-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-19 Феневичі-Бородянка-Макарів-Бишів на ділянках км 54+460 – км 59+500, км 60+600 – км 72+760 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
Торги відмінено
190 767 208.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 953 840.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 953 840.00 UAH
Період уточнення:
06.07.2018 18:49 - 27.07.2018 08:00
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
249bec873cc64474bde815ca36f870c8
Дата опублікування:
26.07.2018 15:44
Опис:
Ознайомившись в з Вашою відповіддю щодо неприйняття досвіду влаштування покриття злітно-посадкових смуг із асфальтобетону, просимо роз’яснити, в чому саме полягає відмінність у технології виконання робіт по влаштуванню дорожнього покриття з асфальтобетону та аналогічного покриття в аеропортах, адже улаштування нежорстких покриттів доріг та аеродромів виконується за єдиними нормативними стандртами згідно діючих будівельних норм? Чому Замовник не враховує практику Укравтодору по проведенню закупівель за кошти міжнародних фінансових установ, відповідно до якої аналогічність договору визначається виходячи з обсягів, складності, методів та технології виконання основних робіт? При цьому, відповідно до оприлюдненої тендерної документації до процедури закупівлі, Замовник вимагає надання форм КБ-2в з переліком видів послуг в цій формі КБ-2В, що відповідає основним видам послуг (дорожній одяг), які зазначені в Технічному завданні. Тобто визначальним є саме види робіт, а не назва предмету закупівлі. Такий підхід Замовника є нічим іншим, як зловживанням своїми правами та обмеженням конкуренції.
Відповідь:
Ознайомившись з Вашим уточнюючим(повторним) запитанням до попередньої відповіді Замовника, ми дійшли до висновку, що Ви помилково тлумачите поняття аналогічності, а саме абз.1,2 п. 5.2.1 Р III Тендерної документації, в яких зазначено:
«Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що були укладені в період 2015 – 2017 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). Сума вартості договору (договорів) за один з років вказаного періоду, повинна бути не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Аналогічним договором буде вважатись договір на виконання робіт та надання послуг: будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, поточний середній ремонт автомобільних доріг»
Таким чином підтвердженням аналогічності досвіду, що відповідає визначеному предмету закупівлі є, в першу чергу, аналогічні договори, а не склад та види робіт, включені у форми КБ-2в, які можуть розглядатись на відповідність технічному завданню, лише у випадку наявності та надання аналогічного договору з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього ремонту автомобільних доріг. Інакше чому б тоді Вам, чи іншим учасникам, не запропонувати в підтвердження аналогічного досвіду влаштування складських майданчиків або подібне, де було влаштовано орієнтовно такий же дорожній одяг, який визначений у технічному завданні.
Окремо інформуємо Вас, що Замовник здійснює зазначену закупівлю за бюджетні кошти і не може застосовувати, як Ви зазначаєте «практику» Державного агентства автомобільних доріг України (далі - Укравтодор) по проведенню закупівель за кошти міжнародних фінансових установ, оскільки ці закупівлі Укравтодор здійснював згідно вимог ст.6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), де міжнародними договорами передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений Законом, а саме в п.2 ст.6 Закону зазначено:
«Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями…»
Враховуючи вищенаведене, підхід Замовника ніяким чином не обмежує конкуренцію між добросовісними учасниками з достатнім досвідом та дозволить забезпечити своєчасне і якісне виконання державного замовлення.
Дата відповіді:
27.07.2018 11:53
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
8b852194d41e45718f04d5c74decb762
Дата опублікування:
25.07.2018 13:25
Опис:
Чи буде враховувати Замовник, як належний, також досвід виконання аналогічного договору на влаштування злітно-посадкових смуг в аеропортах (з асфальтобетонним покриттям)? Технологічно влаштування дорожнього одягу з асфальтобетону та злітно-посадкових смуг не відрізняються. Якщо такий досвід Замовником допускається, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Назва предмета закупівлі визначена п.4.1. Р.І тендерної документації, а саме: «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-19 Феневичі-Бородянка-Макарів-Бишів км 51+118 - км 53+950, км 59+200 - км 60+600 (45233142-6 Ремонт доріг).
Згідно п. 3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 поточний середній ремонт – це комплекс робіт (послуг), направлений на відновлення транспортно-експлуатаційних показників та споживчих властивостей до
роги, а також забезпечення безпеки та безперервності дорожнього руху, як під час виконання робіт, так і після їх завершення.
В Законі України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 року № 2862-ІV (зі змінами) наведено вичерпний перелік транспортних споруд, що відносяться до поняття «автомобільні дороги».
Враховуючи вищенаведене, влаштування злітно-посадкових смуг в аеропортах (незалежно від конструкції дорожнього одягу) не відноситься до поняття «автомобільна дорога», не відповідає визначеному в тендерній документації предмету закупівлі в сукупності нормативно-законодавчих документів і не може бути прийняте Замовником як таке, що відповідає вимогам абз. 1, 2 п. 5.2.1 Р.ІІІ тендерної документації.
Дата відповіді:
26.07.2018 11:57
Відповідь надана
Оголошення
Номер:
07c41abdb3ce405e8f465df71ee55cf9
Дата опублікування:
10.07.2018 16:04
Опис:
Оголошена процедура не є дійсною, оскільки попередня процедура закупівлі за тим самим предметом закупівлі не завершена та не відмінена.
https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/4058390/
Яким законодавчим актом керувався Замовник проводячи одночасно дві процедури з однаковою очікуваною вартістю 190 767 208,00 грн. та на ті самі ділянки автодороги "Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-19 Феневичі-Бородянка-Макарів-Бишів на ділянках км 54+460 – км 59+500, км 60+600 – км 72+760 (окремими ділянками)"?
Відповідь:
Ваше твердження, що оголошена процедура (оголошення № UA-2018-07-06-001538-c) не є дійсною, оскільки попередня процедура закупівлі за тим самим предметом закупівлі (оголошенням № UA-2018-05-15-000682-b) не завершена та не відмінена є заканодавчо-необгрунтованим.
Процедура вищезаначеної закупівлі (оголошенням № UA-2018-05-15-000682-b) відмінена 06.07.2018р., тому що допущено до оцінки менше ніж дві тендерні пропозиції з чим ви можете ознайомитись на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Замовник повторно оголосив торги на цей предмет закупівлі тільки після того, як відмінив торги і твердження щодо одночасного проведення двох процедур за одним і тим же предметом закупівлі є безпідставним.
Дата відповіді:
12.07.2018 10:21