• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Фізична охорона, забезпечення безпеки, спостереження за роботою установок пожежної сигналізації

Торги не відбулися

13 856 152.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 801.00 UAH
Період оскарження: 05.07.2018 14:28 - 06.08.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скасування рішення Замовника

Номер: 9cfa36724f5d41a584f9233c36b766f1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-05-000326-b.c7
Назва: Скасування рішення Замовника
Скарга:
Скарга з додатками у файлах що прикріплені
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення по скарзі: 14.09.2018 18:33
Задовільнена: Так
Автор: ДП АПБ "Атлант", Насонов Геннадій Іванович +380674616803 d.p.b.atlant@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Щодо внесення змін у Протокол від 17.08.2018 № 270

Номер: d4aeb09da44d45d78d940ebad2c79643
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-05-000326-b.a6
Назва: Щодо внесення змін у Протокол від 17.08.2018 № 270
Вимога:
Пропозиції ТОВ "АКБ Охорона", ТОВ "Охоронний холдинг" та ТОВ "Т-С-К" не відповідають вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу надано у прикріпленому файлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу №270 розгляду тендерних пропозицій

Номер: 0f9790cc76904981b442641af840cc02
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-05-000326-b.c4
Назва: Скасування протоколу №270 розгляду тендерних пропозицій
Вимога:
Не відповідність пропозицій учасників умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу зазначено у прикріпленому файлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Порушення вимог тендерної документації

Номер: 711eb118bcfd47d484f1591a4b69c21a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-05-000326-b.c3
Назва: Порушення вимог тендерної документації
Вимога:
Згідно Додатку № 2 п. 2 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" Учасник повинен бути підтвердити наявність "- кваліфікованих робітників (електромонтерів) не менше 5 осіб" та надати протоколи навчань, копії посвідчень. Учасник ПП "КОМСЕРВІС - БЕЗПЕКА" надав інформацію про наявність лише 2 працівників - електромонтерів. До тогож не зрозуміло чому Сінгаєв М.І. проходе навчання у протоколі, як електромонтер, а посвідчення йому видане як "налагоджувальнику", також у цього працівника у трудовій книжці зроблен запис, що він "налагоджувальник". Це зовсім різні посади та мають зовсім інші вимоги до навчання курсу з охорони праці. Тому виникають сумніві у достовірності протоколів навчання з питань охорони праці. До того ж не було надано посвідчення на іншого електромонтера - Кольвах В.А., також не надано посвідчення на техніка - Пиніва. Також не зрозумілі - Протоколи навчання персоналу, тому що у надані протоколи відрізняются від посвідчень, що не пропустимо, згідно чинного законодавства, а тобто протоколи оформлені наприклад березнем 2018 року, а посвідчення, які видаются на підставі протоколів навчання видані серпнем 2015 року. Також виникають питання "справжності " і посвідченнь, тому що в них зазначена перевірка 1 раз на три роки (з 2015р по 2018р.), а згідно ЗУ "Про Охорону праці" № 49 ст. 18. "Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці." тобто 1 раз на рік, а ні 1 раз на три роки, як зазначено у посвідченнях ПП "КОМСЕРВІС -БЕЗПЕКИ". До того ж не зрозуміло на підставі якого документа створена комісія на данному підприємстві. Згідно ж того ж Закону ст. 18 "Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці." Чи має право Інженер з ОП А.Л. Хахуляк навчати працівників, чи є в неї на це "право", яке надається спеціальним навчанням 5 групи. На підставі вищезгаданного Ми вважаємо, що цього Уасника не доречно допускати до аукціону, тому що він не надав документи, які вимагалися тендерною документацією. Тому Ми вимагаємо видалити цього Учасника
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу надано у прикріпленому файлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо внесення змін у Протокол від 17.08.2018 № 270

Номер: 05c80dd6969748f7bb8825350e826485
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-05-000326-b.a5
Назва: Щодо внесення змін у Протокол від 17.08.2018 № 270
Вимога:
Тендерна пропозиції ТОВ "АКБ Охорона, ТОВ "Охоронний Холдинг" та ТОВ "Т-С-К" не відповідають вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: зміна файлу
Дата скасування: 22.08.2018 13:30
Вимога
Вирішена

щодо надання цивільно-правових договорів

Номер: f209673ee76743eaa5a06507438c14a7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-05-000326-b.b2
Назва: щодо надання цивільно-правових договорів
Вимога:
Доброго дня! В додатку 2 ( лот 1) , Ви вимагаєте надання копій цивільно-правових договорів на персонал охорони Дана вимога по суті є дискримінаційною. При складанні таких договорів вносяться персональні дані працюючих (відомості, за яких особа може бути конкретно ідентифікована), а саме: Прізвище Ім’я та По-батькові, ідентифікаційний номер, повні реквізити паспорту (серія, номер, де і коли видано, місце прописки), адреса проживання, номер телефону, вид послуги який повинен буди здійснений за цим договором, чітка адреса надання послуг, сума та терміни дії надання такої послуги охоронцем, а також відомості щодо суми фактично виплаченого фізичній особі доходу. Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про інформацію» від 02 жовтня 1992 року № 2657-XII, із змінами, інформація про фізичну особу (персональні дані) – відомість чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до частини 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса та місце-проживання. Також, захист персональних даних фізичних осіб регламентується Законом України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року № 2297-VI. Згідно положень Закону України «Про захист персональних даних», обробка персональних даних – будь-яка дія або сукупність дій, здійснених повністю або частково в інформаційній (автоматизованій) системі та/або в картотеках персональних даних, які пов’язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням , зберіганням, адаптуванням, зміною, поповненням, використанням і поширенням (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням відомостей про фізичну особу. Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Також в даних договорах наявна комерційна інформація, яка неповинна розголошуватися та бути доступною третім особам без згоди усіх сторін визначених в такому договорі. Поняття комерційної таємниці дано в ст. 505 Цивільного кодексу України. Комерційна формація повинна підлягати захисту, а її втрата може призвести до значних негативних наслідків будь кому з учасників, тому таку інформацію суб’єкт господарювання змушений зберігати та охороняти всіма доступними способами. Комерційна таємниця також віднесена ст. 420 Цивільного кодексу України до об’єкту права інтелектуальної власності. Враховуючи викладене вище, умова тендерної документації про надання «надання копій цивільно-правових договорів на персонал охорони» суперечить вимогам чинного законодавства України та порушують законні права та інтереси не тільки працівників підприємства, алей й самих учасників. У зв’язку із запобіганням порушення законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист персональних даних» та Закону України «Про інформацію», та тому що дана інформація після її завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель, стає загальнодоступною інформацією в мережі інтернет для третіх осіб. І Замовник протягом всього процесу здійснення процедури електронної закупівлі не в змозі забезпечити конфіденційність інформації наданої Учасниками. Просимо Вас видалити дану вимогу з Додатку 2 (лот 1 ) підпункт 2.1., як таку що не відповідає вимогам діючого законодавства. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (частина третя статті 16 Закону). Таким чином, нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданим документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям. Так, додатком 2 (лот 1) тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, крім іншого встановлена вимога стосовно наявності працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії цивільно-правових договорів). При цьому зазначаємо, що зазначена вимога встановлена з метою недопущення дискримінації учасників та розширення кола потенційних учасників, у яких працівники перебувають з ними у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів, тому зазначена вимога стосується саме таких учасників та дає можливість для їх участі у відповідній процедурі закупівлі та у повній мірі враховує замовником дотримання законодавства у сфері публічних закупівель. Водночас пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що для проведення цієї закупівлі Замовник вважає, що Учасник, який надає у складі пропозиції інформацію, що містить будь-які персональні дані (про працівників, посадових осіб, контрагентів Учасника тощо), вчиняє такі дії правомірно з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних” і Учасник надає свою згоду на поширення такої інформації Замовником відповідно до вимог Закону. Таким чином, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції, а також раціонального та ефективного використання коштів підприємства, замовником вжито необхідних заходів щодо недопущення порушень у сфері публічних закупівель ані з боку учасників, ані з боку замовника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність термінів надання послуг з фактичним проведенням торгів

Номер: 97efa443560c438893eb145925b062ec
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-05-000326-b.b1
Назва: Невідповідність термінів надання послуг з фактичним проведенням торгів
Вимога:
Шановний Замовник, згідно наданої документації в якій взагалі відсутні терміни надання послуг, а лише значится по 31.12.2018 року, та вашої відповіді на запитання учасників від 10.07.2018 16:03:26 «Строк надання послуг – з 01.08.2018 по 31.12.2018 р.», але згідно даних які наявні в системі тільки Початок аукціону – 11.09.2018 року Таким чином можна припуститися думки, що Вами вже заздалегідь визначено певного переможця, який повинен виграти дані торги. Тож Виходить що фактично хтось з майбутніх учасників Вам вже надає послуги з 01.08.2018 року, та ви лише вирішили провести торги, щоб офіційно призначити такого учасника на виконання цих послуг. Постає питання, чому саме з 01.08.2018 а не з 01.05.2018, чи 01.01.2018 року повинні надаватися послуги по охороні Ваших об’єктів. Замовник торгів не може визначати терміни надання послуг раніше ніж буде проведено торги, або заключено договір. Виходячи з термінів проведення аукціону 11.09.2018 року та строків заключення договору та надання замовнику усіх необхідних документів від Учасника якого офіційно визнано переможцем торгів, що визначено Розділом VІ та Додатком 1 діючої документації, в яких зазначено : розділ VІ. «Результати торгів та укладання Договору про закупівлю» пункт 2. Строк укладання Договору. Де чітко вказано наступне: «Замовник укладає Договір про закупівлю з Учасником, який визнаний Переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти Договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції Учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень Замовника Договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір про закупівлю.» Та згідно додатку 1 в якому визначено, що «1. Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, повинен надати документи,» В такому випадку Замовник може заключити договір не раніше 01.10.2018 року. Тоді постає резонне питання, чому саме Вами обрано термін надання послуг з 01.08.2018, коли договір може бути заключено на 2 місяці пізніше?? Тому Ваше Оголошення та відповідь на запитання учасників не відповідає фактичному періоду надання послуг, який буде надаватися дані послуги. Просимо привести до відповідністі терміни надання послуг та вказати корректний період надання послуг, для того щод усі учасники були в рівних умовах, та могли вірно розраховувати свої пропозиції і це не призводило до прихованої дискримінації таких учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дата аукціону буде змінена автоматично електронною системою закупівель після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій (зазвичай фактична дата аукціону -наступний робочий день після п'ятого календарного дня з дати оприлюднення протоколу). Учасники мають надати цінову пропозицію, що включає надання послуг строком: серпень - грудень 2018 року. Фактичні строки надання послуг будуть відкориговані та приведені у відповідність з фактичним їх наданням після укладення договору.
Статус вимоги: Задоволено