, скільки людей треба ? Чи підійдут Вам що ми вкажемо ГБР?
Відповідь:
Кількість людей визначається надавачем послуг з урахуванням заявленої потреби замовника.
Якщо ГБР розшифровується як «група швидкого реагування», може бути як додаткові заходи здійснення фізичної охорони.
Дата відповіді:
16.07.2018 07:47
Відповідь надана
Лот 1
Номер:
dc1b97a38f0b49daaed070d8f6481957
Дата опублікування:
12.07.2018 09:51
Опис:
Доброго дня! В клаліфікаційних критеріях (Лот 1) Ви вимагаєте "адміністративно-управлінського персоналу у м. Києві для організації дієвої взаємодії з Замовником та забезпечення охоронних послуг; ". Що ви мали на увазі?
Відповідь:
Замовник мав на увазі, що надавач послуг повинен мати адміністративно-управлінський персонал у м. Києві для організації дієвої взаємодії з замовником щодо забезпечення якісних охоронних послуг.
Дата відповіді:
16.07.2018 07:46