-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення лекційної аудиторії в хірургічному корпусі КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна лікарня" за адресою м. Львів, вул. Чернігівська,7
Торги відмінено
3 913 570.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 567.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 567.85 UAH
Період уточнення:
20.12.2024 18:19 - 25.12.2024 00:00
Відповідь надана
Матеріали
Номер:
096de335fb3e44a3b3d091069df74737
Дата опублікування:
24.12.2024 12:20
Опис:
Шановний замовнику, згідно Вашої специфікації вказано лише перелік робіт, проте відсутній перелік матеріалів та устаткування. Просимо додати "Відомість ресурсів" до кожного Локального кошторису.
Відповідь:
Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: предметом даної закупівлі є послуги, відтак в чинному законодавстві не міститься вимог щодо проведення поточного ремонту на підставі проєктної документації. Тому, у Замовника не виникає обов'язку додавати Відомості ресурсів. Технічне завдання до даної закупівлі сформовано на підставі Дефектного акту.
Дата відповіді:
24.12.2024 20:27
Відповідь надана
акт обстеження
Номер:
5a29265356024f44b5a995280d74b2f9
Дата опублікування:
22.12.2024 17:10
Опис:
Вимагаємо видалити вимогу : «..Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об'єкт і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника (надати в складі тендерної пропозиції). Витрати на відвідування об'єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування…», оскільки відвідування об"єкту НЕОДНОРАЗОВО була визнана, як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати акт (довідку) огляду, без дозволу керівника неможливо) то у закупівлі прийме участь лише один учасник, з максимальною ціною. А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з відвідування об"єкту з наданням акту (довідки) огляду в складі пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ, а також до Держаудитслужби, НАЗК та НАБУ. У випадку залишення даної вимоги у тендерній документації, ми будемо змушені звернутися з до відповідних органівупвноважених на викриття корупційних правопорушень.
Відповідь:
Шановний Учаснику, розглянувши Ваші вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, чинним законодавством України не встановлено заборони щодо зазначення в тендерній документації даної вимоги. Крім того, кожен бажаючий може вільно та безперешкодно відвідати об’єкт, на якому будуть надаватись послуги та скласти даний акт обстеження. Замовник торгів запевняє, що не здійснює жодних перешкод для всіх потенційних учасників даної закупівлі. Вважаємо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці визначитись з порядком застосування наявної матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
23.12.2024 16:56
Відповідь надана
Вимога
Номер:
d7205dd359354819b1750089c6e8def6
Дата опублікування:
22.12.2024 08:26
Опис:
Наказ Мінекономіки “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
(Мінекономіки)
Н А К А З
22 листопада 2024 року № 26335
Київ
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Підрозділ V. Організація відвідування об’єктів будівництва
2. Установлення в тендерній документації вимоги до учасника процедури закупівлі щодо необхідності підтвердження замовником відвідування (огляду) учасником процедури закупівлі будівельного майданчика (об’єкта будівництва), навіть якщо можливість такого відвідування передбачено тендерною документацією, є дискримінаційною вимогою та порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом.
Отже, замовник не може встановлювати такі вимоги в тендерній документації та приймати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в разі, якщо учасник процедури закупівлі не відвідав чи не оглянув майданчик (об’єкт будівництва).
Для покращення складання договірної ціни
Додаток № 1.1
до додатка № 1 до
тендерної документації
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
(технічна специфікація) на закупівлю робіт
__________________________(ДК 021:2015: _________)
(повна назва предмета закупівлі)
Клас наслідків (відповідальності): СС_
Роботи повинні бути виконані відповідно до проєкту “______” (експертний звіт від _ 202__ № _________, доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням _____ (за наявності)) та з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам, установленим для виконання такого виду робіт; матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативноправових актів і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам проєкту договору про закупівлю, зазначеному в додатку № 3 до тендерної документації, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання.
Забезпечення об’єкта будівництва матеріальними ресурсами, необхідними для виконання робіт згідно з цим Технічним завданням, відповідно до умов проєкту договору про закупівлю, зазначеного в додатку № 3 до тендерної документації, покладається на переможця процедури закупівлі.
Примітка. Якщо для виконання робіт певні позиції матеріальних ресурсів за умовами договору про закупівлю постачаються замовником, у Технічному завданні повинно бути зазначено їх перелік, кількісні, технічні, якісні та інші характеристики цих ресурсів відповідно до затвердженої проєктної документації та встановлено умову, що вартість цих ресурсів не включається до розрахунку
договірної ціни.
Строк виконання робіт становить____
Місце виконання робіт (адреса об’єкта будівництва):______
Обсяг виконання робіт ________
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить _ років з дня його прийняття замовником.
Примітка. Згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в
капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить 10 (десять) років з дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Вимоги до формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника зазначені в пункті 3.8 тендерної документації.
Учасник відповідає за отримання всіх необхідних дозволів, ліцензій, необхідних для виконання робіт, передбачених цим Технічним завданням, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій.
Учасник повинен гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації, та можливість експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку, зазначеного в цьому додатку.
Для підготовки тендерної пропозиції та розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника замовник у складі цього Технічного завдання надає такі документи, зазначені в таблиці 1.1 цього додатка.
Перелік файлів з документами / розділами / частинами проєктної документації
та іншою інформацією, що завантажені до електронної системи закупівель
у складі тендерної документації
Примітка. Рекомендується надати затверджену проєктну документацію в повному обсязі, при цьому інвесторську кошторисну документацію (у тому числі підсумкову відомість ресурсів, інші розділи інвесторської кошторисної документації) надати у форматі обміну даними спеціалізованих електронних систем (.ibs, .idc (ІБД-6.x), .bsdu, .bdcu (ІБД-5.х) тощо) чи у форматі .xls(x). Файли, що надаються у форматах спеціалізованих електронних систем, повинні бути відкритими для можливості застосування в розрахунках спеціалізованих програмних комплексів з визначення
вартості будівництва.
Просимо привести у відповідність вимогам Настанови тендерну документацію і не потрібно буде нам з Вами до заключення договору зустрічатись.
З ПОВАГОЮ…
Відповідь:
Шановний Учаснику, розглянувши Ваші вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, чинним законодавством України не встановлено заборони щодо зазначення в тендерній документації даної вимоги. Крім того, кожен бажаючий може вільно та безперешкодно відвідати об’єкт, на якому будуть надаватись послуги та скласти даний акт обстеження. Замовник торгів запевняє, що не здійснює жодних перешкод для всіх потенційних учасників даної закупівлі. Вважаємо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці визначитись з порядком застосування наявної матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
Окрім цього, повідомляємо що предметом закупівлі є послуги, а не роботи.
Дата відповіді:
23.12.2024 17:01
Відповідь надана
Щодо акту обстеження
Номер:
bff827210ad142f88c4bc614910075f9
Дата опублікування:
20.12.2024 21:28
Опис:
Умовами тендерної документації встановлено, що учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об'єкт і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника (надати в складі тендерної пропозиції). Витрати на відвідування об'єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування. Тобто, маючи два дні, понеділок та вівторок, учасник має відвідати об’єкт, і це свідчитиме про ефективність підготовки тендерної пропозиції? Ви серйозно так вважаєте і такими умовами покращуєте закупівлю? Звертаємо увагу замовника відкритих торгів, що порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, визначено у статті 24 Закону «Про публічні закупівлі». Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель.. Є цілком очевидним, що вимога в частині акту обстеження, за підписом представника Замовника, дозволяє встановити особу учасника, та є такою, що порушує положення даної статті. Існує численна практика АМКУ саме з цього питання, наприклад, рішення № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020р., № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 р., №7261 -р/пк-пз від 24.05.2023р. та багато інших. Крім того, пропонуємо звернути увагу на висновок моніторингу про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-26-005930-a, за яким контролюючим органом встановлено, що ТД Замовника складена з порушенням част.8 ст.12 Закону № 922, внаслідок чого процедура закупівлі проведена з недотриманням принципів публічних закупівель, визначених у п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону №922. Крім того, Ви замовляєте поточний ремонт, і якщо вже хтось склав дефектні акти, то цього цілком достатньо, щоб ЕФЕКТИВНО підготувати тендерну пропозицію. А отже, з метою уникнення порушень, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання акту обстеження
Відповідь:
Шановний Учаснику, розглянувши Ваші вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, чинним законодавством України не встановлено заборони щодо зазначення в тендерній документації даної вимоги. Крім того, кожен бажаючий може вільно та безперешкодно відвідати об’єкт, на якому будуть надаватись послуги та скласти даний акт обстеження. Замовник торгів запевняє, що не здійснює жодних перешкод для всіх потенційних учасників даної закупівлі. Вважаємо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці визначитись з порядком застосування наявної матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
23.12.2024 16:56